Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

če lahko izklopi TC,

Zmogljiv Suzukijev sistem proti zdrsavanju iz V-Strom 1000 je vgrajen tudi v V-Strom 650 / XT. Nenehno spremlja hitrost sprednjega in zadnjega kolesa in tudi položaj plina, hitrost motorja in vklopljene senzorje prestave.

Moč motorja se prilagodi s prilagoditvijo časa vžiga in pretoka zraka. Za krmiljenje oprijema lahko izbirate med dvema programoma in možnostjo izklopa. Sistem reagira različno občutljivo v obeh variantah.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

offroad ali makadam? daj nek video :) jaz rad pogledam...

Lahko pogledaš vse, ampak pri meni doma na velikem platnu!

Slike in posnetki so v zasebnem arhivu in niso za MS!  Si pa lahko predstavljaš zakaj NE?

Objavljeno
pred 2 urami, Lost Name pravi:

Ampak ne dviguj več  kot 25 mm ker bodo drugače zavorne cevi prekratke.

Za terensko vožnjo imaš na razpolago izklopljen TC, polovični  program ali off road ali kot nekateri imenujejo rain mode. Odvisno od hrabrosti na odpiranju ročke se da peljati z vsakim programom.  Govorim iz izkušenj in ne na pamet, kot nekateri. Zato so trije programi in od lastnega znanja in izkušenj je odvisno kateri program boš izbral.  Letos zgodaj spomladi smo bil na Pamirju na 20 cm sveže zapadlega snega. Dva v sedlu in  sem vozil v offroad mapi brez težav po tistih lepih hribih ter dolinah brez težav. Zato je tudi elektronika namenjena in zelo uporabna. Pa naj strokovnjaki trdijo svojo teorijo za tipkovnicami. Praksa le pokaže svoje???

če to leti name, si povedal isto kot jaz. In ne, nisem pisal na pamet ampak iz iskušenj.

Suzikijev program ni nič kaj drugačen kot od ostalih motorjev, ki imajo bodisi programe vožnje ali sam občutljivost TCja.

Pišeš da si vozil v offroad, kar pomeni, da program dovoli vrtenje zadnje gume tudi v prazno, kar je zelo pomembno na šodru, makedamu in podobno (med drugim prilagodi ali izklopi ABS), medtem ko RAIN poveča občutljivost TCja in anulira vsakršne drsenje takoj. Namenjen je predvsem asfaltni podlagi.

ofroad in rain sta dva popolnoma različna programa. Zato sem Sneciju odgovoril, da Rain pač ne gre..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vidiš, da ne poznaš Suzukijevega TC. 

Objavljeno

ja to bo...neki novga, k dela drugače kot ostali..poznam pa kaj mora program delat za različne podlage. In vem če mal bolj hard zaplužiš bos samo skipal moped ali škodo naredil na njem, seveda, za po normanem makedamu naravnost pa ni prav nič pomembno..

Kot je pa že zgoraj napisal Spasku, ga lahko izklopiš. In to je to kar sem zapisal. Seveda pa je v teh dneh fajn mal nabijat.

Če pa programov vožnje nima, je pa še vse toliko bolj enostavno.

ps. pa bi lahko šel na suzuki stran mal pobrskat, ampak je nepotrebno za to o čemer smo govorili.

Objavljeno
pred eno uro, Lost Name pravi:

Lahko pogledaš vse, ampak pri meni doma na velikem platnu!

Slike in posnetki so v zasebnem arhivu in niso za MS!  Si pa lahko predstavljaš zakaj NE?

Zakaj ne? jaz svoje delim, mogoče so komu kdaj koristni, da vidi, kako je dejansko, brez fotošopanja :) .

Raje od doma pogledam na hitro.

Objavljeno
pred 9 minutami, Snečer pravi:

Zakaj ne? jaz svoje delim, mogoče so komu kdaj koristni, da vidi, kako je dejansko, brez fotošopanja :) .

Raje od doma pogledam na hitro.

Delim!

Ampak ne na MS!  Celotna izvedba Pamir Adventure 2020 je objavljena v video in foto materjalu od pakiranja motorjev, pakiranja kovčkov, potovanja po Pamirju in povratka v domače gnezdo. Vse je na spletu?

Objavljeno
Ob 21. 10. 2020 ob 12:48, nordkapp pravi:

Tk ti bom povedal, tud jaz sem najprej razmišljal o nove 1050, ampak, ker sem hotel stroma, sem dal karte na mizo in sicer:

- prej sem imel cbfko 1000 - ja je razlika, toliko pa spet ne, ima svoj plus pa kr nekaj minusev, zato ker sem hotel bolj pokončno držo itd...

Strom 650 zelo lepo in veliko bolj pade v ovinek, je veliko lažji za manevrirat, skratka zelo hvaležna kobilica. Poraba, stroški, denar je sveta vladar, vse je pr meni oddtehtalo.

Najbolj pa dejstvo, da pač nismo več super mladi, da smo "divjanje" preživeli in kot praviš tako kot jaz se voziš sam, ti bo čisto dovolj tudi za prehitevanje, daš pač stopnjo niže pa gas pa gre, sicer pa ali imaš motor zaradi uživanja ali preseravanja in prehitevanja, to se moraš najprej vprašati. 

Skratka razlika v ceni je ogromna, odločitev pa je itak tvoja, meni ni žal niti najmanj ne, celo tako, da sem poslal včeraj po pošti zic na predelavo v Srbijo, ker bo ta motor ostal za ever pr bajti, tudi, če ali ko si omislim ta vejkega.

Sem vozil 650ko. Super ciklistika, moči tak tak. Če vziš veliko sam gre. Sta me pa dve stvari zmotile - aerodinamika katastrofa. Z originalnim ščitom turbulence v čeladi, nato zamenjal z drugim, turbolence izginile, se pa je pojavilo tresenje čelade do te mere, da me je po malo daljši vožnji vedno bolela glava. Pri 5500rpm cel motor pade v resonanco in dobiš občutek da bo razpadu.

Za umirjeno vožnjo do 120kmh ok.

Objavljeno
Ob 21. 10. 2020 ob 18:56, Lost Name pravi:

Glej!

Nisem te kritiziral! 

 

Če sem prav seznanjen ima Borut starega Vstroma. Nov ima posodobljen agregat, kateri je dosti bolj živahen in je med njima ogromna razlika, tako, da ju ne moreš primerjat niti v sanjah. Toliko v vednost. 

 

razlika v živahnosti motorja je mala - komaj opazna. Vozil starega, imel novega.

Objavljeno
Ob 22. 10. 2020 ob 18:18, Lost Name pravi:


 


Nič ne bo brusilo. Nismo mi D..i , ???

7F69823D-71B6-47E9-BD70-EE6809F875CA.jpeg

nisem divjak, pa mi je brusilo - predvsem v dvoje pri ne prehitri vožnji - brez nižanja stopalk. Ima pa vpliv tudi teža.

Objavljeno
pred 7 urami, DAMI34 pravi:

če lahko izklopi TC, ker drugače je živa jeba. Oziroma na rain mode, bo blokiralo vsak zdrs in boš ostal v klancu brez gasa, ali OFF ali mode OFFROAD (ne vem kaj ima). Manj ko ma, bolje se pelje po terenu, preverjeno.

Konji dejansko niso problem, za previdno vožnjo je celo bolje imeti navor, pa čimnižje obrate..

Bom preden kdo zajoče, ampak elektronika za cesto je hudo moteča za teren, preverjeno. Zato je fajn, če obstajajo izbira user ali offroad, al pavsaj izklop tcja, odvisno kaj ima moped, pa kateri letnik je. 

Točno to. Jaz sem ge enkrat na terneu položu samo zato, ker sem pozabu izklopit TC. V pesku v oster klanec mu je zaprl moč in se ustavu... Ko greš na teren TC izklopi, ne pa dodaja.

Objavljeno
pred 10 urami, Andrej P pravi:

Točno to. Jaz sem ge enkrat na terneu položu samo zato, ker sem pozabu izklopit TC. V pesku v oster klanec mu je zaprl moč in se ustavu... Ko greš na teren TC izklopi, ne pa dodaja.

tut jaz GTja položu, in skoraj glanc novga SXa...zdej pa točno vem, da moram izklopit takoj ko na šoder zaplužim.

Objavljeno
pred 12 urami, Andrej P pravi:

 Pri 5500rpm cel motor pade v resonanco in dobiš občutek da bo razpadu.

Za umirjeno vožnjo do 120kmh ok.

Verjetno si imel cevno zaščito. Pri meni je dvakrat zvar popustil - nevidno. Posledica je bila ravno to kar opisuješ. Resonanca in nadležen zvok. Morda informacija za vse ostale.

Objavljeno
pred 11 urami, Scarabeo 500 pravi:

Verjetno si imel cevno zaščito. Pri meni je dvakrat zvar popustil - nevidno. Posledica je bila ravno to kar opisuješ. Resonanca in nadležen zvok. Morda informacija za vse ostale.

Sem imel, ja. Mislim, da Puig. Nisem niti pomislil, da je to lahko vzrok. Zanimivo bi bilo vedet, ali se to pojavi pri vseh ali se je samo pri mojem.

Objavljeno
pred 11 urami, Andrej P pravi:

Sem imel, ja. Mislim, da Puig. Nisem niti pomislil, da je to lahko vzrok. Zanimivo bi bilo vedet, ali se to pojavi pri vseh ali se je samo pri mojem.

Jaz mam od givija, pa nič ne kaže na "srčno" popuščanje, pa tud trese ne kot praviš, da se bo razpado, vsaj jaz nisem zasledil, itak pa ne vozim hitrostne dirke, meni je od 80-120 limit in uživancija, rad potegnem a le za kratek čas in ko moram.

Objavljeno
pred 12 urami, Andrej P pravi:

Sem imel, ja. Mislim, da Puig. Nisem niti pomislil, da je to lahko vzrok. Zanimivo bi bilo vedet, ali se to pojavi pri vseh ali se je samo pri mojem.

No, pri meni je trikrat zadeva počila. Marsikdo ne ve kaj je temu vzrok, mene pa je preveč motilo. Na Givi zaščiti se je videlo in po dveh varjenjih sem zamenjal za eno robustno - tu pa je popustil zvar. Sploh se ni videlo. Test opraviš s kosom železa. Potrkaš ali potegneš po zaščiti ima drugačen zvok kot sicer. Približno kot kontrola naper na platišču.

P6287046.thumb.JPG.a23211cf8edec3f3e97d21530e44fd6f.JPG

  • 5 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Je kateri že dal na strom 650xt povišico za bilanco. Če ja, do katere višine gre, da ni treba kablovja menjat.

Je bilo po tej akciji boljši občutek al ne?

 

Hvala

Objavljeno

Imam povišek, standardnih mer. Zaradi kablovja bi mogoče šlo še kak cm višje. Montiral sem ga zaradi "kratkih rok". Na mopedu se zdaj počutim malo bolj domače. Probal sem znančev motor, isti model, brez poviškov, vendar sem hitro ugotovil, da je s poviški boljši občutek. Nekateri so mnenja, da je to brez veze, vendar zase lahko trdim, da je to ena malenkost, ki prispeva k boljšemu počutju na motorju.

Vstrom.png

Objavljeno
pred 10 urami, Drago.P pravi:

Imam povišek, standardnih mer. Zaradi kablovja bi mogoče šlo še kak cm višje. Montiral sem ga zaradi "kratkih rok". Na mopedu se zdaj počutim malo bolj domače. Probal sem znančev motor, isti model, brez poviškov, vendar sem hitro ugotovil, da je s poviški boljši občutek. Nekateri so mnenja, da je to brez veze, vendar zase lahko trdim, da je to ena malenkost, ki prispeva k boljšemu počutju na motorju.

Vstrom.png

Hvala za odgovor, če ni skrivnost a je to za stroma650xt 2018 letnik. Pa kje si to nabavil.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!