Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Bi pa vprašal, ali je ža na kakšni 650 V Stromu crknil stator  in pri katerih kilometrih?

Meni je šel letos v maloro.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ključa ne morem obrniti. Nekaj se zatika, potem pa kar naenkrat normalno obrne. Ko mi uspe obrniti, da normalno kontakt. Z drugim ključem, ki je bil doslej nerabljen in ima bolj "oster profil", gre čisto normalno obrniti vsakič.

 

Lahko kaj zaj* z WD-jem?

Za ključavnice je menda bolj priporočljiv grafitn prah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno bo res boljši grafitni prah.

Maščoba in ostalo veže na sebe prah in druge packarije.

No, mene je za trenutek spravil v dobro voljo tudi puter in to lani, ključavnica pa še sedaj dela na rezervni ključ.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bi pa lahko kupil ta grafitni prah?

 

Če se prav spomnim, sem ga nazadnje kupil v Bauhausu (ne vem, če je ista znamka, ampak je zelo podoben temu), v malo drugačni varianti pa bi ga naj imeli tudi v OBI-ju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sem mislim, da imam samo jaz takšne probleme s ključavnico. Zanimivo mi je to, da se to ne dogaja vedno.  Recimo da vsak 20 poizkus zataji. Vzamem ključ vn in ga ponovno vstavim pa je vse normalno.

Grafitni spray dobiš v vsaki bolje založeni štacuni z elektro materialom. Ne vem kako je ključavnica znotraj narejena - a ni nevarnosti, da bi grafitni spray sklenil dva električna kontakta med seboj? Ali so kontakti ločeni od ključa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sem mislim, da imam samo jaz takšne probleme s ključavnico. Zanimivo mi je to, da se to ne dogaja vedno.  Recimo da vsak 20 poizkus zataji. Vzamem ključ vn in ga ponovno vstavim pa je vse normalno.

Grafitni spray dobiš v vsaki bolje založeni štacuni z elektro materialom. Ne vem kako je ključavnica znotraj narejena - a ni nevarnosti, da bi grafitni spray sklenil dva električna kontakta med seboj? Ali so kontakti ločeni od ključa?

Označi si stran in boš verjetno ugotovil, da ena stran ključa dela normalno druga pa ne popolnoma.

Ko sem delal rezervne ključe, ena stran gre super ena pa niti slučajno, tako da ga vedno obračam enako.

Ključavnica je občutljiva ko...

Na kawasakiju sem imel kriv, znucan, zategnjen.. ključ pa je vse delalo brez problema.

Eto pa smo našli hibo malega štroma. :D

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem našprical malo WD-ja zdaj not, ker grafitnega nisem našel v prvi trgovini. Se mi zdi, da je zdaj skoraj OK. Bomo vidli čez par dni....grafitnega pa nabavim ob priliki. No, pa rezervo si dam delat. Nikoli ne veš, kdaj pride prav :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo na daljša Če vas je več v skupini, si jih lahko izmenjate, če greš pa sam...pa ga imaš nekje na varnem. Jaz sem jih nazadnje imel v žepu na hlačah, ki sem jih imel 90 % časa na sebi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rezerve jemljete sabo na potovanja?

 

Odkar sem si zaklenil ključ pod sedež, vedno :smoke:

 

Hvala bogu za leathermana in Matjaževe spretne roke. Ključavnica sedeža se torej da odpreti z leathermanom in malce matranja na tak način, da jo ne uničiš. Dvomim pa, da bi se dalo tako zagnati motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam VEDNO rezervni ključ odkar sem bil prisoten kako zgleda, ko pri kopanju v Portorožu izgubiš ključ vsi domov on pa v hotel na spanje! Za rezervni ključ se vedno najde kak plac kamor ga skriješ Npr.v žmigavec,v prednjo ali zaddnjo luč, izza tablice itd.itd.nebom razkril kam ga jaz skrijem - izvijač se vedno najde ! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje za vse štromarje. Nabavil sem si LED luči za motor (glej sliko v priponki). 

 

Zdaj sem jih dobil in prišel do težave. Ta zadeva za pritrditi luči na motor, paše načeloma na crashbare. Vse lepo in prav, ampak crashbare imam zato, da ko motor prevrnem, česa ne polomim. Če gor zmontiram luč, paše gor edino tako, da luč gleda na zunanjo stran, ne na notranjo, kar pomeni, da se ob padcu luč tal dotakne še pred crashbarom. Gledal sem, kam bi jih lahko zmontiral, a nimam res nobene ideje. Najraje bi jih spravil nekam pod glavne luči, pod masko, a je tam težava, da jih ni mogoče nikamor pripet, obenem pa je težava še to, da bi jih med vožnjo po terenu kdaj nabil z blatnikom.  Glede na hod amortizerjev spredaj in višino luči bi se to definitivno zgodilo.

Tretja opcija, ki mi jo je predlagal kolega, je ta, da jih namontiram na spodnji del vilic. Večina štromov ima tam nek odsevnik, z mojega pa je prejšnji lastnik to očitno odstranil. Tam je zdaj prostor za šrauf, na ta šrauf pa bi se verjetno kakšno cevko dalo našvasat, na cevko pa potem te luči gor. Ampak zdi se mi, da bodo tam luči prenizko, da bi bile efektivne, hkrati pa jih bo preveč treslo, da bi lahko učinkovito svetile.

 

Ima kdo idejo kam in kako to namontirat? Sem danes ždel pol ure v Merkurju, da bi kaj zimproviziral, pa nisem našel nič uporabnega.

post-37388-0-64302700-1408035224_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hvala Fritz, ideje dobil in jih predal naprej realizatorju. Objavim, ko bo nosilec končan in luči zmontirane. 

 

Imam pa še eno vprašanje za Štromarje. Naslednje leto bi rad s Stromom naredil eno daljšo pot, ki bo zajemala tudi ogromno (nekaj tisoč) kilometrov po izredno slabih cestah in neasfaltiranih poteh, tudi prečkanje kakšnih rekic in podobno. Sicer sem se poigraval z idejo, da bi v ta namen nabavil kaj manjšega, v stilu stare tenerejke ali stare transalpke, ampak je udobje prevagalo na stran Stroma. Gledal sem tudi kakšnega F650GS Dakar, Africo Twin ali kaj podobnega, a so finančno prevelik zalogaj.

 

Zimo bi rad izkoristil, da bi Stroma čimbolje pripravil na pot. Kot sem gledal po spletu, jih veliko svetuje nadgradnjo vzmetenja. Vsaj fork brace in progresivne vzmeti. Je kdo od vas tukaj to že naredil in kako se je v praksi poznalo? Strom že ima nekaj vmesnega, med linearnimi in progresivnimi vzmetmi spredaj, a naj bi zamenjava vseeno prinesla prednosti.

 

Kaj drugega še svetujete za tako pot? Je smiselno preventivno menjati ležaje? Malce me skrbi tudi nizka oddaljenost od tal in dejstvo, da sem v albaniji skidplate kar fino potolkel. To bom rešil tako, da bom lokalnemu šlosarju dal, da na obstoječi skidplate privari še en konkreten kos jekla, ki ne bo tako hitro popustil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam VEDNO rezervni ključ odkar sem bil prisoten kako zgleda, ko pri kopanju v Portorožu izgubiš ključ vsi domov on pa v hotel na spanje! Za rezervni ključ se vedno najde kak plac kamor ga skriješ Npr.v žmigavec,v prednjo ali zaddnjo luč, izza tablice itd.itd.nebom razkril kam ga jaz skrijem - izvijač se vedno najde ! :P

 

Prisrčna hvala, da si vse povedal!  :worship:  (Zelo uporabno - tudi za druge)

Popravljeno . Popravil semering
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Fritz, ideje dobil in jih predal naprej realizatorju. Objavim, ko bo nosilec končan in luči zmontirane. 

 

Imam pa še eno vprašanje za Štromarje. Naslednje leto bi rad s Stromom naredil eno daljšo pot, ki bo zajemala tudi ogromno (nekaj tisoč) kilometrov po izredno slabih cestah in neasfaltiranih poteh, tudi prečkanje kakšnih rekic in podobno. Sicer sem se poigraval z idejo, da bi v ta namen nabavil kaj manjšega, v stilu stare tenerejke ali stare transalpke, ampak je udobje prevagalo na stran Stroma. Gledal sem tudi kakšnega F650GS Dakar, Africo Twin ali kaj podobnega, a so finančno prevelik zalogaj.

 

Zimo bi rad izkoristil, da bi Stroma čimbolje pripravil na pot. Kot sem gledal po spletu, jih veliko svetuje nadgradnjo vzmetenja. Vsaj fork brace in progresivne vzmeti. Je kdo od vas tukaj to že naredil in kako se je v praksi poznalo? Strom že ima nekaj vmesnega, med linearnimi in progresivnimi vzmetmi spredaj, a naj bi zamenjava vseeno prinesla prednosti.

 

Kaj drugega še svetujete za tako pot? Je smiselno preventivno menjati ležaje? Malce me skrbi tudi nizka oddaljenost od tal in dejstvo, da sem v albaniji skidplate kar fino potolkel. To bom rešil tako, da bom lokalnemu šlosarju dal, da na obstoječi skidplate privari še en konkreten kos jekla, ki ne bo tako hitro popustil.

 

Uh, tukaj pa nisem ekspert, zato ti bom povedal tisto, kar bi tudi sam naredil in te napotil drugam, kjer boš dobil boljše informacije.

 

Kolikor vem, so vsi, ki so vlagali v fork-brace in progresivne vzmeti bili zadovoljni. Nisem še nobenega zasledil, da bi pisal češ, da je bilo to nepotrebno zapravljanje denarja. Veš tudi, da zaradi mase strom ni ravno off-road motor, se pa da z ustreznimi gumami in dodelavo vzmetenja kaj izboljšati. Jaz bi vsekakor (tako kot si ti z izkušnjami glede zaščite motorja in hladilnika olja) pregledal forum kaj vse bi znalo biti problematično pri majhnem stromu in to zamenjal oz. modificiral tako, da ne bi ostal kje v kakšni vukojebini zaradi kosa, ki stane 5€ - npr. glavnega konektorja za elektriko, kjer znajo pregoreti pini za luči.

 

Na MS je tema Grand Enduro Slovenija, kjer se zbirajo entuziasti in poznavalci, ki ti bodo zagotovo znali povedati ogromno. Vsaj eden izmed njih (Hladov) vozi DL650 in ga tudi šravfa.

 

Pa srečno, kamorkoli si že namenjen. DL650 je fantastičen motorin in se ga vedno z veseljem spominjam :smoke: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Ravnokar sem nov lastnik V-Stroma in rad bi dobil vse priročnike za ta motor. Zato imam sprašujem kje bi lahko dobil priročnike oz. navodila za DL 650 A letnik 2008-10.
Lep pozdrav in hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Ravnokar sem nov lastnik V-Stroma in rad bi dobil vse priročnike za ta motor. Zato imam sprašujem kje bi lahko dobil priročnike oz. navodila za DL 650 A letnik 2008-10.

Lep pozdrav in hvala :)

Ene par strani:

http://www.v-strom.co.uk/downloads.htm

http://www.cyclepedia.com/online-manuals/suzuki-atv-motorcycle-scooter-online-repair-manuals/suzuki-dl650-v-strom-online-service-manual/

http://www.bricksite.com/User_files/375bbaeed1bcd52e7297b8249fe55c4c.pdf

Drgač pa stric gugl kej ve o tem.

LP in varne kilometre!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp.sem bol nov na forumu pa me zanima nekaj v zvezi z sklopko pa stromu 1000.

sj vrjetno je že kje napisano,samo da ne iščem,če mi lahko kdo napiše kako je z košaro sklopke.jo bom mogu po končani sezoni zamenjat,pa me mal zanima okvirna cena servisa,pa kje bi to bilo najboljš nabavit,oz zamenjat.

ob enem pa bo mel motor tam okol 30.000 km,pa a bi blo potrebno naredit kak večji servis(npr nastavitev ventilov,kot sem neki zasledil).mam namen menjat use tekočine,filter..

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker si bolj nov, te bom napotil na majhen okenček na vrhu te strani, na desni strani - kateremu se reče iskalnik in bo zate, na besedno zvezo košara sklopke, navrgel nekaj zadetkov.

 

Še bolje pa bo tole, če razumeš hrvaško.

 

Jaz sem košaro modificiral pri Angležu in rezultat je še vedno zelo dober. Cena modifikacije je v rangu nove košare sklopke, s tem, da ti mora nekdo košaro vzeti ven in zmontirati nazaj. http://www.vibefreev.com/

 

Ne vem, kako je kaj z modifikacijo, ki sta jo delala Danci1973 in kolega na mariborskem koncu. Dancija najdeš na forumu in ga lahko pobaraš glede tega.

 

Večji servisi z nastavitvijo ventilov se delajo na vsakih 24.000km. Priročnik za uporabo oz. User manual in Servisni priročnik oz. Service manual za DL1000 lahko najdeš na spletu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Ne vem, kako je kaj z modifikacijo, ki sta jo delala Danci1973 in kolega na mariborskem koncu. Dancija najdeš na forumu in ga lahko pobaraš glede tega.

 

Jst sm dal v Maribor delat. Nisem preveč zadovoljen, morm priznat. @Fritz, tvoj motor sem peljal, zato vem da je bil brez tresavice in čudnih zvokov, meni je začela košara tresti (sicer precej manj kot je tresla pred popravilom) po slabih tisoč kilometrih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mliner, zapelji ga na pooblaščeni servis, pa ti bodo vse uredili. Danes lastniku motornega vozila ni treba vedeti drugega kot, kje je benc. črpalka in servis na določeno število kilometrov... Ja, pa kdaj se menja košara sklopke na "tisočaku".

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz ti je že omenil hrvaški forum, ki je vreden ogleda. Predlagam servisiranje pri Brumu (okolica Velike Gorice cca 20 km. iz Zagreba), ki servisira samo štrome. Glede sklopke pa se boš moral sam odločiti. Jaz sem sicer dal notri original, čeprav me je vleklo v modificirano varianto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!