Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Ob ‎1‎.‎5‎.‎2016 at 12:36, hajoktejn pravi:

 

 

pred 20 urami, Ciko86 pravi:

kaksne gume kaj natikate na strome 1000? 20% makadama..

 

pred 20 urami, Ciko86 pravi:

 

METZELER TOURANCE 110/80R19M/CTL 59V TouraF (Spredaj) ENDURO STREET 

METZELER TOURANCE 150/70R17TL 69V TouraR (Zadaj) ENDURO STREET

Popravljeno . Popravil MK Mare
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, MK Mare said:

 

 

METZELER TOURANCE 110/80R19M/CTL 59V TouraF (Spredaj) ENDURO STREET 

METZELER TOURANCE 150/70R17TL 69V TouraR (Zadaj) ENDURO STREET

Jaz imam sedaj gor še Bridgestone BT23 al kaj je tista, k je bla original. Sedaj pa bom zadaj dal Michelin Anakee3. Pa da vidim, kako se bo obnesla. Bridgestone je bla super.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bridgstone BT23 in Touranc res nisem še vozil slabših pnevmatik, jaz se jih ogibam v velikem loku !

Probajte fantje ContiTraillAttack2 drži od nove do indikatorjev , navedene so proti koncu plastične in za bolj dinamično vožnjo nevarne,da ne govorim o dežju ......

Lahko bi dodal še Pirelli Scorpion in Hindenau .............te so odlične tudi na makedamu veliko bolj kot vsaka kao potovalna  enduro pnevmatika ki je za mene čisto cestna guma!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Kmet2 pravi:

Probajte fantje ContiTraillAttack2 drži od nove do indikatorjev , navedene so proti koncu plastične in za bolj dinamično vožnjo nevarne,da ne govorim o dežju ......

 

Res drži , ampak meni je na vari tresla prednja, 2x balansirana...

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, KNNMS pravi:

Res drži , ampak meni je na vari tresla prednja, 2x balansirana...

Kot pri vsaki pnevmatiki oz. znamki se najde kakšna serija defektnih ....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem, ni BT23 ampak BW502.

Jaz imam zdej Bridgestonko zadnjo na indikatorjih, pa po suhem še vedno drži za moje potrebe več kot dovolj, po dežju je pa še niti nisem upal preizkusiti, saj imam v moto staležu šele dobre 5 kkm za sabo. Tako da se vozim še precej previdno. :)

 

Takale je bla pa zadnjič po prevoženi Mariji Reki:

 

2016-05-26 14.27.35.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavihani robovi niso nevarni, le odraz neujemanja rebounda in prenapetosti zadnje vzmeti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Zavihani robovi niso nevarni, le odraz neujemanja rebounda in prenapetosti zadnje vzmeti

Ok, meni se tole isto dela na PR4, spredaj in zadaj.

Nimam kaj dosti za štelat razen prenapestosti. Kako se tega rešit brez da dam gor ohinsploh vzmetenje ki bo verjetno dražje kot je cel motor vreden?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, Snecer said:

viha ji robove, neprimerna za tako vožnjo, nevarna

Lahko kaj vec poves o tem? Bi lahko mogoce kaksen dan (ce si v LJ in okolici) se moje preveril in povedal mnenje?

Je to na oznacenem delu?

guma.JPG

Popravljeno . Popravil Slow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Slow pravi:

Lahko kaj vec poves o tem? Bi lahko mogoce kaksen dan (ce si v LJ in okolici) se moje preveril in povedal mnenje?

Je to na oznacenem delu?

 

Tudi, na vrhu in spodaj. Predvsem pa ob kanalih proti zunanji strani gume. Ožji kot so kanali manj je vihanja... Verjetno je bolj kriv neprimeren stil vožnje kot pa vzmetenje.

Osebno mislim, da kaj dosti ne pripomore k slabšemu oprijemu. Saj guma s širokimi kanali ni nekaj s čemer bi pretirano dirkali. Se pa fejst pozna pri glasnosti.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, KNNMS pravi:

Tudi, na vrhu in spodaj. Predvsem pa ob kanalih proti zunanji strani gume. Ožji kot so kanali manj je vihanja... Verjetno je bolj kriv neprimeren stil vožnje kot pa vzmetenje.

Osebno mislim, da kaj dosti ne pripomore k slabšemu oprijemu. Saj guma s širokimi kanali ni nekaj s čemer bi pretirano dirkali. Se pa fejst pozna pri glasnosti.

Tako je, moje vzmetenje špila in mi je takšno da mi sede pa viha in viha zaradi zaviranja z agregatom pred ovinki 2-3 dol brez zavor v ovinek in pred iztekom gas ,......prva ošiljena zadnja navihana :P

Če ne zaviram z agregatom teh zavihkov na pnevmatiki ni !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Kmet2 said:

Tako je, moje vzmetenje špila in mi je takšno da mi sede pa viha in viha zaradi zaviranja z agregatom pred ovinki 2-3 dol brez zavor v ovinek in pred iztekom gas ,......prva ošiljena zadnja navihana :P

Če ne zaviram z agregatom teh zavihkov na pnevmatiki ni !

S tem bi se tudi jaz strinjal, saj je bila guma popolnoma brez robov še v dolini, v Preboldu.

Potem pa sem se peljal skozi ovinke proti vrhu, kolikor se mi je še zdelo varno za moje obvladanje. Drži tudi, da sem veliko zaviral z agregatom, torej ne toliko na prednje zavore. In do vrha Marije Reke so se pojavili teli robovi. Spremembo obnašanja na motorju po tem nisem opazil. Je pa kompet motor stock, torej tudi vzmetenje. In nastavljeno na malce mehkejše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ni narobe, samo voziti in se ne sekirati. Gre samo za dinamično vožnjo. Robovi se zmanjšajo, če voziš počasi :).

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 6. 2016 at 23:21, Slow pravi:

Lahko kaj vec poves o tem? Bi lahko mogoce kaksen dan (ce si v LJ in okolici) se moje preveril in povedal mnenje?

Je to na oznacenem delu?

guma.JPG

guma se tak uvije, raztegne, večji kot so kanali, bolj se bližje njemu raztegne posledično se naredi taka oblika, sicer pa brez sekiranja, sam gas.

Ob 9. 6. 2016 at 22:09, stenc55 pravi:

Ok, meni se tole isto dela na PR4, spredaj in zadaj.

Nimam kaj dosti za štelat razen prenapestosti. Kako se tega rešit brez da dam gor ohinsploh vzmetenje ki bo verjetno dražje kot je cel motor vreden?

Zakaj bi menjal vzmetenje, zaradi dveh zavihkov? Brezveze. Če ti moped dobro pelje in nimaš problemov, ko jebe zavihke.

Ob 10. 6. 2016 at 10:04, Kmet2 pravi:

Tako je, moje vzmetenje špila in mi je takšno da mi sede pa viha in viha zaradi zaviranja z agregatom pred ovinki 2-3 dol brez zavor v ovinek in pred iztekom gas ,......prva ošiljena zadnja navihana :P

Če ne zaviram z agregatom teh zavihkov na pnevmatiki ni !

Vzmetenje ti špila, vendar, tvoja teža ni tipična za tipično nastavljeno vzmetenje (ponavadi je to za cca 70kg šoferja). S tem se poruši ujemanje med prednapetostjo in povratom. Zato pa so zavihki. Z vzmetenjem ni pa nič narobe. V končni fazi par zavihkov gor ali dol, zadeva ne vpliva na kvaliteto vožnje.

Are the edges of the tread raised? – If you have a raised area on either the leading or back edge of the tread, this is a strong sign that rebound damping on the forks or shock is set either too fast or too slow. Usually if it’s on the leading edge rebound is too slow, and if it’s on the back edge it’s too fast.

By answering the above questions, you should be able to determine whether or not you have a suspension related issue.

images_RaiseEdgeOfTread.jpg

 

Glede na to, da se pa vozimo sami, sami s prtljago, s sopotnikom itd, se tudi teža vedno spreminja, nekaj časa sem se trudil loviti prednapetost z reboundom, potem sem se pa naveličal in nastavljal od oka. Včasih mi je uspelo zadeti, pa ni bilo zavihkov, drugič se je pa guma veselo vihala po jadranki.

http://biketrackdayshub.com/motorcycle-tyre-wear-guide/ če se komu da študirat :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja teža je vedno enaka stil vožnje pa se razlikuje in če zaviram z agregatom zavihki so če ne jih ni in lahko je vzmetenje  nastavljeno  enako . 

Mi pa odgovarjajo elektronske nastavitve in ne vrjamem da so delane za 70kg povprečnega evropejca ,ker bi bilo vzmetenje z sopotnico in prtlajago podobno MT09 ......nikakvo ......ali pa podobno SX skoz nekaj štelat......za vsak tip ceste vrtet in vijačit,za vsak kovček ponastavljat itd ......nimam jaz časa za te bedarije,stisnem sport ko se hočem vozit sport pa je vse optimalno od vzmetenja naprej ,vsaj pri meni ! 

In bolj kot konzervativci zagovarjajo klasično vzmetenje bolj se jim smejem ko probajo elektronskega .....:P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V-Strom nima možnosti elektronskega vzmetenja :P

Pomoje je to elektronsko vzmetenje kar ql zadeva, edino dva problema vidim, cena in kaj v primeru okvare? Slišal zgodbe o nevoznih beemvejih nekje sredi vukojebine :) 

Sicer pa bo to 100% prihodnost velika večina motorjev, ko bo cenovno bolj dostopno (čez 30let :D ). 

Sam mam nastavljivo podvozje na superbu pa tudi več ne bi nikoli brez. Kot si napisal, hočeš sport pritisneš sport in gas :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavihek je logična stvar. Je zmeraj tam, kjer poteka kanal. Ker guma zadaj nima opore, se malo vda in se nato vrne v prvotni položaj in tako nastane zavihek. Nikoli ga ne bo, kjer ni kanalov :lol1:.

Blindek. Vstrom je tako dober stroj, da ne rabi elektronskih pomagal :).

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Moja teža je vedno enaka stil vožnje pa se razlikuje in če zaviram z agregatom zavihki so če ne jih ni in lahko je vzmetenje  nastavljeno  enako . 

Mi pa odgovarjajo elektronske nastavitve in ne vrjamem da so delane za 70kg povprečnega evropejca ,ker bi bilo vzmetenje z sopotnico in prtlajago podobno MT09 ......nikakvo ......ali pa podobno SX skoz nekaj štelat......za vsak tip ceste vrtet in vijačit,za vsak kovček ponastavljat itd ......nimam jaz časa za te bedarije,stisnem sport ko se hočem vozit sport pa je vse optimalno od vzmetenja naprej ,vsaj pri meni ! 

In bolj kot konzervativci zagovarjajo klasično vzmetenje bolj se jim smejem ko probajo elektronskega .....:P

 

Če stisneš sport nisi nič spremenil prednapetosti (le otrdil si moped za bolj ostro vožnjo). Le ta je pogojena s težo voznika. Zato pa so nastavitve. Zate je optimalno stisniti šofer+prtljaga. to je za cca 100kg. (ko si sam) Takrat se bo prednapetost zadnjega amortizerja povečala, kar pri tvoji teži rabiš.

In kot sem ti že 100x povedal, razlika med tvojim vzmetenjem in vzmetenjem na SXu je samo v tem da tebi elektromotor stisne zadnji feder, ter rebound določi program, na SXu si pa moral ročno stisniti in nastaviti rebound.

GT pa ima za razliko od tvojega samo to prednost, da je semi active, kar pomeni da v milisekundah prilagaja povrat in posed glede na cesto in stil vožnje. Mala prednost in nič več. Za razliko od SXa pa mi manjkajo fine nastavitve, recimo želim si za en klik večjo prednapetost zadnje vzmeti, pa je ne morem narediti, ker ne omogoča ročnega nastavljanja.

 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

Če stisneš sport nisi nič spremenil prednapetosti (le otrdil si moped za bolj ostro vožnjo). Le ta je pogojena s težo voznika. Zato pa so nastavitve. Zate je optimalno stisniti šofer+prtljaga. to je za cca 100kg. (ko si sam) Takrat se bo prednapetost zadnjega amortizerja povečala, kar pri tvoji teži rabiš.

In kot sem ti že 100x povedal, razlika med tvojim vzmetenjem in vzmetenjem na SXu je samo v tem da tebi elektromotor stisne zadnji feder, ter rebound določi program, na SXu si pa moral ročno stisniti in nastaviti rebound.

GT pa ima za razliko od tvojega samo to prednost, da je semi active, kar pomeni da v milisekundah prilagaja povrat in posed glede na cesto in stil vožnje. Mala prednost in nič več. Za razliko od SXa pa mi manjkajo fine nastavitve, recimo želim si za en klik večjo prednapetost zadnje vzmeti, pa je ne morem narediti, ker ne omogoča ročnega nastavljanja.

 

 

Moto GP voziš :cool:?

Lp Snecer :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Moto GP voziš :cool:?

Lp Snecer :P

greva v temo o vzmetenju, tule bi smetil, če bi ti odgovarjal :P

lp

Dami

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko pomagate....zakaj moj strom pri prehitevanju nima več take moči pospeškov kot prej, enostavno ne potegne kakor prej.

Kje so cake  na armaturi ni nikakeršnih opozoril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, MK Mare said:

Mi lahko pomagate....zakaj moj strom pri prehitevanju nima več take moči pospeškov kot prej, enostavno ne potegne kakor prej.

Kje so cake  na armaturi ni nikakeršnih opozoril.

Gre rocica za gas v prazno? Mogoce zapacan filter/pumpa za gorivo. Jaz sem imel to tezavo pri svojem Stromu.

Popravljeno . Popravil Slow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma saj nekako še pospešuje samo to ni to me pa moti da se je to pojavilo čez noč.V prvi dela normalno druga ima slabši odziv tam nekje od 5000 obratov tretja pa spet nekako normalno.

Popravljeno . Popravil MK Mare
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!