Kiri Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 Kako preverim, če so Iridium svečke? Sicer dvomim, da so... na uradnem servisu so verjetno dali kar navadne svečke not ob menjavi, pozneje na neuradnem pa jih niso menjavali - vsaj po računih neuradnega sodeč. Se pa pakiram na daljšo pot letos poleti v čudne razmere...pa bi ga rad porihtal. Kaj je še takega, kar je za porihtat pred potjo v neidealne razmere?
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 Kako preverim, če so Iridium svečke? Sicer dvomim, da so... na uradnem servisu so verjetno dali kar navadne svečke not ob menjavi, pozneje na neuradnem pa jih niso menjavali - vsaj po računih neuradnega sodeč. Se pa pakiram na daljšo pot letos poleti v čudne razmere...pa bi ga rad porihtal. Kaj je še takega, kar je za porihtat pred potjo v neidealne razmere? Ne pade mi na pamet kaj drugega kot servis. Komplet novih gum in razmeroma nova veriga. Ko sem se enkrat vračal s ture, sem verigo španal že na vsakih 300 km, ne bi zdržala še tisočaka. Aja, komplet za flikanje gume. O tem bi jaz razmišljal. Mogoče bo kdo še kaj dodal. Jaz nosim s sabo še olje, ga motor malo papca. Scarabeo
MiNa Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 Po oznakah na svečkah. Vzmetenje si porihtal, ostalo pa kot je napisal @Scarabeo, pa kak oiler za verigo, da se rešiš ene skrbi. Ja pa kak mini kompresorček poleg kompleta za flikanje, ti bo v kakšnem odročnem kraju sigurno prišel prav, stane pa manj kot 10€. Sem za test doma spustil gumo pod 1 bar in jo brez problema napolnil nazaj, je pa dobro, da v tem času (2-3min) motor "laufa" ker je kar požrešna.
Kiri Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 Verižni set imam nov, montiral ga bom hkrati z gumami. Gume rabim terensko orientirane, ki so obenem tudi dolgoprogaške. Zaenkrat planiram Heidi k60s ali mitas e07, ampak za smitas ne najdem zanesljivih podatkov o kilometrini. Olje bom itak moral menjvat na poti, scottoiler pa imam že od prej gor. Sem mislil, če je še kj takega, kar hitro pozabiš. Kak ležaj ali karkoli podobnega.
stenc55 Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 Po oznakah na svečkah. Vzmetenje si porihtal, ostalo pa kot je napisal @Scarabeo, pa kak oiler za verigo, da se rešiš ene skrbi. Ja pa kak mini kompresorček poleg kompleta za flikanje, ti bo v kakšnem odročnem kraju sigurno prišel prav, stane pa manj kot 10€. Sem za test doma spustil gumo pod 1 bar in jo brez problema napolnil nazaj, je pa dobro, da v tem času (2-3min) motor "laufa" ker je kar požrešna. Jaz mam takega za 10€, sicer gumo napumpa ampak pojma nimam na koliko ker tisti cagarček na manometru skače ko nor. Kako si to rešu?
raza Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 Za tako pot pride prav šop vezic, pa ena vrečka vijakov in matic(najbolje takih proti odvitju), dimenzije si pa poglej na motorju. Pa rezervne ročice sklopke in p. zavore (lahko tudi cenene kitajske, samo da 100% pašejo). Tudi kak kos električnega vodnika zna še kako prav priti, tako na motorju kot ko naletiš na električne vtičnice in nič not ne paše. hajoktejn in Fritz 2
danci1973 Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 Verižni set imam nov, montiral ga bom hkrati z gumami. Gume rabim terensko orientirane, ki so obenem tudi dolgoprogaške. Zaenkrat planiram Heidi k60s ali mitas e07, ampak za smitas ne najdem zanesljivih podatkov o kilometrini. Olje bom itak moral menjvat na poti, scottoiler pa imam že od prej gor. Sem mislil, če je še kj takega, kar hitro pozabiš. Kak ležaj ali karkoli podobnega. Kolesni ležaji (predvsem na zadnjem kolesu) lahko relativno hitro pridejo iz 'OK' stanja v 'razpadlo' stanje... Lahko jih preventivno zamenjaš pred potjo, ali pa jih imaš zraven pa ti jih lahko zamenjajo 'kjerkoli'. hajoktejn 1
ciciban Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 Za cevi flikat se dobi en super duper lepilni trak. hajoktejn 1
Kiri Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 Vezice, duct tape, set za flikanje (tisti v spreju in črva) in kompresor sem že lani v Albanijo vlačil s sabo, tako da to je klasika. Razmišljal sem tudi zračnici, ampak potem moram vlačit še pajser... Ročic za sklopko in bremzo verjetno ne bom nabavljal. Sem ravno zaradi tega čez zimo originalne zaščite ročk zamenjal za barkbusters, ki so baje izredno močni. Za žice so mi pa tudi že svetovali. Hvala
Rokic Objavljeno Maj 18, 2015 Opozori Objavljeno Maj 18, 2015 Varovalke, če boš bo bolj odročnih krajih še kako žarnico. Jaz imam s sabo še izolir trak, vezice, nož, klešče, 12-24V preizkuševalc napetosti, po novem so z mano še 12V releji (zaradi rele kit-a za prednje luči), svetilko ne pozabit.
glažar Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 vau da ne boš pozabu mastercard :evilgrin: :evilgrin:
glažar Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 (popravljeno) Samo da vas opomnim še tukaj na v-strom srečanje v Rimskih Termah ki bo od 19,06 do 21,06 ,Trenutno potekajo prijave ,udeležbo je potrdilo 130 stromarjev iz cele evrope, več imate med , moto dogotki v-strom day Popravljeno Maj 20, 2015. Popravil glažar
jezst Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 @MiNa: Pri koliko km ti je pa šla črpalka? Čisto tako iz firbca... 80.000 km ciciban 1
Kiri Objavljeno Maj 23, 2015 Opozori Objavljeno Maj 23, 2015 Lotil sem se menjave svečk NGK navadne sem nameraval zamenjat za NGK Iridium CR8EIX. Zgornjo svečko sem že zamenjal ampak sem naletel na težavo - kabla nisem mogel spravit na svečko. Ko sem primerjal drugo novo svečko s staro svečko, sem ugotovil, da ima drugačen zgornji del za prikop kabla. Kaj mi je narediti?
Rokic Objavljeno Maj 23, 2015 Opozori Objavljeno Maj 23, 2015 (popravljeno) odvij zgornji del Tisti "alu" del je samo privijačen gor - so tudi drugačne kape za svečke (0:26, da boš imel boljš predstavo, ) Popravljeno Maj 23, 2015. Popravil Rokic
Kiri Objavljeno Maj 23, 2015 Opozori Objavljeno Maj 23, 2015 Sem probal s prsti, pa ni izgledalo, da bi se dalo. S čim naj to odvijem? Bo pizdarija, če s kleščami?
JezniPohorc Objavljeno Maj 23, 2015 Opozori Objavljeno Maj 23, 2015 Imam V-stroma 650 2008 letnik in bi si za daljše ture omislil stranske kufre. Morda kdo kaj prodaja? Rabil bi skupaj z nosilci. Sicer pa, kje se splača gledat, kupit novo/rabljeno. Ebay?
Rokic Objavljeno Maj 23, 2015 Opozori Objavljeno Maj 23, 2015 Sem probal s prsti, pa ni izgledalo, da bi se dalo. S čim naj to odvijem? Bo pizdarija, če s kleščami? Kar sem videl skozi filmček, ki sem ti ga dal, zgleda da so tudi različice, kjer se tisti "čep" ne da odviti. Poglej na embalažo, kakšen tip imaš točneje: http://www.ngksparkplugs.com/pdf/TB-0317111_Terminal%20Type%20Bulletin.pdf JezniPohorc, nosilci so dobrih €100 od Givija, kovčke pa imaš od dobrih €80 dalje (E360N v TCju). Za novo govorim.
JezniPohorc Objavljeno Maj 23, 2015 Opozori Objavljeno Maj 23, 2015 Hvala Rokic. Sem pogledal in vidim, da imajo sedaj neko znižanje za 50%. Kako pa se kaj obnesejo ti E360N? Jih imaš sam? Kako pa je z montiranjem nosilca? Ima kaki quick release sistem?
Rokic Objavljeno Maj 23, 2015 Opozori Objavljeno Maj 23, 2015 (popravljeno) Jaz sem jih vzel lansko sezono za to ceno (akcija). Za takšen denar ne vem, če še kaj dobiš. Slabost je odpiranje s strani, pa "klips" za zapiranje je čuden. Deluje poceni, ni pa zatajil. Drugi kovčki, bodo z odpiranjem z vrha, pa po možnosti Alu. Odpiranje s strani je nerodno, ker vedno vse "vn pade". Problem rešiš, da daš vse skupaj v eno torbo. Nosilec se namesti pod ročaje sopotnika (pod vijake), pod nosilec zadnjega kovčka in za stopalke sopotnika. Leva in desna stran sta povezana pod zadnjim blatnikom. Montaža je enostavna, edino malček fizične moči je potrebno pri nekaterih spojih. Za odstranjevanje kovčkov je "rdeč gumb", ki odpne zgornji del kovčka z nosilca. Potem samo potegneš malo navzgor in zadeva je rešena - simpl ku pasulj Aja, uradno je dovoljena širina motorja 1m. S temi kovčki se je čez, vendar kolikor sem iskal z nobenimi Givijevimi kovčki ne boš prideš pod 1m. Edino z unimi 22l, pa mogoče s kakšnimi Trekerji (Outback). Tam je vprašanje kako ven gledajo nosilci. Če imaš flip-up čelado je v E360 ne boš spravil. Vsaj jaz moje ne uspem. Navadne nisem sprobal. Še vprašanje za lastnike v-stromov. A je kdo že kaj razmišljal kako podaljšati notranji blatnik, da ne bi svinjarije metalo po zadnjem amortizerju. Nekako podaljšat tisti mehak blatnik? Ali obstaja še kakšna podaljšana zadeva? Kaj podobnega http://media.givi.it/XN-Prodotti/foto/MG532.jpg NE pride v poštev. Popravljeno Maj 23, 2015. Popravil Rokic
mliner Objavljeno Maj 24, 2015 Opozori Objavljeno Maj 24, 2015 nabavu bi cevno zaščito motorja za vstroma 1000,pa me mal zanima če je kje kaka ugodna pa preverjena varjanta.al pa če ima kdo mogoče kakšno rabljeno za prodat.oziroma kje kaj nabavlate take stvari
romanno Objavljeno Maj 24, 2015 Opozori Objavljeno Maj 24, 2015 nabavu bi cevno zaščito motorja za vstroma 1000,pa me mal zanima če je kje kaka ugodna pa preverjena varjanta.al pa če ima kdo mogoče kakšno rabljeno za prodat.oziroma kje kaj nabavlate take stvari Mene pa toisto zanima za 650ko.
Joker Objavljeno Maj 24, 2015 Opozori Objavljeno Maj 24, 2015 Mene pa toisto zanima za 650ko. GIVI je preverjeno v redu. Sva kupila dobri dve leti nazaj za zelo ugodno ceno. Vprašaj v TC Motoshop...
stromar-aly Objavljeno Maj 24, 2015 Opozori Objavljeno Maj 24, 2015 Puig ima tudi: http://www.goldi-motorsport.si/puig/engine-guards http://www.puig.tv/tuning-bikes/suzuki-dl650-v-strom-2011/engine-guards/c171en/f1-r288-m2907/ jaz imam od sw-motech http://shop.sw-motech.com/en/by+motorbike+or+scooter/SUZUKI/DL+650+V-Strom+-+V-Strom+650+XT/index.htm http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=143250988211751&ls=en&nc=1432509956-13148&rubnum=brands.suzuki.dl650&artnum=SBL.05.674.10000/B&id=18&gesamt_zeilen=Tshowrub--brands.suzuki.dl650&typid=177270060
Belaglava Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 (popravljeno) Že nekaj časa ... skoraj leto dni nisem spreminjal nastavitev zadnjega amortizerja, sedaj z malo prtljage in sovoznico se je pojavila potreba po spremembi vendar nikakor ne morem zavrteti gumba za nastavitev ne v + niti v -. Se je komu že zgodilo kaj podobnega Kaj bi bil lahko razlog? Popravljeno Maj 25, 2015. Popravil Belaglava
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se