MiNa Objavljeno Julij 1, 2016 Opozori Objavljeno Julij 1, 2016 pred 2 urami, Slow pravi: @MiNa Mi delujejo kar precej offroad gume. Nisem preprican, ce potrebujem taksne; kljub enduro motorju najveckrat tako ali tako vozim po asfaltni podlagi. Je pa cena zelo ugodna. Fino je, da so cenejse, ampak a so tudi dobre? Mislim v cem je fora, da so te Mitas 125 evrov, Metzeler pa 200+ evrov? OFFROAD, če si z napisanim mislil makadam potem so te gume OK, za pravi ofroad so pa te gume neprimerne, kot vse ostale enduro gume iz segmenta 90/10 kamor jih proizvajalec uvršča, kar je zapisal tudi @Kmet2. Ne da so samo dobre, tudi če odmislim ceno, so zame odlične v vseh pogledih, trajanju, oprijemu (suho in mokro)..., edino na AC jih nisem gnal kolikor zmore motor, ampak v mejah omejitev, so pa v tem primeru nekaj glasnejše vendar mene osebno to ne moti. Zadnji set Tourance me je "razočaral" vendar samo kilometrina, oprijem in občutek v vožnji OK. Prva je bila po 6Kkm na indikatorjih, pa moram zapisat, da načina svoje vožnje nisem spremenil. Rad vozim dinamično vendar nikoli na polno v ravnine in na "prednje kolo" pred ovinki. Brušenje nastavkov pri globokih nagibih na stopalkah pa pri meni odpade, ker jih ni. Jaz gume naročim, dobim domov drugi dan in peljem samo kolesa do vulkanizerja. Zamenjava in centriranje končano v cca 15 minutah. Potem pa doma sam pregledam še za zavorne čeljusti, stanje zavornih batov, ležajev in sestavim nazaj in sem miren do naslednje menjave. Lani sem pri 80Kkm ugotovil, da je rahlo poškodovan eden od ležajev v zadnjem kolesu (opisal tule na MS v ustrezni temi) zato sem zamenjal vse tri. DAMI34, Kmet2, Slow in 2 others 5
Slow Objavljeno Julij 1, 2016 Opozori Objavljeno Julij 1, 2016 (popravljeno) 39 minutes ago, MiNa said: Jaz gume naročim, dobim domov drugi dan in peljem samo kolesa do vulkanizerja. Zamenjava in centriranje končano v cca 15 minutah. Potem pa doma sam pregledam še za zavorne čeljusti, stanje zavornih batov, ležajev in sestavim nazaj in sem miren do naslednje menjave. Jaz tega ne bi zelel sam delati, niti nisem usposobljen, da bi se spravil v taksen podvig. Sem se ze odlocil za tiste Mitas, ki si mi jih predlagal. Zdaj se le se spravim v akcijo oz. najdem, kje tocno bom menjal/kupil. A ti imas na svojem GS-u enake dimenzije, kot so za mojega Stroma? Ker si prilimal prave dimenzije. edit/ @Kmet2 Kaj pomeni SF in SS? Super sport...? edit#2/ Ce ne bom kje prej dobil, bom kar ti dve: https://www.mimovrste.com/pnevmatike-motorne/mitas-pnevmatika-15070-r17-69h-e-08-tl-enduro https://www.mimovrste.com/pnevmatike-motorne/mitas-pnevmatika-11080-r19-59h-e-08-tl-enduro Popravljeno Julij 1, 2016. Popravil Slow
MiNa Objavljeno Julij 1, 2016 Opozori Objavljeno Julij 1, 2016 kot sem napisal, bližnjica kaže na gume za tvoj mtor moj ima zadnjo 140/80-17 prednji sta enaki. Naročim dobim drugi , če so na zalogi. Preverim preko telefona. Slow 1
stenc55 Objavljeno Julij 1, 2016 Opozori Objavljeno Julij 1, 2016 Včer sem zamenjal ketno, oba zobnika, sprednje in zadnje ploščice. cca 5 ur, od tega 3,5 ribanja.... Nobena znanost če imaš vsaj malo tehničnega smisla. Sem pogruntu da se bo treba velik bolj temeljito lotit pucanja motorja tam okol sprednjega zobnika pa vpetja zadnje vilice. Saj ne da nisem hotel ampak to počnem pri kolegu, pa mu nočem preveč svinjat dvorišča z umazanijo ki se nabere tam okoli. Bom moral nabavit eno banjico da bom lahko lovil tisti gravž, ker tole ni izgledalo ničemur podobno. Sproti sem videl da je en semering na zadnji osi zanič, jutri menjam oba. En bat na desni strani malo slabše leze, ni kritično ampak delo za pozimi, ko bom čisto razstavil čeljusti. Sproti bom še zamenjal lajtungo za oplaščeno, racing style, verjetno bom dal modro, kot je motor. cca 70€. Bremze zdaj primejo ko pes kost. Robo sem dobil v daemon tweaks motorcycle v UK, komplet vse je bilo 205€ (dobro da ga angleži serjejo in je funt padel ) s poštnino. Prišlo v 5 dneh. Joker, Slow in MiNa 3
NumLock Objavljeno Julij 2, 2016 Opozori Objavljeno Julij 2, 2016 pred 21 urami, MiNa pravi: "Obuj" ga v takle komplet ne bo ti žal, za zahtevano ponuja v vseh pogledih več kot Tourance (navadne ali EXP) Tole je slikano po 10 krogih (cca 41km) Grobnika (precej nad povprečjem na bilokateri cesti). Je pa v ponudbi tudi nova guma Terra Force bolj cestno usmerjena, kar bo najbrž moja naslednja izbira. MiNa, po kakšnem terenu se ti večina voziš, če bi recimo podal podatek v odstotkih ? Zanima me še glasnost gume. Si opazil morda, da je glasna, glede na dokaj grob profil (slična Karoo3)? Hvala vnaprej, bom z veseljem prebral tvoja opažanja.
MiNa Objavljeno Julij 2, 2016 Opozori Objavljeno Julij 2, 2016 Ne izogibam se nobene ceste tudi, če je slab makadam. Realno v odstotkih s tem motorjem v 93Kkm najbrž manj kot 5%. Zato nameravam preizkusit tudi TF. Tole na sliki je Albanija kar je blizu ofroad-a (kozja steza) nas je domačin poslal po bližnjici v Beratvendar smo po cca 15 km obrnili, ker je bilo naprej nemogoče. Karoo3 sicer nisem vozil vendar je profil pri E-08 manj izrazit in je najbrž zaradi tega na gladkih površinah tudi tišja. Nekaterin je preglasna celo Michelin Anakee3, tako da mislim, da je to stvar subjektivnnega dojemanja. Meni so, kot sem zapisal v primerjavi z Tourance navadno in EXP, E-08 best buy v vseh pogledih. Je pa na tebi, da preizkusiš in se odločiš. hajoktejn, Kmet2, Slow in 2 others 5
Slow Objavljeno Julij 2, 2016 Opozori Objavljeno Julij 2, 2016 Naroceno. Zdaj pa najdem se nekoga za zamenjavo. MiNa 1
Belaglava Objavljeno Julij 4, 2016 Opozori Objavljeno Julij 4, 2016 (popravljeno) A kdo ve za razlog, da že več kot pol leta ni rabljenih malih v-stromov od modelnega leta 2012 naprej na avto netu. Popravljeno Julij 4, 2016. Popravil Belaglava tajpo
Slow Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 "Vec kot pol leta nazaj" jih je bilo kar nekaj. Sezona je in jasno, da je v tem casu manj Stromov na voljo za prodajo. Trenutno imas vsega skupaj cca. 10-15, par mesecev nazaj 30 in vec. Tisti, ki ga ima, se zdaj vozi... Scarabeo 500 in NumLock 2
Scarabeo 500 Objavljeno Julij 17, 2016 Opozori Objavljeno Julij 17, 2016 Da podam še slabost novega motorja L6. Starega sem otovoril kot mulo. Zadnji nosilec centralnega kovčka je prenesel vse obremenitve. Tudi tunel torbo - brez problema, četudi je bila težja. NOVI - že na prvi resni turi sem po par kilometrih ugotovil, da ne bova prišla daleč, če bo tunel torba na centralnem kovčku. Cel nosilec precej niha gor in dol. Ko ga pa obremeniš, bi ga na daljši turi sigurno odlomil ali pa bi slej ko prej počil. Sreča za stranske givi kovčke s pripravami za gurtne. Preko zime, bo potrebno nekaj narediti . Vsi ki boste uporabljali samo centralnega brez prtljage zgoraj je popolnoma vredu - s tunel torbo in okoli 8 kg pa ne priporočam. Scarabeo MiNa, Kmet2, NumLock in 3 others 6
NumLock Objavljeno Julij 17, 2016 Opozori Objavljeno Julij 17, 2016 Ob 5. 7. 2016 at 0:11, Belaglava pravi: A kdo ve za razlog, da že več kot pol leta ni rabljenih malih v-stromov od modelnega leta 2012 naprej na avto netu. Zakaj jih ni? Ko imaš 1x tak motor, ga težko daš vstran. Jaz se čudim, da se že prej nisem odločil za njega. Meni je ta strojček full vredu in popolnoma zadostuje za moje potrebe. Slow in FrenkM 2
Slow Objavljeno Julij 18, 2016 Opozori Objavljeno Julij 18, 2016 On 17. 7. 2016 at 0:04 PM, Scarabeo 500 said: NOVI - že na prvi resni turi sem po par kilometrih ugotovil, da ne bova prišla daleč, če bo tunel torba na centralnem kovčku. Cel nosilec precej niha gor in dol. Sem opazil na slikah, ki si mi jih poslal, da si spremenil "lokacijo" torbe in se spraseval zakaj. Zdaj mi je jasno. A razlicna stranska razporeditev teze in upora ni motece? Jaz pa poskusam v tem tednu pridobiti po hitrem postopku nekje MRA touringvisio vizir za prednje steklo in pa se eno dodatno vticnico, ki bi imela dostop spredaj pri balanci (ker drugace ne bom imel nobene navigacije). Stanska vticnica, ki je na crash baru, se mi ne zdi najbolj pozicijsko v redu. Koliko, od oka, pa je sedaj na motorju teza (vidva z vso prtljago)? Matr, jaz bi res moral iti nazaj na svojo obicajno tezo... se pravi - 30 kg. edit/ Ce ima motor servisne intervale (menjavo olja) na 6000 km in je bilo od zadnjega narejenih cca. 4000 ter ves, da bos kmalu na turci, kjer se bo naredilo vsaj 2000 km. Je OK ce se olje zgolj tokrat zamenja pri 7000 km ali je pametneje kar zdaj pri 4000?
Belaglava Objavljeno Julij 18, 2016 Opozori Objavljeno Julij 18, 2016 On 17. 7. 2016 at 4:04 PM, DL650 said: Zakaj jih ni? Ko imaš 1x tak motor, ga težko daš vstran. Jaz se čudim, da se že prej nisem odločil za njega. Meni je ta strojček full vredu in popolnoma zadostuje za moje potrebe. Tudi jaz svojega ne morem prehvalit ... Do danes, ko mi je odpovedala elektronika, točno diagnozo še čakam (Skurjeno navitje verjetno) ... ima pa dobrih 54kkm za seboj.
Scarabeo 500 Objavljeno Julij 18, 2016 Opozori Objavljeno Julij 18, 2016 pred 7 urami, Slow pravi: Sem opazil na slikah, ki si mi jih poslal, da si spremenil "lokacijo" torbe in se spraseval zakaj. Zdaj mi je jasno. A razlicna stranska razporeditev teze in upora ni motece? Jaz pa poskusam v tem tednu pridobiti po hitrem postopku nekje MRA touringvisio vizir za prednje steklo in pa se eno dodatno vticnico, ki bi imela dostop spredaj pri balanci (ker drugace ne bom imel nobene navigacije). Stanska vticnica, ki je na crash baru, se mi ne zdi najbolj pozicijsko v redu. Koliko, od oka, pa je sedaj na motorju teza (vidva z vso prtljago)? Matr, jaz bi res moral iti nazaj na svojo obicajno tezo... se pravi - 30 kg. edit/ Ce ima motor servisne intervale (menjavo olja) na 6000 km in je bilo od zadnjega narejenih cca. 4000 ter ves, da bos kmalu na turci, kjer se bo naredilo vsaj 2000 km. Je OK ce se olje zgolj tokrat zamenja pri 7000 km ali je pametneje kar zdaj pri 4000? Asimetrična razporeditev - par kilogramov se ne pozna. Moji rečem, da se drži bolj na drugo stran . Malo heca. Upora ni zaznati. Vtičnica je najbolje, če je namontirana na krmilo. Brez navigacije - problem je, kdo bi si zapomnil vsa tuja imena. Potem pa je v križiščih problem. Glede obremenitve, midva sva tam blizu 200 kg, kjer je max. obremenitev. Malo manj. Ti imaš srečo, da imaš s sabo pišiko. . Stari motor ima servisne intervale na 6000 km. Noben problem ni potegniti do 8000 km. Tudi preko, samo naj ne bo to stalna praksa. Tako, da glede olja se ne sekiraj, redno ga kontroliraj in če ti ga malo pije vzemi s seboj kakšnega pol litra. Zamenjaj ga na 7 jurjev brez bojazni. LP pred 24 minutami, Belaglava pravi: Tudi jaz svojega ne morem prehvalit ... Do danes, ko mi je odpovedala elektronika, točno diagnozo še čakam (Skurjeno navitje verjetno) ... ima pa dobrih 54kkm za seboj. Navitja crkujejo pri veliko motorjih, je bolj potrošni material. Samo malo kdo javno prizna. Večina motorjev pa to kilometrino doseže že pozno v letih.. Problem je, kje ti navitje crkne, ponavadi ne blizu doma. Na mojem starem je šlo malo preko 90 tisoč, pa sem vseeno še enkrat kupil vstroma. Če razmisliš, koliko se zapravi za gume je teh 300€ sorazmerno malo - govorim o originalu. Lepo ga zrihtaj, pa bo. Vsi motorji crkujejo. Meni je pred dvema letoma crknil v Nemčiji in letos sem šel jubilejno tja, kje sem pred dvema letoma preživljal te stvari. Scarabeo Maximus, MiNa, Slow in 1 other 4
Scarabeo 500 Objavljeno Julij 18, 2016 Opozori Objavljeno Julij 18, 2016 pred 1 uro, Belaglava pravi: Tudi jaz svojega ne morem prehvalit ... Do danes, ko mi je odpovedala elektronika, točno diagnozo še čakam (Skurjeno navitje verjetno) ... ima pa dobrih 54kkm za seboj. A imaš morda montirano zaščito motorja?
Belaglava Objavljeno Julij 18, 2016 Opozori Objavljeno Julij 18, 2016 Odgovor je pritrdilen ... je lahko kaka povezava?
Scarabeo 500 Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 pred 10 urami, Belaglava pravi: Odgovor je pritrdilen ... je lahko kaka povezava? Sam sem razmišljal o zaščiti, pa sem se odločil, da je ne bom namestil. Iz enega preprostega razloga, ker ovira dotok svežega zraka. Nekatere so nesramno zaprte in onemogočajo normalno hlajenje. To je čisto moje LAIČNO mnenje. Scarabeo MiNa in NumLock 2
MiNa Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 Tudi sam sem razmišljal o povezavi med montirano zaščito motorja in odpovedjo alternatorskega navitja na mojem F650GS (800ccm). Potrditev sem dobil na ADV forumu, kjer je večina "pregorelih" alternatorjev povezana z montiranimi zaščitami za motor. Orginalna plastična za F800 pa ne sega tako visoko in ne ovira pretok zraka. Zaščita motorja je pri meni zaenkrat na varnem v kartonski škatli in jo bom namontiral le v primeru, da se podam na kakšno pot kjer bo dejansko tudi potrebna. Pepper, Scarabeo 500 in Joker 3
gorazd Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 Tudi sam sem razmišljal o pregrevanju zaradi zaščite motorja. Osebno mi je še najbolj všeč zaščita od touratech-a, ki je manjša. https://shop.touratech.com/engine-guard-large-for-suzuki-v-strom-650-v-strom-650xt.html
MiNa Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 Pri BMW-jih serije F800 je problem, ker sta obe izpušni cevi "napeljani" pred in pod ohišjem alternatorja, kar še dodatno dviguje temperaruro posebej, če dodaš zaščito motorja. Kolega mi je omenil, da je na Transalp 700 dodal "gumimehove" na prednje vilice (zaščita, ki je zelo dobrodošla na slabših podlagah posebej če voziš 2. ali 3....) po kazalcu temperature je bila hladilna tekočina cca 5-10 stopinj višja kot normalno brez "mehov". Posebej opazno je bilo pri nekaj nižjih hitrostih (pod 60km/h), ko je cirkulacija zraka slabša. Je nekaj na teh zaščitah. Ni čudno, da jih proizvajalci v osnovi ne "tlačijo" na motorje. Scarabeo 500 1
Scarabeo 500 Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 @Mina Se popolnoma strinjam. Dvig temperature za eno ali nekaj stopinj sigurno na dolgi rok načenja izolacijo in počasi preperi. Moj motor ne kaže temp. v številkah, še sreča - bi samo na temp. gledal . Scarabeo
Slow Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Mogoce je dobro imeti nekaj takega, kot je na mojem motorju. Izgleda sicer bolj po "Strojanovo", ampak deluje. Sciti in hkrati omogoca pretok zraka. MiNa in Scarabeo 500 2
Pepca Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Zdravo, na V-Stromu 650 letnik 2008 imam LeoVince SBK izpuh. Ta motor prodajam in kupujem letnik 2015. Ali kdo ve oz. kam naj vprašam če se ga da namontirat na novi štrom? Kakšno porabo imajo letniki 2015, na tem je pri normalni vožnji od 3,5 do 4l, avtocesta pa 5 in več ?
JezniPohorc Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Imam isto LeoVince SBK na 2007 letniku in mislim, da ne gre na novejši model... Sicer pa zakaj bi menjaval? Je kak tehten razlog?
NumLock Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 7 urami, Slow pravi: Mogoce je dobro imeti nekaj takega, kot je na mojem motorju. Izgleda sicer bolj po "Strojanovo", ampak deluje. Sciti in hkrati omogoca pretok zraka. Slow, pa si se kdaj vprašal, če res potrebuješ to zaščito ali jo imaš zgolj za 'šminko'? Dvomim, da se vidva s tvojo tako hitro vozita po brezpotjih, da bi ti kamne nametalo po motorju. Zadeva lepo zgleda, ampak je za nas navadne asfaltne voznike brez pomena. Zgolj nepotrebna navlaka. Zdaj pa ljudje opažajo še slabosti le te zaščite, tako, da še dobro, da je nimam in imam zaščito samo na oljnem hladilniku.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se