Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, bobiboss pravi:

Vozil Michelin A2...zelo zadovoljen...na litrci...

Po vseh testih, ki sem jih zadnje čase gledal, kaj se tiče gum za velike adv motorje, sem potem tudi sam se začel nagibat k dvema gumama in sicer:
M Anakee 2 , saj se mi zdi profil boljši oziroma bolj efektiven, kot pri Anakee 3.
Prav isti občutek sem dobil pri gumi Metzeler Tourance. Se mi zdi za Vstroma nekako bolj efikasna, kot recimo Tourance Next.

Next-ka se mi zdi bolj primerna za kakšne TDM-ke, Versys-e ... nekaj v tem stilu.

Bi pa rad slišal odzive iz prve roke, kakšna so vaša opažanja pri določeni gumi. Tudi Shinko E705 je zelo zanimiva guma.

Objavljeno
pred 3 urami, DL650 pravi:

Namenoma sem se odločil o gumah malo povprašat v tej rubriki za določen motor, ker me ugotovitve in opažanja na drugih motorjih ne zanimajo. Dejstvo je, da se iste znamke gum različno obnašajo na različnih motorjih, zato me zanima samo za VStroma in sicer:

Zanima me, če je kdo že uporabljal gume Heidenau K60 Scout in Shinko E705 ?
Kako so se obnesle na suhem, kako na mokrem?

Prosil bi za mnenje še treh (3) gum in sicer:
- Metzeler Tourance in Tourance Next, ter
- Michelin Anakee 2

Ko malo prebiram in gledam teste, sta "starejši" gumi Tourance in Anakee 2 boljši od njihovih naslednic (Next in Anakee3).

Pa vaše mnenje?
Hvala!
 

Do sedaj sem vozil Metzeler tourance, par kompletov in sem bil z njimi izredno zadovoljen, Zelo vsestranska guma, tudi v dežju je dala veliko zaupanja.

Sedaj prehajam na anakee 3 (zaenkrat samo spredaj) Bi ostal na navadnih tourance, pa so jim pa odvzeli kilometrino, kar mi je bilo zelo pomembno, da ni bilo potrebno na poti imeti problemov. Sprednja kitajska je zdržala skoraj polovico manj kot prej in odločitev je bila tu.

Scarabeo

Objavljeno

Pred zimo sem ga obul v Mitas E08. Prvi vtis je dober, vendar je 200 km po suhem asfaltu odločno premalo za bolj obširno oceno. Predvsem me zanima obnašanje na mokri podlagi. 

IMG_8930.JPG

Objavljeno
pred eno uro, joshi pravi:

Pred zimo sem ga obul v Mitas E08. Prvi vtis je dober, vendar je 200 km po suhem asfaltu odločno premalo za bolj obširno oceno. Predvsem me zanima obnašanje na mokri podlagi. 

 

Kolk pa je kaj glasna Mitas-ka?
Po 200 prevoženih km, si verjetno ugotovil ali se kaj sliši ...

Objavljeno

Vozil Tourance (navadne) in sem od vseh do sedaj imel še najboljši občutek. Točno sem vedel na kakšnem delu je guma, zaupanje od enega do drugega roba. Z njimi naredil (komplet) cca. 13k km. Super zadovljen.

Nato sem dal zadnjo Anakee 2. Odziva se podobno kot Tourance, vendar vseeno nimam tako dobrega občutka z njo. Ne vem zakaj. Po 7k km ima še 5 mm profila.

Prednjo sem potem dal Mitas E08. Bil! izredno zadovoljen tako z oprijemom po suhem kot na mokrem. Po 4k km ima še vedno 6 mm profila :) In nato šok. Guma se je znašla na tleh. Nič jasno zakaj. Napolnim in začnem pregledovat - vse zgledalo vredu. Po pol ure izgubi več kot 0,5 bar. Guma je začela puščat pri stiku s platiščem. Vulkanizer se je potrudil, spucal, na novo montiral, reklamiral. Po ponovni montaži je puščala manj, zato Mitas ne prizna garancije. Sedaj imam tekoči kavčuk okoli gume. Zakaj je začela puščat? Ker sem vozil po gozdnih poti na 3 dnevnem potovanju (nikamor nisem na silo priletel. Je bila res umirjena vožnja) in se je med gumo in platišče vrinilo blato. Sklepam, da ima zelo švoh bočnice. Napoljena je bila po navodilih serviserja. Glasna pa je bolj kot Tourance, vendar je dost bolj udobna -  se jo tudi manj polni. Meni je vulkanizer priporočal 2,2 bar. Ko sem šel zaradi firbca na 2,5 bar se je pri agresivnejšem pospeševanju iz ovinka treslo balanco (na to me je tudi opozoril vulkanizer, da se začne dogajat pri prevsokem tlaku).

Skratka, Mitas gre dol ker ji ne zaupam kdaj bo spet začela puščat. Gor pa pride - kaj pa vem - se ne morem odločiti med Anakee2 in Tourance...

Najmanj zadovoljen sem bil z Dunlopom. Slab občutek, vedno sem imel občutek da drsi, kilometrina nizka.

Objavljeno

Rokic...

..ne verjamem, da je guma začela puščat, ker bi imela slabe "bočnice". Itak je tlak v pnevmatiki tisti, ki tišči "bočnico" ob platišče...

Če bi bila švoh bočnica, bi ti pnevmatiko vrglo dol...ali pa bi jo vulkanizer strgal pri montaži....

Objavljeno (popravljeno)

@ZivnorcMišljeno je bilo kot švoh. Ne vem kako bi se izrazil. Vse gume nimajo enako trdih bočnic, nekatere imajo bolj mehke od drugih - pa naj si gre na motor, kolo ali avto. Zanimivo mi je le to, da se je problem pojavil le pri Mitas in ne pri npr. Dunlop, Metzeler, Michelin, Bridgestone. Nekaj je na tem oz. na ceni/kvaliteti. Čeprav noben drug se ne pritožuje nad kakšnim puščanjem, razen jaz. Lahko pa, da sem imel srečo ravno z defekt gumo. Pojma nimam. Se pa bojim it še enkrat na led, da ne ostanem sredi vuko***** s podobnim defektom.

Roko na srce. Če pogledam, da sem dal €65 zanjo, naredil 4k km in ima še 6mm profila. Če jo primerjam z Dunlopko, kjer sem dal €120 in je bila na 6k menjana, ker ni imela več profila :D Pa Mitasko nalašč hočem čimprej izrabit - pa mi ne uspeva najbolje :P

Popravljeno . Popravil Rokic
Objavljeno

1000 in en vzrok je lahko, zakaj se je to zgodilo...

...tudi BMWji crkujejo...   :P

Tko da vsak naj da gor gumo s katero misli da bo zadovoljen...in zadovoljno se bo z njo tudi vozil.  Najslabše bi bilo, če bi dal s cmokom v grlu gor neko pnevmatiko, ki ji že v naprej ne zaupaš...in potem te to spremlja vsak meter vožnje...

...psiha je qrba... ;)

 

Objavljeno
pred 10 urami, Rokic pravi:

@ZivnorcMišljeno je bilo kot švoh. Ne vem kako bi se izrazil. Vse gume nimajo enako trdih bočnic, nekatere imajo bolj mehke od drugih - pa naj si gre na motor, kolo ali avto. Zanimivo mi je le to, da se je problem pojavil le pri Mitas in ne pri npr. Dunlop, Metzeler, Michelin, Bridgestone. Nekaj je na tem oz. na ceni/kvaliteti. Čeprav noben drug se ne pritožuje nad kakšnim puščanjem, razen jaz. Lahko pa, da sem imel srečo ravno z defekt gumo. Pojma nimam. Se pa bojim it še enkrat na led, da ne ostanem sredi vuko***** s podobnim defektom.

Roko na srce. Če pogledam, da sem dal €65 zanjo, naredil 4k km in ima še 6mm profila. Če jo primerjam z Dunlopko, kjer sem dal €120 in je bila na 6k menjana, ker ni imela več profila :D Pa Mitasko nalašč hočem čimprej izrabit - pa mi ne uspeva najbolje :P

Enostavno zmontiraš zračnco in gumo izrabiš do konca.

Objavljeno
pred 13 urami, Rokic pravi:

Roko na srce. Če pogledam, da sem dal €65 zanjo, naredil 4k km in ima še 6mm profila. Če jo primerjam z Dunlopko, kjer sem dal €120 in je bila na 6k menjana, ker ni imela več profila :D Pa Mitasko nalašč hočem čimprej izrabit - pa mi ne uspeva najbolje :P

Glede na RVC bi človek pričakoval "slabšo kvaliteto" gume, kar se je v tvojem primeru dejansko tudi zgodilo. Glede na to, da dobiš dve Mitas-ki za ceno ene Dunlop-ke, potem je jasno, da je vprašljiva kvaliteta. Ker potem takem ni ekonomske računice, da Mitasko izdelujejo z isto kvalitetnim materialom, kot ostale gume, kljub temu pa so še pol cenejši.

Lahko, da je zgornja plast gume kvalitetnejša oziroma bolj vzdržljiva, ostala kvaliteta gume pa je bolj tako-tako. Se ne spoznam na gume, kavčuk ... itd, tako da so to moja predvidevanja, glede na tvoj opis, da je nikakor ne moreš "porabit".

Hja, če si nesiguren, potem je bolje menjat. Glede na to, da te je že 1x pustila na cedilu je samo vprašanje časa, kdaj te bo spet. Lahko pa, da si ravno ti kupil gumo, ki ima tovarniški feler.

Torej ostali štromarji, kakšne gume imate obute?

Objavljeno

Kako/kje pa kupujete gume za motor? Npr. jaz za avto obicajno kupim komplet gum, kjer so najbolj ugodne in jih potem peljem k vulkanizerju na menjavo. Na motorju jih bom verjetno menjal konec letosnje sezone oz. preden se zacne sezona naslednje leto.

Kako je s tem pri motorju? Kupujete gume direktno na servisu in vam jih tam tudi zamenjajo? Ali kupite gumo v XY trgovini in vam jih potem "navaden" vulkanizer menja (ali servis specializiran za motorje)?

Je res, da naj bi bile Michelin Anakee top gume za v dez? Ko bom menjal, se bom najverjetneje odlocil za Metzeler Tourance.

Objavljeno (popravljeno)
pred 59 minutami, Slow pravi:

Kako/kje pa kupujete gume za motor?

Jaz osebno gume kupujem v Radljah. Se odpeljem tja in obe gumi zamenjam. Dokler mehanik zadevo porihta, pa spijem kavico.
Potem pa lepo počasi v smeri najstarejšega mesta. Ker si nov v motorizmu (predvidevam), ti naj omenim, da moraš bit vsaj prvih 100km (bolje več kot premalo) zelo previden pri vožnji, saj imajo gume na sebi plast, ki jih ščiti v času skladiščenja.

Drugače pa lahko gume naročiš preko spleta in jih sam pelješ k svojemu mehaniku, pa ti jih on zamenja. Dan danes je ogromno varjant, kako priti do gum, kje pa jih montirat, pa se sam odločiš. Načeloma še nikoli nisem bil pri avto vulkanizerju za menjavo moto gum. Grem nekako raje v moto delavnico, da tam zadevo uredijo .

Tudi sam se nagibam k Tourance in M Anakee 2 .

 

Popravljeno . Popravil DL650
Objavljeno

Sicer ne bom povedal nič novega in inovativnega...toda stvar je taka:

Pri moto gumah imajo prodajalci-vulkanizerji bolj malo profita...ker tudi nimajo veliko provizije od prodane gume...

..torej je čisto odvisno, kako dela dotični vulkanizer. Ali ti bo prodal gumo po polni ceni...pa ti bo za simbolično ceno ali pa celo zastonj gumi tudi premontiral...ali pa ti bo prodal gumo "fuuull" ceneje...pa ti bo zaračunal premontažo...pa si na istem.

Tko da je odločitev vsakega posameznika, kako se bo odločil.

...na koncu je cena skoraj ista.

Jaz delam tako...da začnem gumo  kupovat že kar nekaj časa prej pri najcenejšem ponudniku...pa da mi gumo dostavi nekam, ko gre spotoma po opravkih..ali pa ko grem jaz mimo njega... Jaz zadovoljen, ko mi ni treba zadnji hip kupovat gume..in se vozit do vulkanizerja...vulkanizer je pa tudi pridal gumi...

In dodatno prišparam tako, da kolesa odmontiram sam, odstranim uteži...očistim lepilo od utežu..očistim platišča...verižnik...itd...in grem do vulkanizerja, kjer se ne zamudim niti 20 minut...in je stvar ocvrta.

Doma potem očistim še verigo..ppdmažem vse kot je treba...nataknem kolesa...in če je potrebno, nategnem še verigo in z alu letvami preverim "špuro" zadnjega kolesa.

Sevede pa moraš za tak "poseg" imeti nekaj osnovnega orodja..in pa predvsem imeti v mislih (ali pa ne misliti na to ) zakaj hudiča ti za to delo vulkanizer zaračuna minimalno dodatnih 20 evrov...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
10 minutes ago, DL650 said:

Načeloma še nikoli nisem bil pri avto vulkanizerju za menjavo moto gum. Grem nekako raje v moto delavnico, da tam zadevo uredijo .

Ravno to me je najbolj zanimalo.

Glede novih gum in premaza vem, saj sem videl precej padcev na YT zaradi novih gum in nepazljivosti.

2 minutes ago, Zivnorc said:

In dodatno prišparam tako, da kolesa odmontiram sam, odstranim uteži...

...

zakaj hudiča ti za to delo vulkanizer zaračuna minimalno dodatnih 20 evrov...

Super, ker znas to narediti sam. Ampak jaz (se) ne znam in nekako raje vidim, da to naredi profesionalec in da je vse tako, kot mora biti ter varno. :)

Se imam pa namen nauciti vsaj nekaj osnov o servisiranju motorja.. Da bom lahko vsaj opazil, ce bo oz. predno bo slo nekaj narobe. :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Moto guma se ne premontira čisto nič drugače kot avto guma....na isti "montirki" , zato ne vidim razloga, zakaj ne bi premontiral "navaden" vulkanizer. Edino nosilec zadnje vilice mora imeti...da ti dvigne motor......  za menjavo prednjega kolesa pa navadno uporabijo navadno žično dvigalko (zajlcug), da dvigne prednji konec...

Uravnoteženje moto kolesa je skoraj brez veze....če pa že, se za moto koles uporablja statično uravnoteženje, za kar potrebuješ samo nek nosilec, da postaviš nanj kolo...in v minuti- dveh uravnotežiš kolo.

Vse to se da naučiti, če le malo poškiliš, kako to dela "strokovnjak"...in naslednjič boš že sam to lahko naredil....pa še fino se ti bo zdelo...

;)

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 minutami, Slow pravi:

Se imam pa namen nauciti vsaj nekaj osnov o servisiranju motorja.. Da bom lahko vsaj opazil, ce bo oz. predno bo slo nekaj narobe. :)

Fajn je, da poznaš nekaj osnov in da imaš doma neko osnovno orodje, kot so račne in kakšen moment ključ z nekim normalnim razponoim Nm . Dovolj je, da pri motorju opaziš (pravočasno), če je kakšen vijak odvit ... itd. To najbolje opaziš pri vsakem čiščenju.

Tudi sam bi menjal zavorne ploščice, odmontiral kolesa ... itd, ampak zakaj to delo ne bi prepustil človeku, ki je za to usposobljen, pa še garancijo imaš na rezervne dele in delo. V prvi fazi gre tukaj za varnost in že iz tega naslova raje prepustim naj to strokovno zamenja strokovnjak. Serviserjem je treba zaupat .... ko izgubiš zaupanje v serviserja in pričneš dvomit o njegovi kvaliteti storitve, potem pa ne vem ....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Imaš čisto prav.

Če ne zaupaš sebi....to prepusti drugemu.

Simpl. :D

 

Objavljeno

Jaz kupim in menjam pri vulkanizerju, pravzaprav sta dva brata, oba motorista in imata eden delavnico za avte in drugi delavnico za motorje. Še vedno sem prišel ceneje skozi, kot pa kupovat preko spleta. Delo vedno opravljeno z odliko. Samo kakšen dan prej pokličem da preverim, da je željena guma na zalogi.

Objavljeno
pred 6 urami, DL650 pravi:

Torej ostali štromarji, kakšne gume imate obute?

Moja draga je imela na svojem najprej Metzeler Tourance EXP. Ko je bila potrebna menjava, je vztrajala, da se na njih počuti tako dobro, da jih hoče imeti še naprej, čeprav so bile najdražje.

Na koncu sem jo prepričal, naj mi zaupa in namontira Continental TrailAttack 2.

Epilog je naslednji: Ko se je z novimi gumami peljala prvič sem imel občutek, da na motorju sedi nekdo drug. Tako suvereno se ni peljala nikoli, čeprav je bila tisto prva vožnja v sezoni. Smejalo se ji je do ušes in pravi, da ji vlivajo več zaupanja kot EXP ter da je motor opazno bolj lahkoten pri vstopu v ovinek in pri prelaganju, kar pa opažam tudi sam na GSA.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Sam najraje peljem motor k z kolegom k vulkanizerju, pustim motor tam,z kolegom greva na kavo, čez 2 uri pridem nazaj in je že vse lepo tip top porihtano, ketna tudi primerno nastavljena in potem samo gasa :quad: (seveda ne takoj saj kot je že nekdo napisal, nova guma rabi nekaj kilometrov da se odstrani tovarniška zaščita) 

Seveda za taki poseg rabiš vulkanizerja kateremu zaupaš, pa praviloma ti bo tudi zrihtal dobro ceno za gume in menjavo, če si le redna stranka in se ne kregaš za vsak evro.

 

Aja uporabljam Metzeler Tourance Next in sem zelo zadovoljen, tako z vzdržljivostjo kot moj občutek :OK:

 

Pa še ena slika mojega štroma, da vam dam malo pobudo da tudi vi kaj objavite.

 

P.S. danes v Ljutomeru videl lepega modrega Stroma 1000 prve generacije z akrapovičem. Ni kaj lep je :photo:

IMAG0118.jpg

Popravljeno . Popravil blindek
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Guma primerna za Stroma pomeni samo da ustreza predpisanim dimenzijam zanj. 

Ti pa potrebuješ gumo, ki je primerna zate, namontirana na tvojega Stroma.

...in nihče ti ne more povedati katera guma odgovarja tebi v kombinaciji s tvojim motorjem....zato ti ne preostane drugega kot da poskusiš gume, ki  priporočajo nekateri z izkušnjami. Izkušnje ima pa vsak svoje..torej 1000 različnih izkušenj...

...torej...naredi si svojo izkušnjo. Le to šteje.

Torej: vzemi gume, ki jih najbolj hvalijo...in če ne boš zadovoljen..naslednjič vzemi druge iz spiska....

Objavljeno

Pozdravljeni!

Nerad prekinjam debato o gumah. Zanima pa me, če ima kdo izkušnje s spodnjim spojlerjem. Pretočnost zraka, hlajenje, itd...

 

56cf7b1e20950_VStrom-spojlerji.jpg.f4b2d

Objavljeno
pred 6 urami, Mumija pravi:

Pozdravljeni!

Nerad prekinjam debato o gumah. Zanima pa me, če ima kdo izkušnje s spodnjim spojlerjem. Pretočnost zraka, hlajenje, itd...

 

56cf7b1e20950_VStrom-spojlerji.jpg.f4b2d

Bug spoiler ti je bolj ko ne  modni dodatek motorju. Ne vpliva na hlajenje, saj je narejen za ta motor in ne sme zakrivati hladilnih teles.

Vpliva pa na stabilnost vožnje pri visoki hitrosti...saj reže zrak....kot recimo lemež pri plugu na traktorju...ko zareže v njivo...da plug lažje in lepše odrine zemljo...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!