Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Zvok je ok, precej bolj glasno je od original, tudi pri meni, se treba navadit, tudi sosedje :) 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

v glavnem, hrup te bo motil :)

Hah, me že, bom se poskusil privadit...

Imam še nove moto čepke za ušesa in bodo zdaj prišli prav! ;)

Lonec je bil cenejša varianta od originala, ki je že pošteno žvižgal, po moje že tudi čez tehnični nebi šel.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 34 minutami, rookie007 pravi:

Pa še brez db killerja... ?

:kva2::panic::yea2::quad::010:whistle:  Jaz bi tudi jaz bi tudi!!! :D

Si to pri nas kupil?  Zvok se mi bolj dopade kot LeoVince, ki sem ga mislil nabavit.... 

Homologacija je šla prek praviš? :)

Objavljeno

V živo je prehud zvok, basa preveč... 

pred 4 minutami, thetruetheory pravi:

:kva2::panic::yea2::quad::010:whistle:  Jaz bi tudi jaz bi tudi!!! :D

Si to pri nas kupil?  Zvok se mi bolj dopade kot LeoVince, ki sem ga mislil nabavit.... 

Homologacija je šla prek praviš? :)

Za homologacijo bom jutri videl, sem bil pa predhodno že tam in se pozanimal, celo lonec si je že poslikal iz rok. 

Zdaj sam še uradno jutri. 

Nabavil iz Nemčije, na njihovem ebayu. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Pje vidim da je za MK1 cca 270€ za MK2 pa prek 400€....??

Objavljeno (popravljeno)
pred 38 minutami, thetruetheory pravi:

Pje vidim da je za MK1 cca 270€ za MK2 pa prek 400€....??

Kje je razlika v izpuhu med mk1 in mk2? 

V papirjih nikjer ne piše, tudi na homologacijski kartici piše le Versys 650 in ne še mk1, mk2. 

Poglej na youtube, enak lonec gre na oba. 

Po moje, si ti videl ceno brez in s katalizatorjem! ;)

Popravljeno . Popravil rookie007
Objavljeno
2 hours ago, rookie007 said:

Pa še brez db killerja... ?

Ce se ti to da poslusat.. Ti povem da po 100-200km bos iskal db killer..

 

Objavljeno
pred 6 minutami, ukica pravi:

Ce se ti to da poslusat.. Ti povem da po 100-200km bos iskal db killer..

 

Nikakor se ne vozim brez in se ne bom, ker mi je že tako močan zvok. 

Bolje z db killerjem.

Objavljeno
Ob 28. 4. 2019 ob 20:34, Radetzky pravi:

tisti ko imate mitas sf+ gor koliko imate pritisk na turah s prtljago?

Zadaj 2,7, spredaj 2,5

Objavljeno
1 hour ago, Dugales said:

Zadaj 2,7, spredaj 2,5

hvala, jaz trenutno vozim 2.9 zadaj, spredaj 2.4 je pa res da sem dusenje zmanjsla v sprednjih vilicah, da sem zmanjšal vibracije na krmilu.

Objavljeno

Imam nekaj vprašanj:

1. Kako prilagodit Versysa 650 v potovalni režim :D . Pri obremenitvi na zadnjem sedežu se ketna na motorju kar napne in me je strah, da ne bi poleti, ko misliva it na Balkan trip to slabo vplivalo na ketno, ki sem jo ravno zamenjal..... 

2. Oba sva kar težka, prtljage bo ziher za 30kg, bo zadnji amortitzer zdržal 220 kil 1500km?  (Verjetno pomaga, če sprednji amortizer malo popustim in tako težo prenesem bolj naprej?) 

3. Zadnja guma Mitas SF+ dobiva ob straneh zobce, kaj je razlog tega? (Pred dezenom v smeri vrtenja se vidi preobrabljenost, za dezenom štrli guma ven) 

Objavljeno
3 minutes ago, thetruetheory said:

Imam nekaj vprašanj:

1. Kako prilagodit Versysa 650 v potovalni režim :D . Pri obremenitvi na zadnjem sedežu se ketna na motorju kar napne in me je strah, da ne bi poleti, ko misliva it na Balkan trip to slabo vplivalo na ketno, ki sem jo ravno zamenjal..... 

2. Oba sva kar težka, prtljage bo ziher za 30kg, bo zadnji amortitzer zdržal 220 kil 1500km?  (Verjetno pomaga, če sprednji amortizer malo popustim in tako težo prenesem bolj naprej?) 

3. Zadnja guma Mitas SF+ dobiva ob straneh zobce, kaj je razlog tega? (Pred dezenom v smeri vrtenja se vidi preobrabljenost, za dezenom štrli guma ven) 

Ce sta dva, odsponaj ketno.

Zdrzal bo, peljal se bos slabse - plavala bosta ter zabijal bo feder.

Nastavi amortizer.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 14 minutami, thetruetheory pravi:

3. Zadnja guma Mitas SF+ dobiva ob straneh zobce, kaj je razlog tega? (Pred dezenom v smeri vrtenja se vidi preobrabljenost, za dezenom štrli guma ven) 

Sam imam enak problem, moja zadnja, stara RS ima tudi zavihke... A ni to od tiščanja iz ovinka? Kako nastavit?

O tem res nimam pojma...

Objavljeno

 

Pravkar, rookie007 pravi:

A ni to od tiščanja iz ovinka?

To bi blo kr možno ja :D  :whistle::010

Objavljeno
pred 19 minutami, thetruetheory pravi:

Imam nekaj vprašanj:

1. Kako prilagodit Versysa 650 v potovalni režim :D . Pri obremenitvi na zadnjem sedežu se ketna na motorju kar napne in me je strah, da ne bi poleti, ko misliva it na Balkan trip to slabo vplivalo na ketno, ki sem jo ravno zamenjal..... 

2. Oba sva kar težka, prtljage bo ziher za 30kg, bo zadnji amortitzer zdržal 220 kil 1500km?  (Verjetno pomaga, če sprednji amortizer malo popustim in tako težo prenesem bolj naprej?) 

3. Zadnja guma Mitas SF+ dobiva ob straneh zobce, kaj je razlog tega? (Pred dezenom v smeri vrtenja se vidi preobrabljenost, za dezenom štrli guma ven) 

raje z osebnim vozilom

Objavljeno (popravljeno)
6 minutes ago, rookie007 said:

Sam imam enak problem, moja zadnja, stara RS ima tudi zavihke... A ni to od tiščanja iz ovinka? Kako nastavit?

O tem res nimam pojma...

 

4 minutes ago, thetruetheory said:

 

To bi blo kr možno ja :D  :whistle::010

https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/

za vajin problem: 

If you have a raised area on either the leading or back edge of the tread, this is a strong sign that rebound damping on the forks or shock is set either too fast or too slow. Usually if it’s on the leading edge rebound is too slow, and if it’s on the back edge it’s too fast.

Kako meni pobira zadnjo(pa mi je uzitek odpirat na konc ovinka).. ampak na spodnji sliki se nisem nastavljal vzmetenja.. je na to do listi.

 

 

709C5BE7-697E-4E94-B69D-75F0559E5735.jpeg

D3595DE3-1E85-4A33-8716-03E0E8D725E5.jpeg

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno
pred 5 minutami, Snečer pravi:

raje z osebnim vozilom

:( ? ???

Objavljeno
pred 4 minutami, ukica pravi:

 

https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/

za vajin problem: 

If you have a raised area on either the leading or back edge of the tread, this is a strong sign that rebound damping on the forks or shock is set either too fast or too slow. Usually if it’s on the leading edge rebound is too slow, and if it’s on the back edge it’s too fast.

Kako meni pobira zadnjo(pa mi je uzitek odpirat na konc ovinka)

 

 

709C5BE7-697E-4E94-B69D-75F0559E5735.jpeg

D3595DE3-1E85-4A33-8716-03E0E8D725E5.jpeg

In kako nastavit?

Tu sem pa čist tema!

Objavljeno

Zadnji amortizer imam na najvišje -1, ravno zaradi sopotnice. Trdota je nastavljena na najtrše. 

Po linku sodeč imam blaženje preveč na trdo. Če imaš premehko pa ti pušča prvo stran profila...

 

lalala.png

Objavljeno (popravljeno)

@thetruetheory, Mene je pr voznji u dvoje vedno motlo, de je tezisce premaknlo prot zadnjem kolesu. Ne vem kolk placa mate, ampak meni se te stvari zdijo zelo fajn, sploh ko se motor naloži. 

https://www.mizu-shop.de/en/motorbike-parts/chassis-technology/jack-up-kits/MIZU-jack-up-kit-3015001.html

 

ce je namen motor obdrzat dolgo, se splaca nabavit dobr zadnji amortizer. Na zadnjih dveh motorjih sm mel dobre aftermarket amortizerje, pa dokler nism zadej dvignu motorja, niso prsli do izraza. 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred 3 urami, rookie007 pravi:

Sam imam enak problem, moja zadnja, stara RS ima tudi zavihke... A ni to od tiščanja iz ovinka? Kako nastavit?

O tem res nimam pojma...

ne vem, če imate možnost nastavitve rebounda, če imate cca 1/4 obrata v desno. Sicer zarad zavihkov se guma nič bolj ne troši. Zavihki so pojav neujemanja prednapetosti in povrata.

 

Objavljeno
pred 3 urami, rookie007 pravi:

In kako nastavit?

Tu sem pa čist tema!

zadnji amortizer ima običajno vijak, ki ga odpreš ali zapreš (tudi v navodilih piše) in s tem reguliraš pretok olja, hitreje ali počasneje. 

Ampak najprej moraš nastaviti prednapetost. 

Prvi konec pa pusti kar lepo pri miru, ne ga slučajno mehčat ali odšponat.

Logika: tovarniške nastavitve (tudi v navodilih ima vse napisano kawasaki) so nekje za osebo tja 70-80 kg. Če je teža večja, je potrebno povečati prednapetost zadnje vzmeti, kar sledi da je za dve osebi ali 2 osebi in prtljago potrebno zategniti zadnjo vzmet, verjetno imaš ključ in obrneš prstan. Nato pa še nekoliko zapreš povrat da moped lepše diha (beri bolj duši gibanje)

Isto sranje se počne na vseh mopedih za 2 osebi.

slika modela 2011

 

372143363_Breznaslova.thumb.png.d90ec9f0b4889e8e8f9bb3617b8e4ef4.png

ps : 220  kg ti bo moped komot zdržal, zategni prednapetost zadaj do konca, dušenje od oka, (itak ga lahko med vožnjo prilagodiš) s sprednjim delom pa se ne igrat, če je sedaj prav, bo tudi za 2 osebi. Sem prevozil ogromno z mopedom v dvoje in polno otovorjen, ki je imel samo prednapetost za nastavljat pa je šlo.

Kar pa se tiče verige:

kava običajno pretirava z navodili. Če naj bi bila ohlapnost verige merjena ko je motor na tački med 3 in 4 cm, naj bo kar 3,5 al pa še mal več. Vsaj tako sem opazil pri SXu in isto sedaj pri Z900. Preveč našponana veriga ni fajn. Ne bi pa kompliciral, ker če pravilno nastaviš za eno osebo, bo ravno tako ok za dve.

Običajno mora biti ohlapnost, če verigo potisneš navzgor še cca 1 prst med vilicami in verigo, oziroma ne sme tolči po vilicah ali se jih dotikat, takrat je pa že preveč ohlapna.

 

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!