Skoči na vsebino

Yamaha TZR 125


Rock-46

Priporočene objave

ja špula je tomosova, ampak je zalaufou. Zalaufou je na štarter (kriv je bil akumulator, ker ni imel dovolj toka da bi rele ostal na enem položaju) laufa normalno (se mi zdi) obratomer pa neki zajebava - štantgas mi kaže 5500, ko so obrati nekje na polovici mi že kaže 14000 , ko pa se peljem je pa obratomer skos do konca (globoko čez števec) tko da obratomer morem še zrihtat, a ma kdo kkšno idejo kako? Špulo morem pa tut zamenjat z yamahino, ker mam bedn občutek s to tomosovo. A mi mogoče obratomer narobe kaže zarad špule al je kej povezan s števcem al kako? Kako vidm če mi akumulator fila med vožno?

LP

hihi reesko & his ex mito varianta... štrom te jebe... vsaj njega je tud ... ti bo kj odpisou k ne bo več na ban listi :D

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa imaš to original obratomer :hmm: ker če ti kaže obrate x 2 je nekako tako kot bi dal iz 4t motorja obratomer, na 2T

ni tok simpl zadeva... reesko je meu original obratomer paa mu je isto delal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah nevem kaj bi blo, moja armatura je taka zdej nevem kašno ma mito, pa povejte a je to od tzr al je od mito al kej druzga.

slika-pb250329zi0.th.jpg

obratomer se obrne od nule za 270 stopinj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah nevem kaj bi blo, moja armatura je taka zdej nevem kašno ma mito, pa povejte a je to od tzr al je od mito al kej druzga.

slika-pb250329zi0.th.jpg

obratomer se obrne od nule za 270 stopinj

nene sej obratomer bo že taprav... hočm povedat da te štrom jebe... ker reeskota je štrom jebov in mu je čist enako delal... učasmu ni hotu pržgat pa ga je mogu porint pol je pa šlo... spet drugič je kontakt pršu in je motor kresnu... obratomer je meu pa tk da je meu štanggas na 6000 in si mal gas obrnu in je na 14.000 skočlo... torej imaš enak problem... kako ga je pa on rešu boš mogu pa njega prašat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

reesko je mogu na poriv užigat zato ker mu regler ni delov in je meu prazn akumulator.

Pa kukr se spomnem, k mi je kazov, mu je cagrčk sam skakov , ni blo tko da bi kazov kr 2x več obratov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men pa učasih užge na štartr, učasih noče ga je treba porint, prej sm se vozu mi je motor crknu, pol čez en kilimetr spet ko da bi bencina zmankal, ampak brncina je dovol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

reesko je mogu na poriv užigat zato ker mu regler ni delov in je meu prazn akumulator.

Pa kukr se spomnem, k mi je kazov, mu je cagrčk sam skakov , ni blo tko da bi kazov kr 2x več obratov.

noup ne bo to to

bo bolj tisto kar je ex stroj reku... takrat ni meu reesko sfukanga reglerja

ni mu sam skakov. na štangasu je biu med 7-9 rpm ko si pa gas dou je pa poskoču takoj do konca čeprov obrati še na polovic niso bli :)

tako kot je tale tukej opisov

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men pa učasih užge na štartr, učasih noče ga je treba porint, prej sm se vozu mi je motor crknu, pol čez en kilimetr spet ko da bi bencina zmankal, ampak brncina je dovol.

Sam neki me zanima.

K ti zalaufaš motor, še čist mrzu recimo, pa se greš pelat, pa ti obrati sam padejo, pa crkne? Pol pa počakaš kkšnih 10 sekund, pa spet užgeš, pa je za kkšne pol minute dobr, spet laufa. A ti to kej dela?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja učasih tut to nardi, k laufa na štantgasu (5500 rpm) pol po eni minuti obrati padejo na 3000rpm, in glih tok dela da ne crkne, pol pa po 20 sekundah pa začne crkvt in crkne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja zdele sva s sošolcem odprla mašino pa neveva kako naj snamem magnet, a je to na konusu, a je pršraufan samo z 1 matico al je še kje druge. pa kje kupujete dele za yamaho v okolici ljubljane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali se dobi repair manual kje na internetu v pdf-ju in pa da ni plačljiv? jest sem zdele iskou, pa nism najdu sploh.. bi prosu če lahko kdo nalepi link do tja če ga pozna :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali se dobi repair manual kje na internetu v pdf-ju in pa da ni plačljiv? jest sem zdele iskou, pa nism najdu sploh.. bi prosu če lahko kdo nalepi link do tja če ga pozna :hmm:

drgač frajer maš na eMulu use to ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na netu maš dva podatka, sam večkrat se pojavlja tale številka:

56,45 mm

56,45 mm

56,95 mm te so kovani

55.96 mm

55,97 mm

55,98 mm te dva sta lita

Pol maš pa kr eno verzijo, belgrada

Kolben A 64,94

Kolben B 64,95 te so pa tud liti

Kolben C 64,96

Ker maš pač te, naddimenzije an, ker ko bat menjaš naj bi dal še honat cilinder

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima,če se da na netu naročit in vidt kak cenejši ror npr. arrow,leovinci,gianelli,jollymoto :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!