JMatic Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 evo obljubljenih slikic predelane TZR 125...predelano pri Pohajač-u original je bilo pa takšno.... tooo sm vedu da sm vidu tole TZRko u Kopru :OK: :OK: :OK: tam bliz unga merjkatorja bliz enga BioMotela(tm k majo k00rbe :>)
RaceBoy_ Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 evo jest mam pa tud en (upam da mejhn) problem. ko pospešujem in dam do konca gas, se mi tam nekje pri 6k obratov ustavi in noče naprej. potem pa spustim malo gas in ga spet počasi odprem pa mi potegne. A je to mogoče kej narobe z EXUP ventilom? :unsure:
Dolenc™ Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 To je pri vseh 125kah da v niskih obratih ne smeš kar obrnit gas do konca. Čeprov pri 6k naj bi že vleklo, tud mal je od motorja odvisen.
RaceBoy_ Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 To je pri vseh 125kah da v niskih obratih ne smeš kar obrnit gas do konca. Čeprov pri 6k naj bi že vleklo, tud mal je od motorja odvisen. Sej ga ne obrnem do konca. V 1. prestavi mi sploh noče pridt v visoke obrate. Sicer sem pa vozu od frenda yamaho DT pa laufa čist gladko. Sem pa opazu tud, da mam nad fergazerjem staknjeno in zatrgano eno zajlo. :eek: A nej bi to mogoče prišlo na ventil al kam? :huh:
125bojc Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 jao kle sm se cist nov. :P kle gor je zihr ksn strucko k bi mi lohk povedu kej o blokadah na yamahi tzr 125 95l. k zdej mi res nikamor ne gre. 9000 rpm max pa 120 kmh max.men se zdi da b to mogl mal bl it. zato res prosm ksnga nej to mal sporoci.tnx :worship: :worship:
pohajač Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 jao kle sm se cist nov. :P kle gor je zihr ksn strucko k bi mi lohk povedu kej o blokadah na yamahi tzr 125 95l. k zdej mi res nikamor ne gre. 9000 rpm max pa 120 kmh max.men se zdi da b to mogl mal bl it. zato res prosm ksnga nej to mal sporoci.tnx :worship: :worship: obrni exup ventil za 180 stopinj
RHonda Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Sej ga ne obrnem do konca. V 1. prestavi mi sploh noče pridt v visoke obrate. Sicer sem pa vozu od frenda yamaho DT pa laufa čist gladko. Sem pa opazu tud, da mam nad fergazerjem staknjeno in zatrgano eno zajlo. :eek: A nej bi to mogoče prišlo na ventil al kam? :huh: Ventil se verjetno ne odpre do konca. Poglej zajlo in gibljive dele namaži. Lahko pa da zaj...va zarad uplinjača. Za tako vročino kot je zdej se spomnim, da sem moral zmeraj uplinjač nastavljat, ker je zrak toliko redkejši. Tak da mal spustiš iglo in pa z unim vijakom za bencin še na fino nastaviš.
AiroH Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Folk sem vidu tisto Yamaho TZR k ima plastike od R1 k je bla nekoč tukaj naslikana k je bla tablica SG neki tazga uglavnem je v kopru zunaj moto sprinta leži omg plastike se sploh ne ujemajo praw gnjusno je :S
mouseR Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 NGK so zakon! mam jo u cagivi. so pa tud ful dobre denso! ampak za kero kol sveco mors dat najman 2 jurja. sory. sam je pa fora u tem da zelo doug delajo pa dobr! vem pa sam k sm se jebu s sveckam. kupu 3 po 2500 k je "kao" crknla na 20 km. kaj je blo? res svecka? nope.... moja klucavnca ni imela izklopa motorja z off pozicijo ker je crknl to. no in en mehanik mi je to naredu na stikav. strom iz masine na cinkspulo umes stikav. prasu sm ga a je stikav dost mocn da bo to prenesu. je reku: sevede sevede devov bo k urca!" ku..c moj! probam enkat na 8000 obratov prjet za stikau: ajs!! ajoj strom prebija (stikav pregret)! pol sm pa to nazaj zvezu naredu zascito. pa naredu tko da sm okol sveckinga kabla naredu mejhno zarezo okol naviv drat, drat na stikav, pa na maso. k cem ugasnt przgem stikav masa pobere strom svecki in motor se lepo ugasne. tko mi dela lepo ze dve let. tko da preizkus da ti mogoce klucavna kj ne jebe. al pa da kje kj prebija? stoplen kabl bliz auspuha? A lah ti to mal bl razlozis al pa ce ce ksn drug ve kko to nardit
Čamac Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 A lah ti to mal bl razlozis al pa ce ce ksn drug ve kko to nardit Možno je tui da prebija kapica od svečke... Mali strošek pa zarad njega vlki problemi :P Jaz sn mel na gileri probleme s tem pa sn menjal pa je ful lepo vse delalo pol...
mouseR Objavljeno Oktober 24, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2006 Jz mam na moji tzr125 isti problem z klucavnco..tko da zdj nwem a nj kupm novo klucavnco,pride tm ok 12k.k sveck sm tut zamenu ze dost in mi je usako skurl.bom probu se kapco zamenat mogoce je pa kj na tem
_Fingi_ Objavljeno Oktober 30, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2006 lep pozdrav. mam eno vprašanje. mika me nakup tele yamahce http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1090720 baje je bla generalna pred 200km, napako zarad vžiga pa nej bi popravl... a mislte de se splača? pa če je kej druzga na kar bi mogu bit pozorn? aja še to...če ma v prometni 23kW, a je kšna možnost da se nazaj napiše 11kW? hvala pa lp
JeRn3j Objavljeno Oktober 31, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2006 lep pozdrav. mam eno vprašanje. mika me nakup tele yamahce http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1090720 baje je bla generalna pred 200km, napako zarad vžiga pa nej bi popravl... a mislte de se splača? pa če je kej druzga na kar bi mogu bit pozorn? aja še to...če ma v prometni 23kW, a je kšna možnost da se nazaj napiše 11kW? hvala pa lp če je res generalna pred 200km pol je kul (more imet račun), glede vžiga je pa napisu da je akumolator pa svečka u kurcu... tko da to ni ne vem kašn strošk... jah biu je motor prebarvan, kar pomen, da je biu kr paden... prever kakršne koli udarce, zvitja itd. glede prometne, boš težko dubu 11kw notr, razn če koga poznaš na tehničnem... tukaj ti svetujem, da raj uzamež kakšno navito, vendar da ima 11kw w prometni .) LP
deni#46 Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 Živjo! pred kratkim sem kupil se eno yamaho tzr 125 (letnik 1995) z "akrapovič" avspuhom. je večji od originala, karbonski... skratka zgleda kot taprav akrapovič! :OK: zanima me če je to možno-če so res kdaj obstajali akrapoviči za dvotaktne motorje?
reesko Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 Živjo! pred kratkim sem kupil se eno yamaho tzr 125 (letnik 1995) z "akrapovič" avspuhom. je večji od originala, karbonski... skratka zgleda kot taprav akrapovič! :OK: zanima me če je to možno-če so res kdaj obstajali akrapoviči za dvotaktne motorje? že 5miljonkrat je blo povedan da ne!! :D
Stroj Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 tko 955 al pa več možnosti je da ni pravi akrapovič...oz. sigurno ni. Je fake ;)
deni#46 Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 ok sori se mi ni dal brat celega foruna... :xx: tenks uselih!
JeRn3j Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 kok ste nesramni... tipo je pomojem že usem povedu da ma akrapovič lonc gor :D :D :D zdej bo mogu pa povedat, da ma kr neki in ne akrapovič :BUA: :lol1:
Zok Objavljeno Marec 16, 2007 Opozori Objavljeno Marec 16, 2007 sjaus, pjebi - po dolgem cajtu. moja nezrelost je danes ponovno privrela na dan. ob racunanju porabe moje male in uradno varcne fieste me je malo stisnilo - naracunal sem 8.7 litra na 100 prevozenih. pa sm reku nima smisla se okol gonit, bom sparu. naslednji tank sm naracunu 6.67 litra na 100 prevozenih, pa se mi je ful vredi zdel. dans pa se najde od nekod en tu iz nasih koncev s TZRko pred mano (nikol blokirana), pa ko je zacel gonit si nism mogu kaj da ga nebi sou lovit. eh, rezultat je verjetno znan - on v polnem nagibu, js dva centi za njim, posrek... ...on pri polnih obratih, js tud, med nama dva centi... ...ce bi ze mel mocnejso masino bi ga pa pri bremzanju brezkompromisno dol poknu, tu ni debate... :blush: pa ded ne vozi slabo, vse prej ko to - zlo dobr vozi, ampak avto je med ovinki le avto. ah, ce kdo dvomi v moje besede (vedno se najde kdo, anede) nej pride v nase konce, pa ko bo ugotovu da se me ne more otrest grema skupi na pivce da mal pomirima strasti. :blush: pa naj se kdo rece da je prehod iz 40 ccm na 1400 prevec - js bi mel se veeec... ...sam ce bi kdo drug tanku pa registriru... ...pa ze tak zradiram dva kompleta gum na leto... :D
kok Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 mene pa zanima ce pasejo se kake druge plastike na ta motor.in kako se na tem motorju obnese R.A.V.E ventil,in koliksna je cena ventila.
JeRn3j Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 mene pa zanima ce pasejo se kake druge plastike na ta motor.in kako se na tem motorju obnese R.A.V.E ventil,in koliksna je cena ventila. seveda pašejo... od R1 ke pa cbrke pa gsx era pa 636 ke tud B) ne hec... use pašejo, sam nosilce morš mal predelat... oz. celotne plastike ;)
Zok Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 neb raj napisu da je RAVE ventil le pri rotaxovih agregatih, da ma yamahin ventil (ki je btw serijsko pri vseh TZRkah) drugacen sistem premikanja (vrti se, RAVE je pa plosca-loputa ki se premika gor oz. dol v izpusni kanal), in da ima tudi ime drugacno...? patent pac..
striter Objavljeno Marec 27, 2007 Opozori Objavljeno Marec 27, 2007 Zdravo folk! Tole TZR pozna kdo? http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=1340243 Lp ops :blush:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se