izibajker Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 Tale zaščita črne barve spodaj pod agregatom Morda kdo ve kakšna bi bila kataloška oznaka oz. ime za to zadevo??
ciciban Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 Sump guard oziroma bash plate po naše zaščita motorja/karterja.
Kmet2 Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 pred 13 minutami, ciciban pravi: Sump guard oziroma bash plate po naše zaščita motorja/karterja. Ta zaščita je bolj za kolektorje kot bug spoiler, po domače šus plata, zaščita karterja po slikah ni vidna. ciciban 1
gorazd Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 Kupil sem rabljen moped, nimam navodil. Hvala vsem za odgovore.
nordkap Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 striček google vse najde, tudi , če jih nimaš. Kar na inetrnetu ni, na svetu ne obstaja, če je volja se vse najde.
blindek Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 Za stroma 2012+ imam nemska navodila v PDF formatu, ob interesu mi pisite na privat z email naslovom in vam posljem
ciciban Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 Če dobro pogledam imaš prav. Je bolj under/lower cowling. Kmet2 1
izibajker Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 (popravljeno) pred 3 urami, ciciban pravi: Sump guard oziroma bash plate po naše zaščita motorja/karterja. pred 3 urami, Kmet2 pravi: Ta zaščita je bolj za kolektorje kot bug spoiler, po domače šus plata, zaščita karterja po slikah ni vidna. Sem malo gledal, če bi to na Gladiusa pasalo, pa zgleda da ima V-strom malo drugače zastavljen okvir, na katerega je treba prvo nosilce prišraufat, ker tista plata je potem tudi na ta nosilec pritrjena. Moj model očitno ni bil nek prodajni hit, zato tudi ni tozadevnih aftermarket artiklov na eBayu... Popravljeno April 22, 2016. Popravil izibajker
Slow Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 9 hours ago, gorazd said: Kupil sem rabljen moped, nimam navodil. Hvala vsem za odgovore. Ce bos vztrajno tezil, ti jih bo zagotovo kdo poslal (v pdf ali fizicno kopijo). Jaz imam knjigo/navodila za prejsnji model.
stenc55 Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 pred 13 urami, gorazd pravi: Kupil sem rabljen moped, nimam navodil. Hvala vsem za odgovore. http://www.v-strom.co.uk/downloads.htm Poiš svojga. gorazd in Slow 2
blindek Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 Toliko za info, nalepke sem nakoncu naročil pri Motor Jet Sedaj pa čisto resno vprašanje na katero upam da res dobim odgovor Kje za boga dobiti izpuh za štroma 2012+? Najdem samo MIVV in Remus, našel sem IXIL in TOKKAMI da sta jih izdelovala, vendar sedaj ne najdem več nič.
Kolen Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 pred 15 urami, gorazd pravi: Kupil sem rabljen moped, nimam navodil. Hvala vsem za odgovore. Imam za oba modela pošlji na zs mail in ti pošljem
jezerski Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 Kolen, si bil ti včeraj na planinskih ridah parkiran na počivališču, mimo sem šel okoli 15.00 z modrim V-Stromom?
NumLock Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 pred 11 urami, blindek pravi: Sedaj pa čisto resno vprašanje na katero upam da res dobim odgovor Pričakuješ odgovor? Jaz sem osebno na tebe naslovil eno vprašanje morda dve strani nazaj, pa še do danes nisi uspel odgovorit!
blindek Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 (popravljeno) 26 minutes ago, DL650 said: Pričakuješ odgovor? Jaz sem osebno na tebe naslovil eno vprašanje morda dve strani nazaj, pa še do danes nisi uspel odgovorit! Nisem zato, ker so ti drugi že prej odgovorili. Tista slika drugače ni moj motor ampak iz njihove strani. Dele sem nekaj naročal in je do zaj vse tako kot piše. Torej o sami zaščiti za motor ne vem nič, poštnino pa ti takoj izračuna ko izbereš izdelke in jih dodaš v voziček. Težje je, več stane Se opravičujem da nisem odgovoril, ni tako kot da nebi želel odgovoriti! Popravljeno April 23, 2016. Popravil blindek
NumLock Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 @blindek : sem mislil, da je tisto tvoj motor in si slikal, kako zgleda po montaži. Ni problem, torej, šum v komunikaciji. Zanimalo me je, kako je ta zaščita, ki si jo ti prilepil sliko na štromu vpeta zadaj, ker se ne vidi na sliki in motor na posnetku nima centralnega stojala. Hvala za obrazložitev.
blindek Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 (popravljeno) Pojma nimam Najboljše da se obrneš na prodajalca, ponavadi hitro odpiše in tudi dodatne slike pošlje. Sam mam montirano original plastično zaščito Si pogledal njihovo spletno stran? Tam se kar lepo vidi kako in kaj. Meni se zelo dopade in če ne bi imel moje pregrešno drage original zaščite, bi kupil to ker je večja oz več zakrije http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl650-new/centerstand650-54-56-info.html Popravljeno April 23, 2016. Popravil blindek
Borutt Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 pred 2 urami, jezerski pravi: Kolen, si bil ti včeraj na planinskih ridah parkiran na počivališču, mimo sem šel okoli 15.00 z modrim V-Stromom? Bel je lepši Kolen, SEBA33 in DAMI34 3
Wakasaki Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 Ob 17.4.2016 at 17:54, Wakasaki pravi: ni kaj moram vprašati. Prebiram temo in vidim, da nekateri slavite 650 spet drugi 1000 Kaj menite je 650 dovolj ali raje razmišljam o 1000. Vozim se sam, avtoceste skoraj nič, od kufrov edin topcase .... Pa še to a sta po dimenzijah enaka, al je 1000 večji. Sam se 185cm 93kg... Hvala za odgvore iskreno hvala vsem za oprijemljive odgovore in mnenja. Vse kar ste napisali mi je v veliko pomoč in zato sem vam hvaležen. Kolikor sem razbral ima 1000 višji sedež, boljše vzmetenje,... Pri 650 pa naj bi bil agilnejši na serpentinah.....ampak nekoliko nižji sedež.... Nekako se bolj nagibam na 1000, ampak ste me mal splašili s to košaro sklopke. Tisti , ki ste imeli s tem opravka, za kakšen strošek gre?
Slow Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 V visini (sedezev) skoraj ni omembe vredne razlike. Jaz sem te samo zelel posvariti, da pa vendarle je razlika, kar je lahko pomemben faktor, ce bi bil s svojo visino na meji. 650 ccm letnik do 2010 naj bi bil 821 mm, tisti se starejsi model 650 pa 817 mm, 1000 ccm 856 mm. Ampak je potrebno upostevati se sirino, saj ima Strom kar sirok (udoben) sedez. Wakasaki 1
DAMI34 Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 pred 4 urami, jezerski pravi: Kolen, si bil ti včeraj na planinskih ridah parkiran na počivališču, mimo sem šel okoli 15.00 z modrim V-Stromom? ne, drugi štromar je bil Včeraj peljal Štroma 650 kakih 15km...malce vtisov: plusi: komot, res komot mlinček brez vibracij, presenetljivo za 650ccm malce mrtev, ko pa enkrat poznaš pospeške, igriv motorček, lepo se zavrti v obrate dokaj opremljen z gadgeti minusi meni preveč pokončna drža in previsoko krmilo pri zavorah bi si želel mal močnejšega učinka osebno mi za odtenek bolj sede versis, verjetno ker je manjši in okretnejši, oziroma ker sedim na njem v stilu ki mi bolj sede Vsekakor, spodoben moped, dovolj prostoren tudi za dve osebi. MiNa in Kmet2 2
NumLock Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, Borutt pravi: Bel je lepši pred 22 minutami, DAMI34 pravi: meni preveč pokončna drža in previsoko krmilo Vsekakor, spodoben moped, dovolj prostoren tudi za dve osebi. Zanimivo glede krmila. Jaz imam celo za 2cm povišano in mi drža "sede" vrhunsko. Sedim komot, brez stiskanja v pasu ... Dovolj prostoren za dva .... uff ... oooogromnooo prostora za dva. Oba sedita ko kralja. Amapk, najlepše in užitek je, ko je človek sam na motorju. Jaz pravim ... enosledno vozilo naj bo za eno osebo. Popravljeno April 23, 2016. Popravil DL650
DAMI34 Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 (popravljeno) pred 42 minutami, DL650 pravi: Zanimivo glede krmila. Jaz imam celo za 2cm povišano in mi drža "sede" vrhunsko. Sedim komot, brez stiskanja v pasu ... Dovolj prostoren za dva .... uff ... oooogromnooo prostora za dva. Oba sedita ko kralja. Amapk, najlepše in užitek je, ko je človek sam na motorju. Jaz pravim ... enosledno vozilo naj bo za eno osebo. niti po razno ne....hočm čutiti bedrca, pa joške ko zažlajfam, pa prpo, ko potegnem, pa razbijanje po čeladi ko ga serjem. Lej, moj pogled je moj pogled, navajen sem in raje imam malce visenja naprej, vožnjo s prvo gumo in presedanjem. Nekateri imajo raje pokončen stil, vožnjo po zadnji...pravzaprav, kar sem napisal so samo moji minusi, za druge so lahko prednosti. ps. čakam, da še štromar napiše vtise z GTja Popravljeno April 23, 2016. Popravil DAMI34 MiNa 1
NumLock Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 pred 22 minutami, DAMI34 pravi: n Lej, moj pogled je moj pogled, navajen sem in raje imam malce visenja naprej, vožnjo s prvo gumo in presedanjem. Nekateri imajo raje pokončen stil, vožnjo po zadnji...pravzaprav, kar sem napisal so samo moji minusi, za druge so lahko prednosti. Ok ok, samo mirno! To si zdaj tako napisal, kot da ti jaz vsiljujem mojo držo in te želim prepričat. Daleč od tega ... vsak ima svoj stil in prav je tako. Jaz ko sem imel recimo sport-touring motor sem prav tako užival malo nagnjen naprej, oziroma mi je pasalo, da sem bil "naslonjen" na roke. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 čist sm mirn...ko na štromu NumLock 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se