Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pri vožnji se dogaja, da ob posedanju vzmetenja zaradi valovitosti ceste pred drsanjem nastavkov na stopalkah (tačke!?) po asfaltu podrsa kak drug del motorja.

Izpuh, glavno stojalo...

Na sliki se vidi tudi posledice nasedanja na cevi uzpuha prednjega cilindra, ampak to je bilo najbrž na kakšnem makadamu.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 13 urami, blindek pravi:

Torej katero opremo mogoče odstraniti, da bo bolj zanimiv? Rabljeno opremo prodajati se mi še manj da kot pa prodajati motor :)

Torej si si že odgovoril.
Jaz bi tako naredil, kot sem ti napisak, bi pa ob predaji motorja kupcu dal možnost, da mu po simbolni ceni lahko prodam izpuh in šipo. Pa četudi dobiš za oboje 100€ je še vedno bolje, kot pa to dvoje daš zraven za ceno motorja, razumeš?

Objavljeno
Ob 23. 6. 2016 at 18:07, blindek pravi:

Fantje eno vprašanje

Ker bi rad zamenjal motor, bi seveda najprej mojega štroma prodal. Menite, da je smiselno motor prodati tak kot je, z komplet vse dodatno opremo? Vsi trije kovčki,motorna zaščita, stranska cevna zaščita, zaščita rok, druga ogleda, led smerniki, druga šipa, meglenke, stabilizator vilice, 12V vtičnica, nosilec navigacije nad števcem, gpr izpuh :)  Mogoče sem kaj pozabil :blush: 

Dejansko še nobenega motorja do sedaj nisem prodajal, ker sem vedno prej imel kupca kot sem sploh imel namen prodati.

 ciao če se boš odločil prodajati opremo posebaj se kaj oglasi lahko bi kaj kupil 

 

Objavljeno

Blindek, kje si bil pred 2 mesecema, ker sem vse to nabavljal?!?  Dobro nakup želim..F

Objavljeno

Oj

Ima me, da bi dal spredaj 4 batne Tokico ali Nisin čeljusti od GSXR-ja.

Če se lotim, je to cca 100€ za čeljusti, 30€ adapter, pogojno 100€ lajtunga, 50-110€ cilinder.

A se je že kdo tukaj lotil tega? Da se, ker je folk to že počel, samo zanima me če je razlike toliko da se vse skup splača?

Objavljeno
Ob 26. 6. 2016 at 22:34, stenc55 pravi:

Oj

Ima me, da bi dal spredaj 4 batne Tokico ali Nisin čeljusti od GSXR-ja.

Če se lotim, je to cca 100€ za čeljusti, 30€ adapter, pogojno 100€ lajtunga, 50-110€ cilinder.

A se je že kdo tukaj lotil tega? Da se, ker je folk to že počel, samo zanima me če je razlike toliko da se vse skup splača?

imel šest let litrico....nisem se spuščal v zavore ker nisem agresiven voznik in so bile zame original dobre....opažam pa(ali sem pa sfalil)da se omenja samo zamenjava ploščic pa zavornih cilindrov in čeljusti...ne vem..sej pravim mogoče sem sfalil...nihče pa ni omenil kaj če pa so diski tisti ki so problem.....je mogoče kdo samo diske menjal in je bilo v redu...

Objavljeno
Ob ‎26‎.‎6‎.‎2016 at 22:34, stenc55 pravi:

Oj

Ima me, da bi dal spredaj 4 batne Tokico ali Nisin čeljusti od GSXR-ja.

Če se lotim, je to cca 100€ za čeljusti, 30€ adapter, pogojno 100€ lajtunga, 50-110€ cilinder.

A se je že kdo tukaj lotil tega? Da se, ker je folk to že počel, samo zanima me če je razlike toliko da se vse skup splača?

Jaz sem na mojega namontiral Brembo štiribatne čeljusti. Mislim da je premer batkov 34 mm. Pumpo sem pustil original in je kar ta prave dimenzije. Mislim, da je ravno predimenzionirana pumpa kriva, da ima Strom trde zavore. Sem predhodno poizkusil tudi z menjavo oblog. Dal sem EBC, ki jih priporočajo drugi stromarji. Pri meni je bila sprememba pičla, pa še to le v suhem vremenu. V dežju je bila zadeva neuporabna ker kakšnih 15 -20 metrov sploh ni zaviralo.

Sedaj pa je čisto drugačna pesem. Mislim, da je to ena boljših sprememb na mojem Stromu. Edini manko je, da se premalo vozim.

Pa še tole. Glej, da bodo ploščice, ki jih boš dal iz enakega materiala, kot so sedaj. Drugače znajo kar obrabiti disk.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 22. 6. 2016 at 19:27, Scarabeo 500 pravi:

Urejeno. Odbrusil sem distančnik za 1.5 mm in to je bil vzrok.:whistle:

Scarabeo

Pa saj ni res, pa je. Ker sta givi in kapa popolnoma enaki bočni zaščiti in sem lažje dobil od kape, sem jo nabavil. Zdaj pa sami problemi. S prejšnjo Givi sem prevozil preko 100tkm - nič. Ta pa poka in crkuje:eek:. Mislim, da je material krhek in da bo vse sčasoma pokalo. Nikad više Kappa cevno zaščito. So mi bili že pri centralnem kovčku sumljivi in sem rešil po svoje. Jeklena plošča je neki trd zanič material.

P6287046.JPG

Scarabeo

Objavljeno
pred 11 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Pa saj ni res, pa je. Ker sta givi in kapa popolnoma enaki bočni zaščiti in sem lažje dobil od kape, sem jo nabavil. Zdaj pa sami problemi. S prejšnjo Givi sem prevozil preko 100tkm - nič. Ta pa poka in crkuje:eek:. Mislim, da je material krhek in da bo vse sčasoma pokalo. Nikad više Kappa cevno zaščito. So mi bili že pri centralnem kovčku sumljivi in sem rešil po svoje. Jeklena plošča je neki trd zanič material.

P6287046.JPG

Scarabeo

Reklamiraj, saj ma sigurno neko garancijo, naj dajo drugega. Bo mogoče iz drugega kosa cevi zvarjeno.

Objavljeno

Že ko sem montiral podložno ploščo za centralno kovček - tista železna plošča. Če malo vdariš s kladivom po njej bo sigurno počila in toliko sem strojnika, da z gotovostjo trdim, da je železo najslabše kvalitete in ni primerno za to, čemur služi.

images.jpg

Torej, če bo zadeva nova bo verjetno zopet počila, zdaj pa ne vem. Reklamirati? Vzeti dol in orng pošvasati z vredu materialom. Ali prodati in kupiti Givi???

 

Objavljeno

Mogoce vrniti v trgovino in se sklicevati na stvarno napako? Ali pa, ce ti dajo v racun za kompenzacijo cesa drugega? Je pa res sranje, kupis novo in potem sami problemi.

Kaj je sele s tako zascito, ko/ce motor polozis.

Objavljeno
pred 3 minutami, Slow pravi:

Mogoce vrniti v trgovino in se sklicevati na stvarno napako? Ali pa, ce ti dajo v racun za kompenzacijo cesa drugega? Je pa res sranje, kupis novo in potem sami problemi.

Kaj je sele s tako zascito, ko/ce motor polozis.

Prejšnja Givi je enkrat kvalitetno opravila svoje delo - sem jo moral s štukom ravnat pa ni nič počilo. Toliko o primerjavi s Kappo, ki je vizualno enaka. Kad bi znao :slap:

Objavljeno

Priporoca kdo, kam bi sel kupiti/menjati gume (okolica LJ) za stari mali Strom? Pa da pri menjavi niso salabajzarji. Trenutno uporabljam Metzeler Tourance (so se made in Germany) in bi zelel verjetno kar enake (ceprav so sedaj kitajske) oz. nekaj podobnega. Za komplet bi dal tam do cca. 250 evrov.

Objavljeno

"Obuj" ga v takle komplet ne bo ti žal, za zahtevano ponuja v vseh pogledih več kot Tourance (navadne ali EXP)

Prednja guma

DSC1.jpg

Zadnja guma

DSC2.jpg

Tole je slikano po 10 krogih (cca 41km) Grobnika (precej nad povprečjem na bilokateri cesti).

Je pa v ponudbi tudi nova guma Terra Force bolj cestno usmerjena, kar bo najbrž moja naslednja izbira.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Sem tudi sam razmišljal o Terra Force pnevmatikah, vendar ti moram povedat da je razlika v ceni med Tourance navadno 11 € v kompletu. Zraven navedenega pa ima kolega, ki jih prodaj že 4.-to reklamacijo (novih Mitask tera Force). Po cca. 4.000 km so pnevmatike začele trest (BMW GS, 2x trom 1000 star model, Varadero 1000).

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno
pred eno uro, gift pravi:

Sem tudi sam razmišljal o Terra Force pnevmatikah, vendar ti moram povedat da je razlika v ceni med Tourance navadno 11 € v kompletu. Zraven navedenega pa ima kolega, ki jih prodaj že 4.-to reklamacijo (novih Mitask tera Force). Po cca. 4.000 km so pnevmatike začele trest (BMW GS, 2x trom 1000 star model, Varadero 1000).

Tourance je sraje od pnevmatike (osebno mišljenje) ! 

Objavljeno

Mogoce kdo ve, kje konkretno v okolici LJ bi jih lahko menjal gume? Zelel bi jih menjati cimprej, saj se mi trenutne ne zdijo varne. Po moznosti, da bi jih kar tam tudi kupil/narocil. Je bolje, da jih kupim sam in potem "nekje" samo naredijo montazo?

Preko neta pogosto narocujem in mi ni novo. Gume pa sem do sedaj preko neta kupil samo na mimovrste, s prevzemom na sedezu, kjer bi jih lahko kar takoj zavrnil, ce mi ne bi ustrezale. Kako je potem s starostjo gum? Ali pac, enostavno zavrnete oz. vrnete, ce imajo stari DOT?

@MiNa Mi delujejo kar precej offroad gume. Nisem preprican, ce potrebujem taksne; kljub enduro motorju najveckrat tako ali tako vozim po asfaltni podlagi. Je pa cena zelo ugodna. Fino je, da so cenejse, ampak a so tudi dobre? Mislim v cem je fora, da so te Mitas 125 evrov, Metzeler pa 200+ evrov?

Objavljeno
pred 1 minuto, Slow pravi:

Mogoce kdo ve, kje konkretno v okolici LJ bi jih lahko menjal gume? Zelel bi jih menjati cimprej, saj se mi trenutne ne zdijo varne. Po moznosti, da bi jih kar tam tudi kupil/narocil. Je bolje, da jih kupim sam in potem "nekje" samo naredijo montazo?

Preko neta pogosto narocujem in mi ni novo. Gume pa sem do sedaj preko neta kupil samo na mimovrste, s prevzemom na sedezu, kjer bi jih lahko kar takoj zavrnil, ce mi ne bi ustrezale. Kako je potem s starostjo gum? Ali pac, enostavno zavrnete oz. vrnete, ce imajo stari DOT?

@MiNa Mi delujejo kar precej offroad gume. Nisem preprican, ce potrebujem taksne; kljub enduro motorju najveckrat tako ali tako vozim po asfaltni podlagi. Je pa cena zelo ugodna. Fino je, da so cenejse, ampak a so tudi dobre? Mislim v cem je fora, da so te Mitas 125 evrov, Metzeler pa 200+ evrov?

Slow na isti princip so narejene Pireli Scorpion ,Hajdenau Scot itd   pa se po asvaltu obnesejo res super ker so zelo mehke ,tako so dobre tudi v dežju in za kakšen  lažji teren ,ker za resen off road jo prehitro zafila in je praktično gladka ne odmetava blata kot prava kramparca .  

Govorim za Hindenau in Pirelli 

Oboje naštete sem imel in jih lahko samo pohvalim ,če imaš rad tud mal makedama je prava izbira,tudi obnašajo se po makedamu dosti bolje kot traill(Conti) pnevmatike ki so po moji oceni vse prej kot pa enduro potovalna ,so čisto cestne gume.

Mitas še nisem probal (Tera) sem pa prepričan,da če jih pohvali Mina da jih probam tudi sam ker sem bil z SF zelo zelo zadovoljen tako v karakteristikah kot z ceno . Mino pa poznam in vem ,da je zelo dobr šofer !

Cena je pa tako da so Mitas nov brend in še dosti v povojih kar se tiče marketinga in vrjemi da sem prevozil skoraj vse znamke gum in so mi bile SF primerljive s  SS pnevmatiko cenovnega ranga 350-400€.  

Kar se tiče DOT se ne sekiraj ,če so gume pravilno skladiščene so lahko stare tudi 5 let pa ne bodo izgubile svojih karakteristik . Nekje sem prebral da so celo boljše če so mal uležane (cca leto) kot pa povsem frišne, zakaj ne vem ,sem pozabil .

Jaz gume menjam pri svojem serviserju ,prinesem mu jih sam saj jih grem kupit direktno generalnemu uvozniku BOMAG (Continental) in je par procentov v žepu :D  Sem pa že menjal tudi pri Primcu(Yamaha servis ) samo to je v Lj in ne okolici kjer jih lahko tudi naročiš,če potrebuješ številko povej ,ti napišem .

Upam ,da sem ti kaj pomagal ,sem se razpisal .............dolgčas dela svoje ......

Na tvojem mestu bi probal  Mitas !

Objavljeno
pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Tourance je sraje od pnevmatike (osebno mišljenje) ! 

Ko si brusil tačke na mojem motorju, nisi nič kritiziral kitajske Metzeler Tourance. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Ko si brusil tačke na mojem motorju, nisi nič kritiziral kitajske Metzeler Tourance. 

Ne, so bile še dokaj sveže ko so cirka mal več kot pol obrabljene začnejo popuščat v oprijemu , ko so proti koncu (zadnja tretina) pa izgubijo vsaj 30-40 % oprijema proti novi , takrat so pa nevarne tudi na mokri cesti ,seveda pa so to moja osebna opažanja v moji vožnji .   

Naprimer pri Conti se to ne zgodi in je čisto na senzorjih še vedno vredna zaupanja ,prav tako Pireli Scorpion , je pa to vse na račun km ......z Metzeler sem naredil 9kkm+ ko z Conti 6kkm+  in sej pravim , če si povprečen voznik je tudi Metzeler Tourance super pnevmatika od začetka do konca pa ne mislim slabšalno povprečen ampak v okviru zakonskih omejitev pri vožnji.:D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sto ljudi, sto cudi...sto zena, dvesta sisa.

Zamenjal sem kaksnih 6 setov Metzelerk Tourance NEXT in dva seta Conti TrailAttack 2. Iz nobenih nisem uspel izvleci 7000 kilometrov, pa se ne zaganjam na cesti kot svinja v buce. Je pa res da so bile montirane na tezki kravi in je posledicno obraba vecja.

Moje osebno mnenje...  Se strinjam z opios v prejsnjem postu ... Conti drzi bolje, sploh proti koncu, vendar je Metzelerka veliko bolj "vozna".  Kakor sem ze na zacetku omenil... enemu vozniku je bolj pomembno da "lima",drugemu da je guma bolj "vozna/hitra".  Pri takem tipu gume je vedno nek kompromis.  Ce hoces oboje, bo pa potrebno poseci po kaksni Pirelli SC ali cemu podobnemu. Samo lahko takoj pozabis na neko solidno kilometrino, ce sploh obstaja dimezija zate.

Svi bi ofce i nofce...realnost je na zalost malce drugacna. :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Slow pravi:

Mogoce kdo ve, kje konkretno v okolici LJ bi jih lahko menjal gume? Zelel bi jih menjati cimprej, saj se mi trenutne ne zdijo varne. Po moznosti, da bi jih kar tam tudi kupil/narocil. Je bolje, da jih kupim sam in potem "nekje" samo naredijo montazo?

Preko neta pogosto narocujem in mi ni novo. Gume pa sem do sedaj preko neta kupil samo na mimovrste, s prevzemom na sedezu, kjer bi jih lahko kar takoj zavrnil, ce mi ne bi ustrezale. Kako je potem s starostjo gum? Ali pac, enostavno zavrnete oz. vrnete, ce imajo stari DOT?

 

Jaz sem prvi komplet Contijev za CB-jko naročil in menjal pri Španu. Pa enkrat sprednjo za ER-ja takisto tam. Ko sem zgulil sprednjo Conti na CB-jki sem naročil novo na http://www.gumaxl.net/ in pol peljal k Španu. Tam mi nič ne joka ali komplicira, menja pa vmes še vedno kako rečemo.

Objavljeno (popravljeno)

Super, ste me kar prepricali z Mitas. Se pravi te, ki jih je @MiNa omenil, le da moram preveriti dimenzije za Stroma:

http://www.superguma.si/moto-gume-11080-19-59h-e-08-tl-mitas-p-171890.aspx

http://www.superguma.si/moto-gume-15070-17-69h-e-08-tl-mitas-p-171590.aspx

A pri motorju naredijo enako ("takoj") kot pri avtu? Pridem in zamenjajo medtem, ko sem tam.. al mora motor ostati pri njih in pridem naslednji dan/cez xy ur po njega?  Jasno mi je, da menjava vzame vec casa, ampak ne bi rad, da je motor tam spet 10+ dni, kot nazadnje, ko sem ga dal na servis...

2 hours ago, Kmet2 said:

Primcu(Yamaha servis ) samo to je v Lj in ne okolici

Saj dejansko sem mislil v LJ z okolico; najraje v LJ. :)

Popravljeno . Popravil Slow
Objavljeno

1 urca in mas narjeno, ucasih se prej

Objavljeno
pred 6 minutami, Slow pravi:

A pri motorju naredijo enako ("takoj") kot pri avtu? Pridem in zamenjajo medtem, ko sem tam.. al mora motor ostati pri njih in pridem naslednji dan/cez xy ur po njega?  Jasno mi je, da menjava vzame vec casa, ampak ne bi rad, da je motor tam spet 10+ dni, kot nazadnje, ko sem ga dal na servis...

Jaz ponavadi pokličem in preverim, kako je. Se splača, lahko da imajo kako gužvo pol pa čakaš... Načeloma se pa gume menja takoj, ni treba mopeda puščati preko noči. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!