cikadina Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 Poznava se osebno ne, Te pa velikokrat vidim na tvojem KTM-u. Lohk pa prideš kdaj k cennarju (tm sem za šefa). Dej kej več povej zakaj "be careful". zato ker ni japonc. BRANE 1
skalar36 Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 (popravljeno) zato ker ni japonc. Sej vem, japonci so zanesljivi, sam mam občutek, da nimajo karakterja. Tle je pa Aprilia precej v vodstvu. Mislim pa da z 2 leti starim motorjem ne more biti kaj veliko narobe. Če mi da 1000 km garancije, pol mam boljši občutek. Itak je pa kot prodajalec pravna oseba in mi za skrite napake odgovarja 2 leti. Popravljeno Junij 11, 2014. Popravil skalar36 cikadina in arobert 2
aselak Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 Si mislilcegnarju?si prej imel modro fazero in potem xt? Ce si to ti pol se poznava enkrat sem z nekom sel gledat k tebi fazerko:) res je da je motor star samo 2 sezoni ampak pri uvozih je potrebno biti pazljiv ker ti lahko prodajo vse mogoce...velikokrat firme kupujejo motorje na jugu italije po vec komadov nekatere tudi poskodovane jih tukaj popravijo prevrtijo kilometre in gas naprej (pri tem ze po slikah ne zgleda ketna in zobniki 9000km ampak ok... Vzemi nekoga s seboj ki se na motorje razume. Ker ce pogledas logicno motor je motor 5200 kar je relativno poceni in predstavlaj si da ga je pripeljal iz italije je placal 5% davka in 100e homoligacija se pravi cca 400e. Na tebi bo še zasluzil sd pravi je moral motor dobiti za okoli 4000e in ce pogledas cene na moto.it recimo, letnika 2012 za tako ceno ne najdes...tako da...no mogoce prevec razmislaj poglej in ce ti bo kul kupi. Zelim ti uspesen nakup lp
aselak Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 zato ker ni japonc. Tudi sam ze nimam japonca 3 sezone pa mi ni nic hudega;)se mi pa kolca po njih ehehe
skalar36 Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 (popravljeno) Si mislilcegnarju?si prej imel modro fazero in potem xt? Ce si to ti pol se poznava enkrat sem z nekom sel gledat k tebi fazerko:) res je da je motor star samo 2 sezoni ampak pri uvozih je potrebno biti pazljiv ker ti lahko prodajo vse mogoce...velikokrat firme kupujejo motorje na jugu italije po vec komadov nekatere tudi poskodovane jih tukaj popravijo prevrtijo kilometre in gas naprej (pri tem ze po slikah ne zgleda ketna in zobniki 9000km ampak ok... Vzemi nekoga s seboj ki se na motorje razume. Ker ce pogledas logicno motor je motor 5200 kar je relativno poceni in predstavlaj si da ga je pripeljal iz italije je placal 5% davka in 100e homoligacija se pravi cca 400e. Na tebi bo še zasluzil sd pravi je moral motor dobiti za okoli 4000e in ce pogledas cene na moto.it recimo, letnika 2012 za tako ceno ne najdes...tako da...no mogoce prevec razmislaj poglej in ce ti bo kul kupi. Zelim ti uspesen nakup l Ja. Cegnar. Tocno ti razlogi me odbijajo od nakupa. Popravljeno Junij 11, 2014. Popravil skalar36
dlicen Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 Saj ni nujno, da je dmv in homologacijo naredil že on (čeprav bi moral).
ludiluka Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 Samo oseba ki uvozi motor (tista ki je napisana na tuji kupoprodajni pogodbi ) lahko plača dmv. Potem se ga ne da več in je motor samo še za lepo videt
dlicen Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 To vem. Ampak na žalost se pri nas da marsikaj. Pa ne trdim, da je tukaj tako!
biker44 Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Alo družba, ima mogoče kdo na Shiver-ci MIVV izpuhe??
SLVR Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Akrapoviče ... vesel k radio! strajnarR 1
HyperJack Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Akrapoviče ... vesel k radio! Res je...ko skuter! Škoda volne v loncu, jo boš čist prekuril k se vodiš z db killerji
SLVR Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Dobr no, bom enkrat do Kočevja vn pobral db killerje, da me boš slišu tko k se spodobi - že na Dvoru enkrat. HyperJack 1
strajnarR Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Dobr no, bom enkrat do Kočevja vn pobral db killerje, da me boš slišu tko k se spodobi - že na Dvoru enkrat. Toooo! Akrapovič z dušilci je kot italjanski motor brez okvar. HyperJack, SLVR in tad3y 3
biker44 Objavljeno Avgust 21, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2014 Prosim za nasvet v kolikor ga kdo ve.... Kako izbrišem moteč ključek ki se prikazuje za servis??? Hvala za pomoč
Bostjan L Objavljeno Avgust 22, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2014 Prosim za nasvet v kolikor ga kdo ve.... Kako izbrišem moteč ključek ki se prikazuje za servis??? Hvala za pomoč Našel boš na netu Servisna koda naj bi bila 12398 (preveri) V menuju(service code) odtipkaš servisno kodo….se ti odprejo nove nastavitve med tem tudi reset service….. pritisneš yes in si rešen do naslednjega servisa. biker44 1
Lipstick Objavljeno Avgust 22, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2014 Našel boš na netu Servisna koda naj bi bila 12398 (preveri) V menuju(service code) odtipkaš servisno kodo….se ti odprejo nove nastavitve med tem tudi reset service….. pritisneš yes in si rešen do naslednjega servisa. Ne bo šlo, pelješ na servis,servis pregleda zapisane napake-opozorila in opravi predpisana dela na xxxxx km, resetira zapise in to je to. Ja mi je zelo poznana tematika servisiranja APRILIJ v SLO. Na displeju najdeš simbol knjige ( MENU ), skočiš vanj, najdeš rubriko DIAGNOSIS, jo izbereš, pojavi se zahteva INSERT THE SERVICE CODE, izbereš; dobiš izpis 00000, vpišeš kodo ( 12398 ), izbereš rubriko RESET COUPON, izbereš in dobiš DO YOU WANT TO RESET ? , izbereš YES,čez nekaj časa se pojavi napis: RESET COMPLITED, potem samo še nekaj EXIT-ov in si zmagal.
SLVR Objavljeno Avgust 22, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2014 Tudi jaz se ključka rešim preko menija s "service code", vendar jo vsako leto googlam - si bo treba počas zapisat, ali pa shranit tole stran objav v zaznamke. Pooblaščenca moj motor ni videl že nekaj let, upam, da tako tudi ostane. :grim
biker44 Objavljeno September 21, 2014 Opozori Objavljeno September 21, 2014 Aaaaaaa nov problem.... "URGENT SERVICE". Motor je med vožnjo ugasnil, po nekaj poizkusih ni več prižgal... Ko pa je pa je potem le prižgal je vavijal obrate med 3.000 in 4.000, sam od sebe... Kdo kaj ve o tem?? :/
biker44 Objavljeno Februar 27, 2015 Opozori Objavljeno Februar 27, 2015 Kaj pa vžig mrzlega motorja, zdaj v zimi... Meni se kdaj naredi na ne vžge v prvo oziroma drugo, ga moram parkrat zagnat da zalaufa. Je to mogoče zato ker je mrzlo? Se da mogoče vžig mrzlega motorja?? Hvala, LP
Lipstick Objavljeno Februar 27, 2015 Opozori Objavljeno Februar 27, 2015 (popravljeno) Aaaaaaa nov problem.... "URGENT SERVICE". Motor je med vožnjo ugasnil, po nekaj poizkusih ni več prižgal... Ko pa je pa je potem le prižgal je vavijal obrate med 3.000 in 4.000, sam od sebe... Kdo kaj ve o tem?? :/ Verjetno je okvarjen eden od AIR PRESURE SENSOR ( 1. ali 2. cilinder ), senzor je od firme BOSCH, bo trebe na servis, priklop na AEXONE, diagnosticirat napako, če ja moja domneva pravilna, zamenjat senzor in pobrisat napako v ECU-ju. Možno je, da je senzor poslal "okvarjen" signal, kar bi lahko bila posledica oksidacije ( vlaga ) v konektorju senzorja ??? Preveri stanje konektorjev, senzorja se nahajata v air boksu, pa nežno ravnaj z njima. http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=18049 pod št.20: http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=1338 Aprilije potrebujejo za vžig akumulator v zelo dobrem stanju, če ima na klemah pri ugasnjenem motorju, ko daš kontakt manj kot 12,3 V, bodo težave. Popravljeno Februar 27, 2015. Popravil Vezalka biker44, NoGe in domina 3
biker44 Objavljeno Februar 28, 2015 Opozori Objavljeno Februar 28, 2015 Kar se tiče prejšnjega problema sem uredil zadevo, dva senzorja sta bila v okvari, eden menda za padec motorja. Zdaj pa je narejen komplet servis, ter tudi menjan akumulator, ampak ne vem zakaj mrzel noce vžgat, ko pa enkrat zalaufa ni vec problem....
otim Objavljeno Marec 1, 2015 Opozori Objavljeno Marec 1, 2015 Kaj pa kabel na štarterju? Pri mojem je bil čisto zarjavel. Zadevo sem očistil in od takrat naprej vžiga v prvo.
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 1, 2015 Opozori Objavljeno Marec 1, 2015 Kar se tiče prejšnjega problema sem uredil zadevo, dva senzorja sta bila v okvari, eden menda za padec motorja. Zdaj pa je narejen komplet servis, ter tudi menjan akumulator, ampak ne vem zakaj mrzel noce vžgat, ko pa enkrat zalaufa ni vec problem.... Ali si accu, preden si ga vložil napolnil do kraja? Kupljen ima okoli 85% moči in morda ni dovolj za normalen zagon hladnega motorja.. Ko sem v avtu menjal accu, sem ga prej še dodatno polnil, ne moreš verjeti - še 6 ur se je polnil, da je bil poln. Scarabeo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se