Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 12 minutami, blindek pravi:

Ni mi lažje, :D ko vidim, kako imajo zjajcano skupaj zmetano. Še najlepše moj tastari s kovčki E41.

Scarabeo

Objavljeno

"najlepse" so se kaki tekstilni "kufri", z vsem ostalim se mi zdi da si sirok kot tovornjak :)

Objavljeno
pred 6 minutami, blindek pravi:

"najlepse" so se kaki tekstilni "kufri", z vsem ostalim se mi zdi da si sirok kot tovornjak :)

Jaz sem navajen, da sem širok. Da pa je tak skup zmetano asimetrično, pa ne. Je.... kompliciram. :D

 

Objavljeno
On 29. 2. 2016 at 7:03 PM, blindek said:
On 29. 2. 2016 at 8:37 PM, joshi said:

Vara je udobna, z ogromno prostora za dva in za vse tri kovčke. Strom je manjši, pozna se naprimer stiska z nameščenimi stranskimi kovčki Givi E41, ko mora sopotnica zelo previdno na motor, saj je zelo malo prostora med stopalko in kovčkom. Prav tako sem originalno nosilno plato centralnega kovčka zamenjal za Givijevo, kar je omogočilo, da sem kovček pomaknil bolj nazaj in pridobil 3-4 cm za sopotnico. Vzmetenje je pri obeh zelo podobno kar se udobja tiče, vendar je Strom bolj vodljiv in igriv med ovinki. Vetrna zaščita primerljiva.

Kar sem najbolj zameril Vari je njena teža na mestu. Bože mili, s polnim tankom bencina je bila kot krava. Strom je neprimerno bolj prijazen za manevriranje na mestu. Strom je po mojem mnenju bolj natančno sestavljen oz. plastike lepše pašejo skupaj. Ima pa Vara boljše zavore. Moči je pri Vari seveda več, vendar ne spet toliko, kot sem pričakoval. Strom ima do 3.000 obrat lepše tekoč agregat oz. minimalno vibracij, Vara je lepo stresla, če si ostal prestavo previsoko: naprimer zaprti ovinek.

Če bi imel Strom 1000 (stari model) na voljo ABS in bi bil brez vseh tistih bolezni (košara sklopke, TPS..) bi bil že zdavnaj v moji garaži.

Mali Strom bo pri meni, dokler finančni minister ne odobri Versysa 1000:sleep2:

 

Lahko na hitro daš eno primerjavo med varaderotom in stromom? In kako to da si šel "nižje" oz. na šibkejši motor? Ne me narobe razumet, mene vedno znova mali strom "navdušuje", vendar redko kdo gre po moči navzdol

 z vsem strinjam, le da....ce te je motlo stresanje varadere pri prenizki prestavi, potem sem prepričan da nisi vozil v strom 1000-za dva razreda slabše. Suzuki 650 je pa en najbolj kultiviranih agregatov, kar sem vozil, in med primerjavo v strom 650 ali 1000-ni dileme, med varadero ali v strom 1000-sem pa definitivno za hondo. Suzuki bi le malo manj moral varčevati na zavorah in vzmetenju.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 urami, DL650 pravi:

Čeprav se z motorjem ponavadi vozim sam (ne vozim žene zadaj), moram reči, da je štromček idealen za enega z full prtljage.
No, tudi, ko ženo peljem zadaj (letos sem jo zapeljal samo 100km), moram reči, da nisem opazil nekega pretiranega pomanjkanja moči, kot to nekateri povdarjate.

Se pa strinjam, da če bi bila polno naložena in bi se peljala recimo na Ljubelj (32%) ali Mangart, potem se ne bi branil kakšne 1000-čke. Zdaj, ko pa ima žena svoj motor, pa itak ni potrebe po več moči.

Ravno za destinacije ki jih omenjaš res ne potrebuješ več moči ,na Mangart se moraš peljati počasi (ovce,dreki ,ostre serpentine in bolani avstrijci in italijani nasproti) uživaš v razgledih in uporabljaš menjalnik od 1-3 prestave......moč mu zmanjkla pri prehitevanjih polno natovorjen pa še mal klančka pa šleper pred tabo ,moraš res iskati odsek ki je dolgo pregleden .....seveda pa je to moj osebni pogled ..

lp

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 urami, DL650 pravi:

Čeprav se z motorjem ponavadi vozim sam (ne vozim žene zadaj), moram reči, da je štromček idealen za enega z full prtljage.
................

DL650, to ti dam pa čisto prav! 

Trenutno ga vozim tudi sam (ker na hitro nisem našel honde) in moram reči, da je tako taprav in dober v vseh pogledih, da bi najraje nanj napisal HONDA:OK: :P

Za enega in za prtljago, špon!! - Tank torba, Top-Case, torba na zadnjem sedežu, po potrebi pa nad tem še nadgradnja lahkih rekvizitov... Širok si toliko kot je motor (krmilo,) ker sem stranskih kufrov sit že s potovanj. Tako se med kolonami pelješ, kot s praznim motociklom. V bistvu to velja za vse motorje. 

P.S. Pa še tole; Če bo kdo kupoval lepo ohranjenega štromčka, bo na voljo konec maja.

Moj Štorm.JPG

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno
pred 28 minutami, Kmet2 pravi:

Ravno za destinacije ki jih omenjaš res ne potrebuješ več moči ,na Mangart se moraš peljati počasi (ovce,dreki ,ostre serpentine in bolani avstrijci in italijani nasproti) uživaš v razgledih in uporabljaš menjalnik od 1-3 prestave......moč mu zmanjkla pri prehitevanjih polno natovorjen pa še mal klančka pa šleper pred tabo ,moraš res iskati odsek ki je dolgo pregleden .....seveda pa je to moj osebni pogled ..

lp

Kmet, se strinjam.
Morda bom izpadel kot penzjonist, ampak, prehitevam in ožemam gas izredno redko - peljem se normalno, turistično in v sami vožnji uživam, prav tako v okolici. Grem vedno tolko prej od doma, da se mi nikamor ne mudi. Površnost pri motoriranju ima visoko ceno. Ko pa nisem na potovanju, brez prtljage, pa tudi pride trenutek, da prehitevam "vse po spisku", drugače, če pa govorimo o potovanjih, pa ponavadi se peljem turistično.

Ker mi zadaj na svojem sledi moja boljša polovica, pa moram biti tolko bolj previden, da mi lahko lepo sledi in prav tako uživa, ne pa da me celo pot "lovi" (sistem kača), ker to potem za njo ni več užitek, temveč muka.
 

pred 10 minutami, moto rider pravi:

DL650, to ti dam pa čisto prav! 

Za enega in za prtljago, špon!! - Tank torba, Top-Case, torba na zadnjem sedežu, po potrebi pa nad tem še nadgradnja lahkih rekvizitov... Širok si toliko kot je motor (krmilo,) ker sem stranskih kufrov sit že s potovanj. Tako se med kolonami pelješ, kot s praznim motociklom. V bistvu to velja za vse motorje. 

 

Lepo si ga naložil! :)

Jaz sem kupil stranske kufre in sicer Givi E22N, zadaj pa Maxia 3. 4 kufre in eno tank torbo imava z ženo prek zadosti za najin dopust, pa še to včasih ugotovim, da kljub temu vzamem zraven stvari, ki jih ne rabim, ampak ....ok, od viška glava ne boli.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, DL650 pravi:

....ok, od viška glava ne boli.

.... ako nisu batine :smoke:

Ob 2/27/2016 at 18:53, Rokic pravi:

 

To sem sam vzel. Vendar sem letos nekoliko predelal - zožal sem ga za skupno 5 cm. Problem, ki se mi je dodajal je bil pri večjem nagibu, saj če je bila cesta neravna (kolesnice), se je dalo z robom zaščite prijet v asfalt. Enkrat me je tako fanj preložilo, da sem se hmali v hlače :D  Sedaj je nekako po mojih željah narejeno, čeprav me matra, da bi ga že malo zožal - vendar sedaj ni več strahu, da bi prijel v kako grbino. Oddaljenost od tal s takim "plehom" je na žalost samo približno 15 cm. Kar je veliko premalo za moje pojme (Na splošno, če bi imeli vstromi vsaj 20 cm oddaljenosti bi bilo super.). Je pa zadevca izredno močno narejena. Čez zimo dam kar dvigalko pod šusplato in dvignem motor, da ni na kolesih. Po makadamu pa se kar smejem, ko nabija vanjo :) Več kot opraskat barvo itak ne more :P

Jaz sem vzel centralca pri njem. Čez dva meseca sem mu pisal zaradi barve, ki se je nasredi malo luščila zaradi kamenčkov in varnostnega fedra, ki je odletel (in dopisal da nič nočem od njega, samo predlagam kaj lahko izboljša), pa mi je poslal drug feder in dal 20% pri naslednjem nakupu. Lahko mu pišeš o svoji predelavi in zakaj si se jo sploh lotil pa boš verjetno tudi kaj dobil.

Pa še meni ne bo treba popravljati, če ga bom kdaj vzel. :fredyjecar:

Objavljeno

Je kdo montiral "Fork Brace" na svojega stroma? Nažalost ne poznam slovenskega izraza :)

Na "cosmo accessories" se dobi za 50€, nekateri na tujih forumih to čudo hvalijo kot da je s tem drug motor

IMG_3425.JPG

Objavljeno
On 2/20/2016 at 11:27 AM, DL650 said:


Zanima me, če je kdo že uporabljal gume Heidenau K60 Scout in Shinko E705 ?
Kako so se obnesle na suhem, kako na mokrem?
 

Jaz imam trenutno gor Heidenau K60 Scout. Mi je od lanskega potovanja ostalo še kar nekaj profila, pa jih bom letos zvozil...morda pa še celo 2017. Guma je super za to, kar sem rabil. Nekaj, kar zdrži več kot 15.000 km in me ne bo pustilo na cedilu na ničemer, kar vsaj sliči na cesto. 

Na suhem asfaltu, tudi zelo vročem, je držala dobro. Nekih hudih polaganj sicer nisem prakticiral, a spustila je le enkrat na enem uvozu na avtocesto, ko sem v nagibu dal malce preveč gasa očitno. Ko sem malenkost popustil, je lepo prijela. Tudi na mokrem asfaltu nisem imel nobenih slabih izkušenj. Leto prej sem vozil Mitas E09, ki so bile katastrofa v mokrem. No, za v sneg pa zadnja K60S ni ravno najboljša izbira, če je slučajno tudi to faktor :)

Za na dolgo turo z raznolikim terenom bi jo takoj še enkrat vzel.

S fork brace nisem opazil neke bistvene razlike. Se je pa precej poznal ricor intiminator v vilicah.

Objavljeno

Si kdo lasti motor (SUZULI DL1000) z VIN številko iz tega obvestila?

image_zpsrkn5odw7.jpeg

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

 

Na hitro sem malo preletel strani te teme, vendar je precej obsežna...

Iščem zaščito motorja za malega stroma (letnik 2013).

Kaj priporočate, cena?

Slike so dobrodošle.

 

LP G

Popravljeno . Popravil gorazd
Objavljeno

Sam imam Puig pa lepo pase, tudi vibrira ne nic kot nekateri porocajo da to dela pri originalnem

Objavljeno

Stric Louis :) Cena nevem, pise na strani

Objavljeno
On 3/3/2016 at 8:33 AM, moto rider said:

 

P.S. Pa še tole; Če bo kdo kupoval lepo ohranjenega štromčka, bo na voljo konec maja.

Moj Štorm.JPG

A JUNIJA PA AFRIKA?

On 3/3/2016 at 9:02 AM, DL650 said:

Kmet, se strinjam.
Morda bom izpadel kot penzjonist, ampak, prehitevam in ožemam gas izredno redko - peljem se normalno, turistično in v sami vožnji uživam, prav tako v okolici. Grem vedno tolko prej od doma, da se mi nikamor ne mudi.

Jaz sem kupil stranske kufre in sicer Givi E22N, zadaj pa Maxia 3. 4 kufre in eno tank torbo imava z ženo prek zadosti za najin dopust, pa še to včasih ugotovim, da kljub temu vzamem zraven stvari, ki jih ne rabim, ampak ....ok, od viška glava ne boli.

Pa sej ni v mudi ali v objestnem nažiganju mimo....tud ko kruzaš v scooter modu, šleparje in avtobuse dohitiš. Čeprav voziš samo 15km/h hitrej ti drekajo furo, in vidno polje je reducirano na....avtobusovo rit. 

 

in ooo ja, od viška glava boli :D. ne sam glava. tud roke križ rebra....

Mislim da je bil prvi vikend na morju z mojomojo in VTR. Ni mi zneslo do Krka v šusu. Tam pri Lukoil pumpi sm bil tako uničen da sm jo pri zavijanju levo skor skuhal. in narošu brezalkoholno pivo. Vsega je blo krivo nakladanje brez pameti. Motorček je bil tako podrt, da je bla vožnja čista muka.  :) od takrat vedno puščam torbe ene 30% prazne in zelo pazim da spakirava čim manj

Objavljeno
Ob 7. 3. 2016 at 10:01, Cartman pravi:

A JUNIJA PA AFRIKA?

Si dvomil? Ves nesrečen je ker nima Honde. To je "genetsko okvarjen"  hondaš   :whistle:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
Ob 7. 3. 2016 at 10:01, Cartman pravi:

A JUNIJA PA AFRIKA? .....................

Že junija??  Ne.

Vmes se mora zgoditi še nekaj bolj zanimivega :O  :hmm:

 

.

Popravljeno . Popravil moto rider
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sem ga pelal brez šipe ene 40 km. :cool:

Pozabu kako je na nakedu na AC.... :blush:

Zdaj pa študiram če nebi nek dobu eno zbito šipo pa jo odrežem da samo spodaj pokrije nosilce :smoke:

Objavljeno (popravljeno)

Meni se nad 120 km/h tudi z windshieldom ne zdi udobna voznja.

Opazam pa, da ce sklonim glavo za 2-3 cm veliko "turbulence" izgine. Tako, da bom ob priliki preveril, ce lahko malenkost zvisam zascito.

Drzi, da ima originalen windshield samo tri stopnje visine?

Popravljeno . Popravil Slow
Objavljeno
pred 5 minutami, Slow pravi:

Meni se nad 120 km/h tudi z windshieldom ne zdi udobna voznja.

Opazam pa, da ce sklonim glavo za 2-3 cm veliko "turbulence" izgine. Tako, da bom ob priliki preveril, ce lahko malenkost zvisam zascito.

Drzi, da ima originalen windshield samo tri stopnje visine?

MRA je rešitev http://www.tc-motoshop.si/si/vario-touring-dodatek-za-vizir-zatemnjen-ali-prozoren-i6400.shtml . 

Objavljeno
Pravkar, Kolen pravi:

Jaz sem probal marsikaj in imam in tudi to http://www.revzilla.com/motorcycle/givi-af3101-airflow-windscreen-suzuki-v-strom-650-2012-2015 in mi ni pomoči. Probal sem tudi brez ogledal, ker vsi govorijo, da so ogledala kriva za turbolenco pa mi nič ne pomaga. Sprijaznil sem se , da je veter  stalno v glavo :) .

Vedno je rešitev, pri tebi da zamenjaš motor :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!