Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


Priporočene objave

Objavljeno
a jebi ga sad, p..., a zdej bo pa odpadl :evil: Dedc sm pa še star po vrhu. Kakor sklepam, si nadzadovoljen z ST4. To pa tudi zadošča! Glede na Hotschkovo zaljubljenost v Monstra (verjetno ni bistvenih razlik) vzamem ST4 v ožji izbor za naslednji motor (sezona 04).

Ma zakaj bi odpadl? Sploh ni frke.Nezadovoljen??? Zakaj pa to?Sam upam da nisi pretežek (mislm kg). Sicer pa mislm da boš tud ti noro zadovoljen :) :)

Sam če te je dost v hlacah ;)

No pa sej ni panike.

A pol važi?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
BTW sem dobil informacijo, da naj bi imel 2003 model Monstra S4 motor 998 :shock:  :D . Če bo kdo kje zasledil kakšno novico o tem, bi bil zelo hvaležen za vsako informacijo. Sicer pa naj bi bila zadeva dokončno razjasnena na Intermotu...

Uf Uf ... me pa prav zanima če je tole res ... Desmo, a ti greš na IM ?

Objavljeno

A je mogoče že kdo od vas razdiral sklopko pri Ducatiju . Ali za raztavljanje potrebuješ kakšno specialno orodje ?

Hvala za odgovore !

Objavljeno

jaz še nisem odpiral mašine ... ampak kak poseben "apcigr" boš morda rabil ... Če imaš 900, odpri pokrov in poglej, ker olje ti itak ne bo ven steklo ... (suhasklopka press).

Lahko ti pa dam številko mojega serviserja ... piši PM

Objavljeno

eno uprašanje: a so pr monstru (620 dark)nastvljive tud spredne vilce a sam nihajka?

LP by gebre

Objavljeno

Nastavljivo je le zadaj, pa še to ne vse (mislim, da le trdota vzmeti in stiskanje amortizerja).

Objavljeno
He he, danes sem pripeljal motor z 20000 km servisa. Na Gorenjskem zgleda ne poznajo inflacije, ura dela je še vedno 2500 SIT :!: :shock: 8) :D

Daj malo cene napiši, pa kaj so vse menjali ...

Objavljeno

Menjali so olje, oljni in bencinski filter, oba zobata jermena, svečke. Računali so 8h dela (poleg ostalega še štelanje ventilov, "regeneracija" K&N filtra). Vse skupaj 47500 SIT.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Na www.ducati.com so že objavljeni podatki za modelno leto 2003. Monstri so na voljo z 620, 800 in 1000 zračno hlajenimi motorji, S4 ostaja z 916 motorjem. :wink:

Objavljeno

800 ccm .... škoda zaradi registracije pri nas.

Objavljeno
Hočko poslušaj:

Včasi poveš da so Ducatiji edini motorji, ki nimajo rdečega polja. Jaz pa sem na Aprilia pikniku videl, da ga tudi vsaj RSV mille in RS 250 nimata.

Ah kaj pa vem, Aprilie še nisem pogledal, ampak do sedaj je še vsak motor imel rdeče polje, res pa ne pogledam čisto vsakega :wink: :arrow:

Fora je v tem, da Ducatija dejansko ne moreš prevrtet, tudi če nima elektronske blokade obratov ... to pač zagotavlja prisilno odpiranje IN ZAPIRANJE ventilov ... (powered by desmodromic)

Objavljeno

.... ena od pozitivnih stvari pri desmodromiki je to, da ni občutljiva na "prevelike" obrate (ventili se tudi zapirajo mehansko in ne s pomočjo vzmeti). Kako se pa ostala mašina na to (previsoki obrati) odzove pa ne vem. Še nisem videl ducatista, ki bi na srečanju svojga duca v prazno turiral, z njim pokal in podobno. Vsaka jim čast, ker znajo svoje motorje cenit.

Lp, Onim

Objavljeno

Na Intermotu sta menda predstavljena dva kao"Monster Killerja"... NOT :wink: 8) :P

P1010009.jpg

P1010030.jpg

We want some competition!!! :lol: :lol: :lol:

Objavljeno
Na Intermotu sta menda predstavljena dva kao"Monster Killerja"... NOT :wink: 8) :P

We want some competition!!! :lol: :lol: :lol:

po moje leti to bolj na vozne lastnosti in ne toliko na optiko.je pa tale KTM kar fleten..... desmo,da ne bo "kompeticije" enkrat prevec.... :shock: :lol: 8)

Objavljeno

Pa saj Ice, saj veš kaki so ducatisti.... ko je motor po specifikacijah "švohnej", potem pa kar naenkrat motor dušo dobi? :shock: :twisted: :roll: .

Zdej me bodo pa pljuval, joj pa mojga bandita tudi..... :cry:

lp, Onim

p.s. pa brez zamere ducatisti, jaz bi ga tudi mel (monster S4) :lol:

Objavljeno

Kolk majo pa kaj MONSTRI končne hitrosti ???

Objavljeno

Odvisno, 600-tka ima 175, ostali pa postopno več, do S4, ki naj bi imel 225km/h. V vsakem primeru dosti nepomemben podatek, ker ti nad 160 km/h že hoče glavo odtrgat, razen če jo tiščiš na tank, samo potem bognedaj da bi jo kam stegoval (npr.pogled preko ramena :wink: )...

Objavljeno

Pa dobr... Sej zgledajo kar lepo teli Ducatiji. Sam problem majo, ker v tovarno pride prevečkrat ena znana nizozemska družina. Če se ne motim, se pišejo Van der Šlamp... Takih ne bi smel u fabrko spuščat, pa bi blo OK. Pa motorji bi lahko mel tud kakega konja več za serijsko proizvodnjo. Zdej je pa vprašanje al ne znajo nardit mašine da bo kam šla, al se ne upajo, da se ne bi kvarilo in pol še pol večjo kubaturo dajo kot Japanci da pridejo vsaj na podobne zmogljivosti? :wink:

Objavljeno
Pa motorji bi lahko mel tud kakega konja več za serijsko proizvodnjo. Zdej je pa vprašanje al ne znajo nardit mašine da bo kam šla, al se ne upajo, da se ne bi kvarilo in pol še pol večjo kubaturo dajo kot Japanci da pridejo vsaj na podobne zmogljivosti? :wink:

S čim pa ti po tej logiki svojega ER5 primerjaš? Z Monstrom 750 ali z 748R? :wink: :roll:

Objavljeno

Seveda veliko lažje z vsaj 750-takom, saj je monster 600 odločno podhranjen in prepočasen...Žal :lol:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ker sem že sprobal kar nekaj motorjev, med njimi tudi ST4 in 900SS, vam lahko povem, da je Guzzi dost boljši motor glede samega vzdrževanja, boljših materialov (vzdržljivejših) in tudi glede navora iz nizkih obratov. Že bolan zvok motorja, ki kar šklepeta(sklopka) me odbija in če ste opazili se razen kakega monstra niti dosti ne pojavljajo na cestah. Dobri ducatiji so bili narejeni leta 1975 do 1980 in so še danes legende, stanejo pa še danes pravo premoženje. Govorim seveda o 900 ccm legendi SS. Pa še moji vtisi z vožnje z ST4 in 900 SS l.96. ST ravno ne vleče prav iz nizkih, skoraj bolje se pelje z Aprilio mille, ko pa pride do 5000 obr. pa gre še kar dobro. Če ga goniš veliko kuri, max poraba tudi 11l / 100km. Vozne lastnosti so nekje v meji pričakovanega. 900 SS je bolj vozen, ima manjšo porabo ima pa za moje pojme prenizko končno hitrost in premalo moči. Ima pa tudi precej trd menjalnik.

Objavljeno

damjan.....pa kaj si ti to vozil? na vsak nacina delajo boljse ducatije danes,kot pred 20-25 leti (kvaliteta,vzdrzljivost).glas je pa zakonsko pogojeno "milejsi".

da ti je SS bolj vsec kot npr. 916/996/998 ali monster-serija je pac subjektivno mnenje.po ducatijevih raziskavah je SS-serija najmanj priljubljena med ducatisti.

Objavljeno
vam lahko povem, da je Guzzi dost boljši motor glede samega vzdrževanja, boljših materialov (vzdržljivejših) in tudi glede navora iz nizkih obratov.

hahaha ... you wish ... a si mogoče hruške in jabolka primejal in so ti hruške bolj všeč, jabolk pa pač ne maraš. :wink:

Že bolan zvok motorja, ki kar šklepeta(sklopka) me odbija

s šklepetanjem ni nič narobe, če se mašina ne kvari ... a ni tako. Tvoj pač šklepeta in se tega ne sliši :)

in če ste opazili se razen kakega monstra niti dosti ne pojavljajo na cestah.
no ja ... jaz jih kar nekaj opazim ... medtem, ko se pa Guzzi-jev kar tare po cestah ... :lol: :lol: :roll: ... mogoče bi moral pa Ducati začeti delat choperje in cruiserje, tako kot MG. :)

Dobri ducatiji so bili narejeni leta 1975 do 1980

:shock: Tale je pa bosa ... dobri Ducatiji so vsi ... edino 1985 do 1995 so bolj pokvarljivi (Cagivabrotherssuks press).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!