Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, arij pravi:

Pozdravljeni

Ali je že kdo menjal prednji zobnik pri v stromu 650xt,namreč za moj okus bi bilo prestavno razmerje lahko daljše,predvsem na ac?

Poskusi, pa boš ugotovil ali ti odgovarja. Zobnik okoli 16e in upaš, da bo veriga dovolj dolga. Jaz sem poskusil z zobom manj in mi super odgovarja.

Objavljeno
Ob 22. 9. 2019 ob 11:13, boca pravi:

Imam v stroma 1000 letnik 2014 , doslej 81000 km , nobenih problemov, motor lahko voziš športno ( večkrat drsam tačke v dvoje ) ali normalno kruzaš.

 

 

Boca, ali se tudi pri tvoji 1000-ki čutijo precejšnje vibracije ob pospeševanju? Ko primerjam pospeševanje pri 650 2012, je pri 1000 veliko več vibracij, še posebej če je v višji prestavi. Prebiral in gledal sem teste in je povsod nov V strom 1000 predstavljen kot miren udoben motor brez vibracij. Rad bi izvedel, če je to normalno, se bom moral navaditi, ali je potrebno kaj nastavit, da bo mirnejši. Sinhronizacijo uplinjačev smo naredili, pa ni občutne razlike. Vse ostalo je v redu, pospeški, poraba... .

Ima kdo mogoče e-naslov od Bruma, bi morda še strokovnjaka za V strome vprašal in ga zapeljal k njemu na pregled?

Hvala!

 

Objavljeno

Vstrom 1000 neprimerljivo bolj trese kot 650. 650 je najbolj miren dvovaljnik, kar sem ga vozil. 

Objavljeno
Ob 6. 10. 2019 ob 17:08, arij pravi:

Pozdravljeni

Ali je že kdo menjal prednji zobnik pri v stromu 650xt,namreč za moj okus bi bilo prestavno razmerje lahko daljše,predvsem na ac?

https://www.gearingcommander.com/

tukaj si lahko naračunaš po svojih željah.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Japnr1, čestitke in veliko srečnih kilometrov!!! Lep je, pa tudi dober, saj je V-strom!

Objavljeno

Živjo,

že nekaj časa iščem servisna navodila za mojega DL 1000XA L8  2017. Če jih kdo ima, bom zelo hvaležen, če bi bil tako dober in bi mi jih lahko posredoval. Za DL 650A 2012, sem jih pred časom brez problema dobil na spletu v pdf, pa tudi za DL 1000 2014-2016 sem jih kupil, pa vidim, da niso čisto prava za moj motor. 

Hvala!

Tomaž

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Na DL650 letnik 2007 bo treba naredit komplet servis, saj je motor zadnjih nekaj let več ali manj le počival.
Plan je torej menjati olje, filter olja, zračni filter, zavorno olje, pnevmatike, hladilno tekočino in svečki. Bi bilo priporočljivo še kaj zamenjati? Motor naj bi imel le 13.000 km :).

Nekaj hitrih vprašanj: Motul 5100 4T 10W-40 bo v redu ali dam raje kaj drugega noter?

Katere filtre naj vzamem kot alternativo originalu? Kot sem videl so na voljo Mahle original, HiFlo, Knecht. Pri avtomobilih grem običajno na Mahle original in je zadeva rešena, za motorje pa se ne spoznam toliko. Kolikor sem videl stavijo noter HiFlo in naj bi bila zadeva ok. A je to neka low cost znamka ali top kvaliteta?

Zavorna tekočina mora biti DOT 4. Mi lahko priporočite kvalitetno zadevo in pa koliko jo gre noter. Nisem nikjer našel podatka o količini.

Še ena zadeva glede svečk, za tiste, ki imate izkušnje s tem. V service manualu je navedeno, da naj bi PO POTREBI svečke prilagodil glede na barvo stare svečke. Kaj vam kažejo praktične izkušnje? Ste dali noter kar tovarniške svečke ali je bilo potrebno kaj prilagajat? Ker mi je malo čudno to, saj ima DL650 že EFI in posledično bi morala biti mešanica zraka/goriva vedno optimalna. Ali se kje motim?

Morda še kratek nasvet za pnevmatiki: po dežju se praktično ne vozim, divjam ne, na polno polagam tudi ne (to verjetno že izbira motorja sama po sebi pove :)), torej rabim dobro touring gumo. Kakšen nasvet kaj vzeti?

Popravljeno . Popravil Mtl
Objavljeno (popravljeno)

Si že predelal tole temo? Namenjena je Vstromu, boš našel veliko uporabnega...

Sicer pa

-olje Motul OK!

- zavorna tekočina...

-HiFlo filtri OK!

-Zavorno olje 1l in "predihaš" komplet. Ker imaš ABS po prvi "menjavi" parkrat zaviraš do aktivacije ABS modula in postopek menjave ponoviš...

- Svečke takšne kot so predpisane!

- Gume, sem zelo zadovoljen z Mitas TerraForce...

- mogoče še olje v sprednjih vilicah...

To je to.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 17 urami, Mtl pravi:

Na DL650 letnik 2007 bo treba naredit komplet servis, saj je motor zadnjih nekaj let več ali manj le počival.
Plan je torej menjati olje, filter olja, zračni filter, zavorno olje, pnevmatike, hladilno tekočino in svečki. Bi bilo priporočljivo še kaj zamenjati? Motor naj bi imel le 13.000 km :).

Nekaj hitrih vprašanj: Motul 5100 4T 10W-40 bo v redu ali dam raje kaj drugega noter?

Katere filtre naj vzamem kot alternativo originalu? Kot sem videl so na voljo Mahle original, HiFlo, Knecht. Pri avtomobilih grem običajno na Mahle original in je zadeva rešena, za motorje pa se ne spoznam toliko. Kolikor sem videl stavijo noter HiFlo in naj bi bila zadeva ok. A je to neka low cost znamka ali top kvaliteta?

Zavorna tekočina mora biti DOT 4. Mi lahko priporočite kvalitetno zadevo in pa koliko jo gre noter. Nisem nikjer našel podatka o količini.

Še ena zadeva glede svečk, za tiste, ki imate izkušnje s tem. V service manualu je navedeno, da naj bi PO POTREBI svečke prilagodil glede na barvo stare svečke. Kaj vam kažejo praktične izkušnje? Ste dali noter kar tovarniške svečke ali je bilo potrebno kaj prilagajat? Ker mi je malo čudno to, saj ima DL650 že EFI in posledično bi morala biti mešanica zraka/goriva vedno optimalna. Ali se kje motim?

Morda še kratek nasvet za pnevmatiki: po dežju se praktično ne vozim, divjam ne, na polno polagam tudi ne (to verjetno že izbira motorja sama po sebi pove :)), torej rabim dobro touring gumo. Kakšen nasvet kaj vzeti?

kar tule dalje, ni potrebe po novi temi.

Nekaj ti je že Mina napisal, nekaj ti bodo pa lastniki, nekaj pa je sigurno že zapisano. Lahko uporabiš tudi iskalnik, če nočeš cele teme prebrati.

Objavljeno
pred 1 uro, Mtl pravi:

Na DL650 letnik 2007 bo treba naredit komplet servis, saj je motor zadnjih nekaj let več ali manj le počival.
Plan je torej menjati olje, filter olja, zračni filter, zavorno olje, pnevmatike, hladilno tekočino in svečki. Bi bilo priporočljivo še kaj zamenjati? Motor naj bi imel le 13.000 km :).

Nekaj hitrih vprašanj: Motul 5100 4T 10W-40 bo v redu ali dam raje kaj drugega noter?

Katere filtre naj vzamem kot alternativo originalu? Kot sem videl so na voljo Mahle original, HiFlo, Knecht. Pri avtomobilih grem običajno na Mahle original in je zadeva rešena, za motorje pa se ne spoznam toliko. Kolikor sem videl stavijo noter HiFlo in naj bi bila zadeva ok. A je to neka low cost znamka ali top kvaliteta?

Zavorna tekočina mora biti DOT 4. Mi lahko priporočite kvalitetno zadevo in pa koliko jo gre noter. Nisem nikjer našel podatka o količini.

Še ena zadeva glede svečk, za tiste, ki imate izkušnje s tem. V service manualu je navedeno, da naj bi PO POTREBI svečke prilagodil glede na barvo stare svečke. Kaj vam kažejo praktične izkušnje? Ste dali noter kar tovarniške svečke ali je bilo potrebno kaj prilagajat? Ker mi je malo čudno to, saj ima DL650 že EFI in posledično bi morala biti mešanica zraka/goriva vedno optimalna. Ali se kje motim?

Morda še kratek nasvet za pnevmatiki: po dežju se praktično ne vozim, divjam ne, na polno polagam tudi ne (to verjetno že izbira motorja sama po sebi pove :)), torej rabim dobro touring gumo. Kakšen nasvet kaj vzeti?

Hiflo bo v redu, uporabljam.

Pri saplexu lahko vzameš ali naročiš:

1.

Za olje bo ta za K7, lahko vzameš lepšega kromanega :)

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=3910&detailid=3665

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=3910&detailid=3666

2.

Za zrak bo tale:

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4236&detailid=7906

3.

Tam lahko nabaviš tudi hladilno tekočino, 2l bo dovolj (poglej v knjigo)

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4632&detailid=12050

4.

Zavorno tekočino kupi Motul dot4 ali 5.1.

5.

svečke imajo tudi tam (ngk), poglej katere ima. sem videl v navodilu, da lahko "Izbiraš" svečke

vzemi "najbolje" = CR9EIA-9 laser iridium in bo mir (mislim da so te za 2007 tudi, v glavnem preveri)

6.

Guma bo pa verjetno prava Mitas terra force :) 

 

Objavljeno

2020 prihaja novi 1000ccm

 

 

Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

Hiflo bo v redu, uporabljam.

Pri saplexu lahko vzameš ali naročiš:

1.

Za olje bo ta za K7, lahko vzameš lepšega kromanega :)

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=3910&detailid=3665

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=3910&detailid=3666

2.

Za zrak bo tale:

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4236&detailid=7906

3.

Tam lahko nabaviš tudi hladilno tekočino, 2l bo dovolj (poglej v knjigo)

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4632&detailid=12050

4.

Zavorno tekočino kupi Motul dot4 ali 5.1.

5.

svečke imajo tudi tam (ngk), poglej katere ima. sem videl v navodilu, da lahko "Izbiraš" svečke

vzemi "najbolje" = CR9EIA-9 laser iridium in bo mir (mislim da so te za 2007 tudi, v glavnem preveri)

6.

Guma bo pa verjetno prava Mitas terra force :) 

 

Hvala, vsem trem za odgovor.

Hiflo torej nabavim, bo navaden črni čisto dovolj :).

Motul bo potem 5.1 ok, ker ostala dva DOT4 sta neka racing varijanta, kar res ni potrebe glede na mojo vožnjo.

Za hladilno piše, da je potrebno 1,9 litra in sicer mešanica 50:50 z destilirano vodo, tako da bi moral biti 1 liter dovolj...

Za svečke je pa tole napisano, kar mi je totalno mimo. Nekje sem pa zasledil, da naj bi bili celo različni svečki za vsak valj. Bom odprl, pa da vidimo, kaj je noter...

Še tole: rabil bi sprednji levi smernik, če se slučajno komu valja kje... Je malo napokan.

Svečke.jpg

Objavljeno

Saj pri "vseh" piše "mešaj" z vodo, a kupiš takšno že zmešano :) ni nek denar

CR9E je "navadna" svečka, CR9EIA-9 pa je laser iridium in drži dlje in itak vse bolje, novi vstromi imajo cr9eia-9

Pri novih je napisano, če je standardna mokra, pol vzamaš "nižjo", če se pregreva, vzameš "višjo".

Rezultat iskanja slik za ngk cr9e"

ko super bosna

Rezultat iskanja slik za cr9eia-9"

eia-9 pa je "super bosna", če se malo pohecamo

V glavnem boljša svečka in je mir.

Objavljeno

Kakšni so pa potem servisni intervali za to iridium svečko?

Objavljeno (popravljeno)
17 hours ago, Mtl said:

Motul bo potem 5.1 ok, ker ostala dva DOT4 sta neka racing varijanta, kar res ni potrebe glede na mojo vožnjo.


moje izkusnje govorijo v prid dot4. Dot5.1 je ze po pol sezone zelo potemnel, konec leta pa je tester ze dal signal za menjavo. Pri dot4 se mi to ni zgodilo nikoli. (Dot5.1 je bil yamalube, dot4 kupim v avtotrgovini, navadno avto olje) 

iridium je res trdoziva. V motorju na karburatorje so bile od 80 000 do 140 000, in ob menjavi se cisto ok. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred 4 urami, Snečer pravi:

50k+

Izjemno zanimivo torej, ker menjava ni ravno 15min dela... Nič, bom preveril potem v kakšnem stanju so svečke, da vem katero vzeti.
Torej CR9EIA-9 je DIREKTNA menjava za CR9E? Ker na nekaterih spletnih straneh sem videl, da je iridium alternativ CR9EIX... V glavnem cela zmešnjava s temi iridium svečkami.

pred 4 urami, Kugelschreiber pravi:


moje izkusnje govorijo v prid dot4. Dot5.1 je ze po pol sezone zelo potemnel, konec leta pa je tester ze dal signal za menjavo. Pri dot4 se mi to ni zgodilo nikoli. (Dot5.1 je bil yamalube, dot4 kupim v avtotrgovini, navadno avto olje) 

Malo sem gledal tole in tukaj piše, da so DOT 4 za dirkališče:
https://www.motul.com/us/en-US/products?facets[application]=144&facets[range=21

Pa da je fajn zamenjat po vsaki dirki, itak sam so obremenitve verjetno bistveno drugačne.

Kakšna druga znamka morda?
 

 

Objavljeno

maš navadno, poetem iridium in laser iridium, poglej si na ngk

načeloma daš zavorno. kot piše, če piše dot 4,daš dot4 ali 5.1, ki sta kompatibilni

nikakor pa ne dot5, ki je za "dirkališče", zanimive oznake, treba pazit

motul 5.1 bo bp, to imam sedaj, prej sem vlival ate sl6, dot4, priznana zadeva, maš pri eurotonu itd

važno je da menjaš in preluftaš, da bo ročka spet "trda" 

Objavljeno

https://ngksparkplugs.com/en/resources/iridium-ix-vs-oe-iridium-spark-plugs

Citiraj

These two plugs perform similarly, due to their fine-wire tip design, but the service interval is different; the Laser Series are typically designed to last 80 to 100 thousand miles, where as the Iridium IX® spark plugs are designed to last 40 to 50 thousand miles.

karkoli, da ima iridij :) ker navadne (nikelj) se menjavajo na 12k nekje

Objavljeno

Po mojih izkusnjah iridium svecke niti priblizno nezdrzijo 50kkm. Prej 20kkm. Honde cbr rr imajo original iridium ze od leta 04" pa take svecke ven dajem da me kap zadeva. Supermoto semiracing riderji jih tudi "ubijejo" v 20kkm za šalo. Tako da je zmotno pricakovanje da bo iridium svecka zdrzala "vecno" ?

Objavljeno
pred 29 minutami, marincspeedshop pravi:

Po mojih izkusnjah iridium svecke niti priblizno nezdrzijo 50kkm. Prej 20kkm. Honde cbr rr imajo original iridium ze od leta 04" pa take svecke ven dajem da me kap zadeva. Supermoto semiracing riderji jih tudi "ubijejo" v 20kkm za šalo. Tako da je zmotno pricakovanje da bo iridium svecka zdrzala "vecno" ?

"največ" mi je 24k zdržala, potem. menjal preventivno, sedaj menjam enkrat letno... na vstromu bodo ziher dolgo držale, ni to projektil

Objavljeno
pred 11 urami, Snečer pravi:

"največ" mi je 24k zdržala, potem. menjal preventivno, sedaj menjam enkrat letno... na vstromu bodo ziher dolgo držale, ni to projektil

Navadne sem menjal v povprečju na okoli 20 tkm, odvisno kam sem imel namen potovati. Prve iridijum sem menjal prej zaradi garancije, z drugim kompletom sem prevozil 49 tkm. 

Bom poročal, ko jih bom dal na svetlo. :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
Ob 2. 11. 2019 ob 21:24, Snečer pravi:

"največ" mi je 24k zdržala, potem. menjal preventivno, sedaj menjam enkrat letno... na vstromu bodo ziher dolgo držale, ni to projektil

Sem še malo prebrskal po netu in V-Stromih imajo IXe tudi po 50.000km bp. Z navadnimi gredo mirno čez 20.000km.
Kakorkoli, z mojo vožnjo in kilometrino bo zadeva morala biti dovolj za vsaj 30.000km in glede na to, da cenovne razlike skoraj ni, bo kar EIX ali pa EIA šla noter. Za 3-4 leta bo :).

Ob 3. 11. 2019 ob 8:31, Scarabeo 500 pravi:

Navadne sem menjal v povprečju na okoli 20 tkm, odvisno kam sem imel namen potovati. Prve iridijum sem menjal prej zaradi garancije, z drugim kompletom sem prevozil 49 tkm. 

Bom poročal, ko jih bom dal na svetlo. :)

Katero pa si dal noter: EIX ali EIA?

 

PS: Sem malo pobrskal po specifikacijah in NGK ima zapisano 30.000 milj življensko dobo :):
https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9669

Za EIX je 50.000 milj za EIA pa 100.000 milj.

Popravljeno . Popravil Mtl
Objavljeno

Na VFR 800X crossrunnerju, sem zamenjal iridium svečke na 110kkm in so bile videti kot nove. Novih (svečk), 110kkm tut povoham ne.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!