Skoči na vsebino

Aprilia 750 Shiver


viggen

Priporočene objave

Šiverco bom malo napedenal pred novo sezono, pa kljub temu, da so pod ritjo akrapoviči, bi vseeno naredil kovinsko zaščito pred temperaturo in vso umazanijo, pod ritjo motorja. Ima morda kdo izrisano plato v vektorski obliki?

 

Lahko v zameno zrihtam CNC izrezano zaščito =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šiverco bom malo napedenal pred novo sezono, pa kljub temu, da so pod ritjo akrapoviči, bi vseeno naredil kovinsko zaščito pred temperaturo in vso umazanijo, pod ritjo motorja. Ima morda kdo izrisano plato v vektorski obliki?

 

Lahko v zameno zrihtam CNC izrezano zaščito =)

 

Že našel ročne izrise od Vezalke! Bom spravil v vektorsko obliko pa pošljem še komu, če bo potreboval. 

 

Vezalka a.k.a. Lipstick, hvala za vse podrobne detaile na tujem forumu :OK:  :grim

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne smetim Galerije motociklov...

 

... eno vpršanje, če ni skrivnost :)

 

kje si tako lepo Shiverco najdu? Uvoz? Na anetu ji praktično ni in tudi, ko je kolega kupoval, par mesecev nazaj jih ni bilo.

 

Čestitke za nakup! Lep motor  :OK:  in veliko lepih varnih kilometrov  :sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne smetim Galerije motociklov...

 

... eno vpršanje, če ni skrivnost :)

 

kje si tako lepo Shiverco najdu? Uvoz? Na anetu ji praktično ni in tudi, ko je kolega kupoval, par mesecev nazaj jih ni bilo.

 

Čestitke za nakup! Lep motor  :OK:  in veliko lepih varnih kilometrov  :sleep2:

 

Prjatlu Anžetu aka SLVR sem naredil "uslugo" :P ...je rekel, da bi zamenjal motor, pa sva mu ga tako hitro odpeljala, da mu še zdej verjetno ni vse jasno, hehe.  :OK:

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nej dobro služi. zdej bomo lahko tudi vas hecali, da šraufe zgbuljate :D

veliko lepih kilometrov zelim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nej dobro služi. zdej bomo lahko tudi vas hecali, da šraufe zgbuljate :D

veliko lepih kilometrov zelim!

 

Bolje šrauf nego olje ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že našel ročne izrise od Vezalke! Bom spravil v vektorsko obliko pa pošljem še komu, če bo potreboval. 

 

Vezalka a.k.a. Lipstick, hvala za vse podrobne detaile na tujem forumu :OK:  :grim

 

Ni problema, rad pomagam, če je v moji moči.

Popravljeno . Popravil Vezalka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni problema, rad pomagam, če je v moji moči.

Super, potem te bom še malo ponucal če lahko =), PDF.je sem importal, kolikor toliko spravil v vodoravno pozicijo, zdaj mi delajo le težave luknje ki so malo iz centra, to predvidevam, da je bila prva plata na roke risana, pa je prišlo do malo zamika? 

Na plošči sta dve vrsti lukenj, 6 in 7 mm če sem prav razbral. 

Vezalka imaš mogoče še kje originalno izrisan načrt, namreč zanima me točna dolžina plate. mam občutek da je import pdf.ja narejen 1:1, vendar je manjša luknja 5,699, ta večja 7,461 mm zdej moram pa to uskladit.

 

plata.jpg

 

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, potem te bom še malo ponucal če lahko =), PDF.je sem importal, kolikor toliko spravil v vodoravno pozicijo, zdaj mi delajo le težave luknje ki so malo iz centra, to predvidevam, da je bila prva plata na roke risana, pa je prišlo do malo zamika? 

Na plošči sta dve vrsti lukenj, 6 in 7 mm če sem prav razbral. 

Vezalka imaš mogoče še kje originalno izrisan načrt, namreč zanima me točna dolžina plate. mam občutek da je import pdf.ja narejen 1:1, vendar je manjša luknja 5,699, ta večja 7,461 mm zdej moram pa to uskladit.

 

plata.jpg

 

Hvala!

 

Že kar nekaj časa je minilo, kar sem to izumljal, dolžina karbona / titana je 590 mm, luknje so  6,5 in 8,5 mm ( za vijake M6 in M8 ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že kar nekaj časa je minilo, kar sem to izumljal, dolžina karbona / titana je 590 mm, luknje so  6,5 in 8,5 mm ( za vijake M6 in M8 ).

 

590 mm od roba do roba, pri zdejšnem izrisu imam 599mm, hmm, nekaj mi ne štima, bo treba testno zrisat na karton pa provat.

 

A bi ti lahko še malo zatežil za O2 iliminator? Čez vikend grejo komplet krivine dol, da jih spoliram, katalizator bomo izrezali ven, da motor malo zadiva, pa bi ob enem še zjedkal tiskanino za O2 iliminator. Se ga splača vgradit? Po branih komentarjih je to en od boljših dodelav?

 

Hvala 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

590 mm od roba do roba, pri zdejšnem izrisu imam 599mm, hmm, nekaj mi ne štima, bo treba testno zrisat na karton pa provat.

 

A bi ti lahko še malo zatežil za O2 iliminator? Čez vikend grejo komplet krivine dol, da jih spoliram, katalizator bomo izrezali ven, da motor malo zadiva, pa bi ob enem še zjedkal tiskanino za O2 iliminator. Se ga splača vgradit? Po branih komentarjih je to en od boljših dodelav?

 

Hvala 

Tisti načrt je že obšel velik del sveta, že moj prvi, ki sem ga poslal nekemu članu ( AF1 foruma ) je bila kopija in se je pošiljala naokoli.

Bilo je bolj mišljeno kot ideja in ne egzakten načrt, po katerem bi izrezal in bi pasalo v nulo, je pa motor italijanske izdelave in se oblika plate/površine malo razlikuje ( dopustne toleranca ). 

 

Splača ????, vse kar je v zvezi z motorjem je izguba in se nič ne izplača :OK: . Malo heca, ja zelo pomaga, zadeva goljufa signal lambde, in doda v nizkih vrtljajih več goriva, zaradi ekologije vsi novi motorji laufajo na zelo revne mešanice, ni pa nobene bojazni po povečanju porabe, ker ECU upošteva signal lambde samo do 4000 min-1, z uporabo ( Fatduca ) kamot voziš 50 km/h v 6.prestavi in pri zmernem dodajanju plina ne bo prišlo do nobenega cukanja.

Popravljeno . Popravil Vezalka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Splača ????, vse kar je v zvezi z motorjem je izguba in se nič ne izplača :OK: . Malo heca, ja zelo pomaga, zadeva goljufa signal lambde, in doda v nizkih vrtljajih več goriva, zaradi ekologije vsi novi motorji laufajo na zelo revne mešanice, ni pa nobene bojazni po povečanju porabe, ker ECU upošteva signal lambde samo do 4000 min-1, z uporabo ( Fatduca ) kamot voziš 50 km/h v 6.prestavi in pri zmernem dodajanju plina ne bo prišlo do nobenega cukanja.

 

Ima zadevo kdo zrisano mogoče? 

62mjj.jpg

 

Se splača zanašat na to skico. Sem na šihtu, pa nisem še delal hudih odkrivanj. Pa nerad odkrivam nekaj kar je že odkrito in preverjeno :P...lenoba, sej vem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Družba pozdravljeni !!

Ve kdo mogoče kaj pomeni error  DSB 01 (active "x" in memo "x) ??    :?

Na armaturi non-stop gori rdeč trikotnik, ter seveda na veliko piše "SERVICE" !?! 
Motor drugače vžge brez problema, z obema ključema.

Hvala za kakšen nasvet    

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Družba pozdravljeni !!

Ve kdo mogoče kaj pomeni error  DSB 01 (active "x" in memo "x) ??    :?

Na armaturi non-stop gori rdeč trikotnik, ter seveda na veliko piše "SERVICE" !?! 

Motor drugače vžge brez problema, z obema ključema.

Hvala za kakšen nasvet    

 

aja... pa pozabil sem da ne kaže več izbrane prestave, ter km/h ...!?!?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Immobilizer failure: Key code read but not acknowledged DSB 01

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DSB 01

- Immobilizer failure: key code read but not recognised.

Preglej okolico ključavnice ( možna poškodba antene pri demontaži ali montaži rezervarja ) !

 

aja... pa pozabil sem da ne kaže več izbrane prestave, ter km/h ...!?!?!

Okvara ali slab stik REVOLUTION SENZOR, nahaja se na bloku motorja, na strani sklopke, za njo v okolici vpetja zadnje nihajke pod zadnjim amortizerjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni problema, rad pomagam, če je v moji moči.

 

Vezalka eno vprašanje. Fat Duc ima na O2 emulatorju 10 kΩ in 12 kΩ uporčke, gledam tvoje vezje, pa malenkost odstopa. je kakšna posebna finta? Uporabim 12 kΩ in 20 kΩ (po računanju se mi zdi, da maš ti takšno kombinacijo)

 

Hvala, veš da se oddolžim ob priliki =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vezalka eno vprašanje. Fat Duc ima na O2 emulatorju 10 kΩ in 12 kΩ uporčke, gledam tvoje vezje, pa malenkost odstopa. je kakšna posebna finta? Uporabim 12 kΩ in 20 kΩ (po računanju se mi zdi, da maš ti takšno kombinacijo)

 

Hvala, veš da se oddolžim ob priliki =)

 

Zadeva je dokaj enostavna, vrednosti niso striktno določene, delovalo bo v vsakem primeru, samo pozcija potenciometra bo drugačna, jaz nisem preveč kompliciral, nabral tisto, kar sem našel na starih tiskanih vezjih, postavil potenciometer na pozicijo ( analogna ura ) 14, se šel zapeljat, zadeva mi je bila zadovoljiva in nisem več spreminjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

 

Rdeča lučka FI na armaturki pa ne sveti? Imaš morda še kakšen konektor na zalogi, bi odkupil. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vezalka, kolko km imaš že na šiverci, da jo tako detajlno poznaš, in kaj ti je na tem stroju tako všeč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!