Borutt Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 pred 10 minutami, DAMI34 pravi: lej, dokaži mi "nespametno". Tudi v veliki gneči se da prehitet. Recimo cesta Plitvice-Karlovac, poleti gneča, pred mano trije šleperji cijazijo 70km/h, pa klanci so predvsem problem ,ko jim hitrost pade. Jaz pa na 600ccm polno otovorjen. Se pokaže prostor za prehitet, pa ne vem če bi šel, ker rabim malce več prostora, ker ne skoči. Evo z jurja grem komot in varno. 2 sekundi (manj porabim z jurja) predstavljata ali bom ali ne bom prehitel. Če bi v danem primeru šel z 600takom mimo bi bilo pa nespametno, kapišiš. Bom poskusil DAMI34 1
vandrovec Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 To o prehitevanjih...kako vozijo Italijani, pa ne le posamezniki, v nepreglednih ovinkih prehitevajo kolone vozil. Dokler je cesta prazna jih ne pustim mimo (če sem na volji), ko se zaustavim za kolono vozil pred nepreglednimi ovinki pa gredo ti "kaskaderji" kar mimo. Pa to že neštetokrat in ne vedno eni in isti. Za Stroma sem slišal tudi jaz, da je manjši ugodnejši nakup, ne vem točno, kaj na večjem ne štima ravno najbolje. Tudi sam sem se spogledoval z malim Stromom, drugače pa imam sam raje več kubikov in manj navitih. Igi Pop 1
NumLock Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 pred eno uro, DAMI34 pravi: l Recimo cesta Plitvice-Karlovac, poleti gneča, pred mano trije šleperji cijazijo 70km/h ..... Uuu, lepo cesto si omenil. Tukaj lahko res imaš potovalno hitrost nadpovprečno, če je promet tekoč, dokler ti veselja ne pokvarijo ... ena iz arhiva (Slunj).
DAMI34 Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 pred 2 urami, Borutt pravi: Bom poskusil ne moreš, najprej naloži babo oduzad (kar bo prvi problem :P), potem nakrcaj zadnji kufer, pa še polne stranske torbe, pol se pa pojdi prehitevanje za tank torbo 25 litrov itak ne rabim govort.
Kmet2 Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 pred 2 minutami, DAMI34 pravi: ne moreš, najprej naloži babo oduzad (kar bo prvi problem :P), potem nakrcaj zadnji kufer, pa še polne stranske torbe, pol se pa pojdi prehitevanje za tank torbo 25 litrov itak ne rabim govort. Ni on ko midva, on lahko za avtobusom vozi tud do MNE ....tak mirn,sej ga poznaš DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 pred 5 minutami, Kmet2 pravi: Ni on ko midva, on lahko za avtobusom vozi tud do MNE ....tak mirn,sej ga poznaš ko bi mu poleti pr 35C začela se jajca kuhat za šleparji..bi kr hitro skliznu mimo. Če bi mu pa še baba najedala zadaj...bi pa prec Štroma od jurja nabavu. Kmet2 1
vandrovec Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 pred 9 minutami, DAMI34 pravi: najprej naloži babo oduzad tvoja je (pre)suha (po fotografijah), to ne šteje (se ne pozna na motorju)... DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 pred 3 minutami, vandrovec pravi: tvoja je (pre)suha (po fotografijah), to ne šteje (se ne pozna na motorju)... karakter prištej, karakter vandrovec in Igi Pop 2
Borutt Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 pred eno uro, DAMI34 pravi: ne moreš, najprej naloži babo oduzad (kar bo prvi problem :P), potem nakrcaj zadnji kufer, pa še polne stranske torbe, pol se pa pojdi prehitevanje za tank torbo 25 litrov itak ne rabim govort. Sem naredil, kot si napisal. Sedaj pa ne gre z mesta Slow, Igi Pop in DAMI34 3
Kmet2 Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 pred 8 minutami, Borutt pravi: Sem naredil, kot si napisal. Sedaj pa ne gre z mesta Kaj piše v knjižici za takšne primere DAMI34 1
NumLock Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, DAMI34 pravi: in potem nakrcaj zadnji kufer, pa še polne stranske torbe, pol se pa pojdi prehitevanje Ne poskušajte tega, ker vas lahko kdo preseneti, pa si roko zjebete. pred 59 minutami, Kmet2 pravi: Kaj piše v knjižici za takšne primere Odvržite težke nepotrebne stvari (stran 115). Popravljeno April 19, 2016. Popravil DL650 DAMI34 in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 pred 11 minutami, DL650 pravi: Ne poskušajte tega, ker vas lahko kdo preseneti, pa si roko zjebete. ni panike, sej Borut pravi da ne gre z mesta pred eno uro, Kmet2 pravi: Kaj piše v knjižici za takšne primere v moji piše: baba naj poriva NumLock in Kmet2 2
NumLock Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: ni panike, sej Borut pravi da ne gre z mesta v moji piše: baba naj poriva Pri meni piše: naj vleče Kmet2, Scarabeo 500 in DAMI34 3
stenc55 Objavljeno April 19, 2016 Opozori Objavljeno April 19, 2016 pred 8 urami, izibajker pravi: Eno vprašanje imam za sedanje (ali bivše) lastnike Suzuki V-Strom 650. Kje v Lj ali bližnji okolici ste imeli dobre izkušnje s servisiranjem tega konjička (morda Elisa Domžale)? Ker ima moja slečena kobilica enak agregat, bodo vaše informacije nadvse dobrodošle. Hvala. Čarman v Sori Wakasaki, Kolen in izibajker 3
driveasy Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 Pozdravljeni Sem nov v tej rubriki, kajti sem v aktivnem iskanju in nakupu Suzuki Vstrom oz. Kawasaki Klv 1000. Imam eno veliko vprašanje za vas voznike teh motorjev. Koliko imate kaj narejenih že kilometrov, ter koliko bi lahko rekli da ob rednem vzdrževanju preživijo ti motorji brez velikih popravil (agregata/pogonskih delov). Iščem in kupujem rabljenega, vendar vse kar najdem od teh modelov imajo 40.000 km + . Je to že veliko za tak stroj? Letnik motorja gledam tam okrog 2005-2009. Moram povedat da bo to moj prvi 1000cc motor, ( sicer sem vozil veliko kros motorje, tudi s kakšnim čoperjem, nakedom smo probali), vendar je to edino ki mi najbolj ustreza glede vožnje ( potovalno, brez omejitev cest (makedam...) lagano turistički, z drago in kovčki od zadaj ). Hvala za vse vaše odgovore
moto rider Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 Jst 'mam Štorma DL 650 s 35.000 kilometrov, (ki bo šel čez mesec dni v prodajo) pa funkcionira in deluje kakor nov. In menim, da je več ali manj z vsemi enako. Kajti, ni slabega motorja - so pa (nekateri) slabi lastniki. V tem je štos! . MiNa, Kmet2, DAMI34 in 2 others 5
Slow Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 (popravljeno) 11 hours ago, driveasy said: Iščem in kupujem rabljenega, vendar vse kar najdem od teh modelov imajo 40.000 km + . Je to že veliko za tak stroj? Letnik motorja gledam tam okrog 2005-2009. Po mojem je vecja verjetnost, da je nekaj narobe, ko bos nasel literski enduro/tourer/adventure motor star ~10 let in z manj kot 40k km. Menim, da je Strom pametnejsi nakup kot KLV. Tudi sam sem lansko leto oprezal za KLV, ampak sta bila, v najboljsem primeru, dva v oglasih; Stromov je cel kup. Je pa res, da je zelo vsecen oranzne barve. Mislim tudi, da KLV po letu 2006 niso vec delali (nisem preprican). Ceprav se na avto netu trenutno prodaja en, za katerega pise, da je 2007 letnik. Pri drugem, ki se prodaja in je letnik 2005, pa pise, da naj bi imel samo 26000 prevozenih km. Osebno dvomim v to; sploh, ker je drugi lastnik. Ni pa seveda nemogoce. Kot zanimivost. Scarabeo 500 je s svojim Stromom 650 naredil preko 111000 kilometrov. Popravljeno April 21, 2016. Popravil Slow NumLock 1
Kmet2 Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 pred 22 minutami, NARGOTH pravi: Verjetno oddušnika. En je verjetno iz baterije drugi iz hladilnega sistema. Oziroma od rezervoarja
gorazd Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 Vprašanje za lastnike 2013 stroma 650. Koliko km naredite z 1 tankom pri solo turistični vožnji vožnjo? Ko je zadnja črtica na prikazovalniku goriva, utripa znakec za gorivo (rezerva?)...koliko km še je možnih? LP G
blindek Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 Mislim da pise v navodilih da je takrat cca. 2.5l goriva? Jaz naredim kakih 400-450km pa potem grem tankat, pa nikoli ni prazen gorazd 1
nordkap Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 pred 13 urami, moto rider pravi: Jst 'mam Štorma DL 650 s 35.000 kilometrov, (ki bo šel čez mesec dni v prodajo) pa funkcionira in deluje kakor nov. In menim, da je več ali manj z vsemi enako. Kajti, ni slabega motorja - so pa (nekateri) slabi lastniki. V tem je štos! . moto rider pred časom sem ti poslal na zs neko vpršanje. a nič ne sodeluješ?
gift Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 (popravljeno) pred 14 urami, driveasy pravi: Pozdravljeni Sem nov v tej rubriki, kajti sem v aktivnem iskanju in nakupu Suzuki Vstrom oz. Kawasaki Klv 1000. Imam eno veliko vprašanje za vas voznike teh motorjev. Koliko imate kaj narejenih že kilometrov, ter koliko bi lahko rekli da ob rednem vzdrževanju preživijo ti motorji brez velikih popravil (agregata/pogonskih delov). Iščem in kupujem rabljenega, vendar vse kar najdem od teh modelov imajo 40.000 km + . Je to že veliko za tak stroj? Letnik motorja gledam tam okrog 2005-2009. Koš sklopke je problem pri 1000ccm...dobi zračnost in motor ti bo treslo. Sem se peljal z takšnim in ni prijetno za vozit, če ne zamenjaš. Pokvari se tudi Angleška verzija koša (ta naj bi bila ojačana, dela en privat). Kolegu je šla po 40.000 km. Sedaj ima 87.000 km in je zamenjal že dva koša. Ostalo BP http://www.stromtrooper.com/v-strom-modifications-performance/90954-engine-vibration-cure-clutch-basket-chudder.html Popravljeno April 21, 2016. Popravil gift
Slow Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 2 hours ago, gorazd said: Vprašanje za lastnike 2013 stroma 650. Koliko km naredite z 1 tankom pri solo turistični vožnji vožnjo? Ko je zadnja črtica na prikazovalniku goriva, utripa znakec za gorivo (rezerva?)...koliko km še je možnih? LP G Precej preprican sem, da ti v knjigici pise o tem. Pri prejšnjem modelu 650 sta dva "prikaza rezerve". Najprej zacne utripati oznaka (crpalka). To se zgodi, ko nivo bencina pade pod 4,5 L. Ko nivo bencina pade pod 3 litre, pa zacneta utripati tako oznaka, kot tudi zadnji segment. Crtic oz. segmentov je pet. Kot laik predvidevam, da ima starejsi strom "odtok" za gorivo nekje na zacetku tanka (pri jajcih ), saj zacne prej kazati rezervo, ko se peljem po hribu navzdol. Npr. nazadnje ko sem se spustil s trojanskega klanca proti Izlakam, sta mi utripala oba markerja (oznaka in segment). Ko sem nekje pred Zagorjem dotocil gorivo, pa sem pri ravnem motorju (sem sedel med tankanjem) napolnil le 17 litrov. Se pravi, da bi moralo biti notri se cca. 5 litrov goriva oz. da opozorilo ne deluje povsem tocno. NumLock in gorazd 2
Borutt Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 pred 9 urami, gorazd pravi: Vprašanje za lastnike 2013 stroma 650. Koliko km naredite z 1 tankom pri solo turistični vožnji vožnjo? Ko je zadnja črtica na prikazovalniku goriva, utripa znakec za gorivo (rezerva?)...koliko km še je možnih? LP G Z enim rezervoarjem nekje 400 do 450 km. To pomeni, da je pričel utripati simbol za gorivo. Po navodilih proizvajalca je pri utripajočem simbolu za gorivo v rezervoarju še 4,5 l goriva, pri utripajoči zadnji črtici pa 2,5 l goriva. Po mojih izkušnjah je to dokaj točno. gorazd 1
blindek Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 (popravljeno) Je kdo tukaj mogoče polepil svojega 2012+ štroma z original nalepkami? Če ja, kje najugodneje do nalepk? Slika je simbolična, mene bolj zanimajo črne nalepke Popravljeno April 21, 2016. Popravil blindek
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se