Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pojdite v trgovske salone in boste videli realno sliko z novimi motorji. V salonih stojijo modeli, ki se trenutno  ne prodajajo, to kar pa gre, tega pa ni za dobit in so čakalne dobe kar dolge. Vsled tega tudi cene rabljenih, ki so aktualni, narastejo. In filozofija trgovcev je, da tisti, ki nekaj hoče imeti, bo tudi plačal.

  • Všeč mi je 4
Objavljeno
17 hours ago, tkc said:

A se komu sanja kaj je s cenami teh rabljenih stromov? Prodajajo se po 10 let stari kot da bi bili novi. A je tako povpraševanje? Kakšen konkurenčni motor se dobi precej ceneje.

Sem klical na Suzuki Slovenija za ceno novega z barvo, ki mi paše in so rekli da je samo še en ostal za dobavo novih, pa ne vejo kdaj bo (v-strom 650). Zato tudi držijo ceno, pa še Suzuki, ki je poznan po kvaliteti izdelka!

11 hours ago, Spasku said:

Letnik 2022 ima samo barvne kombinacije dodane.

Sem mislil, da bo kaj sprememb, zglada da bo z 700-ko.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
17 hours ago, raza said:

Pojdite v trgovske salone in boste videli realno sliko z novimi motorji. V salonih stojijo modeli, ki se trenutno  ne prodajajo, to kar pa gre, tega pa ni za dobit in so čakalne dobe kar dolge. Vsled tega tudi cene rabljenih, ki so aktualni, narastejo. In filozofija trgovcev je, da tisti, ki nekaj hoče imeti, bo tudi plačal.

Sm bil v Moto Jet kraj julija je imel V-Strom sem mislu da ima kaksnega za test nazalost ni imel.Mimogrede tudi v Italiji trenutno ga ni testnega (650) razen 1050 v Drag Centru v Pradamanu ce ga ni prodal ta cas. V Moto Jet tisocaka bi lahko kar odpeljal v 15 minutah  650 po narocilu bi dobil  v roku enga tedna priblizno(takrat).Je pa prodajalec reku da vsaka trgovina posebej naroca motorje in nihce jih ne drzi na zalogi.

Drag Center

https://dealer.moto.it/dragcenter/Usato/pagina-2

Objavljeno

Posredujem svojo izkušnjo... mogoče komu prihranim nekaj časa.

Zataknil se mi je mehanizem za odklep sedeža na V-Strom 650, letnik 2006. Pomagalo ni ne pritiskanje na sedež, ne vlečenje, privzdigovanje, cukanje, nič... Težavo sem rešil tako, da sem odstranil zadnji odbijač, kar ti omogoči delni dostop do mehanizma, da ga lahko sprostiš.

Najprej je potrebno odstraniti kovček in nosilec kovčka. Rack za nosilec kovčka je pritrjen s štirimi vijaki - sprednja dva sta tista, ki ju je potrebno odstraniti. Mislim, da je bil ključ št. 12. Potem je potrebno odviti stranska vijaka z imbus ključem. Eden je skrit za izpušnih loncem, drug pa je prosto dostopen na drugi strani (pri 1000 sta oba skrita za izpuhom). Ko vse te štiri vijake odstraniš, je potrebno odbijač najprej z rokama prijeti nekje na višini tistih vijakov na imbus in ga raztegniti ter sneti z ležišča. Potem ga je potrebno še poriniti nekoliko navzgor, da stopi iz ležišča zgornjih dveh vijakov. Ko se sprosti, ga lahko potegneš nazaj, da dostopaš do mehanizma. Če ga želiš snet, je potrebno odklopiti še zadnje luči.

No, pri meni se je izkazalo, da je bil kriv kamenček, ki sem ga lani vzel za spomin z Etne. Kako je prišel točno tja, nimam pojma :) Težavo sem opazil na začetku dopusta (nekje na ČG-Albanski meji), pred nama pa je bila še cela Albanija in Grčija. K sreči ni v nobenem trenutku bilo nujno sneti sedeža. Sem se pa naučil, da je treba osnovno orodje imeti v toolboxu izven zaklenjenega dela motorja.

photo_2021-09-19_15-34-52.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo, nekaj časa nazaj sem že spraševal zakaj smerokazi hitro utripajo. Žarnice so klasične na nitko, torej je težava v avtomatu. Ampak zakaj potem pri vklopu vseh štirih utripa z normalno hitrostjo? 

Objavljeno
1 hour ago, zupi13 said:

Zdravo, nekaj časa nazaj sem že spraševal zakaj smerokazi hitro utripajo. Žarnice so klasične na nitko, torej je težava v avtomatu. Ampak zakaj potem pri vklopu vseh štirih utripa z normalno hitrostjo? 

Poglej, če ni kakšna žarnica crknila ali pri koncu. Meni je tako blinkalo, ker je ena žarnica crknila!

Objavljeno

Kje si dobil žarnice za 10€? Kupi dve najcenejši, jih zamenjaj na eni strani in probaj L/D. Če bo razlika v hitrosti utripanja opazna, so krive žarnice. Po spominu so žarnice za smerokaze 12V 21W Ba15s. Na hitro sem našel na netu dve za 1,29€. 

Objavljeno (popravljeno)

Ali pa zmenjaj avtomat za smerokaze.

Popravljeno . Popravil Drago.P
Objavljeno (popravljeno)

Žarnico sem vzel v lokalni avto trgovini, ker sem eno polomil, ko sem jo jemal iz ležišča.... Nabavim dve in preizkusim. A ni tako, da če bi bil avtomat zanič, bi tudi varnostni utripalo hitro? Letnik je pa 2004...

Popravljeno . Popravil zupi13
Objavljeno

Preveri vse žarnice v smerokazih. Morajo bit vse 12V 21W. Sumim, da imaš vsaj dve ali celo vse štiri, 12V 10 ali 15W.  Če žarnice premalo obremenijo avtomat, ta dela hitreje. 

Ko boš kontroliral žarnice, lahko ležišče našpricaš s kontakt sprejem, ali čem podobnim.

Moj je letnik 2015, pa sem vse zamenjal z LED žarnicami. Menjal tudi avtomat za smerokaze, ki je narejen prav za LED žarnice. 

Gledam v Suzuki DL650 V-Strom & SFV650 Gladius (2004-2019) Haynes Online Manual pa ni nič konkretnih podatkov o žarnicah.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
pred 1 minuto, Slay pravi:

Vozi kdo v-stroma?..ima kdo kak komentar na ta motor?

Večinoma imamo samo dobre komentarje.

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 urami, Slay pravi:

Vozi kdo v-stroma?.

Neee, tule komentirajo samo tisti, ki ga ne vozijo :P.

Komentarje o dotičnem motorju boš našel pa od tule naprej...

Veselo branje, vreme je primeno.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Iščem , kje bi lahko kupil dežno prevleko-pokrivalo za sedež na stromu 650. Tako, da ima okrog našito gumo, da prevleko lahko samo natakneš čez sedež v primeru naliva ali pranja.

Nekje sem enkrat to videl pa ne vem več kje, lahko bi sam delal pa se mi ne da.

Če kateri ve ali mi naredi, please.

 

Objavljeno
41 minutes ago, Zlatibor said:

Iščem , kje bi lahko kupil dežno prevleko-pokrivalo za sedež na stromu 650. Tako, da ima okrog našito gumo, da prevleko lahko samo natakneš čez sedež v primeru naliva ali pranja.

Nekje sem enkrat to videl pa ne vem več kje, lahko bi sam delal pa se mi ne da.

Če kateri ve ali mi naredi, please.

 

1612239029_ScreenShot2021-12-06at12_23_42.thumb.png.1d77acf84c10ef37dc64a46d9c9ee043.png

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 14. 1. 2022 ob 18:54, ajzak pravi:

Mi lahko kot laiku nekdo razloži, kakšna je razlika med novim 650 in 650XT ?

V motorju nobene. Gre za opremo in verjetno ima XT napere.

Objavljeno

XT ima dodatno napere na platiščih, zaščitom za roke na krmilu in plastično zaščito agregata.

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo,

 

od danes lastnik Vstrom 650 XT.

Kupil z prevoženimi 620km..aprila bo imel eno leto. Prejšnji lastnik je imel že Vstrome prejšnje generacije... tega pa je kupil novega lani in si sedaj želi GSa...tak, da je tega Vstroma prodal.

 

Zanima me...dal mi je vse kar je imel....račun(TC Motoshop) in homologacijo. Servisne knjige in navodil pa nima...je rekel, da jih ni dobil. Prevoženih ima 650km....in je rekel, da pri 1000km moram na servis...do takrat naj ne vozim čez 5.000 obrati. Motor je dejansko nov.

 

Ima kdo od vas navodila? Pa čudno mi je, da ni servisne knjižice....ali to res dobim šele na prvem servisu ali kako je s tem...dejansko imam samo račun...kako je s tem v primeru garancije? Je račun dovolj?

 

Hvala za info in lp

Popravljeno . Popravil 0603
Objavljeno

Po moje najboljše, da v ponedeljek pokličeš na TC Motoshop, poveš kaj si naredil? (nakup in da imaš njihov račun) in jih prijazno prosiš za informacije o tem kar te zanima in seveda poveš, da bi tudi servis želel narediti pri njih?.

Bodo, po mojem, radi pomagali.

Al pa tudi ne?. Boš izvedel v ponedeljek?.

Objavljeno

Navodila dobiš verjetno online. Z ozirom, da je motor skoraj nov, je verjetno servisna knjiga samo še online. Vsaj pri KTMjih je tako. Vprašaj na servisu kot so ti svetovali.

Za vpeljevanje motorja je najbolje da se normalno voziš, niti konstantno čez 5 jurjev niti konstantno morit agregata. Najboljše so zavite ceste, gas gor pa dol in veliko menjavanja. Če kdaj uide čez 5 jurjev bo prej koristilo kot škodilo. Pa srečno vožnjo.

Na hitro.... navodila: https://www.genuinesuzukimanuals.com/

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!