Jump to content
  • Sign Up
šoško

Suzuki V Strom

Recommended Posts

skalar36
pred 9 minutami, vandrovec pravi:

Ma, Versys nima za burek v primerjavi z Stromom, tisto je širok in težak cestni motor. Parira mu Honda AT samo je preveč nežnih oblik za svoj namen, tehnološko mi je sicer bolj všeč ampak bi zaradi izgleda raje izbral novega Stroma 1000. 😉

A počakava na odgovor, ali kr jest odgovorim!? Kaj pa ti veš... ko pa voziš GS.:jezik:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 12 minutami, vandrovec pravi:

Ma, Versys nima za burek v primerjavi z Stromom, tisto je širok in težak cestni motor. Parira mu Honda AT samo je preveč nežnih oblik za svoj namen, tehnološko mi je sicer bolj všeč ampak bi zaradi izgleda raje izbral novega Stroma 1000. 😉

suzuki-v-strom-1000-2014-2018-xenon-hid-conversion-kit_34142.jpg

v primerjavi z versys 1000 in at 1000 prav grd stvor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Napačnega gledaš.

Je pa po prebranem najbrž vseeno. Čez Versysa katere koli izvedbe ali kubature ga ni. Oblikovalski presežek skratka...

Suzuki unveils 2020 V-Strom 1050 image

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Ni kaj hudih sprememb, še vedno kvazi GSka s tem kljunom, dimnikom itd.

Če bi rad kaj res lepega gledaš imaš Multistrado, ki je isto V motor in je neposredna konkurenca temu zgoraj.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 15 minutami, Snečer pravi:

še vedno kvazi GSka s tem kljunom

Narobe! GS je kvazi Suzuki! Doktor BIG! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 minutami, Joker pravi:

Narobe! GS je kvazi Suzuki! Doktor BIG! 

formalno, dejansko pa je GS look, suzuki je to nekoč opustil, drugi pa prevzel in lepo potržil

sedaj je to kar patetika

Share this post


Link to post
Share on other sites
boca

Da malo prekinem temo o lepoti.Imam v stroma 1000 letnik 2014 , v tem času sem naredil 82000 km brez problema , en teden nazaj sem naredil servis ventilov ( prvič odprta mašina) , zračnost je taka kot mora biti ( ni potrebe po štelanju ) . Sedaj ga prodajam zaradi nakupa drugega motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 1 uro, boca pravi:

Da malo prekinem temo o lepoti.Imam v stroma 1000 letnik 2014 , v tem času sem naredil 82000 km brez problema , en teden nazaj sem naredil servis ventilov ( prvič odprta mašina) , zračnost je taka kot mora biti ( ni potrebe po štelanju ) . Sedaj ga prodajam zaradi nakupa drugega motorja.

odprta mašina /agregat se smatra , ko se da dol glava ali karter ali ko se odpre zaradi ojničnih ali ležajev glavne gredi , oljne črpalke .....

sklopka ne rese ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
boca

Zakaj bi moral odpirati cel motor, če je vse v redu, olja ne pije nič , sklopka je bp.lani so  v it. reviji Motociclismo  delali long test na letniku 2015 , naredili 50000 km, ga rastavili v prafaktorje, naredili vse meritve obrabe in ugotovili da je vse v mejah normale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

to, da se sname pokrov ventilov zaradi kontrole ali nastavljanja - se ne smatra kot "odpreti mašino"..torej tvoja še zdaj ni bila odprta..

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajamoto
Ob 22. 1. 2020 ob 19:48, Snečer pravi:

suzuki-v-strom-1000-2014-2018-xenon-hid-conversion-kit_34142.jpg

v primerjavi z versys 1000 in at 1000 prav grd stvor

Pa klun, cilindri štrlijo, luč..... 😂😛

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
On 1/22/2020 at 7:48 PM, Snečer said:

suzuki-v-strom-1000-2014-2018-xenon-hid-conversion-kit_34142.jpg

v primerjavi z versys 1000 in at 1000 prav grd stvor

Res je, ni lep. Ampak, ta je že "dva nazaj". Ta oblika se je prodajala samo dve. morda tri sezone? Naslednji je bil precej bol priljuden. 

stromchi.jpg.545a8d8e202b6d89ce6635b4879c594c.jpg

 

Glavna razlika pa je koncept. V2 sune, l4 potegne :lol1:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
NARGOTH

Eno vprašanje glede prvih V Stromov 1000. Je v vseh teh letih Suzuki modificiral košaro sklopke ali jo je še vedno potrebno modificirati v "garaži"? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!