Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, blindek pravi:

Motorni racunalnik si zamenjal? Kolko vem je bil vpoklic

Racunalnika nisem menjal saj sem lastnik koma dva meseca.

Objavljeno

Bil je vpoklic ravno zaradi izgube moci v 2. In 3. prestavi in preveri se en konektor ki ni dobro zatesnjen.

Objavljeno

Ali je to konektor ki je pod armaturno ploščo saj sem v petek menjal žarnico im je možno da se je kaj staknilo ali pa ima slab stik.

Hvala za info.

Objavljeno

Nevem tocno kje se nahaja, se pa menja pod vpoklicen. Vprasaj pri pooblascenem suzuki serviserju za tocne podatke.

Vsekakor menjaj racunalnik ce se ni, saj te nic ne stane in odzivnost motorja bi naj bila veliko boljša 

Objavljeno

Sem že kontaktiral servis jutri pa akcija.

Hvala!

Objavljeno
Ob 23. 5. 2016 at 12:44, Borutt pravi:

Brez sarkazma je bilo. Vse te krave enduraške so pogojno primerne za izlete izven asfalta. So pa vsekakor boljše od tistih strojev, kjer si strici in tete krivijo hrbte in še kaj. 

Do sedaj sem na V-Stromu 650 uporabljal Metzeler Tourance in bil z njimi zadovoljen. Po nekem naključju imam spredaj Continental in je razlika v tem, da gre kar sama v ovinek. Oprijem je pa pri obeh enak. 

V BMW temi sem prebral.

Sinhronizacija cilindrov. Kaj se tu dela? Prevozil precej km z vstromom 650, pa še ne vem kaj je to? 

Scarabeo

Objavljeno
pred 1 minuto, Scarabeo 500 pravi:

V BMW temi sem prebral.

Sinhronizacija cilindrov. Kaj se tu dela?

Sinhronizacija vplinjačev? To je nekaj, kar se moram še naučit delat doma.

Objavljeno

Borut je pokazal račun za svojega stroma. Štrom ima elektronski vbrizg in ali se tu tudi dela sinhronizacija?

Scarabeo

Objavljeno
Pravkar, Scarabeo 500 pravi:

Borut je pokazal račun za svojega stroma. Štrom ima elektronski vbrizg in ali se tu tudi dela sinhronizacija?

Scarabeo

Tudi ! Na Guzziju sem imel elektronski vbrizg, pa je bilo potrebno vsake toliko časa sinhronzirati .. 

Vsaj tako so mi razložili, motor pa je potem tekel veliko bolj mirno v prostem teku.

Objavljeno
pred 2 minutami, HD-Dyna pravi:

Tudi ! Na Guzziju sem imel elektronski vbrizg, pa je bilo potrebno vsake toliko časa sinhronzirati .. 

Vsaj tako so mi razložili, motor pa je potem tekel veliko bolj mirno v prostem teku.

Ni mi jasno. Ker s prejšnjim motorjem sem prevozil 112000 km. Nisem izvedel nobene sinhronizacije, niti plačal. Motor pa je vseskozi tekel popolnoma enako kot pa ob nakupu. Zato mi ni jasno. 

Scarabeo

Objavljeno
pred 22 minutami, Scarabeo 500 pravi:

V BMW temi sem prebral.

Sinhronizacija cilindrov. Kaj se tu dela? Prevozil precej km z vstromom 650, pa še ne vem kaj je to? 

Scarabeo

Sinhronizacija cilindrov je usklajeno in popolnoma enako (v teoriji) delovanje obeh cilindrov. Da oba cilindra dasta od sebe enako moč. Kaj in kako se to nastavlja, pa je vprašanje za serviserja. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Oba cilindra morata enako delat 

Najbolj zarad vibracij to

Objavljeno

Ponavad se to opravi hkrati s kontrolo ventilov.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz sem pri mojem na 30.000 naredil kontrolo in je zadnji bil malo za nastavit, tudi svečke sem zamenjal čeprav so Iridium.

 

En majhen update na moji mali štromarci

Novi izpuh GPR, zvok super, dizajn tudi, izdelava prav tako in še lažji je veliikoo proti tistemu topu ki ma 10kg+...

Zraven tega sem še zmontiral HealTech X-Tre in moram rečt, sedaj pospešuje v 2. in 3. prestavi kot se spodobi, brez tistega "bo ali ne bo". Razlika je res občutna, sprobal po enaki cesti pred in po montaži. Če kdo ne ve zakaj se gre, naj sproba na polno pospešiti v 2. prestavi iz cca. 3000 obratov in bo opazil, da motor nekako do cca. 6500 obratov noče s polno močjo pospešit. To je namensko in dokazano z dyno testi tudi na drugih motorjih. Kolko vem zaradi nekih brezveznih predpisov, kot vedno.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

blindek,

 

a lahko pripopaš kakšne slike kako izgleda sedaj stromček z tem izpuhov in pa z X-tre-jem.

če ti ni odveč, seveda.

Koliko kg pa je lažji od originala.

Objavljeno

X-Tre je ena majhna škatla enih 5x8cm in je skrito :)

Koliko je lažji nimam pojma, nisem tehtal komplet sistema, ampak po občutku minimalno za polovico manj.

Naslednji projekt bo (mogoče) ožanje desnega nosilca kovčka, ker je sedaj kar nekaj več prostora vmes

 

 

20160617_190747.jpg

Objavljeno

Ali mi zna kdo povedati kaj o motorju suzuki rm 85 cross

dobre pa slabe lastnosti

 

l.p

Objavljeno
Ob 15. 6. 2016 at 18:50, DAMI34 pravi:

Ponavad se to opravi hkrati s kontrolo ventilov.

po nastavljanju ventilov .. 

Objavljeno

Na mojem novem Vstromu L6, prihaja do resonance nekih delov pri 5000 vrtljajih. Zoprn zvok.  Sumim bočno zaščito kappa, ki pa je itak popolnoma enaka kot givi. 

Se je komu to dogajalo in kako si rešil?

Scarabeo

Objavljeno (popravljeno)

Bočna zaščita na kovčku ali cevi ob mašini?

Če so zaščitne cevi, potem poglej element, ki na sredini spaja obe polovici. Na vari se je to dogajalo, da je brenčal nek podrejan kos, ki je bil vtaknjen v L in R del cevi tam pri prednjem izpuhu.

 

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 minutami, raza pravi:

Bočna zaščita na kovčku ali kaj?

 

Bočna zaščita motorja.

Objavljeno (popravljeno)
pred 14 minutami, raza pravi:

....da je brenčal nek podrejan kos, ki je bil vtaknjen v L in R del cevi tam pri prednjem izpuhu.

Novejši bočni ščitniki (GIVI) imajo sedaj na tem kosu (3) 2 oringa (6), ki je vibriral.

Clip01.jpg

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kot vidim iz slik na netu je izdelan zelo podobno kot je bil tisti na Varaderu. Preglej sredinski spoj in po potrebi malo stisni cev, da vtaknjeni del trdo sede v odprtino.

Za test ovij spoj z izolirnim trakom. 

pred 3 minutami, MiNa pravi:

Novejši bočni ščitniki (GIVI) imajo sedaj na tem kosu (3) 2 oringa (6), ki je vibriral.

Clip01.jpg

 

Tudi nekoliko skrajšati del št. 9 ne škodi. Za kak mm.

Objavljeno
pred 1 minuto, raza pravi:

Kot vidim iz slik na netu je izdelan zelo podobno kot je bil tisti na Varaderu. Preglej sredinski spoj in po potrebi malo stisni cev, da vtaknjeni del trdo sede v odprtino.

Za test ovij spoj z izolirnim trakom. 

Tam je vmes distančnik, kar pomeni, da se ne da zategniti bolj. In tam mi je sumljivo, da je nastalo malo lufta. Tam se stisne s pomočjo konusa. Sem pa videl, da je še neka gumica, ki ni več v funkciji, kot da bi jo odščipnilo. ( na levem in desnem konusu. Jo lahko rolaš kot kao neko tesnilo. Jebala novi motorji, sami problemi :)

Objavljeno
pred 1 minuto, Scarabeo 500 pravi:

Tam je vmes distančnik, kar pomeni, da se ne da zategniti bolj. In tam mi je sumljivo, da je nastalo malo lufta. Tam se stisne s pomočjo konusa. Sem pa videl, da je še neka gumica, ki ni več v funkciji, kot da bi jo odščipnilo. ( na levem in desnem konusu. Jo lahko rolaš kot kao neko tesnilo. Jebala novi motorji, sami problemi :)

Tiste gumice so bolj za okras in dokler so cele preprečijo vdor vode v cev.

Kot sem ti svetoval, skrajšaj distančnik na vijaku, da bolj stisne obe polovici na konus, konus pa namaži s silikonom za tesnenje, pa boš zmagal.

Ja nove motorje je najprej treba "spedenat", da imamo potem delo okoli odpravljanja šlamparij.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!