Skoči na vsebino

Yamaha TZR 125


Rock-46

Priporočene objave

to je blo tko gor, ker je pač nismo dal dol preden smo slikal (da se vidi da je use na novo), pol preden smo se šli pelat smo jo dal dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, motor laufa lepo, po generalki je motor zalaufou takoj ko je dubu bencin, zdej je v fazi da se ulaufa (500km+) se vam pa najlepše zahvaljujem za vso pomoč in odgovore. Motorju manka še nova sprednja guma (je že naročena) in pa vetrobranska šipca. Zgleda pa takole:

tzrls01ra1.jpg

tzrls02mf3.jpg

Iščem pa še nalepke 'YAMAHA' in sicer 6 majhnih črnih in 2 večje bele + 2 logotipa 'Yamaha' za na rezervoar.

uuuu, retro look yamaha :worship: :worship: :worship:

lepa :P še vizir si zrihtej, pa je to to :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čeprav se mi TZR-ke ne dopadejo nekaj ful :) (na žalost ful zastarel izgled...)

ampak tvoja pa zgleda ful ql :)

upam da dobiš kako temno vetrobransko steklo, pa bo zgledal še bol ql :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zivjo!

Sem lastnik yamahe tzr 125r letnik 98. Motor mi je lansko leto zaribal, ker se je zamašil dovod olja v cilinder. Cilinder je pobrušen in kupil sem tudi večji bat, vendar mi sedaj motor na visokih obratih ne potegne. Problem je v tem, da do ene 8k obratov vleče normalno kot pred okvaro nato pa gre zelo počasi oziroma sploh ne vleče. V leru se sicer zvrti v rdeče ampak ima čuden zvok;trokira. Na novo sem nastavil tudi ventil na cilindru(za izpuh), vendar je težava nekje drugje, če se kdo kaj spozna :unsure: :unsure: ? Vse nastavitve so iste kot so bile prej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am ce ti je lani zaribou pa ga od takrat nisi vozu...spucej fergije. jih bos mogu na novo nastimat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aluminijast cilinder si brusil :hmm: razloži kaj točno je bilo narejeno na cilindru

najbrš honanje :? sam ko honaš cilinder se ga shona za minimum tak da večjega bata nerabš :?

mogoče je pa gusast cilinder :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbrš honanje :? sam ko honaš cilinder se ga shona za minimum tak da večjega bata nerabš :?

mogoče je pa gusast cilinder :hmm:

honanje=brusenje cilindra... samo pogovorno receno... drugac pa ko honas cilindr res da je minimalna razlika... in posledicno rabs minimalno vecji bat... sej dobis bate za prvo brusenje , drugo brusenje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

honanje=brusenje cilindra... samo pogovorno receno... drugac pa ko honas cilindr res da je minimalna razlika... in posledicno rabs minimalno vecji bat... sej dobis bate za prvo brusenje , drugo brusenje....

ups to pa nism vedu da dobiš tut bate za 1 brušenje, 2,...

pol pa mora najbrš mal cilinder ulavfat :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ups to pa nism vedu da dobiš tut bate za 1 brušenje, 2,...

pol pa mora najbrš mal cilinder ulavfat :hmm:

mislm da to nima nobenga vpliva na zmogljivost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zmogljivost ne, sej je itak prostornina večja samo za kkšnih 0.0x ccm

Samo, ulaufat je pa vseeno treba, je le pač vse novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zmogljivost ne, sej je itak prostornina večja samo za kkšnih 0.0x ccm

Samo, ulaufat je pa vseeno treba, je le pač vse novo.

sm hotu s temu povedat da nima to nobenga vpliva na trokiranje motorja pa drugacn zvok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja cilindr je biu pohonan pa dal sm bat za prvo brušenje, se pravi eno stopnjo večji kot je biu tko da je to ql, ker mi je to un use pomeru pa bat zrihtov. Svečka je tut u redu ker sm jo zamenov tko da ne vem ka bi loh še blo??? Z motorjem sm že naredu 400 km tko da bi že mogu bit ulaufan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm hotu s temu povedat da nima to nobenga vpliva na trokiranje motorja pa drugacn zvok

misunderstanding than... sorry :blush:

Luckyluke: Pa si siguren, da si izpušni ventil pravilno nastavil?

Drugega vzroka za to, da na visokih obratih ne dela, kot pa svečke in pa ventil se ne spomnem...

Pa, ja, ene 500km je fajn da ga pod nižjimi obrati vozš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

update:

-črna šipca

-špegli

p5020241-copy.jpg

update:

-nalepke - bolj detajli

p5120002-za-net.jpg

p5120005-za-net.jpg

Če bo čas pa volja, dobite še več slikc, sam da se spravim slikat z bratom :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z Flame -om, tisti Gianelli tamal, ki je čist kratek na TZR zgleda boljše, drugače pa :worship: :worship: :worship: :worship:

ena izmed najlepših TZRk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

avspuh bom pustil tak kot je (po vsej verjetnosti) ker mi je škoda dat 300€ zanj, za 300€ pa lahko tut malo potrpim, lahko dobim 2 gume pa še ostane al pa tankam za ta dnar :D nalepka mi je pa všeč gor, zato ker je barvno usklajena z motorjem.

p.s.: a ma kdo kakšen avspuh za prodat - TZR 125R? če je ponudba cenovno ugodna glede na ohranjenost izpzha, bi se dalo kaj zmenit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!