Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


Priporočene objave

Objavljeno

S servisom na Bledu ni čisto nič narobe. Res je, da je v bistvu tam samo en serviser (Gašper), ki je precej zaseden zato se je treba kar natančno dogovoriti za termin. Težko pa verjamem, da je pri nas kdo večji strokovnjak za Ducatije kot je on. Tako da Bled je mogoče komu že bljak (sicer ne vem zakaj), kvaliteti servisiranja pa ne morem nič očitati. Nekateri vozijo Ducatije v Vodice k Simonu ampak jaz tem še nisem bil.

Rezervnih delov imajo nekaj na zalogi, drugače jih pa naročijo. Dobavni rok je zelo odvisen od tega kaj imajo na zalogi v Italiji. Jaz bi recimo rele za starter čakal zelo dolgo, zato sem se odpeljal v Udine (3 ure tja in nazaj), kjer sem dobil zadnjega. Na srečo sem prej telefoniral.

Pa še ena posebnost. Zadnjič, ko sem imel motor na servisu (lansko leto jeseni) je bila ura dela 2500 SIT. Kdo še dela tako poceni? Zato se tudi famozno dragega nastavljanja ventilov vsakih 20000 km ne bojim, pa čeprav bi mi zakasiral 8 ur dela (dejansko jih okoli 4).

Objavljeno

Za Ducati sta vsaj dva pooblaščena servisa v SLO za katera jaz vem. Eden je MS Zornik (Gašper) na Bledu drugi pa Dacar d.o.o. (Simon) v Skaručni. Oba sta 100% kompetentna, zelo dobra poznavalca Ducati tehnike, a žal precej zasedena. Obvezno je treba poklicat in se dogovorit predno odpelješ motor. V knjižici, ki sem jo dobil poleg motorja pa so napisani vsi pooblaščeni servisi po svetu in knjiga ni prav tanka. Sicer pa servisa razen rednega ne rabim, ker se motor ne kvari :).

Objavljeno

:arrow: Kaka pa je razlika med M620 in M620S :?: Hvala ti za info. Kaki Moto vogal :?: To še jaz ne vem, pa sem s tega konca :?: :!: Ajd. Ja, ne... MONSTER je res ZAKON :!: :twisted: :!:

Objavljeno

Hej Djuki ... za Pogačarja si že slišal ... to je on !!!

Objavljeno

S model je malo višje od tal, ima aluminijasto nihajno roko, vetrobran nad lučjo in nekaj delov iz karbona. Moto korner je omenjal Cyc.

Objavljeno

Ups, sem zaj**** pri višini sedeža. M620 in M750 imata še vedno 770mm, M620S ima 795mm, M900 ima 800mm in S4 803mm.

Imam prijatelja, ki se z višino 188cm veselo vozi z M750.

Objavljeno

:arrow:  :idea: To je tisto na taboru, kjer je servis za Husqvarne, pa Cagive, al :?:  :?:  :?:  8)

..... pa za skuterje, pa za bicikle, pa za Ducatije :?: :roll: .

Objavljeno

Kljub temu da vasi lastniki tukaj hvalite svoje Ducatije, me pa res zanima, kako je z zanesljivostjo in vzdržljivostjo teh motocikletin, saj je celemu svetu jasno, da so po tem z Japonci pač ne morejo niti pod razno primetjat.

Vem da to ni totaln klump, vendar kar tako Špagetarji ne bi bili na slabem glasu glede vzdržljivosti.

p.s.: Pa ne mislim o vzdržljivosti tistih do 50K km ali manj, ker to pa mora slehrni nov motocikel zdržat, če ne ni za v trgovino. Do 20K km pa bi mogla tudi Jawa delat.

p.p.s.: Da ne bo nesporazumov - nikakor ne gre za žalitev ampak mogoče tudi za morebitni nakup.

Objavljeno

prijatelj ima monster 900, zaljubljen je vanj (ogromno dodatne opreme, karbona), obenem pa sam pravi, da ta motor ni narejen za daljša potovanja, ker je "muhast" in nikoli ne veš, kdaj kaj odpove. po njegovih besedah idealen za mestno šminkeriranje in vožnje po okoliških ovinkih (dobra lega na cesti, vleče iz nizkih vrtljajev). je pa njegov po prevoženih 12 000 bil skoraj več na servisu kot na cesti.

Andrej

Objavljeno

Rok,

preberi si cel topic, pa boš nekaj o vzdržljivosti že izvedel.

pa še en Copy Paste iz neke druge teme:

Avgusta lani sem zapisal samo, da vozim Ducati Monster 750, sedaj 12.000km kasneje po skupaj 29.000km prevoženih kilometrih naj dodam še, da so moje izkužnje s tem motorjem samo pozitivne.

Me ni nikoli pustil na cedilu, ima odlične vozne lastnosti, pravi dvocilindrski karakter in zvok za bogove.

Odlično se obnese v vseh načinih vožnje (dolga potovanja, dirkanje po ovinkih, vožnja po mestu ...) in je po moje stilsko najbolj dodelan motor vseh časov (design forever).

... do sedaj pa je edina stvar, ki mi je crknila, samo dolga luč. Sem žarnico zamenjal in veselo šibam naprej. Ko pa sem bil letos na Siciliji in prevozil 4300km v 10 voznih dneh, ni bilo niti ene, ampak niti ene besedice protestiranja od motorja. Ne vem kaj drugi počnejo z njimi ampak moj je zakon :) .(ducatimonsterhotschkoeditionrulz press)

Objavljeno

Na splošno je znano, da Ducatiji niso narejeni za vozit ampak zato, da se postavijo v dnevno sobo in občudujejo. Nesreča v tem je le, da je treba pogosto menjati parket, ker olje teče pa teče. Če se že najde kakšen junak, ki si upa z njim na cesto, si lahko privošči le kakšen krog okoli hiše ali pa mogoče do najbližjega moto zbora. Vendar pa v teh primerih že prihaja do tako zelo poznanih prizorov, ko se vsi vozijo, Ducatiji pa čakajo ob cesti vlečno službo. Če si kdo želi Ducatija za v dnevno sobo lahko dobro izkoristi takšne situacije, saj jih nezadovoljni lastniki v takih primerih prodajajo za drobiž.

Kar se mene tiče zelo rad zalaufam mojega monstra kar na dvorišču. Zadnje kolo postavim na servisno stojalo potem pa gasa. Zvok je super, z lego na cesti ni težav, pospeški in končna hitrost pa so omejeni le z mojo domišljijo. Ko bi le našel serviserja, ki bi mi prišel popravit motor kar na dom, saj je pot do Bleda dolga in vsakič pospremljena z zvrhano mero negotovosti in težav. Še sreča, da smo Ducatisti ponavadi po naravi avanturisti.

:evil: :twisted: :evilbat: :2gunfire: :splat: :changes:

Objavljeno

Zdej, ko sem si prebral 4 strani te teme, me je kr malo zamikalo, da bi odhitel v banko, dvignil denar, odhitel na Bled po enga Monstra S4 in se pripeljal pokazat na 3M (ce nebi na poti iz Bleda ze kej crknl :lol: ) :wink: :wink:

No, to je blo mal za šalo, zdej me pa resno zanima, če pozna kdo lastnika Ducatija, ki je prevozil s svojim Ducetom 60000km+, pa je opravljal samo redne servise! :!: :!: :?:

Jast poznam kar nekaj lastnikov, ki so to dosegli, ampak vozijo japonske ali nemške motorje. 8) 8)

Objavljeno

Če se ne motim imata Roly/Perla zdajle na števcu blizu 45000km, torej bo, glede na to kako rada štepata kilometre, do jeseni verjetno blizu 55/60000km.

Jaz upam, da mi s trenutnim modelom ne bo treba voziti tako dolgo. Za naslednjega pa upam, da bo moj do te meje, mogoče pa še kaj dlje. Res pa je, da mi bo za to razdaljo najbrž potrebnih kakih 4-5 let, tako da je vprašanje, če ne bo prej na razpolago kakšen mamljivejši model, ki me bo "prisilil"v zamenjavo.

Objavljeno
no,mene tudi zanimajo kilometrine ducatijev.50-60k km in vec.pozna kdo koga? izkusnje?

Bladzo, Ice,

vprašajta mene čez dve do tri leta :wink: :D .

Sicer pa obstaja zgodba o enemu prvih Monstrov, ki ga je imela ena od Furij al nevem že kdo ... skratka neka totalno legendarna motoristka, ki ga je za vse stvari servisirala za nazaj nič sproti in redno, motor je prekrižaril evropo po dolgem in počez brez posebnih težav, ko pa je potem nekdo kupil ta motor po prevoženih 60.000km in naročil generalko (menjava ležajev, batov in vsega živega v mašini ...), se je izkazalo da to splohn ni bilo potrebno.

Res je tale zgodbica rekla-kazala ampak nekaj pa tudi pove o vzdržljivosti Monstrov ...

Objavljeno
hotscko,je ta "legendarna" motoristka mogoce dusha iz LJ?

Ja, mislim, da je ona ... se nisem mogel spomnit imena... Če jo poznaš ti ali kdo drug, jo vprašaj o tem ali pa naj sama kaj napiše tukaj, če sodeluje na Forumu...

Objavljeno

MONSTER 400 obstaja.

A ga prodajajo tudi pri nas in koliko približno stane ?

In pa ali je sploh smiseln tak nakup ?

Če nič drugega so dajatve manše. 8)

Objavljeno

Obstaja, samo ga prodajajo samo japončkom...

Objavljeno

Koliko pa pri nas pride Monster 600 Dark (v SIT, na cesto) oz. kje prodajajo Ducatije - naslov.

Objavljeno
:arrow: Okoli 1.600.000 Sit. sicer pa ti bodo dukatisti to bolj podrobno povedali, pa mislim, da je bila cena omenjena že v tej temi..  8)  Mene pa zanima, ker sem namreč po branju teme malo zmeden, če je Monster primeren nakup al ne? Ne mislim zaj za neka ful potovanja, ampak za kake 3-4 urne vožnje. Vem, da sta izgled pa zvok 1a, ampak..  :?:  :!:   :?:

Djuki,

kot rečeno, jaz ga uporabljam za 3-4 urne fure (200km+) pa celodnevne fure (600km+), za potovanja (4300km+), za dirkat po ovinkih za frajarit po mestu :) in v vseh pogledih mi služi odlično. Udobje se gotovo ne more primerjat z kakimi križarkami ala Goldwing ipd... vendar težav z utrujenostjo na potovanju nimam.

Je pa motor najbolj vesel kadar potuje skozi veliko zaprtih ali odprtih ovinkov. Moj način vožnje je 120km/h po ravnem in kolikor pač gre skozi ovinke (čejedoberovinektudi160 press) :D :) :arrow: .

Skratka užitkarski motor za vse vrste asfaltnih cest razen avtocest.

Objavljeno

Me veseli, ker sem se že vstrašil :!: Mam pa še eno vprašanje :!: :idea: Kake so pa razlike med Darkom in "normalnim" modelom :?: Pa glede na to, kar sem prebral,mislim, da sem se, pa čeprav načrtujem nakup motocikla šele spomladi 2003, odločil.. Sicer me mika še kakšna endura, ampak že odkar pomnim, je bil Monster.. Zdaj pa v D, pa po opremo.. Kako opremo pa maš ti na Monsterju, oz na sebi :?: Denks! :!: :idea: :twisted: 8)

Objavljeno
Koliko pa pri nas pride Monster 600 Dark (v SIT, na cesto) oz. kje prodajajo Ducatije - naslov.

Ja,je okrog 1.600.000 :!:Cena je nekaj manj kot 1.500.000 :!: + registracija, pa zavarovanje... :shock: Jaz ga mam tud nagledanega :!: Ampak ni več 600, ampak 620! :!: :twisted:

Objavljeno

Dark verzija ima mat črn rezervoar (pravzaprav so v barvi rezervoarja vmes srebrne bleščice), okvir, feltne. Nima pokrova sopotnikovega sedeža. Drugače pa pri 620-ki ni razlik. Pri 900 so razlike tudi v opremi (vzmetenje).

Za nekatere je samo Dark monster "pravi" Monster...

Objavljeno

:arrow: Meni je itak dark najbolj všeč, pa še cena je najboljša :!: :lol: Milahk še to poveste :?: :lol: Ker grem pač v Dizldorf, pa sem si v Polo katalogu nagledal neke stvari, pa ker ma od kolegice fotr, ko gori živi popust sem se odloču za nasledne stvari.. Čelada nolan N51 al pa N100. Katera bolj uporabna? Rokavice alpinestars s karbonom-gore tex, škornji isto as - sicer za cestake,ampak celi črni, želvo za hrbet+ledvica, pa retro jakna-sivi oranžna s št 67? Kdo pozna? Se zdi vsaj približno ok? mogoče se bo vprašanje zdelo nekaterim butasto, ampak kaj čem, sem pač začetnik... :? :wink: :twisted:

Objavljeno

Pri čeladi pazi, da bo čim tišja, ker monster nima oklepa, tako da dobiš ves veter direktno v glavo. Jaz sem imel N92 pa mi je skoraj ušesa razneslo. Bodi pozoren na to koliko izboklin (zračnikov) ima čelada in kako dobro je zaprta pri odprtini za vrat.

Ostalo se mi zdi kar OK.

Objavljeno

:arrow: Katero si si pa potem nabavu :?: Oz. s katero si bil na Monsterju zadovoljen? :?: :? :twisted:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!