norc 16 Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 kajne vidiš da se negdo igra. to je fake oglas. drugače pa je na sliki derbi gpr 80. pa še samo za na pisto je. brez luči žmigavcev,...
Zok Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 To je yamaha TZR 125 TZR125 drugače plastike so od stare yamahe r1 ← na boku ti lepo pise GPR 80. in o njemu smo ze na veliko debatirali. eh..
Stric Burek Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 zanima me zakej ima sedež zadej? Al je to komercijalna izvedba, prebarvana in mal predelana?
AiroH Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 pomoje je predelan ............
Zok Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 http://members.lycos.nl/derbihebo/derbi%20...GPR80%20CUP.jpg http://www.derbi.com/gpr50racing/fotos/competicion/009a.jpg http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...hl%3Dsl%26lr%3D http://images.google.com/images?svnum=10&h...80&btnG=Iskanje :topic: :topic: :topic:
Enzo Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 (popravljeno) pred tednom sem ga kupil pa me zanima: vzdržljivost tega motorja, kaj se da predelati kje se dobi te dele kje je najceneje, tudi servisi,kdaj moraš kaj zamenjat po koliko prevoženih.......uglavnem vse ← Jaz sm nardil generalno pri 13k km, zdej jih ma 21k, in mi zaenkrat dela resnično brez problema (trkam), Za dele maš Delata Team Krško, vendar tam nekam čudno nabijajo cene...jaz sm veliko motornih delou dobiu pr enmu modelu iz Maribora, dost cenej kot v Delata Team (PM za številko) Glede predelave pa imaš isto kot vse 125ke...blokada v izpuhu, in vrjetno tud kaj na elektroniki...nevem točno ker moja je originalno odprta.. Servise delaš vsakih 6k km, in v uni knjižici od TZR-ke ti piše kej morš pogledat.. Bat je potrebno menjat prbližno okrog 15k km..kot pri vseh 125kah...sicer je pa vse odvisno od tega kako boš delau z motorjem...če ga boš pravilno segrevau, uporabljau kvalitetno olje (jst mam Motul 600) in po vsaki sezoni pregledal mašino...očistil ventile in to..ti bo naredil bat dost več km...in manj problemou boš meu... ;) Sicer pa...čestitam za nakup in čim več varnih kilometrov .) Popravljeno September 9, 2005. Popravil Enzo
Stric Burek Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Jaz sm nardil generalno pri 13k km, zdej jih ma 21k, in mi zaenkrat dela resnično brez problema (trkam), Za dele maš Delata Team Krško, vendar tam nekam čudno nabijajo cene...jaz sm veliko motornih delou dobiu pr enmu modelu iz Maribora, dost cenej kot v Delata Team (PM za številko) Glede predelave pa imaš isto kot vse 125ke...blokada v izpuhu, in vrjetno tud kaj na elektroniki...nevem točno ker moja je originalno odprta.. Servise delaš vsakih 6k km, in v uni knjižici od TZR-ke ti piše kej morš pogledat.. Bat je potrebno menjat prbližno okrog 15k km..kot pri vseh 125kah...sicer je pa vse odvisno od tega kako boš delau z motorjem...če ga boš pravilno segrevau, uporabljau kvalitetno olje (jst mam Motul 600) in po vsaki sezoni pregledal mašino...očistil ventile in to..ti bo naredil bat dost več km...in manj problemou boš meu... ;) Sicer pa...čestitam za nakup in čim več varnih kilometrov .) ← 1. :nono: NSRa je tudi 125ka :OK: 2. kake ventile? :ninja:
Enzo Objavljeno September 10, 2005 Opozori Objavljeno September 10, 2005 Izpušni ventil...da se ne začnejo nabirat saje...
Zok Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 izpusni kanal. ventil mors pucat sam da se ne zacne zatikat.
aligg Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 Mislte de se splača tu, al ne? http://www.bolha.com/oglas1498284 http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=61345
k0ci Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 uf ta motor se že prodaja še pa še časa :? .) tk d nevem najbolš da ga greš pogledat, pa sabo vzami kolega k ma motor pa ve kaj pa kako in mu reč naj gre tudi on na furo in ti bo povedu ča je al ni :D
GrCaR Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 a ni ta motor od enga iz foruma?
BaHa Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 (popravljeno) men se ta motor dopade :) uglavnm pa mal preglej kako in kej .... pa pras koga k kej ve pa najbols dobit koga k tzrko ze ma ... pa ti bo vse znal povedat ce je kej narobe ..... Popravljeno Februar 11, 2006. Popravil BaHa
Grilzz Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 Mislte de se splača tu, al ne? http://www.bolha.com/oglas1498284 http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=61345 Za 100k več dobiš par let novejšo RS ali NSR, ki sta verjetno bolj prizanesljiva glede vzdrževanja, pa moje ne bosta zgledala tako razštelana kot ta TZR. Lahko pa da je motor v redu in se motim.
BaHa Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 ma meni osebno je motor ful hud .... in zakaj bi blo vse raztelano ??? to bo mogu ugotovit sam in iti pogledat ....
Grilzz Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 Saj ne trdim, da je tako, samo ponavadi se takole igranje dela iz razbitin.
Stroj Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 Sej je hudo da je dau plastike od R1 gor, ampak k na zadku "mal" odstopajo. A mislte da bi se dal to popravt na kšn način. Tko da bi se lepo prilegal. :hmm:
JMatic Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 mal znanja, volje, poliestra pa rocnih spretnosti...pa se vse da...
RSmaniac Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 Plastike teh težkokategornih motociklov se nikol ne obnesejo na takih motorjih kot so SS 125ccm ker jih enostavno ni dost skupi. Je biu že primer RS250 (ala MV agusta style) pa je blo use nekak čudno zloženo. Pa ta motor se že zlo dolg prodaja tko da je to prvi znak da neki ni zgleda uredu z motorjem.
Stric Burek Objavljeno Februar 12, 2006 Opozori Objavljeno Februar 12, 2006 motor ima plastike od yamahe R1 ki so narjene za ta model motorja :lol1:
Stroj Objavljeno Februar 12, 2006 Opozori Objavljeno Februar 12, 2006 Sej na slikah zgleda vse vredu, razn tist zadek ga jebe, ampak bi se dal popravt :OK: Če je predno masko zrihtu da se luč prilega bi pa lahko še zadek
Mte :) Objavljeno Februar 12, 2006 Opozori Objavljeno Februar 12, 2006 kaj pa tehnicni pa to? tip zihr nima homologacije
FocusFanatic Objavljeno Februar 12, 2006 Opozori Objavljeno Februar 12, 2006 kaj pa tehnicni pa to? tip zihr nima homologacije A to pri motorjih tud obstaja? :?
aligg Objavljeno Februar 12, 2006 Opozori Objavljeno Februar 12, 2006 Sm ga glih klicou, pa je reku de ga ma rezerviranga, sm de more dobit homologacijo, de ga bo nasledni kupec lahku registrirou. Taku de moram zdej počakat na konc tedna, de bo povedou, al ga bo prodau unmu al ne.
pohajač Objavljeno Februar 12, 2006 Opozori Objavljeno Februar 12, 2006 ta motor je bil totalka razbit....okvir je že dvakrat bil varjen...prejšni lastnik (tisti ki ga je nazadnje razbil je sinov najboljši prijatelj)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se