Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Zgolj informativno.

Pri servisu na 6.000km me je mehanik vprašal če zamenja filter olja. Meni se je zdelo samoumevno, da se z menjavo olja zamenja tudi filter, zato mi ga tudi je. In sedaj mi ga menja na vsakem servisu.

Sem pa na netu dobil servisno knjižico za DL650, kjer piše da se filter olja menja na vsakih 18.000km.

Kakšno je vaše mnenje?

LPJJ

Ja če je v servisni knjižici napisano, da se menja na 18 pol ne bi smel bit problema, tud glede garancije, če gre kaj narobe. Drgač se pa strinjam, da dokler maš motor v garanciji, se drž knjižice, pol pa servis pa te zadeve menjat na cca9-10k km.

Objavljeno
Ja sej mehaniki marsikej rečejo, pa jim ni glih vse za verjet. Še posebej, če nisi zraven k se dela servis, je pa najbolje, kšne stvari na skrivaj označit, da vidiš če so ble menjane pa pregledane :krneki:

RED MORA BIT, PA ČEPRAV SLAB!! :P

Ja, zato pa sem se odloču, da bom zadeve, kot so menjava svečk, filtrov in olja od zdaj naprej porihtu kar sam.

Objavljeno (popravljeno)
Pri servisu na 6.000km me je mehanik vprašal če zamenja filter olja. Meni se je zdelo samoumevno, da se z menjavo olja zamenja tudi filter, zato mi ga tudi je. In sedaj mi ga menja na vsakem servisu.

Sem pa na netu dobil servisno knjižico za DL650, kjer piše da se filter olja menja na vsakih 18.000km.

Na 6.000km so mi zamenjal tud filter, ne da bi blo potrebno kaj rečt(P. KR).

V servis manual za ta motor je res predvidena zamenjava pri 18000km. Cena 2600sit za en filter res ni tako velik, ampak je vprašanje če je zamenjava smiselna. :hmm:

Popravljeno . Popravil lederman
Objavljeno

:OK: Ojla :OK:

Moje osebno mnenje je , da je sigurno bolje , če menjam olje in filtre obenem (pa makar na 6000 km) , saj se mi zdi , da sem nekako bolj siguren v samo delovanje motorja. Konec koncev , pa teh par tolarjev , ki jih porabiš za menjavo ne pomenijo nič napram temu , da bi bilo zaradi tega kaj narobe z mašino in bi bil primoran obstati kje na poti sredi ničesar.

Samo moje osebno mnenje

LP :yea1:

Objavljeno

Pozdrav štromarska druščina.

Po dolgem firbcanju lahko končno objavim, da sem domov privlekel DL-a 650. Za tisočko je zmanjkalo cekinov, a smo tudi s 650-ko več kot zadovoljni. Na štromčka sem obesil še givijevo cevno zaščito in scottoilerjev mazalec verige. Ker ga še nisem metal po tleh, ne vem kako deluje zaščita :) , scottoiler je pa priporočanja vreden, saj po 2500 km lahko rečem, da zelo dobro opravlja svojo nalogo in še lepo se ga da skriti pod zadnje levo plastiko. Zaradi scottoilerja sem opustil misel na nakup centralnega stojala. Slike sledijo (sem prav danes naredil 1000 km in mi ni do slikanja .) ).

Objavljeno
Men se je tud zdelo, da ga po čist popeskalo in zato;

Kje si dobil čudovit podaljšek strehce. O takem sanjam vsakič, ko dežuje in mi meče drek v mašino.

Objavljeno
Zgolj informativno.

Pri servisu na 6.000km me je mehanik vprašal če zamenja filter olja. Meni se je zdelo samoumevno, da se z menjavo olja zamenja tudi filter, zato mi ga tudi je. In sedaj mi ga menja na vsakem servisu.

Sem pa na netu dobil servisno knjižico za DL650, kjer piše da se filter olja menja na vsakih 18.000km.

Kakšno je vaše mnenje?

LPJJ

Zanimivo; na mojem SV 650, ki ima isto mašino, piše, da se filter menja ob vsaki menjavi olja. Sicer je pa čisto poceni in lahko dostopen. Kupiš aftermarkt filter MAN tip MW 65 in ga pač zamenjaš.

Objavljeno
Pozdrav štromarska druščina.

Po dolgem firbcanju lahko končno objavim, da sem domov privlekel DL-a 650. Za tisočko je zmanjkalo cekinov, a smo tudi s 650-ko več kot zadovoljni. Na štromčka sem obesil še givijevo cevno zaščito in scottoilerjev mazalec verige. Ker ga še nisem metal po tleh, ne vem kako deluje zaščita  :)  , scottoiler je pa priporočanja vreden, saj po 2500 km lahko rečem, da zelo dobro opravlja svojo nalogo in še lepo se ga da skriti pod zadnje levo plastiko. Zaradi scottoilerja sem opustil misel na nakup centralnega stojala. Slike sledijo (sem prav danes naredil 1000 km in mi ni do slikanja  .)  ).

Prosim za kakšno fotografijo mazalca verige. Zanima me predvsem, kako je montiran, nabavna cena in kraj nakupa.

Objavljeno
Prosim za kakšno fotografijo mazalca verige. Zanima me predvsem, kako je montiran, nabavna cena in kraj nakupa.

129 EUR, Hein Gericke, Beljak, Avstrija.

Štromar, obljubim slikce čez vikend. Če bo huda sila bomo pa to prej naredili :)

Objavljeno

V vmesnem času si lahko tudi tole pogledaš. Pri 650 je razlika samo v tem, da sem ga jaz namontiral na levo stran in ne desno.

Scott na 650

Scott na 650 - 2

Scott na 1000

Stran proizvajalca

Vse potrebno za vgradnjo (razen orodja) dobiš v kompletu. Pa še 500ml olja za uporabo na temperaturah okolja od 0-30 stopinj.

V temi mazanje verige lahko prebereš o izkušnjah drugih uporabnikov s to mazalico .)

Objavljeno

Nije li ova opcija,ako ne praktičnija,onda svakako jeftinija:

rotationofdizalica28kh.jpg

rotationofdizalica7di.jpg

dizalica19ma.jpg

Objavljeno
Kje si dobil čudovit podaljšek strehce. O takem sanjam vsakič, ko dežuje in mi meče drek v mašino.

Zdaj, če je mokra cesta mi šprica še samo od polovice oljnega filtra navzdol po mašini, prej pa mi je usralo mašino od tiste zaščitne gume navzdol.

Kupil sem ga preko angleškega ebay-a

" Suzuki DL650 DL1000 V-Strom VStrom Extenda Fenda "

Samo, če ga boš nabavil, ne uporabi šravfov, ki so priloženi zraven. Vsaj men se zdi :SS . Sem ga gor na blatnik prilepil kar s silikonom.

Objavljeno

Lep pozdrav :)

Mene pa samo znima če gdo ve ali obstaja spojler ki je pritrjen na mašino pri

V-sromu 1000 in ga 650 kubični nimajo! moti me ker vse kar guma prime vrže tirekt v mašino pa še skos od peska cingla če se pelješ po makadamu!

Res me zanima če se da dobit tak spojlar in kakšna je cena!

Najlepša hvala! :OK:

Objavljeno
Ne gori voda. Hiti počasi! :OK:

Evo štromar, ker je na tistih linkih skoraj vse sem jaz to bolj na grobo in na hitro naredil (beri - ni se mi dalo še enkrat vsega dol-gor šraufat).

Na prvi sliki je označeno kaj dol odšraufaš - prvo črno plastično blendo nad okvirjem, potem nosilec kufra in na koncu zadnjo stransko plastiko. Z rdečo je označen položaj posodice za olje.

Ko si to opravil, napelješ cevko po kateri bo šlo olje od posodice do zadnjega zobnika (uporabiš nekaj plastičnih objemk, so v kompletu), vidiš jo kot prozorno cevko, v kateri se vidi rdeče olje.

Potem napelješ cevko od motorja (od koder jemlješ pritisk zraka, ki poganja olje proti zobniku) do posodice z oljem. Glej drugo sliko - nad prednjim cilindrom je bradavička na katero natakneš cevko. Standardno je zaščitena z gumijasto kapico in objemko.

In na koncu napelješ cevko za oddušek, da bo zrak normalno prihajal v posodico, ko bo olje iztekalo ven. Kratka cevka, ki jo spelješ od posodice nekam kjer te bo najmanj motila.

Vrstni red napeljevanja teh cevk ni pomemben.

post-1019-1126547298_thumb.jpg

post-1019-1126547405_thumb.jpg

Objavljeno

Še zadnja slika - tako izgleda končni nastavek cevke za olje. Iz njega kaplja olje na zobnik, od tam ga centrifugalna sila potegne na verigo.

post-1019-1126549098_thumb.jpg

Objavljeno
Še zadnja slika - tako izgleda končni nastavek cevke za olje. Iz njega kaplja olje na zobnik, od tam ga centrifugalna sila potegne na verigo.

Fritz, najlepša hvala za izčrpne informacije. Moj V-strom bo dobil to napravico konec sezone, ker sedaj koristim vsak trenutek časa v kombinaciji z lepim vremenom za nabiranje kilometrov. Želim ti veliko srečnih voženj, z motorjem, ki mu po mojih izkušnjah ni para, kar se tiče kvalitete in voznih lastnosti.

Lep pozdrav !

Štromar

:worship: :worship: :yea1: :yea1:

Objavljeno

Me veseli, da sem bil v pomoč. Kaj sporoči o svojih izkušnjah, ko boš Scotta gor zmontiral. Moja naslednja investicija bo touring vario-screen, ki se ga da videti na slikah dr-challe.

Moped je res OK, ker pa nimam lih veliko izkušenj lahko rečem, da ima odlično razmerje med ceno ter uporabnostjo in veseljem, ki ga daje. Mlajši brat ima R1 2004 in pravi, da je njegova yamahca boljša. Ah, za tiste boge 104 konje, kolikor jih ima več :P . Vsake oči imajo svojega malarja. Taglavno je, da smo štromarji s svojimi moflami zadovoljni.

Objavljeno
bo touring vario-screen, ki se ga da videti na slikah dr-challe.

A ima mogoče kdo www naslov od kakšnega proizvajalca oz. če se da dobit samo tisi ozek zgornji ki se ga da premikati da bi samo tisto pritrdil na original šipco.

(a se bomo kdaj dobili lastniki v-stromov?)

Objavljeno

Na teh naslovih dobiš MRA šipce v Sloveniji (by Jose)

Promotor

MOTACC

Tista šipca je, mislim, Vario Touring Screen od MRA-ja. Na teh straneh je ne boš videl. Če jih boš poklical, lahko vprašaš ali je zadeva samo komplet ali se da tista mini šipca dobiti posebej. Odgovor bi tudi mene zanimal.

Mogoče pa se dr-challa oglasi in kaj pove o tem.

Objavljeno

Lep pozdrav! :D

Zanima me kje se lahko dobi zgornje vetrobransko steklo (potemnjeno) za 650 V-stroma! Ali se dobi original potemnjeno ali jo moraš potemniti sam?? :?

Najlepša hvala! :OK:

Objavljeno
Lep pozdrav! :D

Zanima me kje se lahko dobi zgornje vetrobransko steklo (potemnjeno) za 650 V-stroma! Ali se dobi original potemnjeno ali jo moraš potemniti sam?? :?

Najlepša hvala! :OK:

Ojla.

Tud jest sm se hecal z mislijo, da bi ga dal tonirat :yea2: .

Ma kdo kakšne izkušnje s tem?

LPJJ

Objavljeno
Lep pozdrav! :D

Zanima me kje se lahko dobi zgornje vetrobransko steklo (potemnjeno) za 650 V-stroma! Ali se dobi original potemnjeno ali jo moraš potemniti sam?? :?

Najlepša hvala! :OK:

V Hain Gerike so v rjavi barvi tonirani v Luisu v so svetle ,cena pa pri obeh približno enake.

Objavljeno (popravljeno)
V  Hain Gerike so v rjavi  barvi  tonirani v Luisu v so svetle ,cena pa pri  obeh približno enake.

Kaj so to iste kot original al kaj spremenjene (višje-nižje).Meni se gre bol zaradi ndležnega šumenja okrog čelade

Kolko € če mogoče veš?????

Popravljeno . Popravil Godfather
Objavljeno (popravljeno)
Na teh naslovih dobiš MRA šipce v Sloveniji (by Jose)

Promotor

MOTACC

Tista šipca je, mislim, Vario Touring Screen od MRA-ja. Na teh straneh je ne boš videl. Če jih boš poklical, lahko vprašaš ali je zadeva samo komplet ali se da tista mini šipca dobiti posebej. Odgovor bi tudi mene zanimal.

Mogoče pa se dr-challa oglasi in kaj pove o tem.

Nije me bilo par dana,pa ako sam dobro razumio zanima Vas moj Vaario screen.On je u komadu,znači ne montira se samo dodatno gornji dio na originalni vizir,nego se mijenja cijeli na koji je već namontiran gornji nastavak.Njega je moguće zakretati ovisno o položaju koji Vam najviše odgovara!Osnovni dio vizira je 5 cm, viši od originalnog i svakom višem vozaču ga preporučam!Platio sam ga 129 eura sa Mwst u Hein Gericke Graz-Austria.Potrebno ga je prije naručiti,jer ih nemaju na skladištu za isporuku odmah.Rezervacija se može obaviti i mailom!Kontakt osoba je Gissele ili Giselle,nisam siguran kao se točno piše! :blink: Rado će Vam izići u susret pozovete li se na mene! :OK:

Na prvoj fotki možete vidjeti razliku u visini!Doduše radi se o K2 modelu,ali...Inače na fotki smo predsjednik V-strom kluba Greece i ja!Više na www.vstrom.gr

Na drugoj fotki je moj motor,doduše nov,tjedan dana po kupnji!Joj kak je bil lepi! :OK:

post-6924-1126688417_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil dr.chala
Objavljeno

Na drugoj fotki je moj motor,doduše nov,tjedan dana po kupnji!Joj kak je bil lepi!

post-6924-1126688833_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!