Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pri meni je šlo tudi precej na trdo odvijanje v levo,je bilo do konca v desno zategnjen,poskusi z malo več moči.

Objavljeno

Drugače sem kar pri moči ... res pa je, da zaradi nosilcev kovčkov nisem imel najbolj idealnega prijema vendar na roko res ni šlo ... šele s pomočjo vodovodnih klešč sem sprostil gumb ... @SEBA33 hvala za nasvet... zgleda, da sem imel tudi jaz na maksimumu "zapečeno" ... sem bil pa prepričan, da lahko še bolj prednapnem, ker so nama včeraj blendali "zaradi dolgih" ... Je možno, da zadnji amortizer popušča?

 

Sicer sem pa že vprašal v eni drugi temi ... mogoče tukaj kdo odgovori ...

Ni mi čisto jasno, kako dogbonei spremenijo geometrijo motorja zakaj bi krajši zvišali sedež in obratno ter katere lastnosti motorja se vse spremenijo? Ima kdo izkušnje z menjavo le teh, je treba biti na kaj posebej pozoren?

Objavljeno

Meni na 650 tudi luči svetijo previsoko, če sva dva gor in amortizer do konca. Pa se mi zdi, da bi lahko šel še malo več, kot da bi blo premalo olja noter. Ma se ne sekiram preveč, luči sem znižal, tako kot morajo bit, pa je :)  Če sem sam, ga pa spustim. Čeprav neke bistvene razlike ne opazim.

Objavljeno

Drugače sem kar pri moči ... res pa je, da zaradi nosilcev kovčkov nisem imel najbolj idealnega prijema vendar na roko res ni šlo ... šele s pomočjo vodovodnih klešč sem sprostil gumb ... @SEBA33 hvala za nasvet... zgleda, da sem imel tudi jaz na maksimumu "zapečeno" ... sem bil pa prepričan, da lahko še bolj prednapnem, ker so nama včeraj blendali "zaradi dolgih" ... Je možno, da zadnji amortizer popušča?

 

Sicer sem pa že vprašal v eni drugi temi ... mogoče tukaj kdo odgovori ...

Posedla se ti je vzmet. (mogoče tudi zaradi stalne maksimalne prednapetosti). Amortizer pač po določenih kilometrih ni več "nov". To spoznaš ko zamenjaš z novim.

ps, pri parkiranem motorju v garaži vedno popustim vzmet na MIN.

Objavljeno

Že nekaj časa ... skoraj leto dni nisem spreminjal nastavitev zadnjega amortizerja, sedaj z malo prtljage in sovoznico se je pojavila potreba po spremembi vendar nikakor ne morem zavrteti gumba za nastavitev ne v + niti v -. Se je komu že zgodilo kaj podobnega  Kaj bi bil lahko razlog?

Tudi meni je s časoma regulacija šla trdo.

Ko pa sem nabavil centralno stojalo in reguliral napetost, ko je bil motor dvignjen - od takrat ni bilo več problemov.

Preko zime imam motor na centralnem, vzmet pa na najmanjšo trdoto.

 

Scarabeo

Objavljeno

Že nekaj časa ... skoraj leto dni nisem spreminjal nastavitev zadnjega amortizerja, sedaj z malo prtljage in sovoznico se je pojavila potreba po spremembi vendar nikakor ne morem zavrteti gumba za nastavitev ne v + niti v -. Se je komu že zgodilo kaj podobnega  Kaj bi bil lahko razlog?

Da ni to posledica predhodne uporabe, kjer je bil motor za dolga potovsanja - 3 kufri 2 osebi, veliko različnih uporabnikov. Veš kaj imam v mislih na žalost.

Objavljeno (popravljeno)

Jaz imam gor Öhlinsa in mi luč sveti tudi previsoko ko sva dva gor, kljub temu da vzmet prednapnem bolj. Pretiravam ne, saj imam raje boljše vozne lastnosti. Me pa tako tudi na cesti prej opazijo... :)

Popravljeno . Popravil JezniPohorc
Objavljeno

Da ni to posledica predhodne uporabe, kjer je bil motor za dolga potovanja - 3 kufri 2 osebi, veliko različnih uporabnikov. Veš kaj imam v mislih na žalost.

Zgleda, da bo res to ... mogoče v kombinaciji z prednapetim maksimumom ~1 leto, še hujše ...  :glare: .

 

So me pa "na rit vrgle" cene aftermarket zadnjih amortizerjev ... :wacko:

Objavljeno (popravljeno)

Zgleda, da bo res to ... mogoče v kombinaciji z prednapetim maksimumom ~1 leto, še hujše ...  :glare: .

 

So me pa "na rit vrgle" cene aftermarket zadnjih amortizerjev ... :wacko:

Menjava vzmetenja je pač vložek, ki ga potem z uporabo izkoristiš. Ko začutiš, da je vzmetenje postalo "plavajoče" neglede na nastavitev je pač čas za menjavo.

Cene se res gibljejo od 500€ naprej. Nekateri dajo toliko za "drugačen" izpuh. Koliko tak vložek prinese pri varnosti in udobju je vprašanje, pri menjavi vzmetenja, pa je vložen denar še kako povezan z varnostjo in udobjem. Seveda se ob menjavi splača pregledat in po potrebi menjat tudi ležaje in puše  vzmetnega ročičevja.

Tak poseg lahko doseže ali celo preseže 1/4 tržne vrednosti motorja vendar ob predpostavki, da se boš še veliko vozil to ni tako pomembno.

 

ps, rabljen amortizer je pa tako, takšnega pravzaprav že imaš....

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Menjava vzmetenja je pač vložek, ki ga potem z uporabo izkoristiš. Ko začutiš, da je vzmetenje postalo "plavajoče" neglede na nastavitev je pač čas za menjavo.

Cene se res gibljejo od 500€ naprej. Nekateri dajo toliko za "drugačen" izpuh. Koliko tak vložek prinese pri varnosti in udobju je vprašanje, pri menjavi vzmetenja, pa je vložen denar še kako povezan z varnostjo in udobjem. Seveda se ob menjavi splača pregledat in po potrebi menjat tudi ležaje in puše  vzmetnega ročičevja.

Tak poseg lahko doseže ali celo preseže 1/4 tržne vrednosti motorja vendar ob predpostavki, da se boš še veliko vozil to ni tako pomembno.

 

ps, rabljen amortizer je pa tako, takšnega pravzaprav že imaš....

amotizer na zvrnjenem motorju ni ravno isto kot obrabljen amortizer

Objavljeno

Poskusi razbremeniti zadnje kolo. 

Vijak in okolico našpricaj z Wd jem in počasi poskušaj s sukanjem gumba (levo, desno), če ne gre danes bo morda šlo jutri.

Zato je fajn centralno stojalo.

Sam vozim večinoma v dvoje in imam na motorju veliko kilometrov in na daljše relacije in to ne bi smelo biti vzrok.

Meni dela kot nov - odkar imam centralno stojalo. Regulacijo izvajam, ko je zadnje kolo v zraku.

Sukanje gumba, ko je kolo obremenjeno je težje in navoji trpijo in se lahko malo deformirajo in zato gre težje.

 

Scarabeo

Objavljeno

amotizer na zvrnjenem motorju ni ravno isto kot obrabljen amortizer

Tudi v amortizerju je olje, ki se ravno tako stara. V motorju ga menjaš 1x letno ali vsaj na določeno kilometražo, kaj pa v amortizerju?

Se strinjam da starega, vendar, če je možno narediti "rebuild". Dražji amortizerji to možnost imajo....

 

Ok sem že OFF TOPIC. Sicer pa ja, saj je bilo vprašanje glede vzmetenja na dotičnem motorju.

Objavljeno

tisto kar sem napisal je vse zaradi znane zgodovine motorja beleglave - žal. Motor je imel vsaj 30 različnih voznikov na leto fully loaded glavnih in stranpoteh, in če imaš motor najet veste da se vsakemu fučka, zgolj moje mnenje, in sedaj nima drugega kot menjava. Ampak glavo gor, to je pač potrošni material, mtor bo predel.

Objavljeno

Ima kdo izkušnje z menjavo izpuha na DL 650 letnik 2012+? Vem da se dobi MIVV, potem je še v slo tudi Mass. Se še dobi kaj drugo?

Objavljeno

Ne vem če je vezano na letnik, jaz imam na svojem 2008 Leo Vince.

Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Razmišljam, da bi "prebekslal" na malega V-Stroma in zanima me, kaj poznavaci menite o tem motorju in podjetju Moto Fortuna. 

 

 

 
Če pa kdo ve za kakšnega dobrega, ki se bo v prihodnje prodajal, se pa priporočam. 
 
Lp, Gašper
Objavljeno

Meni mi je cena visoka.

Jaz sem pred 3mi leti dobil 2008 letnik s 23k km top ohranjen z enako opremo kot ta za €4k. Sedaj pa si sam naredi računico.

 

Recimo: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9702318&show=1

- 3 leta mlajši (daljša medosna razdalja, po 2 svečki na valj, "močnejši" alternator)

- več opreme (kovčki, spojler motorja, cevne zaščite, povišano vetrobransko steklo, centralno stojalo...)

- nova veriga in opravljen servis (vprašanje če so bili ventili pregledani)

 

Če se ti ne mudi, si vzemi čas. Pridejo lahko tudi lepši/boljši primerki na splet.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Hvala, nisem vedel za te razlike med 2005 in 2008 letnikom. Mudi se mi pa ne, itak moram prej še svojega dati v prodajo.

Objavljeno (popravljeno)

2006 je še stari model, 2007 je novi. Se mi pa zdi, da so jim v zadnje pol leta zrasle cene. Jaz sem svojega pred leti kupil ceneje, kot so se pred kratkim prodajali. Isti letnik, podobno število kilometrov..

 

Kar se pa tiče menjave amortizerja... jaz sem pozimi dal gor Wilbersa, pa mi ni niti malo žal tistega denarja. Je pa Boštjan, ki je lani/letos s Štromom prepotoval dobršen del vzhoda, tudi Mongolijo, povedal, da je imel probleme z Wilbersom na poti.

Popravljeno . Popravil Kiri
Objavljeno

Zdravo vsem,
Lastim si stroma 1000 k2 in imam kar nekaj težav - košara sklopke nastavitev senzorjev,.... res bi potreboval kontakntne podtke od Bruma, ker jih nikjer ne najdem. Hvala za pomoč.

lp

Objavljeno

Ve mogoče kdo kje bi lahko v Slo dobil Givijeve nosilce stranskih kovčkov (PL532)? Sem jih pred časom naročil pri TC-Motoshop in so rekli, da bodo prispeli do 10.6. in sem klical danes, pa so rekli, da nič ni prišlo in da bo mogoče 25.6. Jaz se ne mislim it na mogoče.... Malce neresen pristop za moje pojme. Morda ima kdo namen prodajat?

Objavljeno

BS center? imajo od Kappa. Saj vbistvu je enako, če se ne motim?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!