zundapp Objavljeno Avgust 1, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2021 (popravljeno) Prodaja poškodovane osebne avtomobile, drugače pa poštem mož. Pa v Nemčiji ima tudi firmo. Popravljeno Avgust 1, 2021. Popravil zundapp
Spasku Objavljeno Avgust 1, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2021 2 minutes ago, zundapp said: Prodaja poškodovane osebne avtomobile, drugače pa poštem mož. Ja sem vidu precej razbitih avtomobilov na dvorišču to je znak za alarm.Tudi ta BMW je bil potleh.Zgleda kot da se je zvrnu pri niski hitrosti popraskan na več mestih. Pri BMW ju se lahko hitro kaj zalomi cenovno če kaj ne funkcionira.Hvala zunddap
Erikcslo Objavljeno September 13, 2021 Opozori Objavljeno September 13, 2021 Kam to prilepit, novi AB 2022
motorist444 Objavljeno September 26, 2021 Opozori Objavljeno September 26, 2021 Pozdravljeni, zanimam se za nakup potovalnega motorja/endura. Nisem motoristični začetnik, saj sem celo mladost imel opravka z raznoraznimi motorji, sem pa začetnik v A kategoriji.. Zaradi želje po vožnji na daljše relacije, se nagibam predvsem k motorjem stila Kawasaki Versys, Suzuki V-strom, Honda Transalp/Varadero, ne izključujem pa drugih variant. Zavedam se, da ima vsak svoje preference, ter da mora vsak dobiti lastno mnenje ter seveda zadosti debelo denarnico pred nakupom, vendar me vseeno zanimajo vaša mnenja kateri motor kupiti, prednosti / slabosti, cenovni razponi itd.. Kawasaki Versys 650/Versys 1000 Suzuki V-strom 650 DL/1000DL Triumph Tiger 900 Varadero/Transalp morda GS? Zanima me še, če se kot vozniku začetniku splača najprej kupiti motor z nižjo kubaturo ali je boljše kar takoj kupiti "jurja"? Lep pozdrav in srečno vožnjo vsem!
DAMI34 Objavljeno September 26, 2021 Opozori Objavljeno September 26, 2021 pred 20 urami, motorist444 pravi: Pozdravljeni, zanimam se za nakup potovalnega motorja/endura. Nisem motoristični začetnik, saj sem celo mladost imel opravka z raznoraznimi motorji, sem pa začetnik v A kategoriji.. Zaradi želje po vožnji na daljše relacije, se nagibam predvsem k motorjem stila Kawasaki Versys, Suzuki V-strom, Honda Transalp/Varadero, ne izključujem pa drugih variant. Zavedam se, da ima vsak svoje preference, ter da mora vsak dobiti lastno mnenje ter seveda zadosti debelo denarnico pred nakupom, vendar me vseeno zanimajo vaša mnenja kateri motor kupiti, prednosti / slabosti, cenovni razponi itd.. Kawasaki Versys 650/Versys 1000 Suzuki V-strom 650 DL/1000DL Triumph Tiger 900 Varadero/Transalp morda GS? Zanima me še, če se kot vozniku začetniku splača najprej kupiti motor z nižjo kubaturo ali je boljše kar takoj kupiti "jurja"? Lep pozdrav in srečno vožnjo vsem! tema že obstaja, le posikat (poiskat jebemtiguglčrkovalnico) jo je potrebno. Versis 1000, sploh če se boš vozil v dvoje, drgač je tudi 650 dovolj. Zakaj, ekonomičen, neuničljiv, servisna mreža. motorist444 in skalar36 2
skalar36 Objavljeno September 26, 2021 Opozori Objavljeno September 26, 2021 Jest dam glas v strom 1000. Isto kot je dami naštel, le da ima kolesa bolj primerna, ce je zelja zapeljat dol iz asfalta na kako makedamsko pot. Ce pa cenovno... Pa zmaga Honda transalp 700. Rabljena je precej cenejša od ostalih v tem rangu. DAMI34, motorist444, vandrovec in 1 other 4
Scarabeo 500 Objavljeno September 26, 2021 Opozori Objavljeno September 26, 2021 Če dobiš kakšnega izrazito poceni ga kupi, drugače pa 1000 tisočaka ali pa 900 tigra. vandrovec in motorist444 2
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno September 26, 2021 Opozori Objavljeno September 26, 2021 Pozabljamo pa na zelo pomemben podatek! Velikost voznika! Čisto zastonj je 1000 ccm, če potem z nohti dosežeš asvalt. Na koncu koncev se je potrebno spraviti na sedež, premikati motor, ustaviti v križišču… na konici prstov…. Letos je že peljal avto čez motorista, ko se je ustavil izven kolesnice na grebenu, stegnil noge-v prazno ter padel pod nasproti vozeče vozilo. motorist444, skalar36, Akito in 5 others 8
ukica Objavljeno September 26, 2021 Opozori Objavljeno September 26, 2021 Ce se vozis sam.. je 600/650 cisto dovolj. Ponavadi imajo nizje tezisce, so lazji, bolj okretni. MiNa, motorist444 in thumper 3
Tedybear Objavljeno September 27, 2021 Opozori Objavljeno September 27, 2021 Ob 26. 9. 2021 ob 14:09, motorist444 pravi: Pozdravljeni, zanimam se za nakup potovalnega motorja/endura. Nisem motoristični začetnik, saj sem celo mladost imel opravka z raznoraznimi motorji, sem pa začetnik v A kategoriji.. Zaradi želje po vožnji na daljše relacije, se nagibam predvsem k motorjem stila Kawasaki Versys, Suzuki V-strom, Honda Transalp/Varadero, ne izključujem pa drugih variant. Zavedam se, da ima vsak svoje preference, ter da mora vsak dobiti lastno mnenje ter seveda zadosti debelo denarnico pred nakupom, vendar me vseeno zanimajo vaša mnenja kateri motor kupiti, prednosti / slabosti, cenovni razponi itd.. Kawasaki Versys 650/Versys 1000 Suzuki V-strom 650 DL/1000DL Triumph Tiger 900 Varadero/Transalp morda GS? Zanima me še, če se kot vozniku začetniku splača najprej kupiti motor z nižjo kubaturo ali je boljše kar takoj kupiti "jurja"? Lep pozdrav in srečno vožnjo vsem! Karkoli vzameš, ne moreš zgrešiti. Za lazje odločanje preveri še servisne intervale, dostopnost servisa, cene dodatne opreme, rezervnih delov. Če stanje na TRR ni največji izziv, imaš samo sladke skrbi. thumper, C eagle in motorist444 3
maus Objavljeno September 27, 2021 Opozori Objavljeno September 27, 2021 Ninđa zadovolji vse vaše potrebe ... in moje od potovanja, dirkanja, off road, makadam, grabn .. vse se da z njo počet ... preverjeno
thumper Objavljeno September 27, 2021 Opozori Objavljeno September 27, 2021 Ob 26. 9. 2021 ob 14:09, motorist444 pravi: Pozdravljeni, zanimam se za nakup potovalnega motorja/endura. Nisem motoristični začetnik, saj sem celo mladost imel opravka z raznoraznimi motorji, sem pa začetnik v A kategoriji.. Zaradi želje po vožnji na daljše relacije, se nagibam predvsem k motorjem stila Kawasaki Versys, Suzuki V-strom, Honda Transalp/Varadero, ne izključujem pa drugih variant. Zavedam se, da ima vsak svoje preference, ter da mora vsak dobiti lastno mnenje ter seveda zadosti debelo denarnico pred nakupom, vendar me vseeno zanimajo vaša mnenja kateri motor kupiti, prednosti / slabosti, cenovni razponi itd.. Kawasaki Versys 650/Versys 1000 Suzuki V-strom 650 DL/1000DL Triumph Tiger 900 Varadero/Transalp morda GS? Zanima me še, če se kot vozniku začetniku splača najprej kupiti motor z nižjo kubaturo ali je boljše kar takoj kupiti "jurja"? Lep pozdrav in srečno vožnjo vsem! največji aspekt je cenovni razpon..rabljen ali nov..
DAMI34 Objavljeno September 28, 2021 Opozori Objavljeno September 28, 2021 pred 17 urami, thumper pravi: največji aspekt je cenovni razpon..rabljen ali nov.. dnar ni problem, saj je tud GSa omenil thumper 1
thumper Objavljeno September 28, 2021 Opozori Objavljeno September 28, 2021 pred 2 urami, DAMI34 pravi: dnar ni problem, saj je tud GSa omenil odvisno od želja po opremi.. tiger 850 sport zna biti ena taka solidna varianta.. malo manj konjev kot 900 a tudi cenejši.. še zmeraj se lahko 2 peljeta na neke normalne razdalje.. poraba pri teh agregatih je zelo okusna .. jurja.. jaz zaenkrat še shajam z 865 ccm in nekih 73 konji .... tako da se da .. tudi 9200 km v 13 etapah je zneslo..
Snečer Objavljeno September 28, 2021 Opozori Objavljeno September 28, 2021 Ob 26. 9. 2021 ob 14:09, motorist444 pravi: Pozdravljeni, zanimam se za nakup potovalnega motorja/endura. Nisem motoristični začetnik, saj sem celo mladost imel opravka z raznoraznimi motorji, sem pa začetnik v A kategoriji.. Zaradi želje po vožnji na daljše relacije, se nagibam predvsem k motorjem stila Kawasaki Versys, Suzuki V-strom, Honda Transalp/Varadero, ne izključujem pa drugih variant. Zavedam se, da ima vsak svoje preference, ter da mora vsak dobiti lastno mnenje ter seveda zadosti debelo denarnico pred nakupom, vendar me vseeno zanimajo vaša mnenja kateri motor kupiti, prednosti / slabosti, cenovni razponi itd.. Kawasaki Versys 650/Versys 1000 Suzuki V-strom 650 DL/1000DL Triumph Tiger 900 Varadero/Transalp morda GS? Zanima me še, če se kot vozniku začetniku splača najprej kupiti motor z nižjo kubaturo ali je boljše kar takoj kupiti "jurja"? Lep pozdrav in srečno vožnjo vsem! Yamaha Tenere 700. Najots 1
motorist444 Objavljeno September 29, 2021 Opozori Objavljeno September 29, 2021 Ob 26. 9. 2021 ob 22:17, SAR-Solo Adventure rider pravi: Pozabljamo pa na zelo pomemben podatek! Velikost voznika! Čisto zastonj je 1000 ccm, če potem z nohti dosežeš asvalt. Na koncu koncev se je potrebno spraviti na sedež, premikati motor, ustaviti v križišču… na konici prstov…. Letos je že peljal avto čez motorista, ko se je ustavil izven kolesnice na grebenu, stegnil noge-v prazno ter padel pod nasproti vozeče vozilo. Se popolnoma strinjam, da je velikost pomembna. Sam ne spadam namreč med višje ljudi, ampak menim da ne bi s svojimi 174 cm ne bi smelo bit težav ali pač?
thumper Objavljeno September 29, 2021 Opozori Objavljeno September 29, 2021 ali pač .. višina voznika ni vse.. recimo debelina bedr lahko naredi veliko razliko na istem motorju.. veliko je odvisno tudi od oblike sedeža .. motorist444 1
motorist444 Objavljeno September 29, 2021 Opozori Objavljeno September 29, 2021 Ob 26. 9. 2021 ob 16:39, DAMI34 pravi: tema že obstaja, le posikat (poiskat jebemtiguglčrkovalnico) jo je potrebno. Versis 1000, sploh če se boš vozil v dvoje, drgač je tudi 650 dovolj. Zakaj, ekonomičen, neuničljiv, servisna mreža. Za Versys in Vstrom se namreč najbolj nagibam. Hkrati pa se postavlja še drugo vprašanje, na katerega ste mi odgovorili in sicer o kubaturi. Najlepša hvala
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno September 29, 2021 Opozori Objavljeno September 29, 2021 Tudi možno. Sam imam 180 cm. Pomembna je konstrukcija spodnjega dela telesa, oziroma dolžina nog. Vedeti moramo, da imamo različno telesno konstrukcijo.Prištej še na zadnjico podloženo obleko in da stojiš nad motorjem v razkoraku. Širši je sedež, bolj narazen boš stal. Zato je potrebno samo to, da se oblečeš v moto hlače, obutev in sedeš na motor. Le takrat dobiš pravo sliko. VStrom 650 mi je bil tako, tako. Ravno dovolj visok, oziroma na zgornji meji. Transalp pa mi je ful sedel pod rit in me vožnja z njim manj utruja kot me je Vstrom. Zanimivo? motorist444 1
motorist444 Objavljeno September 29, 2021 Opozori Objavljeno September 29, 2021 Ob 28. 9. 2021 ob 14:04, DAMI34 pravi: dnar ni problem, saj je tud GSa omenil nemoremo reči, da ni problem, je pa definitvno GS nek "role model" in verjetno neuslišana želja marsikaterega adventure motorista pa tudi drugih. Je pa zaradi cene velikokrat nedostopen
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno September 29, 2021 Opozori Objavljeno September 29, 2021 pred 2 minutami, motorist444 pravi: Za Versys in Vstrom se namreč najbolj nagibam. Hkrati pa se postavlja še drugo vprašanje, na katerega ste mi odgovorili in sicer o kubaturi. Najlepša hvala Odvisno kako imaš razporejena kolesca v glavi. Če si umirjen in preudaren ti bo 600, 650, 700 dovolj. Če pa si malo pred servisom pa pozabi na “mlinčke”. Jurja za pred lokal, jurja za prehitevati avtobuse in jurja kubikov za … maline?. Jurja +. Manj ne!? MiNa in Akito 2
motorist444 Objavljeno September 29, 2021 Opozori Objavljeno September 29, 2021 pred 4 minutami, thumper pravi: ali pač .. višina voznika ni vse.. recimo debelina bedr lahko naredi veliko razliko na istem motorju.. veliko je odvisno tudi od oblike sedeža .. Mislim da obstaja izraz v angleščini "inseam" in sicer kot velikost koraka. Sam ga imam 83 cm. Hvala za odgovor! pred 4 minutami, SAR-Solo Adventure rider pravi: Odvisno kako imaš razporejena kolesca v glavi. Če si umirjen in preudaren ti bo 600, 650, 700 dovolj. Če pa si malo pred servisom pa pozabi na “mlinčke”. Jurja za pred lokal, jurja za prehitevati avtobuse in jurja kubikov za … maline?. Jurja +. Manj ne!? Kolesca hehe, lahko bi debatirali. Ampak mislim da so se kolesca z leti le malo postavla na svoje mesto in ne šibajo tako kot so ko smo bili mulci. Mislim da dobivam pravo sliko iz vaših odgpovorov Hvala
skalar36 Objavljeno September 29, 2021 Opozori Objavljeno September 29, 2021 Z višino je tko, da ni panike pri 174 ccm sem vozil vse možne motorje. Če je malo previsok, pač osvojiš določeno tehniko s presedanjem na sedežu. Za obračanje pa višina nima veze. Ko sam motor obračam, ne sedim na njem. Sestopim in ga obrnem. Kar se tiče kubature. Moja Transalp 700 je čist dovolj za vožnjo 2 ljudi. Jaz imam z opremo 95 kg. Žena cca 70. Kamot prehitim vsak avto, ali tovornjak. Pač malo delam z menjalnikom. Čist super za fjakat sem in tja. Če pa imaš tisočaka, je pa nek poseben filling, neki tazga, k se ti smeji pod čelado, ko ga voziš. Ko obrneš ročko za gas...si kuj par let mlajši. C eagle, MiNa, Scarabeo 500 in 1 other 3 1
DAMI34 Objavljeno September 29, 2021 Opozori Objavljeno September 29, 2021 pred 37 minutami, motorist444 pravi: Se popolnoma strinjam, da je velikost pomembna. Sam ne spadam namreč med višje ljudi, ampak menim da ne bi s svojimi 174 cm ne bi smelo bit težav ali pač? meni pri isti višini je prekleto pomembna pred 28 minutami, motorist444 pravi: nemoremo reči, da ni problem, je pa definitvno GS nek "role model" in verjetno neuslišana želja marsikaterega adventure motorista pa tudi drugih. Je pa zaradi cene velikokrat nedostopen ni, verjemi (role model) za isti denar se dobi marsikaj japonskega, ki je boljše
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno September 29, 2021 Opozori Objavljeno September 29, 2021 Mi je kolega rekel, da mora imeti motor jurja! Zakaj? Ja, da ne rabim toliko menjavati. Poknem parkrat gor po menjalniku in pol je tolko navora, da potem samo tiščim po gasu. OK? A ovike tudi sečeš? Ja! Zakaj si pa potem avtomatika ne kupiš in se samo po AC ravno furaš? Ravno tukaj “jaz” vidim poanto motorja. Prideš do zavoja, pohodiš stopalko, še enkrat pohodiš stopalko, rahlo kontroliraš z zavoro, nagneš v ovinek, dodajaš gas in pelješ lepo linijo po sredi voznega pasu. Uživaš z motorjem tudi pri malih hitrostih. Pol pa prideš na makadam in se veselo zapelješ naprej. Top speed, ravnanje ovinkov, brušenje kolen… ni zame? Erikcslo in MiNa 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se