Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Snoči sem menjal vse tri ležaje na zadnjem kolesu. Sem se kar namatral, da sem jih spravil ven. Prilagam par fotk, če koga zanima, kako so izgledali pri 112k km. 

3764A86F-112A-4971-A5A9-CBB9DC8CF9CE.jpeg

6F695AEB-F13A-441C-8DD8-76B0061A0AC1.jpeg

52A68530-845D-47AC-8158-9B104C56BBFD.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manjša dva sta videt OK, Večji zgleda pa precej "suh" in zamazan. Ostanki umazanije in maziva iz verige?

@Kiri Verižnik je še original? Na pogled ima že kar "ošpičene" zobe. V kakšnem stanju je pa veriga in prvi verižnik?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, MiNa said:

Manjša dva sta videt OK, Večji zgleda pa precej "suh" in zamazan. Ostanki umazanije in maziva iz verige?

@Kiri Verižnik je še original? Na pogled ima že kar "ošpičene" zobe. V kakšnem stanju je pa veriga in prvi verižnik?

 

Pomoje ostanki olja iz oilerja, ja. 
 

Verižnik sem menjal vred z verigo in sprednjim pred kakšnih 23k km. Sem imel danes namen snet pokrov sprednjega verižnika, da ga preverim.  Snoči sem bil prepozen. Veriga je še ok. Ima še več kot štiri črtice lufta na indikatorjih za zategovanje. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje,

kako se spremeni ura na stromu 650xt 2018 letnik naprej. Nikakor mi ne uspe kar pritisnem.

V navodilih pa ne najdem.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 hours ago, Drago.P said:

@Kiri Daj objavi podatke o ležajih in  tesnilih, da ne bom najprej razdiral, pa potem iskal robo. Pa še letnik mopeda. 

Hvala

Motor je 650, letnik 2006. 

Sprednja kolesna ležaja sta  6203-2RS
Zadnja kolesna ležaja sta 6204-2RS
ta velik zadnji ležaj je pa 62/32-2RS

 

Zadnji semering 28X47X7
Sprednji semering 22X40X7 (brez ABS)
Sprednji semering 24X40X7 (z ABS)
Semering na zobčeniku 39X65X7 - tega sem dobil samo original iz Panigaza.

Vse skupaj sem dobil za cca 60 eur.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 hours ago, Zlatibor said:

Vprašanje,

kako se spremeni ura na stromu 650xt 2018 letnik naprej. Nikakor mi ne uspe kar pritisnem.

V navodilih pa ne najdem.

Hvala

Poskusi tako: 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Drago.P pravi:

@Kiri hvala za podatke.

Moral bom preveriti, če so na mojem isti ležaji, ker je letnik 2015, pa še kolesa ima na špice. 

Zakaj bi jih menjal? Ali imaš težave? Predvidevam, da ta letnik nima toliko prevoženih, da bi bili zreli za zamenjavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam namena menjat. Moj ima okoli 31000 km. Je pa dobro imeti podatke, če bo potrebno. 

Haynes Suzuki DL650 V-Strom & SFV650 Gladius 2004-2019 Service and Repair Manual   tudi nima podatkov o ležajih.

Popravljeno . Popravil Drago.P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvovgrajene stvari so najboljše... najdlje zdržijo. Zakaj bi menjal, če dela. Ležaj ne crkne kar čez noč. ... ko čutiš, da je nekaj narobe... pogledaš in zamenjaš.

... če se ne voziš ravno nekje po Sahari, morajo ležaje zdržati XXX.XXXkm.....

 

... če spet malo pofilozofiram v mojem stilu...  :P 

... če bi ob vsaki menjavi gum vsaj očistili in podmazali simmerringe... bi bilo stanje tesnil in ležajev po XXX.XXX km še veliko bolje.

Ne vem, če to delajo vulkanizerji (tisti, ki pripeljete moped k vuklanizerju in vam tam demontirajo/montirajo kolesa).... Jaz to delam sam doma.... in veliko motoristov (ko smo se pogovarjali  o tem) je reklo ... a to je tut treba  :eek:.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Zivnorc pravi:

če se ne voziš ravno nekje po Sahari

Sahara ni problem. Ležaje najbolj uniči voda.

Pranje motorja z visokim pritiskom (niso problem samo ležeji) in vožnja po vodi, ki sega do pest koles. posebej, če si pred tem vozil po vročini. Pesta so velika in votla, ko pridejo v stik z mrzlo vodo se na hitro shladijo, kar povzroči krčenje in s tem povleče vodo mimo semeringov v ležaje. S časom se potem to izrazi z okvaro ležajev.

Kot sem že zapisal in tudi @Zivnorc tule pred mano, pri vsaki menjavi gum je kar pravi čas, da se preveri stanje ležajev.

Preventivna menjava pa mogoče le pred kakšno daljšo potjo, kjer porabiš več kot samo eno gumo :P...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

imam V-Strom 650 XT 2020. Visok sem 185 cm...na motorju je vse original...kupil novega, zaenkrat prevozil 2500 km.

Opažam cca. po uri vožnje, da se moram vstatiti in malo pretegniti...mislim, da bi bilo bolje, če bi imel višji sedež.

 

Googlam in sem našel, da obstaja original Suzuki višji sedež.

Link:

https://www.oneidasuzuki.com/store/parts-accessories/tall-seat-dl650-v-strom-2012.html

Gre za 2cm višjo original zadevo.

 

Najdel pa sem tudi tole:

https://seatconcepts.com/collections/suz-vstrm650/products/suzuki-2017-19-dl650-v-strom-tall-comfort

Tole pa je 3,8 cm višji sedež.

 

 

Pa me zanima ali je kdo od vas zamenjal original sedež...svojega edinega ne bi rad dal na custom predelavo, ker se "bojim", da ne bo narejeno OK in bom potem še na slabšem.

 

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Redne vožnje utrdijo rit, pa če še bo bolela, bi jaz potem morda razmislil o drugem sedežu. Sem enake višine in nimam problema. Problem imam na začetku sezone, potem pa čudežno zgine. :) Imam pa ovčko pod ritjo. Paše, sploh v vročini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Redne vožnje utrdijo rit, pa če še bo bolela, bi jaz potem morda razmislil o drugem sedežu. Sem enake višine in nimam problema. Problem imam na začetku sezone, potem pa čudežno zgine. :) Imam pa ovčko pod ritjo. Paše, sploh v vročini.

Dejansko res nisem prepričan ali me boli rit ali noge...pač paše se mi vstati in pretegniti...moram biti res pozoren kaj me sploh začne mučiti. :)

Popravljeno . Popravil 0603
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, 0603 pravi:

Dejansko res nisem prepričan ali me boli rit ali noge...pač paše se mi vstati in pretegniti...moram biti res pozoren kaj me sploh začne mučiti. :)

Sicer se sliši čudno. Pred večjim potovanjem sem si nabavil nove hlače. Na kratkih vožnjah so bile super. Na malo daljši pa me je zategovalo med stegni, (bolela je rit in kolena) moral sem ven pobrati ščitnike za kolena - bilo je bolje, pa vseeno jih je nato posvojila žena. Njen komentar - boljših hlač še nisem imela.

Ti samo vozi in uživaj in čim manj razmišljaj kaj te moti - bo vse počasi minilo. Če se na uro pretegneš, je čisto normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Sicer se sliši čudno. Pred večjim potovanjem sem si nabavil nove hlače. Na kratkih vožnjah so bile super. Na malo daljši pa me je zategovalo med stegni, (bolela je rit in kolena) moral sem ven pobrati ščitnike za kolena - bilo je bolje, pa vseeno jih je nato posvojila žena. Njen komentar - boljših hlač še nisem imela.

Ti samo vozi in uživaj in čim manj razmišljaj kaj te moti - bo vse počasi minilo. Če se na uro pretegneš, je čisto normalno.

Se pravi ti si enako visok in imas enak motor in original sedež, stopalke in višino belance...vse kot iz tovarne in ti popolnoma ustreza?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, 0603 pravi:

Se pravi ti si enako visok in imas enak motor in original sedež, stopalke in višino belance...vse kot iz tovarne in ti popolnoma ustreza?

Razmerja bi lahko bila drugačna. (v mislih imam predvsem pokrčenost kolen, ostalo mi povsem ustreza) Ja, sem se navadil. Imam vse original.

Že dolgo nimam več v hlačah kolenskih ščitnikov - mi je zelo moteč faktor. Namesto njih vstavim 5 mm ležalno peno za na plažo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

33 minutes ago, 0603 said:

Se pravi ti si enako visok in imas enak motor in original sedež, stopalke in višino belance...vse kot iz tovarne in ti popolnoma ustreza?

Kupi in zmontiraj si set za znižanje stopalk. Vse imaš opisano v tej temi. Samo poišči si. Z znižanjem stopalk bodo noge manj pokrčene in zadnjica bo bolje sedela zaradi drugega pološaja stegen saj bodo stegna imela večjo naležno površino. Brez skrbi, ne boš bolj stružil z stopalkami, kot doslej😜

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, 0603 pravi:

Dejansko res nisem prepričan ali me boli rit ali noge...pač paše se mi vstati in pretegniti...moram biti res pozoren kaj me sploh začne mučiti. :)

Lej..vožnja motorja ni turizem. Jebiga. Kako bi jokal če bi mel cestaka.

Vožnja mora biti aktivna. Od presedanja do vstajanja in vožnje stoje. Zadnji 2 leti vozim podoben segment in je prekleto relax napram st in ss motorjem. 

Štrom spada med kategorijo relax. 

Kaj lahko v tem segmentu narediš:

1. Gel comfort sedež

2. Adapterji na stopalkah, da dodatno povečaš distanco sedež stopalka

Ali greš in voziš. Utrdiš rit in noge. Fitnes ne škodi.

Ali greš na ofroad in mal več delaš s telesom

Tak enostavno je to.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vzami resno vse kar tukaj lahko prebereš. Enim ni pomoči. Uredi si ergonomijo tako, kot ti odgovarja. Pol pa samo vozi in uživaj.
Ni potrebe, da si sedaj rit utrjuješ z vibratorjem za beton😜😜😜

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Ne vzami resno vse kar tukaj lahko prebereš. Enim ni pomoči. Uredi si ergonomijo tako, kot ti odgovarja. Pol pa samo vozi in uživaj.
Ni potrebe, da si sedaj rit utrjuješ z vibratorjem za beton😜😜😜

citiram: "Ne vzami resno vse kar tukaj lahko prebereš"

tudi tvoja objava je samo in zgolj od tule :P

Mogoče tebi, ali še komu ni jasno..100 ljudi 100 informacij , vsak ma svojo. Kar ne pomeni, da se polovica dela pametne, polovica je pa brihtna u 100 mater.

 

Če ti povem nekaj od vibratorja, zgolj med nama. 790ktm ma tako trd zic, da me je prekleto rit bolela, pa sem na pručkah preživel mnogo časa. 

Rit se ščasoma utrdi. Medtem ko sem razmišljal, da bi bilo pametno vzeti blazinico za pod rit, se je rit navadila....sej še mal godrnja, ampak premalo, da bi šel v investicijo.

Diskreditacija ostalih članov v stilu "enim ni pomoči" je napihovanje lastnega ega, ki očitno ima edini prav.

Ne replicirat, ker bova zapela.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pusti KTM.  Tema je Suzuki. Ne potrebe o smetenju. Verjamem, da VStorma poznam bolje. 😜

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!