Scarabeo 500 Objavljeno Junij 10, 2019 Opozori Objavljeno Junij 10, 2019 Testiral sem raznorazne varijante, brez vidnega uspeha. Najbolj mi je pomagalo, ko sem spremenil kot stekla, bolj položno. Test . Nič ne pomaga. Nova šipa - bolj položna. Sem jo podložil. Zdaj ima dva kljuna - bom patentiral . SAR-Solo Adventure rider in Raavi 2
Drosa Objavljeno Junij 11, 2019 Opozori Objavljeno Junij 11, 2019 pred 13 urami, Raavi pravi: Od kitajca bi naroču to za vizir. Pomaga to kaj al je smo mazanje oči, in je edina rešitev vizir povišan Tadrugega na sliki ti lahko jaz prodam, oz. sposodim prvo za test, meni ni pasal, sem pa ga montiral na givi vizir pri ER6 - n.
oglednik1 Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 kupil nov v strom 65o 1 okvara 163km servis-menjava kolektorja vbrizga. 2 okvra 262km- menjava računalnika. Groza kaj bo še .Suzuki ni več suzuki razočarani kupec Joker in Gonca 1 1
Borutt Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 5 minutami, oglednik1 pravi: kupil nov v strom 65o 1 okvara 163km servis-menjava kolektorja vbrizga. 2 okvra 262km- menjava računalnika. Groza kaj bo še .Suzuki ni več suzuki razočarani kupec Verjetno imaš smolo z enim takšnim čudnim primerkom. Ker v nasprotnem primeru bi bilo tukaj malo več takšnih zapisov, kot je tvoj.
DAMI34 Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 15 minutami, oglednik1 pravi: kupil nov v strom 65o 1 okvara 163km servis-menjava kolektorja vbrizga. 2 okvra 262km- menjava računalnika. Groza kaj bo še .Suzuki ni več suzuki razočarani kupec zato pa so garancije, čeprav je zoprno skakat na servise in se prepričevati in prositi, dokazovati itd..ampak lej pozitivno, vse kar si menjal je novo
oglednik1 Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 12 minutami, DAMI34 pravi: zato pa so garancije, čeprav je zoprno skakat na servise in se prepričevati in prositi, dokazovati itd..ampak lej pozitivno, vse kar si menjal je novo motor je bil kupljen marca 2019 je nov z 0 km.
oglednik1 Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 so priznali da naj bi bili iz te serije ,samo' trije taki, s to napako,a so bili zelo arogantni pri suzuki slovenija. bil na servisu dvakrat, po kar nekaj časa roba morala priti od japoncev. bajkr88 1
Borutt Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 27 minutami, DAMI34 pravi: zato pa so garancije, čeprav je zoprno skakat na servise in se prepričevati in prositi, dokazovati itd..ampak lej pozitivno, vse kar si menjal je novo Če nekaj crkne v garanciji, jih ni treba prositi in prepričevati ter dokazovati. Drugo je potrošni material, za katerega bi nekateri uveljavljali garancijo.
DAMI34 Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 Pravkar, Borutt pravi: Če nekaj crkne v garanciji, jih ni treba prositi in prepričevati ter dokazovati. Drugo je potrošni material, za katerega bi nekateri uveljavljali garancijo.
Borutt Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 2 minutami, oglednik1 pravi: so priznali da naj bi bili iz te serije ,samo' trije taki, s to napako,a so bili zelo arogantni pri suzuki slovenija. bil na servisu dvakrat, po kar nekaj časa roba morala priti od japoncev. Ne pozabi napisati, kdo in kje so se tako obnašali. Pravkar, DAMI34 pravi: Ne vem zakaj tukaj noter mešaš nekoga drugega. Ti si pisal o nekem prosjačenju, dokazovanju in prepričevanju pri okvari v garanciji.
DAMI34 Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 1 minuto, Borutt pravi: Ne pozabi napisati, kdo in kje so se tako obnašali. Ne vem zakaj tukaj noter mešaš nekoga drugega. Ti si pisal o nekem prosjačenju, dokazovanju in prepričevanju pri okvari v garanciji. res se ne mislim s tabo tule napenjati. Vsaka okvara, četudi je v garanciji, žal terja tvoj čas, odhod na servis, ter dokazovanje napake...preverjeno nekajkrat v praksi in da tudi pri japoncu. Sicer pa nisem tebi pisal ampak nekomu, ki je moral zato 2x na servis in sem ti posredoval samo njegov odgovor. Dokazovanje brihtnosti prihrani za kako drugo temo. bajkr88 1
oglednik1 Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 to praviš ti, probaj pa boš videl,edina pozitivna stran je iztok iz servisa pooblaščega za suzo,(mislim,da je tudi edini motorist v tej verigi in gleda na vse skozi oči motorista),drugo je eno samo mlatenje prazne slame,samo da se te znebijo. Gonca, ukica in bajkr88 3
Xebec Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 Pravkar, oglednik1 pravi: to praviš ti, probaj pa boš videl,edina pozitivna stran je iztok iz servisa pooblaščega za suzo,(mislim,da je tudi edini motorist v tej verigi in gleda na vse skozi oči motorista),drugo je eno samo mlatenje prazne slame,samo da se te znebijo. ker pooblaščeni servis je bil to?
Borutt Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 6 minutami, DAMI34 pravi: res se ne mislim s tabo tule napenjati. Vsaka okvara, četudi je v garanciji, žal terja tvoj čas, odhod na servis, ter dokazovanje napake...preverjeno nekajkrat v praksi in da tudi pri japoncu. Sicer pa nisem tebi pisal ampak nekomu, ki je moral zato 2x na servis in sem ti posredoval samo njegov odgovor. Dokazovanje brihtnosti prihrani za kako drugo temo. Ti se vedno nekaj napenjaš. Pisal si o prosjačenju, dokazovanju in prepričevanju pri okvari v garanciji. Človeku je crknil motor pri skoraj nič kilometrih. In naj jih sedaj prosjači, jim dokazuje in naj jih prepričuje, kot si napisal? Razumeš sedaj, kaj si napisal? Me sploh ne zanima, komu si pisal, ker ta forum ni tvoj in lahko vsi pišemo vsem. Te svoje glupe fore o brihtnosti obdrži zase. bajkr88 1
DAMI34 Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 3 minutami, Borutt pravi: Ti se vedno nekaj napenjaš. Pisal si o prosjačenju, dokazovanju in prepričevanju pri okvari v garanciji. Človeku je crknil motor pri skoraj nič kilometrih. In naj jih sedaj prosjači, jim dokazuje in naj jih prepričuje, kot si napisal? Razumeš sedaj, kaj si napisal? Me sploh ne zanima, komu si pisal, ker ta forum ni tvoj in lahko vsi pišemo vsem. Te svoje glupe fore o brihtnosti obdrži zase. forum ni moj, ampak lahko te pa brišem kolikor hočem, če boš tako nabijal. Tako, da v bodoče se vzdrži citiranja mojih postov, ker se mi enostavno ne da pregovarjati s teboj. Komur sem pisal je razumel, če ti nisi razumel napisanega je to tvoj problem. Upam, da si prebral tudi zapis "človeka", ki se je moral jebati z okvaro. https://motosvet.com/tabla/topic/2164-suzuki-v-strom/?do=findComment&comment=2524335
izibajker Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 15 minutami, oglednik1 pravi: .....edina pozitivna stran je iztok iz servisa pooblaščega za suzo,... Čist korektno bo, in tudi uporabno še za koga drugega, če napišeš o katerem servisu teče beseda.
oglednik1 Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 edini pozitivni v tej reklamaciji z v stromom je iztok mihelič , je smk servis v btc - ju. hvala da ste prisluhnili mojim težavam nekam sem moral spraviti iz sebe,to nejevoljo,tudi v pomislek za ostale,če boste "popravljali"nove motorje ukica, IF7, izibajker in 2 others 5
jskrablin Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 49 minutami, Xebec pravi: si ga pravilno utekal? Kolektor vbrizga (verjetno misli sesalni kolektor) in ECU ne crkneta zaradi nepravilnega utekanja. Pomoje so v prvo spregledali da je v resnici bil vseskozi ECU problem in so šli okoli injektorjev in senzorjev šarit. Pol pa je ECU dokončno odpovedal. Shit happens. Nikakor pa na servisu nimajo kaj bluzit okoli novega motorja. Če je v garanciji, se menja. Itak to ni strošek servisa, se vse skupaj lepo zaračuna proizvajalcu. Dobava specifičnih delov kot je ECU je pa vedno problem. Sploh če ga priletijo z Japonske. Isto se ti lahko zgodi pri komerkoli, tehnika ni popolna in je pokvarljiva. Če že lih mora crknit, je fino da crkne v garanciji. Wakasaki 1
Xebec Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 17 minutami, jskrablin pravi: Kolektor vbrizga (verjetno misli sesalni kolektor) in ECU ne crkneta zaradi nepravilnega utekanja. Pomoje so v prvo spregledali da je v resnici bil vseskozi ECU problem in so šli okoli injektorjev in senzorjev šarit. Pol pa je ECU dokončno odpovedal. Shit happens. Nikakor pa na servisu nimajo kaj bluzit okoli novega motorja. Če je v garanciji, se menja. Itak to ni strošek servisa, se vse skupaj lepo zaračuna proizvajalcu. Dobava specifičnih delov kot je ECU je pa vedno problem. Sploh če ga priletijo z Japonske. Isto se ti lahko zgodi pri komerkoli, tehnika ni popolna in je pokvarljiva. Če že lih mora crknit, je fino da crkne v garanciji. joke
Primosio Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 Tukaj se strinjam z Boruttom, nimaš kaj prosit. Če na pooblaščenem servisu napake ne odpravijo v skupnem roku 30 dni, si upravičen do zamenjave vozila. Tako Zakon o varstvu potrošnikov. izibajker 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 (popravljeno) pred 2 urami, oglednik1 pravi: edini pozitivni v tej reklamaciji z v stromom je iztok mihelič , je smk servis v btc - ju. hvala da ste prisluhnili mojim težavam nekam sem moral spraviti iz sebe,to nejevoljo,tudi v pomislek za ostale,če boste "popravljali"nove motorje SMK servis??? Od kdaj pa je pooblaščen?? Na uradni Suzukujevi strani ga namreč ni!!! http://motorji.suzuki.si/sl/Prodajno-servisna-mreza/ Poglej na spodnji povezavi! Na koncu levo imaš napisane pooblaščene serviserje za Suzuki. Ali pa je ta SMK servis obesil Suzuki tablo, ker fancy izgleda fasada in brez moto napisov preveč češko izgleda. PS! Vidva primorca se pa pojdita na svojo plažo kregat Popravljeno Junij 19, 2019. Popravil The Lakl
Snečer Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 1 uro, Borutt pravi: Briši ti lepo sebe, ker nabijaš ti in ne jaz. Sem lepo napisal, da je motor v garanciji in, da v primeru okvare nima kaj prositi, ker morajo crknjen motor rešiti brez besed. Če ne razumeš nekaj tako enostavnega, je to še naš problem, zaradi tvojega napenjanja. v skladu z garancijo...
bajkr88 Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 3 urami, Borutt pravi: Če nekaj crkne v garanciji, jih ni treba prositi in prepričevati ter dokazovati. Drugo je potrošni material, za katerega bi nekateri uveljavljali garancijo. teorija je taka ja...praksa pa vemo kaka je..... DAMI34 1
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 19, 2019 Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 pred 3 urami, oglednik1 pravi: edini pozitivni v tej reklamaciji z v stromom je iztok mihelič , je smk servis v btc - ju. hvala da ste prisluhnili mojim težavam nekam sem moral spraviti iz sebe,to nejevoljo,tudi v pomislek za ostale,če boste "popravljali"nove motorje Zdaj si imel smolo. Če boš imel malo sreče, se ti bo odkupil.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se