Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ne vem ampak jaz si stroma brez teh ščitnikov NE predstavljam na cesti/avtocesti, verjetno je SV enako

SV nima teh ščitnikov kot tudi mali strom jih ni imel.moje izkušnje so pa takele kot sem napisal...

Objavljeno

Pozdravljeni,

Jaz pa imam eno vprašanje. A je pri Vstromu 650 normalno, da je zelo glasna pumpa za bencin? Ko daš kontakt zelo piska, pa tudi ko motor laufa recimo na mestu, se sliši zraven pumpica. Sprašujem, ker ne vem, ali je to normalno ali je potrebno kaj pogledat. :)

Sej pumpa dela, se mora slisat, ce imas ostro uho. Ce motor normalno dela, vlece na vseh obratih je tkole preko monitorja po moje vse ok.

Objavljeno

Pozdravljeni,

Jaz pa imam eno vprašanje. A je pri Vstromu 650 normalno, da je zelo glasna pumpa za bencin? Ko daš kontakt zelo piska, pa tudi ko motor laufa recimo na mestu, se sliši zraven pumpica. Sprašujem, ker ne vem, ali je to normalno ali je potrebno kaj pogledat. :)

Jaz mislim, da 'zelo glasna' pumpa ni normalen pojav - še posebej. če prej ni bila in je postala glasna.

 

Pri mojem SV1000S je pumpa najprej postala glasna, čez čas pa tudi ni več zmogla zagotoviti dovolj goriva za višje obrate.

Objavljeno

Enak problem sem imel jaz s kombinezonom enega od domačih proizvajalcev. V bistvu samo z levim kolenom. Ne bom pa rekel kateremu, ker mu ne želim delati škode.

Pri vožnjah po Sloveniji in njeni okolici, problemov nisem čutil. Ko sva šla enkrat na eno daljšo pot, me je po šest tisoč kilometrih začelo tako boleti koleno, da nisem mogel več peljati. Stisnil sem zobe, a ne za dolgo. Koleno mi je tako zateklo, da vožnja ni bila več mogoča.

Po spletu okoliščin, sva se za nekaj dni ustavila v nekem mestu in, poglej hudiča. Bolečin naenkrat od nikjer...

Ko sva nadaljevala pot, me je še isti dan ponovno usekala nadloga. Ugotovil sem, da me tišči ščitnik levega kolena, ker je bil za spoznanje (na videz neopazno) prišit nekoliko previsoko in me tiščal natanko v "šalčko" kolena.

K sreči pa sem imel s seboj ščitnike kolen lastne izdelave (katere mi je pokazala ena tropska pot.) Na tej poti sem odtlej uporabljal te (do doma.) Sicer bi se moral peljati v navadnih hlačah.

Ko sem šel potem k proizvajalcu in mu obelodanil moj, v bistvu (njegov) problem, mu zadeva ni bila všeč. Nakar mi je po daljšem "dialogu" zabrusil: "Zakaj se pa tako daleč voziš?!"

Hlače sem mu pustil in odšel rekoč: "Popravite jih. Če jih ne znate, jih vrzite proč."

No, in jih je. Popravil. In od tega trenutka, problemov s kolenom ni bilo!

Zaključek;

"Tiščanje kolenskega ščitnika, ki pitiska v koleno!"

P.S.

mliner!

Glede na tvojo višino pa je možnost tudi preveč pokrčena kolena - posledično problem, katerega sem omenil jaz. A, glede na štroma 1000 menim, da bi bil prej problem kolenskega ščitnika, kot same drže na omenjeni enduri.

sicer ščitniki niso tolk trdi,sam možno je pa use.bom poskusu brez njih al pa z drugimi.bom pa tudi za probu spustu stopalke ene tri cente nižje,pa da vidim ka bo.sam me je strah da bodo pol prenizke,ko že zdj človk kr hiter pride skor do asfalta z njimi.hvala za ideje,javim ka se bo bolš obneslo!!!

Objavljeno

nabavi višji sedež ali pa si ga nekje sposodi, bo lažje in bolj varno kot pa nižanje tačk (kaj pa zavora in ročica prestav?)

Objavljeno

lp.vozim stroma 1000 2005 letnik,pa pri mal dalši turi dobim občutek ,da mam noge preveč pokrčene,me začnejo bolet kolena.pa me zanima če je kakšna opcija,da se stopalke spustijo kak cent nižje.oziroma če je kdo to poskusil pa kk se je obneslo pa s čim ;).aja moja višina je pa 198 cm.

 

Sam imam 193cm. Za to, da sem na litrskem Stromu našel udobno pozicijo sem:

- dvignil zadek motorja (krajši dog-bones);

- dal predelati sedež in ga dvigniti za 2 cm;

- spustil stopalke (sporabil prilagojene stopalke za Buell Ulysses);

- dvignil in nazaj pomaknil balanco.

 

Če bi stroma še imel, bi verjetno zamenjal originalno balanco za širšo. Tudi nakup visoke Kappa vetrobranske šipce je bil zelo dobrodošel. Potem sem zamenjal motor in GSA mi odlično sede tak kot je, brez kakršnihkoli predelav. Čisto kot ideja če boš kdaj razmišljal o zamenjavi...in GSA ni edina ogromna potovalna endurca.

Objavljeno

nimam kaj ugibati...lepo sem te vprašal.imel dl-1000 šest let in sem čez poletje dal dol plastiko ker je bilo drugače prevproče v roke do komolcev.ob deževju ne misli da ti zaščiti zapesteje....zračni vrtinci so ravno taki, da ti voda zateka zadaj za ščitnike in posledično moči rokavice.edino v hladnejšem pomladanskem in jesenskem obdobju se pa občuti zaščita.nekam na makadam ali kaj podobnega pa z sv verjetno ne boš šla kjer bi bila nevarnost kakih vej ali kamenja za zapestja.

 

bo v redu razlaga?

Ja, vse res... Jaz bi jih nucala sam zaradi mraza... Ker mam nek Raynouldou sindrom al neki tazga k mi zmrznejo prsti že pri 15C, ker nimam prekrvavitve... in to boli k ps... In pol so prsti neuporabni :) 

Objavljeno

Ogrevane rocke..

Objavljeno

Tačka meni se doma valjajo originalne zaščitne plastike, ker sem si namontiral Barkbusterse. Leva je malo počena in poškodovana, ampak opravlja svoje poslanstvo. Če boš kaj v bližini, ti jih dam za probat...za kakšno kavo, pa ti jih dam :)

Objavljeno

Jaz mislim, da 'zelo glasna' pumpa ni normalen pojav - še posebej. če prej ni bila in je postala glasna.

 

Pri mojem SV1000S je pumpa najprej postala glasna, čez čas pa tudi ni več zmogla zagotoviti dovolj goriva za višje obrate.

"problem" je, da sem motor kupil 2 dni nazaj in nimam pojma, koliko se lahko sliši. :) Pač malo začetniške negotovosti pa to. Bom posnel pa dal na youtube, da se sliši. Bo lažje rečt.

Objavljeno (popravljeno)

nič neobičajnega

No, super pol. Hvala :)

Ker je trenutno bila to edina stvar, ki me je zmotila. Drugače sem več kot zadovoljen z motorjem po prvih 100 prevoženih kilometrih.

 

Bom pa zagotovo imel še kako vprašanje.

Trenutno je prva stvar, ki jo moram uredit - vetrna zaščita. Prejšnji lastnik je bil bolj majhen in je motor spredaj na vilicah spustil ene 2 cm nižje. Tako da moram najprej to dvignit nazaj in probat, kako bo. Ker sedaj mi pri 80kmh+ veter nabija direkt v čelado. Imam okoli 184cm.

Če pa še ne bo OK, pa bom probal z tavisokim vezirjem od Givija. Sem ga dobil zraven.

 

2015-05-08-092642.jpg

Popravljeno . Popravil romanno
Objavljeno (popravljeno)

romano, najprej dvigni sprednje vilice na tovarniško višino, kar pa verjetno ne bo bistveno vplivalo na tvoj vetrni problem.

Z znižanjem vilic je spremenjena geometrija motocikla (skrajšana medosna razdalja) s tem so spremenjene tudi vozne lastnosti motocikla.

Za vetrni problem pa nabavi višjo sprednje steklo, ali še boljše kot si rekel, Givijev spojler.

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

romano, najprej dvigni sprednje vilice na tovarniško višino, kar pa verjetno ne bo bistveno vplivalo na tvoj vetrni problem.

Z znižanjem vilic je spremenjena geometrija motocikla (skrajšana medosna razdalja) s tem so spremenjene tudi vozne lastnosti motocikla.

Za vetrni problem pa nabavi višjo sprednje steklo, ali še boljše kot si rekel, Givijev spojler.

 

Tovarniška višina je verjetno taka, da dvignem do tasvetlega pasu par mm pred zarezico?

 

Glede vetrne zaščite - Kaj bolj pomaga? A samo un spojlerček mislm da givijev na vrhu original vezirja, ali bolje dat tavisok givijev vezir (cca. pol metra skupne dolžine)? Mislim, če tist spojlerček opravlja svojo nalogo dobro, bi raje tisto, ker čez vezir mi ni fajn gledat, ko vozim.

Objavljeno

Tovarniška višina je verjetno taka, da dvignem do tasvetlega pasu par mm pred zarezico?

Tovarniška nastavitev je, da je zareza med cevjo in pokrovčkom poravnana z 'mostom'.

 

post-2208-0-05534200-1431077006_thumb.jpg

Objavljeno

Givijev vizir pomaga ful. Do 150 nobenga problema, tud za sopotnika ne. Že z višanjem spredaj pa boš spremenil tok vetra in svojo pozicijo, tko da mogoče rešiš problem že s tem.

Objavljeno

Tovarniška nastavitev je, da je zareza med cevjo in pokrovčkom poravnana z 'mostom'.

 

attachicon.gifdl650_fork.jpg

Super. Hvala.

Bom tole takoj uredil.

Ker vem, da pri ostalih, k sem probaval,  do 90 skor ni nobenga problema, tle je pa zdej že 80kmh problem.

 

@hajoktejn: Hvala. Bom najprej samo vilice poštimal, potem pa bomo vidl. Itak sem tavisok vezir dobil polega, pa komt pol še to probam. :)

Objavljeno

z mra x-creen tour nimam nobenih problemov z odprtim vizirjem do enih 130km/h :)

 

sicer sem pa danes naročil givi vizir, pa da vidim kako se ta obnese v primerjavi z original + mra

Objavljeno

z mra x-creen tour nimam nobenih problemov z odprtim vizirjem do enih 130km/h :)

 

sicer sem pa danes naročil givi vizir, pa da vidim kako se ta obnese v primerjavi z original + mra

No, super. Potem pa prosim poročaj.

Objavljeno

Givi Airflow je odlična zadevca (govorim za Weeje pred prenovo). Za par € sem iz ebaya naročil še distančnike za vzvratna ogledala (sedaj so pomaknjena malo naprej in navzven). Sedaj pa sploh ne vem ali to kaj pomaga :blush: mogoče je boljše. Kaj pa vem. Sedaj se mi zdi vse normalno :D

 

Sem pa za foro po AC probal z roko zakriti pas med vzvratnim ogledalom in zaščitami rok. Zdelo se mi je še nekoliko boljše. A je mogoče, da pride zračni tok ravno med ogledali in zaščitami rok in da začne vse skupaj čudno vrtinčit?

Objavljeno

Yep, jaz sem zamenjal ogledala za ene Apriliine, se je turbulenca prestavila s strani čelade v ramena. Vse kar je tam spredaj vpliva na zračni tok in turbulenco. Nekje sem našel celo kaj vse folk počne z raznoraznimi spojlerji spredaj da preusmerijo zrak stran. 

Objavljeno

Evo, včerej sem ga dvignil na pravo višino spredaj, pa šel na probo. Precej bolje, vendar še vedno tolče v čelado.
Tako da bom danes dal tavisok vezir gor, da vidim, kako bo pol oz. kaj je bolje.

Objavljeno

uporablja kdo fork brace? se kaj pozna? 

Objavljeno

Jaz sem jih dal gor na svojega takrat novo pridobljenega po cca. 3kkm vožnje in kar opazil razliko  ... koliko od tega je bilo placebo efekta, ne vem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!