Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

kajne vidiš da se negdo igra. to je fake oglas. drugače pa je na sliki derbi gpr 80. pa še samo za na pisto je. brez luči žmigavcev,...

Objavljeno
To je yamaha TZR 125

TZR125

drugače plastike so od stare yamahe r1

478971_29_8_2005_foto444sop.jpg

na boku ti lepo pise GPR 80. in o njemu smo ze na veliko debatirali. eh..

Objavljeno

zanima me zakej ima sedež zadej? Al je to komercijalna izvedba, prebarvana in mal predelana?

Objavljeno (popravljeno)
pred tednom sem ga kupil pa me zanima:

vzdržljivost tega motorja, kaj se da predelati kje se dobi te dele kje je najceneje, tudi servisi,kdaj moraš kaj zamenjat po koliko prevoženih.......uglavnem vse

Jaz sm nardil generalno pri 13k km, zdej jih ma 21k, in mi zaenkrat dela resnično brez problema (trkam), Za dele maš Delata Team Krško, vendar tam nekam čudno nabijajo cene...jaz sm veliko motornih delou dobiu pr enmu modelu iz Maribora, dost cenej kot v Delata Team (PM za številko)

Glede predelave pa imaš isto kot vse 125ke...blokada v izpuhu, in vrjetno tud kaj na elektroniki...nevem točno ker moja je originalno odprta..

Servise delaš vsakih 6k km, in v uni knjižici od TZR-ke ti piše kej morš pogledat.. Bat je potrebno menjat prbližno okrog 15k km..kot pri vseh 125kah...sicer je pa vse odvisno od tega kako boš delau z motorjem...če ga boš pravilno segrevau, uporabljau kvalitetno olje (jst mam Motul 600) in po vsaki sezoni pregledal mašino...očistil ventile in to..ti bo naredil bat dost več km...in manj problemou boš meu... ;)

Sicer pa...čestitam za nakup in čim več varnih kilometrov .)

Popravljeno . Popravil Enzo
Objavljeno
Jaz sm nardil generalno pri 13k km, zdej jih ma 21k, in mi zaenkrat dela resnično brez problema (trkam), Za dele maš Delata Team Krško, vendar tam nekam čudno nabijajo cene...jaz sm veliko motornih delou dobiu pr enmu modelu iz Maribora, dost cenej kot v Delata Team (PM za številko)

Glede predelave pa imaš isto kot vse 125ke...blokada v izpuhu, in vrjetno tud kaj na elektroniki...nevem točno ker moja je originalno odprta..

Servise delaš vsakih 6k km, in v uni knjižici od TZR-ke ti piše kej morš pogledat.. Bat je potrebno menjat prbližno okrog 15k km..kot pri vseh 125kah...sicer je pa vse odvisno od tega kako boš delau z motorjem...če ga boš pravilno segrevau, uporabljau kvalitetno olje (jst mam Motul 600) in po vsaki sezoni pregledal mašino...očistil ventile in to..ti bo naredil bat dost več km...in manj problemou boš meu...  ;)

Sicer pa...čestitam za nakup in čim več varnih kilometrov .)

1. :nono: NSRa je tudi 125ka :OK:

2. kake ventile? :ninja:

Objavljeno

izpusni kanal. ventil mors pucat sam da se ne zacne zatikat.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

uf ta motor se že prodaja še pa še časa :? .)

tk d nevem najbolš da ga greš pogledat, pa sabo vzami kolega k ma motor pa ve kaj pa kako in mu reč naj gre tudi on na furo in ti bo povedu ča je al ni :D

Objavljeno

a ni ta motor od enga iz foruma?

Objavljeno (popravljeno)

men se ta motor dopade :) uglavnm pa mal preglej kako in kej .... pa pras koga k kej ve pa najbols dobit koga k tzrko ze ma ... pa ti bo vse znal povedat ce je kej narobe .....

Popravljeno . Popravil BaHa
Objavljeno

Za 100k več dobiš par let novejšo RS ali NSR, ki sta verjetno bolj prizanesljiva glede vzdrževanja, pa moje ne bosta zgledala tako razštelana kot ta TZR.

Lahko pa da je motor v redu in se motim.

Objavljeno

ma meni osebno je motor ful hud .... in zakaj bi blo vse raztelano ??? to bo mogu ugotovit sam in iti pogledat ....

Objavljeno

Saj ne trdim, da je tako, samo ponavadi se takole igranje dela iz razbitin.

Objavljeno

Sej je hudo da je dau plastike od R1 gor, ampak k na zadku "mal" odstopajo. A mislte da bi se dal to popravt na kšn način. Tko da bi se lepo prilegal. :hmm:

Objavljeno

mal znanja, volje, poliestra pa rocnih spretnosti...pa se vse da...

Objavljeno

Plastike teh težkokategornih motociklov se nikol ne obnesejo na takih motorjih kot so SS 125ccm ker jih enostavno ni dost skupi. Je biu že primer RS250 (ala MV agusta style) pa je blo use nekak čudno zloženo. Pa ta motor se že zlo dolg prodaja tko da je to prvi znak da neki ni zgleda uredu z motorjem.

Objavljeno

motor ima plastike od yamahe R1 ki so narjene za ta model motorja :lol1:

Objavljeno

Sej na slikah zgleda vse vredu, razn tist zadek ga jebe, ampak bi se dal popravt :OK: Če je predno masko zrihtu da se luč prilega bi pa lahko še zadek

Objavljeno

kaj pa tehnicni pa to? tip zihr nima homologacije

Objavljeno

kaj pa tehnicni pa to? tip zihr nima homologacije

A to pri motorjih tud obstaja? :?

Objavljeno

Sm ga glih klicou, pa je reku de ga ma rezerviranga, sm de more dobit homologacijo, de ga bo nasledni kupec lahku registrirou. Taku de moram zdej počakat na konc tedna, de bo povedou, al ga bo prodau unmu al ne.

Objavljeno

ta motor je bil totalka razbit....okvir je že dvakrat bil varjen...prejšni lastnik (tisti ki ga je nazadnje razbil je sinov najboljši prijatelj)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!