Skoči na vsebino

Aprilia 750 Shiver


Priporočene objave

Objavljeno

No nekateri že poznate moj mlinček in njegove Akrapovič izpuhe, ki dvovaljnemu agregatu služita za inštrument prelepih simfonij "grmenja" :P

post-30907-0-35470900-1348078797_thumb.jpg

Dovolj romantike! Danes ta deževen večer sem se končno opogumil za odšraufati dušilce ... 5 min dela in sta bila zunaj. :)

post-30907-0-39001100-1348078859_thumb.jpg post-30907-0-89343400-1348078883_thumb.jpg post-30907-0-83527500-1348078902_thumb.jpg

Tako je ropotalo v garaži, da sem mislil, da bodo štuk višje slike popadale s sten, hahaha. Kako se obnese po testni vožnji bom pa še videl.

Sicer pa se mi pojavlja rahla nemirnost motocikla pri npr. 50kmh v 2. ali 3. prestavi ko konstantno držim hitrost - rahlo cuka. Veriga ni neenakomerno raztegnjena ali preveč napeta, na kar sem najprej pomislil. Po krajši raziskavi apriliaforuma so nekateri potarnali, da do tega prihaja po zamenjavi izpuhov, rešitev pa naj bi bila odstranitev katalizatorja. Hja, mogoče projekt za čez zimo. Iz katalizatorja puhti precej vročine pri nogah, zato bi bilo to poleti kar dobrodošlo ampak bi potem moral nekaj pogruntati še z lambda senzorjem. Pravijo, da bi motor znal biti že preglasen (a to obstaja?! :D).

Zaenkrat bom probal kako bo z odstranjenimi dušilci in potem razmišljal naprej.

Za dvovalnik je to težka naloga, malo poglej : http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?249450-Potential-custom-tuning-solution

Objavljeno

Ja, za remap ECU-ja sem tudi že prej slišal, ampak mislim, ,da to pri nas ne počne nihče, ali pač?

Objavljeno

Ja, za remap ECU-ja sem tudi že prej slišal, ampak mislim, ,da to pri nas ne počne nihče, ali pač?

Boš moral malo bolje pogledat ( 21 strani ), ne moreš reprogramirat ECU-ja ( se ga ne da ), power comander ne obstaja, edino bazzaz se nekaj muči, gre bolj za varanje signala, katerega posreduje lambda ECU-ju, zelo preprost vmesnik iz dveh uporov in potenciometra, iz katerega so strokovnjaki naredili raketno znanost,jutri ga sestavim, vrednost sestavnih delov ne bo presegl 5€.

Objavljeno (popravljeno)

Danes sem naredil 130 km brez dušilcev in sem opazil malo manj trzanja ampak tudi za odtenek več pokanja iz izpuha ko zapreš gas. Glasnost je pa prehuda, vsaj za moj okus, tako da bom dušilce v kratkem zmontiral nazaj. :blush:

Sej zvok je res zverinski, samo se mi zdi pa že malo pretiran in da posledično posiljujem okolico. :) Vožnja brez čepkov za ušesa je utrujajoča zaradi tega grmenja pod ritjo. :music4:

@Vezalka - zgornjo temo bom v celoti preglodal danes zvečer, ko imam malce več časa.

No če bo DIY vmesnik deloval se takoj prijavim za en kos v zameno za nekaj pirčkov :beer2: in ceno materiala! :D Pa mogoče ob priliki še ogled tvoje Shiverce, če ne boš vstopnine pobiral! :P Pri nas nisem videl še nobene! :closedeyes:

No sicer plan za čez zimo je še montaža ALU plošče pod izpuhi in mogoče zamenjati kak del s karbonom ali vsaj malo s folijo oblepit ... pa še kaj se bo našlo, poročam ko bo kaj novega.

P.S.

Res hvala za vse tele uporabne informacije! Če se boš kdaj potikal po mojih koncih imaš v dobrem najmanj sladoled!

Popravljeno . Popravil SLVR
Objavljeno

LP. Mene pa zanima nekaj, namreč sedaj vozim suzuki gsr 600 pa mislim čez zimo zamenjat motor in mi je tale aprilia padla v oči. Zdej pa nevem po vseh karakteristikah ki sem jih gledal o pospeševanju moči razen navora je suzuki boljši. Zelo pa si želi 2 cilindrski motor. Ali je vožnja zelo drugačna od 4 cilinderskih, suzukija imam zdaj 3sezono in bi rad zamenjal za kaj agresivnejšega že v nižjih obrati in odzivnega. Zdej za 1000ccm špaga ni dovolj dolga pa me zanima če je ta motor OK izbira, ker ravno začetnik nisem več.

Objavljeno

Grafi pa realnost ni glih isto :) sicer pa probat, če ti bo še švoh maš pa še tuno na izbiro

Objavljeno

Jaz sem začel s shiverco, tako da težko povem primerjavo. Vsekakor pa najboljše, da greš na kakšno testno vožnjo in boš videl. Navor tu vsekakor pomeni največ, vleče od 6k rpm in gor! :D

Objavljeno

aha, če bo kje za probat bom šou z veseljem. kako je pa kaj s to ''ride by wire'' tehnologijo a je to fejst ''kvarljiva'' zadeva in če je kolk stane popravilo. Verjetno je treba na servis se neda doma zrihtat.

Objavljeno

Kaj pa vem, nisem še slišal za okvaro ... itak je pa elektronika - se ponavadi bolj malo lahko porihta doma.

Jaz vozim ves čas na Touring, da motor ni preveč živčen, po kakšnem makadamu preklopim pa na Rain. Vsekakor uporabna zadeva.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo še malo novosti iz moje garaže - dnevi za vožnjo se krajšajo, večeri za šraufanje pa daljšajo ... :D

Za tole zadnjo izboljšavo se moram prvo zahvaliti HyperJacku, ki mi je zrihtal nalepke za na platišča in me opogumil, da jih nalepim kar sam. :P Sprva sem še razmišljal če bi lepil na platišče po 4 ali po 3 sete črt, po testnem lepljenju in dobrem metru selotejpa odpadka sem se odločil za slednje, saj se na srebrnih platiščih zlata barva malce zakrije.

Zlata se pod lučmi v garaži precej izgubi kar pa je bil po eni strani tudi namen, da črte ne sekajo preveč. Mausu je zlata ziher všeč! Na soncu bomo pa še videli, bo treba še kakšen foto-sešn pred zimo naredit, hehe.

No pa dovolj besed, naj slike povejo kaj več ... Slike so žal malo slabše, ker si s flešom v tako utesnjenem prostoru težko pomagam - sploh zadnja slika dela motorju in črtam na feltnah malce krivice.

post-30907-0-32881100-1349809926_thumb.jpg

post-30907-0-49574500-1349809803_thumb.jpg

post-30907-0-88402400-1349809635_thumb.jpg

post-30907-0-68514800-1349809606_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Za tole zadnjo izboljšavo se moram prvo zahvaliti HyperJacku, ki mi je zrihtal nalepke za na platišča in me opogumil, da jih nalepim kar sam. :P Sprva sem še razmišljal če bi lepil na platišče po 4 ali po 3 sete črt, po testnem lepljenju in dobrem metru selotejpa odpadka sem se odločil za slednje, saj se na srebrnih platiščih zlata barva malce zakrije.

Zlata se pod lučmi v garaži precej izgubi kar pa je bil po eni strani tudi namen, da črte ne sekajo preveč. Mausu je zlata ziher všeč! Na soncu bomo pa še videli, bo treba še kakšen foto-sešn pred zimo naredit, hehe.

všeč mi je :OK: :grim

Zdej greva pa počasi dalje na predelave, hehe :grim

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

hello, zanima me ce kdo pozna tale moped*? na netu je že celo večnost:) očitno vsi vejo za težave teh modelov:) :)

no če kdo kaj ve o njem kar z besedo na plan. Vidim da je odstranil dušilca iz izpuhov, vprašanje kakšen grozen zvok ima= :)

zanima me če kdo pozna njegovo zgodovino ali celo lastnika, ker servisna ni potrjena in verjetno iz uvoza----

http://www.avto.net/....asp?ID=6353489 ps:ne sprašujete me zakaj to gledam,...ker pe sam nevem...grd da je kar malo lep:)

kilometri so pa tudi realni......13000km:) samo 2600 letno:)

Popravljeno . Popravil aselak
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozna kdo tale motor??

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6963150

So imeli 2008 modeli res toliko problemov? Na tujih forumih pravijo da motor no zanesljiv?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tole je zelo verjetno uvoženo.

Objavljeno

Ne, sej nisem mislil, da je to nujno ovira.

Hotel sem povedat, da bo težje, da ga kdo pozna, če je uvožen.

Objavljeno

jaz o tem motorju vem le da se prodaja že cca pol leta in da je cena bila tudi že 3990. To je pa vse kar vem..-.

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

a kdo slučajno ve kje bi se dal dobit K&N športni filter za shiverco? uvoznik Čarman je reku da jih sploh ne delajo več. ve kdo kej o tem? 

 

hvala

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

zanima me mnenje glede tega ali je shiver-ca primerna za začetnika ? Obvezno iščem 2 valjni motor ki so mi preprosto bolj všeč  :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!