Snečer Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 če lepo pelje, ne rabi dirat, če zadaj zategne je dovolj naredil sicer pa lahko delaš kar hočeš, wilbers, ohlins, vozne lastnosti z dvema se spremenijo, ne moreš več met projektila ukica in DAMI34 2
rookie007 Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 Zadnjega sem dal na 4 zob in rebound 6 klikov nižje od high... Bom videl kako bo. Pred tem sem imel mortizer na enki, rebound pa tudi okrog 6 klikov. Snečer 1
Kugelschreiber Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 22 minutes ago, Snečer said: če lepo pelje, ne rabi dirat, če zadaj zategne je dovolj naredil sicer pa lahko delaš kar hočeš, wilbers, ohlins, vozne lastnosti z dvema se spremenijo, ne moreš več met projektila Ne piši neumnosti. @DAMI34 gre enako solo al u dvoje al u dvoje s prtljago. Mikro drsenja, vele pospeški po zadnji, po prednji, trekšn dela nadure.....Ostalim, normalnim, je u dvoje precej drgač. Ko ga naložiš s sopotnico in prtlago, se zadaj precej bol posede kot spredaj. Če ga zadaj dvigneš, to razliko v posedu omiliš ali izničiš. In se pele fejst lepš.
DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 pred 31 minutami, Kugelschreiber pravi: Ne piši neumnosti. @DAMI34 gre enako solo al u dvoje al u dvoje s prtljago. Mikro drsenja, vele pospeški po zadnji, po prednji, trekšn dela nadure.....Ostalim, normalnim, je u dvoje precej drgač. Ko ga naložiš s sopotnico in prtlago, se zadaj precej bol posede kot spredaj. Če ga zadaj dvigneš, to razliko v posedu omiliš ali izničiš. In se pele fejst lepš. ne nabijaj, ker ti bom nohtke skrajšal. Si pelja GT? Nisi, verjamem da s tvojo karjolco v dvoje težko pelješ enako kot solo. Jaz pa solo lepu pučas, potem pi ni problem tut u dvoje tako ps. Dami mu je svetoval puščanje prvega konca pri miru, sem se veliko prevozil tudi z "analognimi mopetki" Da bi ga pa še spredaj mehčal ali odtisnil je pa neumnost. Če že kaj naredi naj poveča prednapetost zadaj, zato so izzumili tisti kolut, ki olajša to početje. pss. mojster pri gumah pa govorimo izključno o trdi sredini ne pa limarci. Si opazil besedo limarca? Trda sredina s premal teže pač drsi in se brusi, namesto da bi limala. Ekola problem rešen. pred 31 minutami, Snečer pravi: on vozi apollo11 za ene je peršing, ki ga nkol ne bodo razumel, če kupujejo mopede do 3 jurjev
Kugelschreiber Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 (popravljeno) 46 minutes ago, Snečer said: on vozi apollo11 Ni fora u Apollu. On je astronavt. 10 minutes ago, DAMI34 said: ne nabijaj, ker ti bom nohtke skrajšal. Si pelja GT? Nisi, verjamem da s tvojo karjolco v dvoje težko pelješ enako kot solo. Jaz pa solo lepu pučas, potem pi ni problem tut u dvoje tako ps. Dami mu je svetoval puščanje prvega konca pri miru, sem se veliko prevozil tudi z "analognimi mopetki" Da bi ga pa še spredaj mehčal ali odtisnil je pa neumnost. Če že kaj naredi naj poveča prednapetost zadaj, zato so izzumili tisti kolut, ki olajša to početje. pss. mojster pri gumah pa govorimo izključno o trdi sredini ne pa limarci. Si opazil besedo limarca? Trda sredina s premal teže pač drsi in se brusi, namesto da bi limala. Ekola problem rešen. za ene je peršing, ki ga nkol ne bodo razumel, če kupujejo mopede do 3 jurjev Manikura al pedikura? Ps:k1200s je bil nov. s stacune z esa. Abs. Picko materno 163+11ps akrapovic, bi reku pokojni brumer. Pa sm u dvoje bol u izi in pocas vozu Popravljeno Junij 15, 2019. Popravil Kugelschreiber sesir 1
DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 Pravkar, Kugelschreiber pravi: Ni fora u Apollu. On je astronavt. Manikura al pedikura? on je Ajronmen v bistvu s kleščami nohte off (srednjeveški postopek) ps. a je res težko razumet, če nekdo vozi naravnost solo 110-120, da v dvoje vozi enako? pss. si prebral, kaj sem človeku okrog vzmetenja napisal, tam komot repliciraj če učim krivo vero, ampak meni se je na vseh motorjih obneslo celo na jajcih od xj6 (in ne tam v dvoje ni šlo enako kot solo )
Kugelschreiber Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 7 minutes ago, DAMI34 said: on je Ajronmen v bistvu s kleščami nohte off (srednjeveški postopek) ps. a je res težko razumet, če nekdo vozi naravnost solo 110-120, da v dvoje vozi enako? pss. si prebral, kaj sem človeku okrog vzmetenja napisal, tam komot repliciraj če učim krivo vero, ampak meni se je na vseh motorjih obneslo celo na jajcih od xj6 (in ne tam v dvoje ni šlo enako kot solo ) Astronaut pokriven do ušiju....... https://g.co/kgs/jkEV9f sesir 1
XTR Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 5 hours ago, thetruetheory said: Zadnji amortizer imam na najvišje -1, ravno zaradi sopotnice. Trdota je nastavljena na najtrše. 1 hour ago, rookie007 said: Zadnjega sem dal na 4 zob in rebound 6 klikov nižje od high... Bom videl kako bo. Zakaj nastavljata prednapetje na pamet, če se pa zelo enostavno izmeri? Nastavita po navodilih iz posnetka - najprej za solo vožnjo, da dobita občutek za prave nastavitve, naknadno pa se poigrajta še za vožnjo v dvoje. Lahko se vama zgodi, da bo serijska vzmet premehka že za solo nastavitev. V tem primeru pa čez zimo shujšaš ali pa odpreš tošl za nadgradnjo vzmetenja. Možakar je zamešal -too soft in too much preload, tisto je obratno, ostalo pa štima. Pobrskajta malo po youtubu, teh posnetkov je cel kup. DAMI34 in jvalant 1 1
jvalant Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 (popravljeno) 1 hour ago, DAMI34 said: Trda sredina s premal teže pač drsi in se brusi, namesto da bi limala. Ekola problem rešen. Hm, ne vem... manj teze tudi pomeni manj sile na podlago in s tem sicer vecje drsenje, ampak ker pa je manj pritiska, pa je "odbrusenja" materiala manj pomoje. In tudi greje se guma manj, ker je manj tlacenja... Kot radirke, ce se jih kdo spomni - ce nisi pritiskal ni blo groze, ce si pa orenk prtisnil je pa kar prec letelo... Hm, kaj pa ce dam na Duka se zakl cementa, mogoc pa pol guma zdrzi 10k Popravljeno Junij 15, 2019. Popravil jvalant Kugelschreiber 1
DAMI34 Objavljeno Junij 16, 2019 Opozori Objavljeno Junij 16, 2019 pred 12 urami, jvalant pravi: Hm, ne vem... manj teze tudi pomeni manj sile na podlago in s tem sicer vecje drsenje, ampak ker pa je manj pritiska, pa je "odbrusenja" materiala manj pomoje. In tudi greje se guma manj, ker je manj tlacenja... Kot radirke, ce se jih kdo spomni - ce nisi pritiskal ni blo groze, ce si pa orenk prtisnil je pa kar prec letelo... Hm, kaj pa ce dam na Duka se zakl cementa, mogoc pa pol guma zdrzi 10k manj objestno vozi. lp Snečer ps. saj sva se peljala skupaj v Trst, če se spomniš, ko je še Suzuki pizdil, da gre prehitro za letni čas in uvajalno furo
Snečer Objavljeno Junij 16, 2019 Opozori Objavljeno Junij 16, 2019 primerjava z radirko je prava, izkustvena ne pa pravljica, da če bolj obtežiš, da se manj obrablja izkustveno guma pri lažjem šoferju in motorju drži več če pa ne, gre za objestno vožnjo menjava vzmetenja in nastavitev pri meni nista spremenili obrabe
DAMI34 Objavljeno Junij 16, 2019 Opozori Objavljeno Junij 16, 2019 pred 12 minutami, Snečer pravi: primerjava z radirko je prava, izkustvena ne pa pravljica, da če bolj obtežiš, da se manj obrablja izkustveno guma pri lažjem šoferju in motorju drži več če pa ne, gre za objestno vožnjo menjava vzmetenja in nastavitev pri meni nista spremenili obrabe verjetno bo potrebno kam preselit debato. 1. versis ni lahek kot Valantov SD in kot S1000r 2. versač ma 65 konjičev, res da sune, ampak jih je 100 manj od S1000r 3. šofer vozi zmerno (kar ne pomeni počasi, ampak nežno z gasom) Skoraj si upam trditi (ker z SF+ narediš ohoho kmjev) da boš težko z zadnjo ToF naredil 30% več. Pri meni pa je dodatna teža dejansko dobiček, ker sredina manj drsi...tako nekje opažam. Čakam še kmje od Karmen.
Snečer Objavljeno Junij 16, 2019 Opozori Objavljeno Junij 16, 2019 pred 3 minutami, DAMI34 pravi: verjetno bo potrebno kam preselit debato. 1. versis ni lahek kot Valantov SD in kot S1000r 2. versač ma 65 konjičev, res da sune, ampak jih je 100 manj od S1000r 3. šofer vozi zmerno (kar ne pomeni počasi, ampak nežno z gasom) Skoraj si upam trditi (ker z SF+ narediš ohoho kmjev) da boš težko z zadnjo ToF naredil 30% več. Pri meni pa je dodatna teža dejansko dobiček, ker sredina manj drsi...tako nekje opažam. Čakam še kmje od Karmen. bo 30% več, zagotovo, ker je rs1 delala 30% več od sf+ karmen pa ni faktor, ker se ne vozi, ampak "pelje"
sesir Objavljeno Junij 16, 2019 Opozori Objavljeno Junij 16, 2019 pred 2 minutami, Snečer pravi: armen pa ni faktor, ker se ne vozi, ampak se zna "peljat" Se pravi se po tvoje se vas vecina motoristov ne zna peljati?
DAMI34 Objavljeno Junij 16, 2019 Opozori Objavljeno Junij 16, 2019 Pravkar, Snečer pravi: bo 30% več, zagotovo, ker je rs1 delala 30% več od sf+ karmen pa ni faktor, ker se ne vozi, ampak "pelje" RS1 in 2 je tudi meni delal 2kratnik SF+, ampak pustiva tole debato. KMji od Karmen bodo solo in me res zanima kaki bojo, samo zato. Še bolj bodo pa merodajni kmji lastnikov Versačev. Je kdo že namontiral ToF?
Snečer Objavljeno Junij 16, 2019 Opozori Objavljeno Junij 16, 2019 pred 2 minutami, sesir pravi: Se pravi se po tvoje se vas vecina motoristov ne zna peljati? večina se jih pelje (divja), manjšina se jih vozi Pravkar, DAMI34 pravi: RS1 in 2 je tudi meni delal 2kratnik SF+, ampak pustiva tole debato. KMji od Karmen bodo solo in me res zanima kaki bojo, samo zato. Še bolj bodo pa merodajni kmji lastnikov Versačev. Je kdo že namontiral ToF? en ma spredaj, zdaj bo dal še zadaj @rookie007 bo pravi DAMI34 1
sesir Objavljeno Junij 16, 2019 Opozori Objavljeno Junij 16, 2019 (popravljeno) pred 5 minutami, Snečer pravi: večina se jih pelje (divja), manjšina se jih vozi en ma spredaj, zdaj bo dal še zadaj @rookie007 bo pravi Ni pol podatek vecine bolj pomemben kot manjsine? Ker pol bi po tvoje bil podatek povprecne place roma v slo pomembnejsi kot od Slovenca... Ne zastopim zakaj so po tvoje vsi,ki znajo peljat motor in imajo gumo polozeno do roba divjaki...alo dihaj malo...jz poznam ekstremno "pocasnih" voznikov,ki pa imajo motor zato cemu je namenjen in to je uzivanje v ovinkih.. Popravljeno Junij 16, 2019. Popravil sesir
DAMI34 Objavljeno Junij 16, 2019 Opozori Objavljeno Junij 16, 2019 Pravkar, sesir pravi: Ne zastopim zakaj so po tvoje vsi,ki znajo peljat motor in imajo gumo polozeno do roba divjaki...alo dihaj malo...jz poznam ekstremno "pocasnih" voznikov,ki pa imajo motor zato cemu je namenjen in to je uzivanje v ovinkih.. dejmo se vrniti na debato o Versisu. Dovolj sedaj nabijanja.
thetruetheory Objavljeno Junij 24, 2019 Opozori Objavljeno Junij 24, 2019 Kdaj bo pa National Versys Meeting of Slovenia?
Snečer Objavljeno Junij 24, 2019 Opozori Objavljeno Junij 24, 2019 pred 17 minutami, thetruetheory pravi: Kdaj bo pa National Versys Meeting of Slovenia? vedno je, ko ga dam iz garaže organiziraj thetruetheory 1
Rey Objavljeno Junij 25, 2019 Opozori Objavljeno Junij 25, 2019 (popravljeno) Ob 11. 3. 2019 ob 20:21, Snečer pravi: kje si kupil to hladilno tekočino? pri nas najdem samo Motul motocool expert, ampak embalaža je drugačna. Takega vidim samo v Louisu. Popravljeno Junij 25, 2019. Popravil Rey
Snečer Objavljeno Junij 25, 2019 Opozori Objavljeno Junij 25, 2019 pred 5 minutami, Rey pravi: v Eurotonu, če se ne motim. mogoče je sedaj drugačna nalepka, glavno da je ista barva Rey 1
bajkr88 Objavljeno Junij 25, 2019 Opozori Objavljeno Junij 25, 2019 ja js sm kupu par dni nazaj... je reku da so nalepko zamenal... majo to na veliko mestih za kupt... js sm pr eurotonu vzeu Rey 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se