Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, Zivnorc pravi:

Bug spoiler ti je bolj ko ne  modni dodatek motorju. Ne vpliva na hlajenje, saj je narejen za ta motor in ne sme zakrivati hladilnih teles.

Vpliva pa na stabilnost vožnje pri visoki hitrosti...saj reže zrak....kot recimo lemež pri plugu na traktorju...ko zareže v njivo...da plug lažje in lepše odrine zemljo...

Bug spojler pride na spodnje krivine in ni povezan z zgornjim delom kot oklep na sliki! Sam bi to takoj zabrisal dol saj ne paše na ta tip motorja ,Bug spojler pa ja......slika je od nekega Suzukija,samo primer bug sppojlerja...

 

 

bug-spoiler_big990D017G70YDV-01_2e4c.jpg

Objavljeno

Res je, kot je že kmet napisal.
Tudi sam osebno bi to zadevo v trenutku demontiral, ker na ta tip motorja to ne paše, pa še grdo zgleda.

Bi pa si spodaj namontiral srebrni ali črni ščitnik podvozja in oljnega hladilnika (slika spodaj).
Tisto pa spremeni celoten pogled na motor, pa še dobro zgleda.


SW-Motech+Skid+Plate.jpg

Objavljeno
On 26. 2. 2016 at 7:42 AM, DL650 said:

Res je, kot je že kmet napisal.
Tudi sam osebno bi to zadevo v trenutku demontiral, ker na ta tip motorja to ne paše, pa še grdo zgleda.

Bi pa si spodaj namontiral srebrni ali črni ščitnik podvozja in oljnega hladilnika (slika spodaj).
Tisto pa spremeni celoten pogled na motor, pa še dobro zgleda.


SW-Motech+Skid+Plate.jpg

Res je lepo za pogledat. Če si prav razlagam  montažo, je ščitnik na levi  pripet na tri vijake (najbrž na ohišju sklopke) in ne zgoraj na cevni ščitnik. Ali  bi se kak močnejši udarec na ščitnik prenesel na navoje teh vijakov.....in jih lahko poškodoval? 

Objavljeno (popravljeno)
pred 42 minutami, mule pravi:

Res je lepo za pogledat. Če si prav razlagam  montažo, je ščitnik na levi  pripet na tri vijake (najbrž na ohišju sklopke) in ne zgoraj na cevni ščitnik. Ali  bi se kak močnejši udarec na ščitnik prenesel na navoje teh vijakov.....in jih lahko poškodoval? 

Vprašanje, kaj je za koga "močnejši udarec". Predvidevam, da je ščitnik namenjen manjšim udarcem, ki nastajajo pri prečkanju kakšnega skalnato-kamnitega terena, takrat, ko kamenje po ščitniku "malo vdari in podrsa", tako da ščiti hladilnik olja pred neposrednimi udarci. Zdaj verjetno za nek " motokross style" ravno ni.

Dejstvo pa je, da je to bolj šminka dodatek, ki motorju poveča advenčer stajl. Enostavno, lepo zgleda.

Popravljeno . Popravil DL650
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 20. 2. 2016 at 20:52, NARGOTH pravi:

kakšna je pa cena mitask?

Zadnja guma 62,33 EUR, prednja 50,32 EUR.

Objavljeno

Šus plata se mi pri V-Stromu zdi precej racionalna nadgradnja. Še posebej, če se z njim malo več vozi po makadamu. Oljni filter je postavljen tako, da kar kliče po težavah...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 54 minutami, joshi pravi:

Zadnja guma 62,33 EUR, prednja 50,32 EUR.

Jebemtiš (!) .... obe skupaj sta cenejši, kot ena dobra zadnja. Potem pa se človek, ki se ima "vsaj malo" rad, fpraša.

Objavljeno
pred 9 minutami, DL650 pravi:

Jebemtiš (!) .... obe skupaj sta cenejši, kot ena dobra zadnja. Potem pa se človek, ki se ima "vsaj malo" rad, fpraša.

Za to ceno mora bit ODLIČNA.

Komplet Mitas E08 po 10-ih krogih (panoramske vožnje) na Grobniku....

DSC1.thumb.jpg.fd11e303f3c7983a13edf2779DSC2.thumb.jpg.2f799f2ff2baa1adfc19da681

Trenutno sem zoped "silom prilike" na TOURANCE ampak se vrnem na Mitas.

Objavljeno
Ob 24. 3. 2015 at 18:29, Rokic pravi:

Nekaj novega :)

Pleh 3mm, prašno barvano.

post-38082-0-56340900-1427218041_thumb.jpg

 

 

Ob 25. 3. 2015 at 14:40, Rokic pravi:

Je kar fanj zračna zadevca, tako da ni za skrbet :)

post-38082-0-44562500-1427290275_thumb.jpg

post-38082-0-06985200-1427290318_thumb.jpg

 

Vse skupaj je nabavljeno v cosmo-accessories. Dela to en Grk.

Skupaj je prišlo slabih €143. Od tega €95 za skid plate in €10,50 za nosilec 12 V vtičnice. Poštnina znaša €33 preko UPSa (paket do 7 kg, moj je imel 6,5 kg :D ). Za moje pojme izredno ugodno.

 

Sprva sem bil malo skeptičen, ker ni nikjer napisano (vsaj nisem toliko iskal o njem) kako je narejeno in seveda kvaliteta. Ko sem montiral (navodil ni priloženih, ampak je zelo enostavno. Bolj je problem odviti vijake zaradi lepila - ni to italjan :P ), pa sem opazil, da možakar ne špara z materialom. Prednji del je obešen na cevne zaščite (Givi), zadnji del pa je privijačen na priložen (mislim, da bo blizu 5 mm debel) nosilec, ki se ga fiksira na nosilec izpuha (zraven desne stopalke) in stransko tačko. Vijaki so vsi priloženi.

 

Če koga zanima še kako je s prostorom in kako je montirano, lahko poslikam.

To sem sam vzel. Vendar sem letos nekoliko predelal - zožal sem ga za skupno 5 cm. Problem, ki se mi je dodajal je bil pri večjem nagibu, saj če je bila cesta neravna (kolesnice), se je dalo z robom zaščite prijet v asfalt. Enkrat me je tako fanj preložilo, da sem se hmali v hlače :D  Sedaj je nekako po mojih željah narejeno, čeprav me matra, da bi ga že malo zožal - vendar sedaj ni več strahu, da bi prijel v kako grbino. Oddaljenost od tal s takim "plehom" je na žalost samo približno 15 cm. Kar je veliko premalo za moje pojme (Na splošno, če bi imeli vstromi vsaj 20 cm oddaljenosti bi bilo super.). Je pa zadevca izredno močno narejena. Čez zimo dam kar dvigalko pod šusplato in dvignem motor, da ni na kolesih. Po makadamu pa se kar smejem, ko nabija vanjo :) Več kot opraskat barvo itak ne more :P

Objavljeno (popravljeno)
pred 47 minutami, MiNa pravi:

Trenutno sem zoped "silom prilike" na TOURANCE ampak se vrnem na Mitas.

Zdaj lahko podaš opažanja iz prve roke. Predvidevam, da si Mitas-ke in Metzeler-ke uporabljal na prilično istih podlagah, zato lahko poveš, katera kje bolje drži. Verjetno boš komu zelo pomagal pri odločitvi.

Jaz sem se načeloma že odločil .... letos še do konca zvozim moje Dunlop RS II .

SW-MOTECH Skid Plate Suzuki
 

 

Popravljeno . Popravil DL650
Objavljeno
pred 20 urami, DL650 pravi:

Jebemtiš (!) .... obe skupaj sta cenejši, kot ena dobra zadnja. Potem pa se človek, ki se ima "vsaj malo" rad, fpraša.

No, to je cena z lepim popustom. Lahko kdo plača tudi polno ceno, če bo občutek boljši:sleep2:. Kot sem že napisal, premalo sem prevozil s tem setom Mitask, da bi lahko konkretno ocenil, ali so OK guma za V-stroma. Metzeler Tourance zadnja mi je naprimer na Varaderotu zdržala samo cca. 7-8000 km. Če Mitas ne bo pretirano zdrsovala na mokrem je zame OK za ta tip motorja.   

Objavljeno
pred 7 urami, joshi pravi:

No, to je cena z lepim popustom. Lahko kdo plača tudi polno ceno, če bo občutek boljši:sleep2:. Kot sem že napisal, premalo sem prevozil s tem setom Mitask, da bi lahko konkretno ocenil, ali so OK guma za V-stroma. Metzeler Tourance zadnja mi je naprimer na Varaderotu zdržala samo cca. 7-8000 km. Če Mitas ne bo pretirano zdrsovala na mokrem je zame OK za ta tip motorja.   

Žijo!

A si spet zamenju moped? Iz 4 cilindraša nazaj na 2? A kej moči pogrešaš al je tudi pri višji hitrosti ne zmanjka?

LP

Objavljeno
pred 19 urami, KNNMS pravi:

Žijo!

A si spet zamenju moped? Iz 4 cilindraša nazaj na 2? A kej moči pogrešaš al je tudi pri višji hitrosti ne zmanjka?

LP

Po spletu naključij sem pristal nazaj na 2 cilindrih, tokrat Suzukijevih. Vare ne pogrešam preveč, saj je mali V-strom kljub šibkejšemu srcu pravi borec in udoben za dva. Moči manjka v 1/3 spektra moje uporabe, ne toliko pri končni hitrosti, bolj pri uporabi med 50-150 km/h. Še iščem moj optimumB)

Objavljeno

Lahko na hitro daš eno primerjavo med varaderotom in stromom? In kako to da si šel "nižje" oz. na šibkejši motor? Ne me narobe razumet, mene vedno znova mali strom "navdušuje", vendar redko kdo gre po moči navzdol

Objavljeno

Vara je udobna, z ogromno prostora za dva in za vse tri kovčke. Strom je manjši, pozna se naprimer stiska z nameščenimi stranskimi kovčki Givi E41, ko mora sopotnica zelo previdno na motor, saj je zelo malo prostora med stopalko in kovčkom. Prav tako sem originalno nosilno plato centralnega kovčka zamenjal za Givijevo, kar je omogočilo, da sem kovček pomaknil bolj nazaj in pridobil 3-4 cm za sopotnico. Vzmetenje je pri obeh zelo podobno kar se udobja tiče, vendar je Strom bolj vodljiv in igriv med ovinki. Vetrna zaščita primerljiva.

Kar sem najbolj zameril Vari je njena teža na mestu. Bože mili, s polnim tankom bencina je bila kot krava. Strom je neprimerno bolj prijazen za manevriranje na mestu. Strom je po mojem mnenju bolj natančno sestavljen oz. plastike lepše pašejo skupaj. Ima pa Vara boljše zavore. Moči je pri Vari seveda več, vendar ne spet toliko, kot sem pričakoval. Strom ima do 3.000 obrat lepše tekoč agregat oz. minimalno vibracij, Vara je lepo stresla, če si ostal prestavo previsoko: naprimer zaprti ovinek.

Če bi imel Strom 1000 (stari model) na voljo ABS in bi bil brez vseh tistih bolezni (košara sklopke, TPS..) bi bil že zdavnaj v moji garaži.

Mali Strom bo pri meni, dokler finančni minister ne odobri Versysa 1000:sleep2:

 

Objavljeno
pred 19 minutami, joshi pravi:

Vara je udobna, z ogromno prostora za dva in za vse tri kovčke. Strom je manjši, pozna se naprimer stiska z nameščenimi stranskimi kovčki Givi E41, ko mora sopotnica zelo previdno na motor, saj je zelo malo prostora med stopalko in kovčkom. Prav tako sem originalno nosilno plato centralnega kovčka zamenjal za Givijevo, kar je omogočilo, da sem kovček pomaknil bolj nazaj in pridobil 3-4 cm za sopotnico. Vzmetenje je pri obeh zelo podobno kar se udobja tiče, vendar je Strom bolj vodljiv in igriv med ovinki. Vetrna zaščita primerljiva.

Kar sem najbolj zameril Vari je njena teža na mestu. Bože mili, s polnim tankom bencina je bila kot krava. Strom je neprimerno bolj prijazen za manevriranje na mestu. Strom je po mojem mnenju bolj natančno sestavljen oz. plastike lepše pašejo skupaj. Ima pa Vara boljše zavore. Moči je pri Vari seveda več, vendar ne spet toliko, kot sem pričakoval. Strom ima do 3.000 obrat lepše tekoč agregat oz. minimalno vibracij, Vara je lepo stresla, če si ostal prestavo previsoko: naprimer zaprti ovinek.

Če bi imel Strom 1000 (stari model) na voljo ABS in bi bil brez vseh tistih bolezni (košara sklopke, TPS..) bi bil že zdavnaj v moji garaži.

Mali Strom bo pri meni, dokler finančni minister ne odobri Versysa 1000:sleep2:

 

Se strinjam s tabo. Pri starem malem stromu je pa le zmanjkalo moči v dvoje in nad 100km/h. Do kake 100km/h je pa lepo sledil vari. Vstrom je bicikl, Varadero pa težka kravica ki je na mestu okorna. Sem se pa v vožnji bolje počutil na vari kot na stromu. Pri večjih hitrostih in naši burji je strom prelahek in zato nemiren. Vara pri visokih hitrostih (s tem mislim AC) umirjeno in brez premetavanja pelje. Pri vari je sprednje vzmetenje premehko in sem zamenjal originalne vzmeti za progresivne...

Oba motorja sta super, za daljše fure v dvoje + prtljaga pa vseeno mislim da vara prevlada.

aja pa še to glede štirih cilindrov: a nisi mel vmes cbf? Drugi teden lahko spet greva na kafe v Čatežu.

LP

Objavljeno

Se strinjam z napisanim. Zgodbo s CBF-ko ti razložim na kavi.

Objavljeno

Pozabil: Slike slike! :)

Zopet jaz... letošnjo "sezono" že naredil 800km :)  

 

Nekako sem upal da boste več lepili slik, da mogoče dobim kako idejo za predelavo

IMAG0111.jpg

Objavljeno

lepa mašinka zadi :) deluje dost večji od predhodnika

Objavljeno

Mene pa zanima. Kakšne kovčke imate na novih vstromih 650. Moti me namreč ASIMETRIČNOST postavitve kovčkov - kot so na sliki. Na mojem starem je to zelo lepo, leva stran je enaka desni in tako naj bi bilo.

givi_pl3101_cam_monokey_side_case_rack_s

IMGP3264.thumb.JPG.9bee35da780ce5f7415a4

Scarabeo

 

Objavljeno (popravljeno)

Čeprav se z motorjem ponavadi vozim sam (ne vozim žene zadaj), moram reči, da je štromček idealen za enega z full prtljage.
No, tudi, ko ženo peljem zadaj (letos sem jo zapeljal samo 100km), moram reči, da nisem opazil nekega pretiranega pomanjkanja moči, kot to nekateri povdarjate.

Se pa strinjam, da če bi bila polno naložena in bi se peljala recimo na Ljubelj (32%) ali Mangart, potem se ne bi branil kakšne 1000-čke. Zdaj, ko pa ima žena svoj motor, pa itak ni potrebe po več moči.

Popravljeno . Popravil DL650
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
1 hour ago, Scarabeo 500 said:

Mene pa zanima. Kakšne kovčke imate na novih vstromih 650. Moti me namreč ASIMETRIČNOST postavitve kovčkov - kot so na sliki. Na mojem starem je to zelo lepo, leva stran je enaka desni in tako naj bi bilo.

Vizualno mi delujeta obe sirini strani simetricni, saj zleda na desni nosilec za kovcek daljsi in obratno z leve.

Objavljeno (popravljeno)

Givi v35 oz kappa k33 sta simetrična in mislim da so to edini, ker niso popolnoma ravni kar se pri meni na sliki že vidi pri izpuhu

@Rokic nekaj malega tudi je, vendar oblikovno ni vec skatla :)

Popravljeno . Popravil blindek
Objavljeno

Pa saj konstrukcijsko ni vidne razlike - pri izpuhu med novim in starim. Res, Givi se lepo vleže in je motor manj širok kot pri kakšnih večjih kovčkih. Da pa imaš na eni strani ožji kovček, mi je pa grdo. Mi je lepše, da je kovček ožji, kjer je izpuh.

Ali ima kdo kovčke nad 38 litrov in ima na obeh straneh enake in enako oddaljene levo in desno od sedeža? Kakšne?

Scarabeo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!