Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Hehehehe..ne nisem. V tem primeru bi pričakoval škornje gratis ;)

hahaha...se mi je zdel...

pa ne da bi jih pričakoval, moral bi jih dobit....

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Jest sm tud tak osel ki gre večkrat na led oz. v TC Motoshop...

Nabavil C3 - edina čelada, ki po obliki paše na mojo betico (mam tako čudno obliko) in po par mesecih vožnje me je pričel motiti zajeten plastični pašček za zapenjanje, rahlo me je drgnil v vrat in po daljši turi (5 uric ali več) me je pričelo motiti. V prepričanju, da se da zadeva, pri podjetju takšnega ugleda kot je Schuberth to brez težav reši, zamenja pašček za mehkega, ali manjšega plastičnega, se veselo odpravim v TC Motoshop. Po začetnih zmajevanjih z glavo in obljubah, da se bodo seveda posvetovali z prozvajalcem, me čez en teden odpikajo telefonsko, češ da ni možnosti menjave, ter da če želim naj se kar sam pozanimam v Nemčiji !? Pazi uradni zastopnik mi pravi, naj se sam dogovarjam v njihovem imenu z njihovim dobaviteljem!!! Pffff... ker se njim ne ljubi.. oni so čelado prodali in j**** se jim kaj se dogaja v trenutku ko prestopiš prag trgovine. Nejeverni tomaž, grem še osebno v trgovino, še na lastna ušesa prepričati o opcijah, nakar me po razlagi, da so po doooolgem e-dopisovanju z Schuberthom dognali, da težava s paščkom nikakor ni rešljiva... ja pa ja, tudi s prstom niso mignili glede tega....

Za hec potem res še sam pošljem mail na Schubertov customer service, preden prodam čelado... v istem dnevu dobim odgovor, da ni problema, stvar se reši z double-d sistemom, ki je kot osnova njihovim športnim modelom čelad ter... pasulj... da pa lahko pošljem čelado k njim le preko uradnega zastopnika... japajade.. rajš prodam čelado...

Tko da šibam v Charlija ta teden enkrat enkrat še po čelado za punco, SCR sistem in še svojo čelado mi bojo zastonj poslali v predelavo ter potem na moj naslov ko bo popravljena...

Seveda tudi v Schuberthu dobijo mojo pisno izkušnjo z njihovim zastopnikom. Pa brez zamere do TC Motoshopa, jaz pač pri njih ne bom kupoval, ampak zaradi izboljšanja servisiranja kupcev.

Objavljeno

po izkušnjah drugih uporbnikov shuberta, lahko čelado pošlješ tudi sam direkt na shubert, plačajo oni poštnino (če sem prav razumela) in pošljejo popravljeno nazaj.

Objavljeno

po izkušnjah drugih uporbnikov shuberta, lahko čelado pošlješ tudi sam direkt na shubert, plačajo oni poštnino (če sem prav razumela) in pošljejo popravljeno nazaj.

Kaj pa če ne zna nemško/angleško?

Navsezadnje pa ima kar prav, saj najprej trgovci dajejo občutek, da prav zaradi takšnih pogojev (garancija, podpora) kupimo izdelek prav pri slovenskih distributerjih, na koncu pa se ne potrudijo zanj. Naj uredijo, če že znajo prodati!

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Kar se lahko zmenim za garancijo v tujini, če je ceneje VSE kupim tam.

Maš prav zarad garancije pa podobnih stvari kupujemo pri SLO distributerjih. Itak so dražji kot tujina

če pa pol še poslat nočjo artikla nazaj gor pa stranki zrihtat :BUA:

Že večkrat sem v TC dobil točno tak občutek, ko stopiš z kupljenim čez vrata, se jim j**e za tebe.

Delam v IT-ju pa se z dobaviteljem da zment skoraj da vse. Za artikle od 50 al pa 10.000 EUR. Če je treba

poslat dalje ni problema, samo da je stranka zadovoljna... Se pa vidi da manjka konkurenca v SLO kar se tehle štacun tiče...

My 2 cents

Objavljeno (popravljeno)

kupi nolan. v velejnu majo enga deca, s katerim se da zment vse.....

Popravljeno . Popravil RSTDRIVER
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

kupi nolan. v velejnu majo enga deca, s katerim se da zment vse.....

Nolan mi na glavo ne paše. + ne vem kako je s kompatibilnostjo komunikacijskega sistema...

Objavljeno

Nolan mi na glavo ne paše. + ne vem kako je s kompatibilnostjo komunikacijskega sistema...

mrbit se pa da kej predelat......

vprašej....... @kompi je nick

Objavljeno

Jest sm tud tak osel ki gre večkrat na led oz. v TC Motoshop...

Nabavil C3 - edina čelada, ki po obliki paše na mojo betico (mam tako čudno obliko) in po par mesecih vožnje me je pričel motiti zajeten plastični pašček za zapenjanje, rahlo me je drgnil v vrat in po daljši turi (5 uric ali več) me je pričelo motiti. V prepričanju, da se da zadeva, pri podjetju takšnega ugleda kot je Schuberth to brez težav reši, zamenja pašček za mehkega, ali manjšega plastičnega, se veselo odpravim v TC Motoshop. Po začetnih zmajevanjih z glavo in obljubah, da se bodo seveda posvetovali z prozvajalcem, me čez en teden odpikajo telefonsko, češ da ni možnosti menjave, ter da če želim naj se kar sam pozanimam v Nemčiji !? Pazi uradni zastopnik mi pravi, naj se sam dogovarjam v njihovem imenu z njihovim dobaviteljem!!! Pffff... ker se njim ne ljubi.. oni so čelado prodali in j**** se jim kaj se dogaja v trenutku ko prestopiš prag trgovine. Nejeverni tomaž, grem še osebno v trgovino, še na lastna ušesa prepričati o opcijah, nakar me po razlagi, da so po doooolgem e-dopisovanju z Schuberthom dognali, da težava s paščkom nikakor ni rešljiva... ja pa ja, tudi s prstom niso mignili glede tega....

Za hec potem res še sam pošljem mail na Schubertov customer service, preden prodam čelado... v istem dnevu dobim odgovor, da ni problema, stvar se reši z double-d sistemom, ki je kot osnova njihovim športnim modelom čelad ter... pasulj... da pa lahko pošljem čelado k njim le preko uradnega zastopnika... japajade.. rajš prodam čelado...

Tko da šibam v Charlija ta teden enkrat enkrat še po čelado za punco, SCR sistem in še svojo čelado mi bojo zastonj poslali v predelavo ter potem na moj naslov ko bo popravljena...

Seveda tudi v Schuberthu dobijo mojo pisno izkušnjo z njihovim zastopnikom. Pa brez zamere do TC Motoshopa, jaz pač pri njih ne bom kupoval, ampak zaradi izboljšanja servisiranja kupcev.

Vem da v TC-ju berejo to temo, me pa zanima kako bodo demantirali tvoj zapis, seveda pa obstaja možnost da enostavno ignorirajo.

Sam sem zadovoljen z TC, res pa je da ni bilo reklamacij,samo nakupi, dali popust, svetovali pri nakupu,naročena roba prišla v dogovorjenem roku,poklicali, sprejeli gotovino vse B.P.

L.P.

Objavljeno

jaz imam tudi C3..in res mi ni jasno kaj te žuli..saj je lepo podložena tista zaponka..sem danes prav gledal kako bi lahko me kaj žulilo..razen če zapnem brez da bi si tisto fino podlogico vsaj malo naštimal..ne vem no..

Objavljeno

jaz imam tudi C3..in res mi ni jasno kaj te žuli..saj je lepo podložena tista zaponka..sem danes prav gledal kako bi lahko me kaj žulilo..razen če zapnem brez da bi si tisto fino podlogico vsaj malo naštimal..ne vem no..

Nismo vsi enaki...

Objavljeno

Nismo vsi enaki...

vem..ampak čelade pa so!!!

Objavljeno

vem..ampak čelade pa so!!!

Človeka najbrž pašček res žuli, in je hotel zamenjat. Kaj se mu mota po glavi, in ali je to res potrebno je druga debata.

Če tole100% drži

Za hec potem res še sam pošljem mail na Schubertov customer service, preden prodam čelado... v istem dnevu dobim odgovor, da ni problema, stvar se reši z double-d sistemom, ki je kot osnova njihovim športnim modelom čelad...

Ga popolnoma razumem, da se mu zdi za malo. Kupiš top class čelado, support pa je 0.

2 maila bi vse spremenila. .

Objavljeno

jaz imam tudi C3..in res mi ni jasno kaj te žuli..saj je lepo podložena tista zaponka..sem danes prav gledal kako bi lahko me kaj žulilo..razen če zapnem brez da bi si tisto fino podlogico vsaj malo naštimal..ne vem no..

Ne vem kaj bi mel od tega, da bi galamil za brezveze

Objavljeno

Ne vem kaj bi mel od tega, da bi galamil za brezveze

sej nisem rekel da je brezveze..sam sprašujem se v čem je fora da tebe žuli medtem ko nobenga druzga ne..

Objavljeno

sej nisem rekel da je brezveze..sam sprašujem se v čem je fora da tebe žuli medtem ko nobenga druzga ne..

Pač, pašček me tišči. Imam S velikost čelade. Podloga pride pod micro-lock in ščiti podbradni del, mene pa žuli "zadaj" pri vratu.

Zadeva ni kritična, da nebi mogel čelade nositi, je pa moteča.

Objavljeno

Pač, pašček me tišči. Imam S velikost čelade. Podloga pride pod micro-lock in ščiti podbradni del, mene pa žuli "zadaj" pri vratu.

Zadeva ni kritična, da nebi mogel čelade nositi, je pa moteča.

Jaz pa povsem razumem, da ti v TC niso želeli menjati paščka. Gre za zelo pomemben kos, ki v primeru nesreče odigra ključno vlogo, da ti čelado ne sname z glave. Ni pa nič čudno, da so pri Schubertu to pripravljeni naredit, saj so proizvejalec te iste čelade in jim je konstrukcija vsega poznana. Bi rekel, da si bil za TC prvi priemer s takšno zahtevo...

Poročaj, če ti bodo res spremenili pašček...

Objavljeno

Jaz pa povsem razumem, da ti v TC niso želeli menjati paščka. Gre za zelo pomemben kos, ki v primeru nesreče odigra ključno vlogo, da ti čelado ne sname z glave. Ni pa nič čudno, da so pri Schubertu to pripravljeni naredit, saj so proizvejalec te iste čelade in jim je konstrukcija vsega poznana. Bi rekel, da si bil za TC prvi priemer s takšno zahtevo...

Poročaj, če ti bodo res spremenili pašček...

Če si še enkrat podrobno prebereš celoten zapis mislim, da ti bo bolj jasno in ne boš oslarij pisal.

Za pašček sem dogovorjen fiksno. Po dopustih jim pošljem čelado preko MotoCharlie iz Trsta.

Objavljeno

Napisal si:

Po začetnih zmajevanjih z glavo in obljubah, da se bodo seveda posvetovali z prozvajalcem, me čez en teden odpikajo telefonsko, češ da ni možnosti menjave, ter da če želim naj se kar sam pozanimam v Nemčiji !?

Kje te je torej Bladzo narobe razumel in kateri del bi moral ponovno prebrat?

Objavljeno

Napisal si:

Kje te je torej Bladzo narobe razumel in kateri del bi moral ponovno prebrat?

Se samocitiram oz. copypastam:

"Po začetnih zmajevanjih z glavo in obljubah, da se bodo seveda posvetovali z prozvajalcem..."

"nakar me po razlagi, da so po doooolgem e-dopisovanju z Schuberthom dognali, da težava s paščkom nikakor ni rešljiva..."

Nihče ni pomislil - ne oni ne jaz, da bi se pašček v Lj menjal

Objavljeno

Ampak iz opombi, da se meni s proizvajalcem je sklepati, da zadeva ni bila mišljena kot "absolutno nerešljiva", pač pa bolj to, da ti v TC-ju ne morejo pomagat.

Objavljeno

Ampak iz opombi, da se meni s proizvajalcem je sklepati, da zadeva ni bila mišljena kot "absolutno nerešljiva", pač pa bolj to, da ti v TC-ju ne morejo pomagat.

You should be in politics.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Ampak iz opombi, da se meni s proizvajalcem je sklepati, da zadeva ni bila mišljena kot "absolutno nerešljiva", pač pa bolj to, da ti v TC-ju ne morejo pomagat.

Ne iščte dlak v jajcu. Namen mojega posta ni bil nikakor kakorkoli sovražno uperjen proti TCM, in ne, nisem agent vseevropskega protiobveščevalnega zruženja vseh mototrgovin razen TC Motoshopa, da bi komurkoli hotel škoditi, ampak me moti odnos in rad bi opozoril tudi ostale kolege motoriste, ki jim želim vse dobro, da ne ponavljajo mojih napak.

In DA, Cufa sklepaj kakor hočeš in znaš - meni je bila težava s strani TCM predstavljena kot ABSOLUTNO NEREŠLJIVA

Popravljeno . Popravil Majesty
Objavljeno

Ne bodi zoprn! Sprašujem zato, ker je napisano dvoumno in bi kdo lahko razumel narobe.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!