eliminator Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 Tole je pa tako lepo napisano, da je kar za v Monster Ducati arhiv: AMASuperbike.com An Amazing Day Of Racing by dean adams Monday, April 07, 2003 Ducati leads the GP, finishes on the podium. Think about it, a small team of Italian bandits build a GP bike and enter it in the most competitive GP season in years. From the outside, predicting that they would ever be competitive with Honda and Yamaha, ever, mind you, not in the first race, would be insanity. Yet, Claudio Doemnicali and Co. show up with a fresh bike and from the first lap are right in line with the world championship Honda V5s. The little red team that could finishes third, in their first GP. Capirossi pulled an amazing holeshot and led the damn race, in front of the current world champion. Teammate Troy Bayliss had not seen until Suzuka a week before, but he still finished fifth, in front of Suzuka expert Colin Edwards and many "unbeatable" factory GP Gods. What lesson does this show us? That some companies make racing an amazingly complicated exercise when it really doesn't have to be. Ducati Corse identified what they felt would be a successful design, figured out how fast they'd have to go to compete with the class leaders, assembled the team, built the bike, hired the riders and went racing. With the intent of winning. It wasn't about ego, wasn't about selling jackets; they didn't waste ten years throwing band-aids at a bad design, proving that if your intent really is to win, and not prop up your limping ego, GP racing isn't brain surgery. How long did it take Cagiva to lead a GP? 8) 8) 8) Kaj ma pa to veze z monstrom? :twisted: :wink: :) lp
Desmo Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 Kaj ma pa to veze z monstrom? :twisted: :wink: :) Kaj maš pa ti veze z Ducatijem? Buzz Off :!: :twisted: :wink:
enduraš Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 kakšno krmiljenje ventilov je to... desmo? :oops:
Desmo Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 kakšno krmiljenje ventilov je to... desmo? :oops: Uporabi iskalnik! Buzz Off :!: :twisted: :wink:
A_je_to Objavljeno April 14, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 14, 2003 Kaj ma pa to veze z monstrom? :twisted: :wink: :) Kaj maš pa ti veze z Ducatijem? Buzz Off :!: :twisted: :wink: LOL :lol: :twisted: :twisted:
eliminator Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 Kaj ma pa to veze z monstrom? :twisted: :wink: :) Kaj maš pa ti veze z Ducatijem? Buzz Off :!: :twisted: :wink: Ok, no, sej grem, ce me ne maras kle. :oops: :lol: 8) :arrow: lp
Desmo Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 Ok, no, sej grem, ce me ne maras kle. :oops: :lol: 8) :arrow: Saj ni da te ne maram, sam nekak ne pašeš sem... :wink: :P 8)
gorazd Objavljeno Junij 2, 2003 Opozori Objavljeno Junij 2, 2003 <_< Razmišljam o nakupu monstra 600 oz. 620 ali 750. Zanima me, katerega priporočate - mislim vzdržljivost in moč motorja, vzdrževanje in podobno... :unsure: Na kaj moram posebej pazit pri nakupu rabljenega? Se zahvaljujem za odgovore. LP Gorazd
Desmo Objavljeno Junij 2, 2003 Opozori Objavljeno Junij 2, 2003 Priporočam ti nakup po obratnem vrstnem redu: 750, 620, 600. ;) Razlika je v zmogljivosti in seveda ceni, tako da kolikor več boš plačal toliko več boš verjetno dobil. Sami stroški vzdrževanja in registracije so pri teh modelih skoraj enaki. Pri nakupu rabljenega moraš pač pazit na take stvari kot pri vseh motorjih (ali avtomobilih): prvi vtis ohranjenosti na pogled in sledi morebitnih padcev, število prevoženih kilometrov, kakšna poštempljana servisna knjižica bi bila tudi v redu (Zornik ali Simon Dacar). Ta dražji servisi so na 20000 km, tako da se tu lahko hitro prišpara kakih 50k SIT, ravno tako če je že bila menjana veriga z zobniki ali če so gume nove. Pred nakupom sploh nebi škodilo, če bi motor videl tudi kakšen stručko. Veliko sreče. B)
kristian Objavljeno Junij 3, 2003 Opozori Objavljeno Junij 3, 2003 No jaz imam tudi prijatelja iz Avstrije, ki ima enega prvih Ducati Monster 900 motorjev (kupil ga ke takoj ko so prišli na trg prvo leto proizvodnje). Vsako leto se iz severne Avstrije ne glede na vreme odpelje na srečanje Ducatijev na dirkališče Mugelo. Lani ko sem ga srečaj je imel že 90.000 km in brez večjih problemov. Nikoli ga ni pustil na cedilu. Če si pa bik pa lahko tudi tak dober motor zje..š. Je pa tudi možno, da dobiš motor, ki je bil narejen v ponedeljek zjutraj al pa v petek popoldne :) Bad Luck!
RoadKill Objavljeno Junij 3, 2003 Opozori Objavljeno Junij 3, 2003 Če si pa bik pa lahko tudi tak dober motor zje..š. Je pa tudi možno, da dobiš motor, ki je bil narejen v ponedeljek zjutraj al pa v petek popoldne Bad Luck! Saj to je največji problem pri mediteranskih delavcih - kakovost varira zelo!
gorazd Objavljeno Junij 3, 2003 Opozori Objavljeno Junij 3, 2003 (popravljeno) :unsure: Najbolj me mika M750. Katere letnike priporočate, pa okvirne cene pri nas? Je velika razlika med M620 in M750 (v moči in ostale stvari kot so vzmetenje... pa seveda v ceni)??? Popravljeno Junij 3, 2003. Popravil gorazd
Desmo Objavljeno Junij 3, 2003 Opozori Objavljeno Junij 3, 2003 Po moči sta si 750 in 620 celo blizu, ima pa 750 višji navor pri nižjih vrtljajih, tako da se lepše pelje. Glede na trenutno situacijo z uvoznikom pri nas, so cene precej visoke tudi za rabljene monstre, pa še ponudbe ni ne vem kolikšne, tako da boš moral kar iskati, da boš kaj pametnega dobil. Sicer pa 620 obstaja šele od leta 2001 dalje, tako da starejše letnike lahko iščeš le 600 in 750.
gorazd Objavljeno Junij 3, 2003 Opozori Objavljeno Junij 3, 2003 (popravljeno) :unsure: Kaj pa vožnja v dvoje na daljše ture 300km+??? Užitek al mučenje, mislim predvsem na sopotnico :huh: Popravljeno Junij 3, 2003. Popravil gorazd
marem Objavljeno Junij 3, 2003 Opozori Objavljeno Junij 3, 2003 :unsure: Kaj pa vožnja v dvoje na daljše ture 300km+??? Užitek al mučenje, mislim predvsem na sopotnico :huh: zdej je odvisno od posameznika sam pomoje je bl mučenje k kak užitek
roly Objavljeno Junij 3, 2003 Opozori Objavljeno Junij 3, 2003 :unsure: Kaj pa vožnja v dvoje na daljše ture 300km+??? Užitek al mučenje, mislim predvsem na sopotnico :huh: Na monstru M900 sem se prepeljal kar nekaj kilometrov. Proti raznim super športnim motorjem se pelje zadaj zelo komfortno, čeprav na oko ne deluje tako. Vse pa je dosti tudi odvisno od tega, kolk se bojiš. Pa če se znaš zadaj peljati in pravilno uporabljati roke in noge.... Mene je zadaj fulll strah :o :o B)
hotschko Objavljeno Junij 3, 2003 Opozori Objavljeno Junij 3, 2003 :unsure: Kaj pa vožnja v dvoje na daljše ture 300km+??? Užitek al mučenje, mislim predvsem na sopotnico :huh: Moja je bolj iz putra kot ne ... ampak je zdržala v kosu do Dubrovnika brez težav :) ... in potem še dvakrat po 500+ km ... skratka: se da, če je volja in nekaj postankov vmes ... @Gorazd: priporočam M750 i.e. ... ker ima boljši okvir kot prejšnji modeli cena vzdrževanja pa je popolnoma enaka 600 in 620.
gorazd Objavljeno Junij 4, 2003 Opozori Objavljeno Junij 4, 2003 @Gorazd: priporočam M750 i.e. ... :) :) :) Od katerega letnika naprej ... ? :P
Desmo Objavljeno Junij 4, 2003 Opozori Objavljeno Junij 4, 2003 @Gorazd: priporočam M750 i.e. ... :) :) :) Od katerega letnika naprej ... ? :P 2002 :rolleyes: ;)
hotschko Objavljeno Junij 4, 2003 Opozori Objavljeno Junij 4, 2003 @Gorazd: priporočam M750 i.e. ... :) :) :) Od katerega letnika naprej ... ? :P vseeno, ker jih jih I.E. prej ni bilo ...
Desmo Objavljeno Junij 4, 2003 Opozori Objavljeno Junij 4, 2003 V vsakem primeru se trnutno gibljemo pri ceni okoli 2 mio SIT... :rolleyes: ;)
Desmo Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 Sem našel (edino?) online trgovino z Ducati Performance poslasticami. Cene so sicer v $ ampak po mojem občutku so zelo podobne tistim v €. ;) B) Link: AZSBK
hotschko Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 Ducati Monster 750 SERVIS 40.000 km ventili - kontrola brez nastavitev, ker so tolerance ostale enake kot po nastavljanju na 20k km svečke - 2.500 SIT jermeni - 11.000 SIT oljni filter - 2.000 SIT ciscenje zračnega filtra - 1.000 SIT filter goriva - 1.000 SIT o-ring tesnilo sklopke - 1.000 SIT (preventivna menjava vsakih 10.000km) hidravlične tekočine - 1.000 SIT delo - 18.000 SIT olje - prinesel sam -------------------------------- SKUPAJ = 37.500 SIT + olje DODATNO 6.000 SIT prednji verižnik 12.000 SIT zadnji verižnik 22.000 SIT veriga menjal sem samo sprednji verižnik, ker je zadnji po 40k km kot nov :) Če kdo potrebuje zadnji verižnik za Monstra (40 zob), ga dobi pri meni za prijateljsko ceno ... (beriprecejmanjkotnov press)
hotschko Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 Če kdo potrebuje zadnji verižnik za Monstra (40 zob), ga dobi pri meni za prijateljsko ceno ... (beriprecejmanjkotnov press) paše tudi na SS in SuperSport ...
Ice Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 njihihihihihihhi......... al sem "zleht" .....-> DUCATI V4 FOR THE ROAD predvsem tole je zanimivo: "...The immense power developed by four cylinder Japanese bikes, ever tightening emissions restrictions around the world and the cost of producing a high powered twin are also good incentives for Ducati to head down the V4 route for future road bikes..."
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se