Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Roke mam tud jst mravlinčaste sam ne zarad treslajev ampak zarad tega ker maš slabši pretok krvi k ročke stiskaš.

Sam pr men je zarad vibracij...k se je tud en šrauf pri vetrobranskem stekli oddtisnu (sm ga premal zatisnu :slap: )

Objavljeno
Danes nardil lepih 200km (do obale in nazaj)  :OK:

Zanima me pa, če se tud komu drugmu dogaja (na katjrmu koli 125 ss motorji), da se začne motor nad 8000rpm full trest (vibracije), tko da maš roke po 100km mravljinčaste  :?

Kaj bi bu mogoče to vzrok?  :hmm:

ja men nsr-ka full trese se mi zdi učasih da že mal preveč sam smo naredl ta vikend 350km pa nism mel mravlinčastih rok

me pa skoz bolijo vratne in hrbne mišice, drugo je pa ok :D :OK:

Objavljeno

Pri okrog 8k obratih se odpre ispušni ventil, in mašina dobi svojo moč, tko da mogoče ti zato trese :)

Objavljeno
Pri okrog 8k obratih se odpre ispušni ventil, in mašina dobi svojo moč, tko da mogoče ti zato trese :)

To vem da se zarad obratov trese .)

A so pr vaših motorjih na gruštu in nosilcih motorja kje kaki blažilci teh tresljajev (npr. gumice al kaj takega)?

Objavljeno

Enkrat je biu že govor o blažilcih treslajev neki more bit sigurn k mašina ne sme bit direktno priterjena pomojem da je to vzrok tvojga tresenja.

Objavljeno

moj ma togo pritrjeno masino, pa ni vibracij spljoh. res pa ma antivibracijsko gred. :D

Objavljeno

Cilinder je hin! zej mam pa dve moznosti! al dam delat puso to pomeni da pac mam motor in mi verjetno zdrzi ene 15000 km pa je pol treba menjati puso in bat! vendar ne vem ali obstajajo za tzr-ko bati za prvo brusenje drugo in tako dalje ker bi potem lahko samo bat menjavo ali ne obstajajo?? mogoce kdo ve?? ta opcija je cenovno ugodnejsa vendar ni trajna in tudi ce bi hotel se mogoce motor prodajati bi ga lahko samo po delih! okol 50000sit pride pusa in bat ! al pa dam obnovit cilinder kar pa pride 80000sit samo je treba cakati mesec in pol ker to delajo v nemciji! to pomeni da gre ta sezona v ku..c! vendar je motor potem se naprej vozen lahko in se bi ga dalo prodati! sedaj pa zaradi denarne stiske sezone in ker tako ali tako motor rabim se samo za to sezono in se nasledno se bolj nagibam za puso! ker bom tako ali tako ko bom 18 star dobil od ata motor! kaj mi vi svetujete?? :hmm:

Objavljeno

Obstaja še ena možnost, da daš 160kit gor. Pa bo motor bol letel, prodal ga boš lahko, pa še sezona ti ne bo šla v K. Je pa mal dražje od ostalih dveh opcij, sam dost ne :)

Objavljeno

za tzr se dobi bat z nadmero 56.25, 56.50, in 56,75 .) mislim da je vertex najcenejsa varijanta in najlazje za dobit

Objavljeno

Moje sožalje :(

Kaj je pa blo narobe, da je šel cilinder, oz. zaribalo?? (podrobno prosim :? )

Situacija je pa naslednja:

Jaz sm mel isti primer, ker sm mel zaribano. TZR-ke majo notranjost cilindra prevlečeno z nikasilom (nekej podobnega kot hard crom). Ko zariba maš možnost to nadomestit s pušo, sam baje da ni dobro, kr pol motr nikol ne bo delal tko kot je (nekej je že govora o pušah v tej temi). Jaz (oz. mehanik) je poslal cilinder skupaj z novim batom v Bologno, kjer se ukvarjajo s tem, pa so tam uničeno oblogo nikasila zbrusli dol, pa jo na novo prevlekli. Tako pride cilinder popolnoma obnovljen, kot da bi kupu novega. To me je pršlo cca 100€. Čakou pa sem približno 14 dni, ker sm meu srečo, da ravno ko je pršel cilinder dol, so jih dali delat. Drgač pa loh čakaš tud kak mesec - vprašanje je tud od italjanske pošte, k je u kurcu. Za mere batov poglej na stran od ProX-a (zdi se mi da majo 3 različne mere za tzr-ko).

160cc kit pa ne obstaja za ta motor, ker majo Japonci neke svoje mere in od Polinija pa Malossija ne paše nobeden gor. Za druge firme se pa nisem pozanimau, sam pomoje ne obstaja. Tud cenovno ne prideš lih najbolš skoz, ker stane kit okrog 400€.

To je to .)

Objavljeno

Cisto tocno ne morem povedati sam je mozno da je zaribala al pa je ze prslo do aluminija!zej odloco se bom vrjetn za puso sam me se neki zanima ka se veliko pozna pri zmogljivosti pa ce se hitreje bat obrabi?? a pa obdelava cilindra pride res sam sto eurov????

Objavljeno

Ja tam okol 100€ je. Odvisno kdo ti to zrihta. Jst sm klicu mal okol, kje bi to loh nardili, pa kot kaže, vsi pošiljajo k istemu v Italijo - cene se pa razlikujejo. En mi je reku tud 200€ :blink: To pomen, da ma on 100€ čistga :glare:

Objavljeno
Moj frend je mel par let nazaj ta motor jst sm pa mel yamaho td isti motor sam drugacna prestavna razmerja pa se ene par malenkosti.

:kva2: Za yamaho ne obstaja noben kit ne pollini ,ne mallossi :kva2:  ti kiti so predvsem za italjanske motorje razen honde.

VSI TI CILINDRI NISO KROMANI AMPAK IMAJO NICASIL OBLOGO NEKAJ PODOBNEGA KOT VCASIH HARD CHROME SAMO DA SE NE SVETI.

:wacko: CE BRUSIS CILINDER POTEM ODSTRANIS TO PLAST IN JE KONEC Z CILINDROM RAZEN CE GA NE OBNOVIS IN TO NA 2 NACINA:

---JEKLENA PUSA (V CILINDER IN NA NOVO NADREJAT KANALE)

                                      ALI

---NA NOVO NANASATI NIKASIL

JEKLENE PUSE VSTAVLJAJO PRI NAS MEDTEM KO NIKASILAJO PA NE (MOGOCE SE V TOMOSU SAMO DVOMIM). CE HOCES NIKASIL BOS MORAL TO V TUJINO POSLAT ITALIJA ,NEMCIJA ,VELIKA BRITANIJA....

---PUSE SO DEFINITIVNO SLABSA IZBIRA JE CENEJSA SAM ZARADI DRUGEGA MATERIALA JEKLA NAMESTO ALUMINIJA IN NICASILA PRIDE DO DRUGACNIH RAZTEZANJ MATERIALOV POSLEDICA SO DRUGACNE TOLERANCE MED BATOM IN CILINDROM. BAT MORA BITI DRUGACEN, DRUGI OBROCKI (DRUG MATERIAL).

CE TEH TOLERANC NE UJAMES DOBRO BO MOTOR HITRO ZARIBOV :eek:

---NICASIL JE DRAZJI SAM JE PA POL VSE TKO KOT PRI ORIGINALU IN BAT LAHKO OSTANE ORIGINAL OZ NADMERA LE TEGA.

PRI FRENDU SMO DAL NA TZR PUSE PA MOTOR NI NIKOL VEC TKO LEPO LAVFU KOT JE PREJ.

EN DRUG FREND JE IMEL APRILIO RS 250 PA JE MEL TUDI KO JE ZARIBALA 2 PUSE NOT 2 CILINDRA PA SO MU PREMAJHNO TOLERANCO NAREDIL IN JE MOTOR 3X ZARIBU PREDEN JE UJEL PRAVO TOLERANCO ZA NJEGOV MOTOR POL PA MAL ZRACUNI 3X KOMPLET PO 2 BATA IN SE PUSE ZRAVEN......VELIK DENARJA.

STANDARDNA TOLERANCA MED BATOM IN CILINDROM PRI PUSAH JE 0,05mm TOK VSI DELAJO.

TISTA RS 250 KI PA JE 3 RIBNLA JE PA NA KONC MELA 0,12mm KAR JE VEC KOT 2X VEC OD 0,05mm

:winkiss: MAL PREMISL PA PREBER KAJ SM TI NAPISU IZ IZKUSENJ S TEM MOTORJEM IN SE POL ODLOC :winkiss:

Še nekej več pa piše Tukej

Objavljeno

a nebi blo lazi napisat da nej kliknejo na stran 4 in 5 od te teme? :rolleyes:

Objavljeno

na zalost je yamaha duso spustila! bat je cist zabil obrocke je vtrgal pa cist pobrusil cilinder! :SS :SS popravilo 150.000 sit! zal je stiska z denarjem zato ne bomo sli v popravilo! Mogoce kdo pozna koga ki prodaja razbito tzrko seveda da motor dela in pa da je vsaj tam okol 98 letnik?? verjetno bom se poiskusil v tujini pogledat za kako!! se vidimo lp :cry:

Objavljeno

uhh... :blink: :wacko:

Hja sej neki tazga je blo pr tej k sm jo jst kupu, sam zdej je itak vse novo notr :D

A si že kej razmislu kaj naj bi bu vzrok, da ti je ribnla??

Cifro za eno, k gre po delih ti pa na PM pošlem .)

Objavljeno

Vem zakaj mi je ribnala verjetno je prejsnemu lastniku ribnala pa je dal sam nov bat noter glih tulk da je 2000km drzal zej je pa pac ribnala!! Kurc un me je nasral!

Objavljeno

Neki me zanima jst sm meu zej motor pr enmu k ma pac yamaha servis in mi je on naracunal 150000 sit brez dela za dele!! Pri cem je bila cena bata 50.000sit z vsemi lezaji zej me pa zanima za kulk bi pa v resnici lahko zrihtal ta motor?? treba pa je nov bat puso rocicno gred in pac vse lezaje!

Objavljeno

Bat kokr jst vem ne pride več kokr 30,35 jurjov pol pa nevem zakj bi mogu bit 50 jurjov.

Objavljeno

mogoce je ze del zravn racunan :rolleyes:

Objavljeno
Vem zakaj mi je ribnala verjetno je prejsnemu lastniku ribnala pa je dal sam nov bat noter glih tulk da je 2000km drzal zej je pa pac ribnala!! Kurc un me je nasral!

miha je kupu zaribano (masina je se delala, sam ne pod 4000 rpm), cilinder je bil brez ene same samcate praskice (mislim d je bil sam obrocek poknjen), je dal not nov bat (40 jurjev), en mesec in pol kasnej ga je pa teb prodal. masina je bla v odlicnem stanju, bi mogla drzat 16k dinamicne voznje brez da jo pipas. ce si jo pa hladno sukal cez 7k rpm, tankal vse kar spominja na olje al kej podobnega, se pa neb cudu ka ti je nardil.

pa ce ti je bat zaribu, pol ni treba nobenih lezajev menjavat, ti si kr tavelko generalko tu nastel... ...nov bat, ce je se cilinder kaj poskodovan se tega menjas (najbol se splaca rabljeno, ce mas sreco ga lahk dobis za 10 jurjev) al pa das puso delat (vsaj 30 jurjev), pa gas naprej.

aja, se to: miha te ni nasral, najprej ga sploh ni nameravu naprej prodat. nasral te bo un k mu bos dal 150 jurjev.

Objavljeno (popravljeno)

Jst sem dau za bat 25k, dubu sm ga pa od enga modela iz MB - ma trgovino pa ful motornih delou za TZR (piši PM če rabš cifro).

Sm pa 3X klicau v Delta Team in so mi rekli da je cena: prvič - 49k, drugič - 38k, in tretijič 45k :slap:

Ti pravš da si tankou notr TTS, pa je ribnla. Un k sm jo jst od njega kupu, je baje tud tankal TTS - pa je bla zaribana :hmm: Mogoče je kaj na tem...

Popravljeno . Popravil Enzo
Objavljeno

Sam to pa nism sigurn da so v delta teamu taki. Moj oče kupuje tm za yamaho pa so cene skos iste oziroma enkae kokr drugje. Sam bt se mi zdi 40K nekam drg?!

Objavljeno
Ti pravš da si tankou notr TTS, pa je ribnla. Un k sm jo jst od njega kupu, je baje tud tankal TTS - pa je bla zaribana  :hmm:  Mogoče je kaj na tem...

js sm ga 3x tanku, pa vedno mi je zaribu (brez zajebancije!!). :SS z dvotaktolom sint pa nism mel nekih problemov... :D

v delta teamu so glede bata celo nekih 60 jurjev omenjal... :wacko:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!