Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

A si ti čisto od praznega tankal? Ker 15L je daleč od polnega. Razumem da si polno tankal, le da pri stromu je tako, da nikoli ne daš cev not in končaš ko ven vrže potem počasi natočiš, in polno je vsaj 22L, torej 7L več, kar je pri stromu skoraj 200km.....

Zelo se pozna tudi če imaš centralni štender. če je na stranski nogci motor visi in ni mogoče polniti res polno, ko se motor zravna ti potem 'manjka' kar nekaj litrov. Na centralnem štenderju pa lahko do max.

Jah zadnji kvadratek sem imel, pa utripala je lučka za tank tako da ne vem, kolko je še blo noter, po tej logiki je blo še nekih 7l goriva, predvidevam? 

Kar se tiče štenderja, ga nimam, sedim na motorju in točim, imam pa cev nagnjeno na vn, tako da vidim ko pride do vrha gorivo...

Je res to zelo čudno, ker 10l porabe je nekako nemogoče imet(vsaj upam), je pa res da sem v svetu motorjev čisto frišen tako da od prej nimam nikakršnih izkušenj :)

Objavljeno

Najprej  utripa poln kvadratek,takrat je še cca 7 litrov,nato pa utripa prazen kvadratek,takrat je pa še cca 3 litre.

 

Sicer ti pa ko maš polnega lučka zadnja gori vzporedno z črko F al je pod črko F? Pri meni je pod črko F pa imam filing kot da tank sploh ni poln.

 

Bom pogledal naslednjič ko tankam.

 

Pa da še vprašam, kakšno vožnjo imaš bolj umirjeno al bolj avanturistično?

Bolj umirjeno,zelo malkrat gre čez 130 km/h.

Objavljeno

Evo, sem ga prekucnil in zamenjal podložko. Ni pritekla ven niti kapljica olja, ko sem vzel ven vijak...samo kakšen deci bencina je iztekel iz rezervarja. Nimam pojma sicer kje..

Objavljeno

Evo danes tankal na novo, situacija sledeca 370km sm tankal 18l kar je cca 4.9 porabe na 100, malo boljse od prejsnjic je... Mi je pa ful hecno ker mi kljub polnem tanku ze avtomatsko gori predzadnji kvadratek ki je pod crko F, vcasih navmes pa se prizge tudi zadnji kvadratek. Nic bom videl kako bo pri novem tanku poraba.. Na kolko obratov se pa kaj vozite? Predvidevam da je tudi kaksna bolj ekonomicna voznja mozna, sam bolj vozim tako da saltam pri ful visokih obratih, kar pa vrjetno vpliva na porabo...

Objavljeno (popravljeno)

Saj zato pa imaš dvo-cilinderca, da lahko pospešuješ pri nizkih obratih in šaltaš pri srednjih. To je enduro / potovalni, ne MotoGP!

Jaz šaltam precej preden se mašina sploh zadere (pod polovico obratov). Se pravi v 4. prestavi vozim 40+ km/h, v šesti vozim 60+ km/h.

Z enim tankom naredim okrog 400 km.

 

Moji podatki:

Povprečna poraba: 4,08 l/100km
Število prevoženih kilometrov: 18.607,00 km

post-44547-0-77481600-1434315728_thumb.png

Popravljeno . Popravil stromar-aly
Objavljeno

Prodam nov Givi AF3101, ker mi ni rešil turbolnce v čelado. 

af3101.jpg

 

Mene bi zanimal za test. Če mi bo ok, ga vzamem.

Več na ZS.

Objavljeno (popravljeno)

Saj zato pa imaš dvo-cilinderca, da lahko pospešuješ pri nizkih obratih in šaltaš pri srednjih. To je enduro / potovalni, ne MotoGP!

Jaz šaltam precej preden se mašina sploh zadere (pod polovico obratov). Se pravi v 4. prestavi vozim 40+ km/h, v šesti vozim 60+ km/h.

Z enim tankom naredim okrog 400 km.

 

Moji podatki:

Povprečna poraba: 4,08 l/100km

Število prevoženih kilometrov: 18.607,00 km

attachicon.gifcar_average.png

tako je, in končno jim je to uspelo na novo 1000 prenseti, največji navor pri 4000, jaz ga vozim 2k-4k, sploh ne rabiš več.

Popravljeno . Popravil juress
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Vprašanje,ima kdo namontirano stikalo za izklop abs-a?

Objavljeno

Kdaj točno bi ti izklopljen abs prišel prav?

 

Kje kupujete zavorne ploščice?  Rabil bi pomoje cel set za mojega (mali2012) .

 

In s katerimi gumami ste najbolj zadovoljni za klasičnih ~90% ceste?

Objavljeno

Kdaj točno bi ti izklopljen abs prišel prav?

Na slabi, razpokani, luknjasti cesti po (strmem) hribu navzdol.

 

Se mi je na DL650 v takšni situaciji zgodilo, da je zaradi par razpok na asfaltu ABS popustil zavore in jaz sem se namesto pred glavno cesto ustavil na sredi glavne ceste.... Z SV1000 (ki nima ABS-a) ali z FJR1300 (ki ima boljši ABS) te iste razpoke niso noben problem.

 

Tudi na makadamu se mu dogajajo podobne stvari...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Predvsem zaradi makadama,strmih slabših poti(zemlja ipd).Zadnjič sem šel po eni strmi stari gozdni cesti in se moped sploh ni hotel ustavit:)Pa paše mi če lahko blokiram zadnje kolo:)

Objavljeno

Kje kupujete zavorne ploščice?  Rabil bi pomoje cel set za mojega (mali2012) .

 

In s katerimi gumami ste najbolj zadovoljni za klasičnih ~90% ceste?

 

Ti si v treh letih skuril zavore? Kako pa voziš / koliko kilometrov?

 

Za gume glej: http://v-strom.hr/gume/

Tista tema, ki ima največ strani, no tiste so najbolj popularne.

Jaz pa sem glede na teste vzel Metzeler Next, ki so bile najboljše za moj stil vožnje.

Objavljeno

Ti si v treh letih skuril zavore? Kako pa voziš / koliko kilometrov?

Nekateri bi najbrž napisali da objestno.

 

Prazaprav se glede na porabo bencina na prevožen kilometer, pozna tudi obraba gum in zavornih ploščic ter diskov.

 

Ni tukaj nobene "hude znanosti", trajanje enega in drugega ni toliko povezano s časom.

Objavljeno

Jaz imam pri 28.000 km še prve zavorne ploščice gor, pa je letnik 2011 (kupljen s 6.000 km). Zato vprašam, koliko kilometrov (in načina vožnje) so zdržale.

Objavljeno

Motor je letnik 2011, modelno leto 2012, ~ 48kkm ima na števcu, stil vožnje je odvisen od navdiha ni pa to neka super agresija. Nisem dobil podatka koliko mase imajo originalne. le da je 8,3 skupne debeline ... se bom spravil meriti koliko mi še ostane. Tudi zgodovine ali so bile v tem času menjane ne poznam. Debelina diska je zaenkrat še v tolerancah. Originalne so baje organske, se je kdo odločil za sitrane? Razlika? Izkušnje? Se splača? Grejo diski res veliko hitreje?

Objavljeno (popravljeno)

Leta niso najboljši pokazatelj za obrabo. Pomembni so kilometri in še to, kje so bili narejeni. Ne enako stopaš po zavorah na AC ali pa na kakšnih prelazih. Jaz jih imam sedaj dobrih 50k za sabo pa so ploščice še vedno vredu. Ko bo čas za menjavo se bom odločil za original.

 

Pnevmatike... hmm. Najslabše izkušnje imam z Dunlopkami  (TR91).Nikoli nisem imel popolnega zaupanja v njih, obraba pa prevelika za moje pojme (še posebej kombinacija predaj TR91, zadaj Tourance). Sem bil bolj zadovoljen z Bridgestone BW501/502. Sedaj sem na Metzeler Tourance in je za moj stil vožnje povsem drugo poglavje. Zadnja ima sedaj 12k pa bo še nekaj naredila. Edina zamera (z moje strani) je velika obraba na AC. Naslednje bom sprobal MItas E-08 ali E-07. Odvisno kake volje bom tisti dan :P

 

 

P.S. a mi zna kdo povedat če u sližita dva konektorja v "repu". En je stalno pod napetostjo (1-pol), drugi  (4-pol) samo pod kontaktom (pokrovček ima original briko čez dva kontakta). Če tega (bel konektor) ločiš, bencinska črpalka ne deluje.

Popravljeno . Popravil Rokic
Objavljeno

Mam Pilot road 4 trail 8k km pa zadnja bo zihar zdržala še enkrat tolk, sprednja pa še več. Pa mam 1/2 od tega polno naložen skupaj z mojo drago.

 

A bi kdo vedel kje bi lahko našel ISO kodo za Suzuki pearl vigor blue YKY barvo? Rabim eno piksno zmešat da bom mal kufre polepšal. Sicer lahko dobim zmešano na ebayu ampak je 50$ + poštnina. 

Objavljeno

Motor je letnik 2011, modelno leto 2012, ~ 48kkm ima na števcu, stil vožnje je odvisen od navdiha ni pa to neka super agresija. Nisem dobil podatka koliko mase imajo originalne. le da je 8,3 skupne debeline ... se bom spravil meriti koliko mi še ostane. Tudi zgodovine ali so bile v tem času menjane ne poznam. Debelina diska je zaenkrat še v tolerancah. Originalne so baje organske, se je kdo odločil za sitrane? Razlika? Izkušnje? Se splača? Grejo diski res veliko hitreje?

 

Jaz sem na mojega dal EBC sintrane ploščice. Po mnenju forumašev najboljša varianta. Pa z njimi nisem bil zadovoljen. Mogoče za občutek boljši vgriz po suhem, v mokrem pa prvih 20 m nič, potem pa je začelo grabiti. Menda naj bi najbolje delovale dobro ogrete, kar pa z mojim načinom vožnje ne pride v poštev.

So pa forumaši testirali novega malega Stroma, ki naj bi imel bistveno boljše zavore od starega. Tako, da, če to drži, je po mojem najboljše kupiti original, pa boš imel zavore sigurno v redu. Zdržale pa ti bojo naslednjih recimo 50 kkm.

Objavljeno

Zadaj sem menjal za Brembo modre. 

Lahko rečem, da precej bolje grabijo kot original.  :OK:

 

Scarabeo

Objavljeno

Tudi v mokrem?  Pa obraba diska? 

Objavljeno

Tudi v mokrem?  Pa obraba diska? 

Sem premalo prevozil, da bi lahko kaj konkretnega podal.

Tudi večjega dežja še niso videle.

Lahko pa rečem, da neogrete zelo dobro grabijo.

 

Scarabeo

Objavljeno

Poročaj, ko boš malo bolj testiral.  

Objavljeno

Ko smo že pri prednjih zavorah - a pri vseh original hrustajo, ko zaviraš? Pr mojem so gor original, 33kkm, pa majo še dost mesa, da ne drgne kovina ob disk.
Pa ko močneje zaviram, se sliši kot da bi bile ploščice čist obrabljene in da bi že koviski del ploščic drsal ob disk.

Objavljeno

 

Sicer ti pa ko maš polnega lučka zadnja gori vzporedno z črko F al je pod črko F?

Vzporedno

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!