Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 minutami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Pusti KTM.  Tema je Suzuki. Ne potrebe o smetenju. Verjamem, da VStorma poznam bolje. 😜

a poznaš tudi njegovo rit?

 

Lahko trdiš, da so informacije, ki sva jih samo 2 zgoraj pišoča podala zavajajoče?

 

Objavljeno

Nihče izmed vas torej ni zamenjal original sedeža, da bi imel tovrstne izkušnje...predvsem me zanima kak feedback okoli višjega sedeža.

Sicer pa hvala za vse informacije... uporabim kar je uporabno...

Objavljeno

 

pred 18 urami, 0603 pravi:

Nihče izmed vas torej ni zamenjal original sedeža, da bi imel tovrstne izkušnje...predvsem me zanima kak feedback okoli višjega sedeža.

Sicer pa hvala za vse informacije... uporabim kar je uporabno...

Glede na to, da je potekalo pred kratkim srečanje VStrom skupine Slovenije na katerem sem bil  prisoten in, da poznam veliko voznikov ne poznam nobenega, da bi na novem montiral drug sedež. Ovčka znižanje stopalk in to je to.

Sedaj sediš samo na zadnjici. Prvo znižaj stopalke in boš sedel še na mečih. Stane te dobrih 30 fičnikov.Dodaj le fliko ovčke.  In potem povej kako se sedi. Sem siguren, da ne boš več razmišljal o drugem sedežu🤣🤣🤣

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo, močno me zanima novi vstrom 1050 pa nikjer ni testnega za vsaj nekaj km sprobat... Ali kdo tu pozna kakšno varianto, tudi rent... LJ, Gorenjska.... ali pa "menjava za nekaj km"... Sam sem še vedno na xtz legendi.

 

Objavljeno

Dober večer vsem motoristom in motoristkam, javljam se vam po letu in 1 mesecu z nadaljnimi izkušnjami glede motorja SUZUKI DL 1000, letnik 2018 ( oktober ). Moj prvi post je bil zaključen pri 32415 km z dnem 09.11.2019. Drugega sem nadaljeval pri 63.270 km z dnem: 18.5.2021. Danes dne: 25.06.2022 , jih ima motor 91.100 km. 

Vmes se ni zgodilo nič dramatičnega razen rednega servisa na vsakih 11.000 km , menjava gum in nekaj lepotnih-potovalnih-praktičnih dodatkov za motor. Nekaj bi vam želel povedati, sem hotel zamenjati motor po sistemu staro za novo. Motor so mi ocenili tako slabo, da sem se odločil, da ga bom imel, dokler bo šel. Pri teh kilometrih nobenih napak, pri prvem postu sem opisal edino manjšo napako, ki pa je bila odpravljena še v garanciji. Namesto prodaje starega sem se odločil, da bom kupil še enega za svojo dušo, Suzukija pa malo razbremenil in ga uporabljal za tujino. Kupil sem HONDO REBEL 1100 DCT . Špasen motor za zabavo poleg tega je automatik. Motor je od Afrike Twin vozne karakteristike kot naked vendar pa je po videzu cruiser. Ga uporabljam za po Sloveniji. Zelo zanimiv motorček oziroma zabaven.

Bistvo pa je tole:

SUZUKI dela in to mi je všeč. Pa srečno....

Se opravičujem, nehote sem odprl nov topic pod SUZUKI VSTROM. Kako zbrisati ?

Hvala in lep pozdrav

Objavljeno
pred 9 urami, paldam pravi:

Dober večer vsem motoristom in motoristkam, javljam se vam po letu in 1 mesecu z nadaljnimi izkušnjami glede motorja SUZUKI DL 1000, letnik 2018 ( oktober ). Moj prvi post je bil zaključen pri 32415 km z dnem 09.11.2019. Drugega sem nadaljeval pri 63.270 km z dnem: 18.5.2021. Danes dne: 25.06.2022 , jih ima motor 91.100 km. 

Vmes se ni zgodilo nič dramatičnega razen rednega servisa na vsakih 11.000 km , menjava gum in nekaj lepotnih-potovalnih-praktičnih dodatkov za motor. Nekaj bi vam želel povedati, sem hotel zamenjati motor po sistemu staro za novo. Motor so mi ocenili tako slabo, da sem se odločil, da ga bom imel, dokler bo šel. Pri teh kilometrih nobenih napak, pri prvem postu sem opisal edino manjšo napako, ki pa je bila odpravljena še v garanciji. Namesto prodaje starega sem se odločil, da bom kupil še enega za svojo dušo, Suzukija pa malo razbremenil in ga uporabljal za tujino. Kupil sem HONDO REBEL 1100 DCT . Špasen motor za zabavo poleg tega je automatik. Motor je od Afrike Twin vozne karakteristike kot naked vendar pa je po videzu cruiser. Ga uporabljam za po Sloveniji. Zelo zanimiv motorček oziroma zabaven.

Bistvo pa je tole:

SUZUKI dela in to mi je všeč. Pa srečno....

Se opravičujem, nehote sem odprl nov topic pod SUZUKI VSTROM. Kako zbrisati ?

Hvala in lep pozdrav

bo urejeno.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav vsem skupaj.

Sem lastnik v-stroma 650,letnik 2005 in sicer je v moji lasti že 12 let in moram reči da mi je motor res prirasel k srcu. Do danes vse BP. Predvsem je motor za tiste,ki smo višje postave(193cm). Kot vsaka stvar,pa se bo tudi najino druženje počasi končalo. 😁

Odločil sem se za nakup močnejšega motorja. In sicer kolebam med versysem 1000 in v-stromom 1000 sport adventure tourer. Če ima kdo izkušnje s katerim od teh motorjev bi lepo prosil za objektivno mnenje+,-...

Objavljeno

Najboljša poteza je najti testna motorja in na lastni riti preizkusiti enega in drugega. Tako boš najlažje ocenil kaj ti bolj odgovarja. Mnenja lastnikov so običajno v stilu: "Vsak svojega konja hvali".

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 17. 7. 2022 ob 15:59, Jani009 pravi:

Lep pozdrav vsem skupaj.

Sem lastnik v-stroma 650,letnik 2005 in sicer je v moji lasti že 12 let in moram reči da mi je motor res prirasel k srcu. Do danes vse BP. Predvsem je motor za tiste,ki smo višje postave(193cm). Kot vsaka stvar,pa se bo tudi najino druženje počasi končalo. 😁

Odločil sem se za nakup močnejšega motorja. In sicer kolebam med versysem 1000 in v-stromom 1000 sport adventure tourer. Če ima kdo izkušnje s katerim od teh motorjev bi lepo prosil za objektivno mnenje+,-...

Imel sem 2X  SV 1000 z identičnim agregatom, kot ga ima VStron 1000. To je zelo grob agregat V2 zasnove. Uporabni obrati so od cca 3500 1/min naprej...pod tem območjem ruka-cuka...

Versys 1000 ima L4 mašino od Z1000/SX motorja. Uglajen...4 valji...nič ruka-cuka... bolj potovalni SUV varianta. Zna biti malce težji od VStroma (nisem šel preverjat)....ampak za strogo cestno uporabo bi bil za  moje pojme lepši za vozit.

...sej včasih pogrešam V2 mašino...ampak proti 4 valjem se skrije v vseh pogledih...razen zvoku.

To ne moje osebno mnenje.

Drugače pa, kot je napisal @raza

Objavljeno

Samo firbec me matra, a je kateri že kaj zasledil okrog posodobitve stroma 650, je na vidiku kaj novega malo močnejšega nekaj vmesnega med 650 in 1050 v smislu tam nekje 800-900.

 

Objavljeno
pred eno uro, Zlatibor pravi:

Samo firbec me matra, a je kateri že kaj zasledil okrog posodobitve stroma 650, je na vidiku kaj novega malo močnejšega nekaj vmesnega med 650 in 1050 v smislu tam nekje 800-900.

 

Zamenjaj sprednji zobnik iz 15 zob na 14, pa boš pridobil na moči in izgubil končno hitrost.

Objavljeno
pred 6 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Zamenjaj sprednji zobnik iz 15 zob na 14, pa boš pridobil na moči in izgubil končno hitrost.

To ja sam mene bolj zanima v smislu kompletne renovacije stroma ta malega.

Objavljeno

Zdravo,

 

zanimam se za zamenjavo original izpuha...Vstrom 650 XT 2021.
Kolikor iščem po netu...MASS izpuh je dobra zadeva...uredijo montažo in homologacijo...tak, da je vse legalno.

Ne najdem pa nobene druge legalne alternative...informativno sem povprašal pri Akrapoviču...za moj motor imajo samo "racing" izpuh..katerega ni mogoče homologirati. Čudno, da za tak tip motorja nimajo ničesar v "street legal" ponudbi.

Ebay...Delkevič, Mivv, Arrow, ipd....tega ne moreš homologirati v Slo ali lahko?

 

Je kdo od vas zamenjal in s čim?

 

Hvala in lp

Objavljeno
pred 9 minutami, 0603 pravi:

Zdravo,

 

zanimam se za zamenjavo original izpuha...Vstrom 650 XT 2021.
Kolikor iščem po netu...MASS izpuh je dobra zadeva...uredijo montažo in homologacijo...tak, da je vse legalno.

Ne najdem pa nobene druge legalne alternative...informativno sem povprašal pri Akrapoviču...za moj motor imajo samo "racing" izpuh..katerega ni mogoče homologirati. Čudno, da za tak tip motorja nimajo ničesar v "street legal" ponudbi.

Ebay...Delkevič, Mivv, Arrow, ipd....tega ne moreš homologirati v Slo ali lahko?

 

Je kdo od vas zamenjal in s čim?

 

Hvala in lp

Kot si napisal v odebeljenem tekstu....

...za ostalo ne vem..... verjetno se da.... ampak, če se hočeš rešiti vseh neprijetnosti za homologacijo, kot si omenil v zadnjem stavku, bi se jaz držal tega,  kot si napisal v odebeljenem tekstu

Objavljeno

Italjani imajo tega kar nekaj v google vpiši scarico in tip motorja. Vizualno precej lepši. Na youtubu pa imaš posnetke zvoka.

Objavljeno

Kot sem gledal kupiš, lahko tudi po netu, daš zmonirat mehaniku da imaš račun za montažo. Potem homologacijo in račun neseš na avrokrko in to je to.

Objavljeno
18 minutes ago, nokk2 said:

Italjani imajo tega kar nekaj v google vpiši scarico in tip motorja. Vizualno precej lepši. Na youtubu pa imaš posnetke zvoka.

Ja..to sem. Samo me zanima kako je s homologacijo potem v SLO.

Ali ima kdo izkušnje glede nakupa takega preko ebay in homologacijo?

Objavljeno

Če se še enkrat oglasim tule in napišem svoje mnenje:

 

Zakaj sploh rabiš nov izpuh?

.... če se misliš voziti brez dB killerja, te bodo slej ko prej ustavili policaji, ker so čedalje bolj alergični na hrup.... z dB killerjem pa ne bo kaj dosti razlike, kot original izpuh...

...če misliš iti v recimo Avstrijo, pa če imaš demontiran katalizator, bo spet sranje...

... ali misliš malo znižati maso motorja.... za tista dva kg? .... se bo peljalo  kaj bolje?

.... velikost aftermarket izpuha je najbrž enaka kot original....

...na moči motorja ne boš pridobil nič (ne boš opazil)...

 

... res pa je fajn (nekaj cajta) ... če imaš kako novo stvar...  :D 

 

pozanimaj se pri Igorju (Mass) v Renčah.... dec na mestu... vse zrihta. Prideš.... in odpelješ. Vse zrihta. ...in zelo ugodno. Močno priporočam. Tudi če kaj uničiš imaš zagotovljen servis izpuha... popravilo... menjavo polnila.... 

 

Objavljeno
pred 3 urami, 0603 pravi:

Ja..to sem. Samo me zanima kako je s homologacijo potem v SLO.

Ali ima kdo izkušnje glede nakupa takega preko ebay in homologacijo?

Glej da je s certifikatom(ponavadi pise zraven) in to mora it čez če imaš račun za vgradnjo. Za motor probal nisem za avto pa

Objavljeno (popravljeno)
Ob 17. 7. 2022 ob 15:59, Jani009 pravi:

Lep pozdrav vsem skupaj.

Sem lastnik v-stroma 650,letnik 2005 in sicer je v moji lasti že 12 let in moram reči da mi je motor res prirasel k srcu. Do danes vse BP. Predvsem je motor za tiste,ki smo višje postave(193cm). Kot vsaka stvar,pa se bo tudi najino druženje počasi končalo. 😁

Odločil sem se za nakup močnejšega motorja. In sicer kolebam med versysem 1000 in v-stromom 1000 sport adventure tourer. Če ima kdo izkušnje s katerim od teh motorjev bi lepo prosil za objektivno mnenje+,-...

Jaz imam novega XT-ja od leta 2020 pred tem pa sem imel 2003- tisočaka. Motorja sta tehnično zelo podobna, a je novi model za vožnjo bistveno lepši in lažji. Primerjava s ST 1000 izpred 20 let je neprimerna. Že na starem v Stromu nista enako deloval. Z dodelano elektroniko in drugačnim navorom je motor super vozen. Če pri starem res nisi vedel v kateri prestavi bi speljal kakšno rido in je v napačni neusmiljeno tresel, pri novem tega več ni. V šali pravim, da se vozi kot avtomatik. Si visok, kot tudi jaz in to je motor namenjen za nas. Lahko tudi nastaviš višino sedeža, kar meni super ustreza. Če že nabavljaš predlaam, da izbereš XT izvedenko in ne osnovnega V Stroma. Za 1.500 € dobiš kup uporabne opreme (led osvetlitev, tempomat, hill holder, nastavljiv vizir, rolbar, ki je meni rešil, če ne življenje vsaj nogo....)

Mogoče še pravilo iz športa, ne menjaj ekipe, ki zmaguje. Končno pa se boš moral odločiti sam.

Popravljeno . Popravil sekretar
  • Všeč mi je 3
  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Za frenda rabim nekoga, ki bi popravil magnete na vztrajniku na DL1000 2005, če se to sploh da. En magnet je hin, ker se je odlepil in je šel na dva kosa. Če se ne da, kje kupit drugega? Hvala za pomoč.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!