Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
šoško

Suzuki V Strom

Recommended Posts

japnr1
pred 15 urami, Joker pravi:

650 imamo pri hiši. Sicer prve generacije. 1000 sem preizkusil. Tako 1 generacijo, kot aktualnega. Aktualni je v vseh pogledih mnogo boljši kot stari. Ne vem pa, ali so popravili hibe, ki so ga pestile. Predvsem košara sklopke.

Pod črto pa sem mnenja, da je 650 bolj smotern nakup. Dejansko za svoj denar ponuja ogromno. Je prostoren, za solo povsem dovolj zmogljiv, v dvoje pa tudi zadovoljivo. Predvsem pa je pregovorno zanesljiv, neproblematičen motor.

Kar se tiče "večnosti":

650 bo res trajal večno, saj je skoraj nepokvarljiv.

1000 pa spet ni tako zmogljiv, da ga človek ne bi prerasel in bi bil v tem pogledu za zmeraj. Hočem reči, če ti bo 650 postal premalo, ti bo tudi 1000 slej ko prej...

Tisti, ki so 650 kupili pri polni zavesti so kupili odličen motor, ki jih bo, za malo denarja, prevažal mnogo let in kilometrov, katerih bo ogromno zastonj, oziroma jih bo financirala razlika v ceni med obema, ki pa ni zanemarljiva.

Seveda pa je to zgolj moje osebno in zelo skromno mnenje...

To sem hotu čut. Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IF7
On 9/7/2019 at 11:05 AM, The Lakl said:

A, samo to ??? Kaj pa slabosti? Samo vprašam. :)

po dveh letih slabosti še nisem našel....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 1 minuto, Promixer pravi:

Pozdravljeni, kako bi pa Tracer 700 primerjali z DL650?

Lp

Težko se primerja - namen je povsem različen. Glede motorja pa je tracer 700 malo bolj poskočen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

Za normalno cestno uporabo so bolj hvaležna alu platišča. Ni problemov z naperami in lažje čiščenje sta glavni prednosti. Eni sicer dajo večjo težo izgledu, drugi preprostejši uporabi. Nemalokrat so kolesa z naperami kot doplačilo ali kot paket opreme pri dražji izpeljanki. Stvar okusa in finančne zmožnosti. Pelje se pa z enimi ali drugimi enako.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 11 urami, Scarabeo 500 pravi:

Težko se primerja - namen je povsem različen. Glede motorja pa je tracer 700 malo bolj poskočen. 

ne vem no, men se zdi to isti rang, vstrom 650, versys650, tracer700...

v čem bi bil povsem različen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 minutami, Snečer pravi:

ne vem no, men se zdi to isti rang, vstrom 650, versys650, tracer700...

v čem bi bil povsem različen?

okvir, komoditeta, prostornost

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 35 minutami, Snečer pravi:

ne vem no, men se zdi to isti rang, vstrom 650, versys650, tracer700...

v čem bi bil povsem različen?

Ups, no nekaj razlike je - ne prav veliko. Vstrom je motor :)

Jaz sem imel v mislih mt 700, le tega sem vozil in primerjal. Čisto mi je všlo, da je že različica mt 700 :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 4 urami, Promixer pravi:

Mene bolj zanima primerjava udobja voznje v dvoje z tracer 700?

Vozil sem tracer 900, ki je verjetno večji od tracer 700. Vstrom 650 ima veliko več prostora za sopotnika. Premeri razdaljo med tačkami od voznika in sopotnika - če se prav spomnem je bila razdalja za 10 cm v prid vstroma. Tracer 900 ima tudi manjšo nosilnost in ni predviden kufer za odzadaj. Vsaj pri starem je bilo tako.

Skratka za enega super motor. V dvoje -  ni problema za eno nizkoraslo osebo z manjšo številko čevljev - od zadaj. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P

Pa še moje skromno mnenje. Imam V stroma 650 - leto dni star, 10kkm. Zelo dober, uravnotežen motocikel, predvidljiv, lahko vodljiv, prostoren, tudi za dva (dobra nosilnost, nastavljivo vzmentenje zadaj). Meni položaj sedenja zelo ustreza. Velik sem 180. Naravno sedenje, neutrujajoče, primerno za dolge ture brez ustavljanja. Poraba malo več kot 3.5l - zelo ekonomičen. Priporočam nakup.

Primerjava z MT07 - veliko bolj športno sedenje in poskočen motor. Torej V-strom za cruzanje in potovanja - MT07 za bolj športne užitke. Prostora za sopotnika neprimerljivo manj. Krajša medosna razdalja - več tresenja, bolj nemiren v vseh pogledih - tudi pri polaganju.

Razmišljam o prodaji mojega V stroma. Ce koga zanima, naj se javi. Razlog - malo premalo moči pri kakem prehitevanju od 90kmh dalje (posebej če se cesta vzpenja), kjer rabiš kak hiter skok. Tudi na avtocesti ravno ne blesti. Pri 130kmh - 6000rpm in kar konkreten rrrrrrr.

Ne vem pa, kaj naj kupim, da bo združilo lastnosti mojega z dodatkom, ki ga želim imet, torej malo več moči, oziroma pospeška v hrib od kakih 90kmh dalje in več udobja na ac. Predlogi dobrodošli!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bugy2004
Pravkar, Andrej P pravi:

Pa še moje skromno mnenje. Imam V stroma 650 - leto dni star, 10kkm. Zelo dober, uravnotežen motocikel, predvidljiv, lahko vodljiv, prostoren, tudi za dva (dobra nosilnost, nastavljivo vzmentenje zadaj). Meni položaj sedenja zelo ustreza. Velik sem 180. Naravno sedenje, neutrujajoče, primerno za dolge ture brez ustavljanja. Poraba malo več kot 3.5l - zelo ekonomičen. Priporočam nakup.

Primerjava z MT07 - veliko bolj športno sedenje in poskočen motor. Torej V-strom za cruzanje in potovanja - MT07 za bolj športne užitke. Prostora za sopotnika neprimerljivo manj. Krajša medosna razdalja - več tresenja, bolj nemiren v vseh pogledih - tudi pri polaganju.

Razmišljam o prodaji mojega V stroma. Ce koga zanima, naj se javi. Razlog - malo premalo moči pri kakem prehitevanju od 90kmh dalje (posebej če se cesta vzpenja), kjer rabiš kak hiter skok. Tudi na avtocesti ravno ne blesti. Pri 130kmh - 6000rpm in kar konkreten rrrrrrr.

Ne vem pa, kaj naj kupim, da bo združilo lastnosti mojega z dodatkom, ki ga želim imet, torej malo več moči, oziroma pospeška v hrib od kakih 90kmh dalje in več udobja na ac. Predlogi dobrodošli!

Kupiš štroma 1000 pa je zadeva rešena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Primctom
Ob ‎6‎.‎9‎.‎2019 ob 10:41, japnr1 pravi:

Zdravo .

Zanima me, če je že kdo probal vozit oba stroma 650 in 1000 in kakšna je razlika. Se odločam za nakup, pa ne vem katerga vzet. V ceni je kr velika razlika.

Hvala.

Pozdravljeni,

sem čisto nov na forumu. Glede V-strom 650 in 1000, oba imam v garaži. Z malim sem naredil 17.000 km z velikim pa šele 2500 km, ampak dovolj da sem ga začutil in lahko naredim primerjavo. V celoti se strinjam z mnenji, da je 650 dovolj močan in prostoren za dva in prtljago, za normalna potovanja, tudi v klanec gre presenetljivo dobro. Ko ga primerjam s 1000-ko, občutim razliko v navoru, pri 1000 ni potrebnega toliko prestavljanja zato bolj lagodna vožnja, pospeški so pri 1000-ki večji predvsem pri večjih hitrostih, pri manjših do 100 km se razlika ne občuti veliko, malo bolj ob polno obremenjenem motorju. Prostornost je enaka, ker je tudi dolžina motorja približno enaka. Oba sta zelo prostorna. Sopotnica pravi, da sta zanjo oba enako udobna in prostorna. Velik sem 198 in mi je 650 čisto po meri, imel sem povišan sedež in povišano šipo in ni vetra v čelado, lahko vozim z odprtim vezirjem čelade. Na 1000-ki imam tudi namen povišati sedež in šipo. Za nakup 1000 sem se odločil zato, ker menim, da je v primeru prehitevanj sploh pri vožnji v dvoje, bolj varno imeti pod ritjo nekaj konjev več in boljše pospeške pa še po izgledu mi je nova 1000-ka zelo všeč. 650-ka deluje bolj mirno, med vožnjo, kakor tudi na mestu ni toliko tresljajev kot pri 1000-ki, kar mi je malo moteče. Zanima me kako se vam lastnikom novih 1000-k zdi, ali je v osnovi tako, da motor bolj trese? Zanimivo bi bilo, da bi se ob priložnosti srečali kje na furi in pijači, rad bi primerjal ali so ti tresljaji normalni.

Skratka, V-strom 650, je čudovit vsestransko uporaben motor in mi ga je kar težko prodat, ampak žena noče vozit motorja, raje se vozi kot sopotnica z mano, za njo bi bil idealen, pa še pri hiši bi ostal. Če kdo išče prodajam tudi na avtonetu je že. (Bel z vso opremo in 19.800 km) 

LP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 urami, Andrej P pravi:

Pa še moje skromno mnenje. Imam V stroma 650 - leto dni star, 10kkm. Zelo dober, uravnotežen motocikel, predvidljiv, lahko vodljiv, prostoren, tudi za dva (dobra nosilnost, nastavljivo vzmentenje zadaj). Meni položaj sedenja zelo ustreza. Velik sem 180. Naravno sedenje, neutrujajoče, primerno za dolge ture brez ustavljanja. Poraba malo več kot 3.5l - zelo ekonomičen. Priporočam nakup.

Primerjava z MT07 - veliko bolj športno sedenje in poskočen motor. Torej V-strom za cruzanje in potovanja - MT07 za bolj športne užitke. Prostora za sopotnika neprimerljivo manj. Krajša medosna razdalja - več tresenja, bolj nemiren v vseh pogledih - tudi pri polaganju.

Razmišljam o prodaji mojega V stroma. Ce koga zanima, naj se javi. Razlog - malo premalo moči pri kakem prehitevanju od 90kmh dalje (posebej če se cesta vzpenja), kjer rabiš kak hiter skok. Tudi na avtocesti ravno ne blesti. Pri 130kmh - 6000rpm in kar konkreten rrrrrrr.

Ne vem pa, kaj naj kupim, da bo združilo lastnosti mojega z dodatkom, ki ga želim imet, torej malo več moči, oziroma pospeška v hrib od kakih 90kmh dalje in več udobja na ac. Predlogi dobrodošli!

v temi "iskanje motorja" bi ti znali svetovati bolj natančno (od ninđe do versisa :D ), pa tudi tole temo je škoda smetiti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P
pred 7 urami, Primctom pravi:

Pozdravljeni,

sem čisto nov na forumu. Glede V-strom 650 in 1000, oba imam v garaži. Z malim sem naredil 17.000 km z velikim pa šele 2500 km, ampak dovolj da sem ga začutil in lahko naredim primerjavo. V celoti se strinjam z mnenji, da je 650 dovolj močan in prostoren za dva in prtljago, za normalna potovanja, tudi v klanec gre presenetljivo dobro. Ko ga primerjam s 1000-ko, občutim razliko v navoru, pri 1000 ni potrebnega toliko prestavljanja zato bolj lagodna vožnja, pospeški so pri 1000-ki večji predvsem pri večjih hitrostih, pri manjših do 100 km se razlika ne občuti veliko, malo bolj ob polno obremenjenem motorju. Prostornost je enaka, ker je tudi dolžina motorja približno enaka. Oba sta zelo prostorna. Sopotnica pravi, da sta zanjo oba enako udobna in prostorna. Velik sem 198 in mi je 650 čisto po meri, imel sem povišan sedež in povišano šipo in ni vetra v čelado, lahko vozim z odprtim vezirjem čelade. Na 1000-ki imam tudi namen povišati sedež in šipo. Za nakup 1000 sem se odločil zato, ker menim, da je v primeru prehitevanj sploh pri vožnji v dvoje, bolj varno imeti pod ritjo nekaj konjev več in boljše pospeške pa še po izgledu mi je nova 1000-ka zelo všeč. 650-ka deluje bolj mirno, med vožnjo, kakor tudi na mestu ni toliko tresljajev kot pri 1000-ki, kar mi je malo moteče. Zanima me kako se vam lastnikom novih 1000-k zdi, ali je v osnovi tako, da motor bolj trese? Zanimivo bi bilo, da bi se ob priložnosti srečali kje na furi in pijači, rad bi primerjal ali so ti tresljaji normalni.

Skratka, V-strom 650, je čudovit vsestransko uporaben motor in mi ga je kar težko prodat, ampak žena noče vozit motorja, raje se vozi kot sopotnica z mano, za njo bi bil idealen, pa še pri hiši bi ostal. Če kdo išče prodajam tudi na avtonetu je že. (Bel z vso opremo in 19.800 km) 

LP.

 

Kaj pa ciklistika? Preklical sem kar nekaj Suzuki dealerjev v Sloveniji in testne 1000ke nobeden nima.

Mi je pa kolega, ki je vozil oba rekel, da je 650 super, 1000ka pa neokretna krava. Edino pozitivno malo več moči. Imaš kak komentar na to?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl
pred 7 urami, Primctom pravi:

Pozdravljeni,

sem čisto nov na forumu. Glede V-strom 650 in 1000, oba imam v garaži. Z malim sem naredil 17.000 km z velikim pa šele 2500 km, ampak dovolj da sem ga začutil in lahko naredim primerjavo. V celoti se strinjam z mnenji, da je 650 dovolj močan in prostoren za dva in prtljago, za normalna potovanja, tudi v klanec gre presenetljivo dobro. Ko ga primerjam s 1000-ko, občutim razliko v navoru, pri 1000 ni potrebnega toliko prestavljanja zato bolj lagodna vožnja, pospeški so pri 1000-ki večji predvsem pri večjih hitrostih, pri manjših do 100 km se razlika ne občuti veliko, malo bolj ob polno obremenjenem motorju. Prostornost je enaka, ker je tudi dolžina motorja približno enaka. Oba sta zelo prostorna. Sopotnica pravi, da sta zanjo oba enako udobna in prostorna. Velik sem 198 in mi je 650 čisto po meri, imel sem povišan sedež in povišano šipo in ni vetra v čelado, lahko vozim z odprtim vezirjem čelade. Na 1000-ki imam tudi namen povišati sedež in šipo. Za nakup 1000 sem se odločil zato, ker menim, da je v primeru prehitevanj sploh pri vožnji v dvoje, bolj varno imeti pod ritjo nekaj konjev več in boljše pospeške pa še po izgledu mi je nova 1000-ka zelo všeč. 650-ka deluje bolj mirno, med vožnjo, kakor tudi na mestu ni toliko tresljajev kot pri 1000-ki, kar mi je malo moteče. Zanima me kako se vam lastnikom novih 1000-k zdi, ali je v osnovi tako, da motor bolj trese? Zanimivo bi bilo, da bi se ob priložnosti srečali kje na furi in pijači, rad bi primerjal ali so ti tresljaji normalni.

Skratka, V-strom 650, je čudovit vsestransko uporaben motor in mi ga je kar težko prodat, ampak žena noče vozit motorja, raje se vozi kot sopotnica z mano, za njo bi bil idealen, pa še pri hiši bi ostal. Če kdo išče prodajam tudi na avtonetu je že. (Bel z vso opremo in 19.800 km) 

LP.

Torej, če prav tolmačim tvoj post je razlika le v perfekciji.  99% vozimo v rangu tvoje primerjave, kjer ni opazne razlike-torej do 100 km/h!  Nad 100 je opazna razlika in to območje je le na AC. AC je pa itak muka, dolgcajt in se je po večini izogibamo. Izven AC pač malo prilagodiš način vožnje iz dirkalnega v turističnega in ostane razlika le v lepem kupčku evrov.

A,se mogoče motim???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Primctom
pred 1 uro, The Lakl pravi:

Torej, če prav tolmačim tvoj post je razlika le v perfekciji.  99% vozimo v rangu tvoje primerjave, kjer ni opazne razlike-torej do 100 km/h!  Nad 100 je opazna razlika in to območje je le na AC. AC je pa itak muka, dolgcajt in se je po večini izogibamo. Izven AC pač malo prilagodiš način vožnje iz dirkalnega v turističnega in ostane razlika le v lepem kupčku evrov.

A,se mogoče motim???

Iz mojih izkušenj se ne motiš, če želiš malo bolj dirkalno vožnjo, kar pomeni hitrejše pospeševanje, pač voziš na višjih obratih in je motor poskočen, v ovinkih pa izredno vodljiv in lahek. Do 100 pa potegne v parih sekundah brez ali s sopotnico in prtljago. Končna hitrost je itak prevelika za izven AC, pa tudi na AC, kot si rekel muka še posebej če so pred tabo avtomobili ki ti mešajo zrak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Primctom
pred 1 uro, Andrej P pravi:

 

Kaj pa ciklistika? Preklical sem kar nekaj Suzuki dealerjev v Sloveniji in testne 1000ke nobeden nima.

Mi je pa kolega, ki je vozil oba rekel, da je 650 super, 1000ka pa neokretna krava. Edino pozitivno malo več moči. Imaš kak komentar na to?

 

Jaz kakšne pretirane razlike v ciklistiki ne čutim, oba se lepo peljeta v ovinek, mogoče 1000-ka še bolj drži linijo v ovinku vsaj pri manjših hitrostih. Mogoče je tvoj kolega imel tak občutek če je popravljal linijo v ovinku, tu bi znal biti 650 bolj odziven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Primctom

Glede košare sklopke pa tudi mene zanima, če ima kdo kakšne podatke in izkušnje, kako je s košaro pri novem modelu V stroma 1000 od l. 2014 dalje. Tisti ki ste z njim prevozili že več km. Da bom vedel kaj me čaka. 

Edited by Primctom
Podatek

Share this post


Link to post
Share on other sites
boca

Imam v stroma 1000 letnik 2014 , doslej 81000 km , nobenih problemov, motor lahko voziš športno ( večkrat drsam tačke v dvoje ) ali normalno kruzaš.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Eni pa res znajo komplicirat. Preizkusijo vse mogoče programe, pa čeprav imajo zastonj hišni program, ki uporablja iste zemljevide kot naprava, enak algoritem izračuna poti pod pogojem, da so na PC različici enake nastavitve kot na napravi. In potem se čudijo, da navigacijska naprava ne zna izrisati načrtovano pot, ki je bila po stvarjenju par krat konvertirana iz programa v program.  MapSource 6.16.3 je zadnja verzija enostavnega programa za načrtovanje poti, ki še dandanes deluje in je zelo uporaben. Sicer kao ni več kompatibilen z novejšimi modeli Garminov ampak vseeno deluje, saj pri pošiljanju načrtovane poti v napravo pošljemo samo izbrane točke (v bistvu klike miške na zemljevid), naprava pa potem po algoritmu točke poveže v planirano pot glede na izbrane nastavitve v napravi. Naprava si potem pri izračunu sama ustvari vmesne ciljne točke zaradi hitrejšega preračunavanja, če je le ta potreben. Si pa velja zapomniti, da tako ustvarjene vmesne cilje moramo dejansko prevoziti, kajti drugače naprava prične obračati nazaj na vmesni cilj. Za te primere obstoji orodje "spreminjanje načrtovane poti" in "preskoči točko".  Ko v MapSouce kreiramo pot si jo shranimo kot xxxx.gbd ali .gpx. Za preverjanje si jo lahko odpremo z BaseCamp programom in izvedemo preračun poti, kateri bo že ustvaril vmesne cilje, katere je dobro poznati, če je pot daljša in nepoznana. To nam pride prav, če je potrebno iz bilo katerega razloga ponovno zagnati pot na napravi. Glede na lokacijo naprava hoče, da potrdimo naslednji cilj. In če ga ne vemo, nas lahko pelje nazaj, ali pa  v nadaljevanju preskoči kak cilj, ker je bil izbran eden od naslednjih ciljev in si do njega izračuna pot po nastavitvah. Seveda se da vmesne cije  ogledati tudi v predogledu poti na napravi. Upam, da sem s tem klobasanjem kateremu prihranil kak siv las.  
    • Grut
      NApredek je vidEN
    • DinDiin
      Sm su lih cez na Petrini, 2 avta pred mano, ce mas aplikacijo gre hitrej, ker sam dokumente skenira, pogleda kaj si notr vnesel in pici. Ce pa ne, pa traja par minut. 😁 Policisti prjazni, prav, da listke tala z naslovom, kjer aplikacijo najdes,da si lepo v koloni zrihtas 😁
    • MiNa
      Po zagonu ABS črpalke ostane nivo olja v sistemu enak kot pred zagonom. Logično kaj ne. Saj do enake situacije pride na cesti v primeru, da panično stisneš zavoro. Tako, da postopek, ki si ga opisal, lahko tudi simuliraš, v varnem okolju kakšno parkirišče sunkovito parkratš zaviraš in postopek menjave olja parkrat ponoviš. Vendar je problem, da trajanje aktivacije ABS modula v tem primeru ni več kot sekundo ali dve.  Je pa to edini način, da vsaj delno simuliraš pravi način s servisnim orodjem.
    • DAMI34
      bo kar tule prava tema, al pa isto objaviš še v temi: Iščem, Sam svoj mehanik itd. ebay ma velik tega 34€ https://www.ebay.it/itm/Vorderer-Blinker-fur-BMW-99-07-BMW-K1200LT-Rauch-Linse/153456134577?hash=item23bab2c9b1:g:6FEAAOSwiFhe0NJe https://www.ebay.it/itm/Vorderer-Blinker-fur-BMW-99-07-BMW-K1200LT-Durchsichtig-Linse/163655989181?hash=item261aa837bd:g:FlIAAOSw2eNe0NJH
  • Similar Content

    • Vrucarakija
      By Vrucarakija
      Imam tezavo z omenjenim motorjem sklopka mi je zacela spodrsavat...imam jze 55000km z njim ...sem z obale a je tu kaksen specialist za te motorje al bliznja okolica...motor mi je vsec in bi ga rad popravu...vsaka info je dobrodosla hvala 

    • blackman
      By blackman
      Zanima me če kdo pozna ta dva motorja. Kr sta mi ful všeč. PA če ma kdo kake izkušnje naj pove. pa cena me tudi zanima ful. Hvala za odgovor:D
    • mile_mile
      By mile_mile
      zivjo
      mene zanima ce ve ksn kej o Suzukiju rg 125 gama

      kasni motorji so, koncna hitrost....

      hvala za vse info.
    • JO_18
      By JO_18
      Zanima me malo več o teh dveh motroih (hondi rvg250,kawasakiju zx2-r)

      -Vozne lasnosti?
      -Vzdrževanje?
      je mel gdo katerega ?

      Če ve gdo za kateri motor do 330k naj me pm :D
    • Leteči
      By Leteči
      Zanima me ali ima kdo slučajno sledeče dele:
      -sprednje vilice
      -luč
      -kolesni obroč
      -zavorni disk


      LP

      Leteči
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!