Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Jaz sem kupil v Hein Gericke za ene 10.. Razlike napram originalu ni, zaenkrat tudi nobenih sledov obrabe. Pomoje je nesmiselno original kupovat, ker tudi pri raznih DID setih ne pridejo original, ampak so zobniki od kakšnega Sunstarja in podobno. Čisto dovolj kvalitetni za polovico ali manj cene!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je cena kakega cheap kompleta. Dobra ketna RK, Regina gold pride 110€ za tvoj motor (v Villachu), pogonske zobnike pa bog ne daj original, ker pridejo krepko cez 200€ komplet (honda As).

Regina gold, ok. Zanima me samo še kako se imenuje ta trgovina v Villachu, da bi se pač enkrat zapeljal tja pa to nabavil.

A je menjava verige zapletena zadeva, ki jo mora opraviti kakšen vešč mojster ali serviser? Ali je potrebno kovičenje ali dobiš zraven verige tudi vezni člen.

Sem motorist začetnik, zato ne vem veliko o motociklih. Si pa predstavljam, da za vsako stvar pa tudi ni treba vozit motorja na pooblaščeni servis, sploh če je malo starejši letnik.Pa da imaš veselje do "šraufanja".

Spomnim se, ko sem včasih menjal verigo na svojem ATX mopedu, kjer je bila veriga spojena z veznim členom. Enostavna zadeva. Res pa je, ne moreš primerjati mopeda z motociklom kjer je moč in obremenitev verige mnogo večja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš več tipov verig (vezni člen, odprta za zakovičit in zaprta).

Sploh zaprta (odvisno seveda od motorja) lahko povzroča težave in je potrebno še kaj drugega odmontirati.

Najlažje je montirati prvi tip (tomosaki sistem), za kovičenje potrebuješ alat za to :)

Še lažje jo je sneti = fleksarca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regina gold, ok. Zanima me samo še kako se imenuje ta trgovina v Villachu, da bi se pač enkrat zapeljal tja pa to nabavil.

A je menjava verige zapletena zadeva, ki jo mora opraviti kakšen vešč mojster ali serviser? Ali je potrebno kovičenje ali dobiš zraven verige tudi vezni člen.

Sem motorist začetnik, zato ne vem veliko o motociklih. Si pa predstavljam, da za vsako stvar pa tudi ni treba vozit motorja na pooblaščeni servis, sploh če je malo starejši letnik.Pa da imaš veselje do "šraufanja".

Spomnim se, ko sem včasih menjal verigo na svojem ATX mopedu, kjer je bila veriga spojena z veznim členom. Enostavna zadeva. Res pa je, ne moreš primerjati mopeda z motociklom kjer je moč in obremenitev verige mnogo večja.

Hein&Gericke trgovina, tam dobis tudi RK racing ketno za svoj motor, moras pa rect da ti dajo razpeto, zraven paše tudi člen.

Najbolje ja pa da pogledas po netu njihovo trgovino, najdes naslov in email iz Villacha, pa jim pišeš. Meni vedno tako rezervirajo robo, da ne hodim zastonj gor.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če se je že komu ketan strgala...sam nima te izkušnje pa upam da je tudi ne bom imel...malo me skrbi ker imam namen iti na Hvar, ketna pa je že kar nategnjena...kakšne so možnosti da se ketna res strga :?

Jap,meni se je...ampak samo in edino po moji krivdi,ker sem malce poškodoval vezni člen,ko sem jo 'spajkal' z neprimernim orodjem.Na srečo brez padca! :naughty:

Torej je lahko večja možnost,da se ti 'strga' nova, v primeru,da uporabljaš kladivo,ker moraš res fajn zatolčt vezni člen,ki pa hudičevo 'žilav'

Tisti po 40.000 prevoženih pa nima kaj bit,kaki ring mogoče odleti :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti po 40.000 prevoženih pa nima kaj bit,kaki ring mogoče odleti :kva2:

Povej to enemu Nemcu, ki sem mu lani v ridah pomagal kontaktirat AMZS, ker se mu je na potovanju po Evropi ravno na ridah strgala veriga in mu na V-Stromu prebila blok (po njegovih besedah je imela 30k km in je je po izletu mislil menjat).. Ali forumašu Mistiju, ki mu je utrgana veriga poleg bloka motorja, fentala celoten zadek s poliestri vred (pa ni bila zjahana).. Dejstvo je, da sem jaz na lastne oči že večkrat videl prebite bloke zaradi utrgane verige, od tega dvakrat pri taki verigi, katero tudi jaz še ne bi ocenil kot ravno kritično. Te stvari se dogajajo. In več km kot ima za sabo veriga in bolj kot je pretegnjena in zmahana, večja možnost je, da se tudi tebi kaj takega naredi.

Saj načeloma imaš prav, verige zdržijo veliko in možnosti, da se kar utrga so relativno majhne. Ampak obstajajo pa! Glede na vse stroške, ki jih predstavlja motor v obliki gum, servisov in predvsem goriva, je tistih 150€ za nov set vsakih par let zanemarljiv denar, upoštevajoč da si s tem prihraniš tveganje hude poškodbe motocikla, celega kupa nevšečnosti ko nekje ostaneš in bognedaj padca.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povej to enemu Nemcu, ki sem mu lani v ridah pomagal kontaktirat AMZS, ker se mu je na potovanju po Evropi ravno na ridah strgala veriga in mu na V-Stromu prebila blok (po njegovih besedah je imela 30k km in je je po izletu mislil menjat).. Ali forumašu Mistiju, ki mu je utrgana veriga poleg bloka motorja, fentala celoten zadek s poliestri vred (pa ni bila zjahana).. Dejstvo je, da sem jaz na lastne oči že večkrat videl prebite bloke zaradi utrgane verige, od tega dvakrat pri taki verigi, katero tudi jaz še ne bi ocenil kot ravno kritično. Te stvari se dogajajo. In več km kot ima za sabo veriga in bolj kot je pretegnjena in zmahana, večja možnost je, da se tudi tebi kaj takega naredi.

Saj načeloma imaš prav, verige zdržijo veliko in možnosti, da se kar utrga so relativno majhne. Ampak obstajajo pa! Glede na vse stroške, ki jih predstavlja motor v obliki gum, servisov in predvsem goriva, je tistih 150€ za nov set vsakih par let zanemarljiv denar, upoštevajoč da si s tem prihraniš tveganje hude poškodbe motocikla, celega kupa nevšečnosti ko nekje ostaneš in bognedaj padca.

No, pa sem se srečen iz zdrau vrnil s Hvara...z novo ketno seveda...raje nisem tvegal...zobnik pa tudi sprednji ni bil tako zmahan da bi pustil posledice na ketni, tako da smo menjali samo ketno...ne vem pa če ti za uspe kje najti set za 150€...če si mislil za moj motor :? Tudi v Luisu pride D.I.D. set za mojo Yamaho cca 240€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da so kar oreng cene za FZ1 ja.. Ampak kljub temu je na Ebayu precej ponudbe DIDa za dobrih 170€, tale je pa celo 144€ set: http://cgi.ebay.de/DID-Kettensatz-VM-Serie-YAMAHA-FZ1-1000-2006-/230530409727?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35acaee4ff

Louis je za DID precej drag, se da tudi v Slo načeloma brez problema dobit ceneje. No ampak zdej si itak dober za nek časa, čeprav mogoče ne bi bilo neumno ob priliki, če boš hodil kaj okoli Beljaka, v HG še prednji zobnik nabavit :) Bo ziher veriga naredila kakšne par 1000km več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da so kar oreng cene za FZ1 ja.. Ampak kljub temu je na Ebayu precej ponudbe DIDa za dobrih 170€, tale je pa celo 144€ set: http://cgi.ebay.de/D...=item35acaee4ff

Louis je za DID precej drag, se da tudi v Slo načeloma brez problema dobit ceneje. No ampak zdej si itak dober za nek časa, čeprav mogoče ne bi bilo neumno ob priliki, če boš hodil kaj okoli Beljaka, v HG še prednji zobnik nabavit :) Bo ziher veriga naredila kakšne par 1000km več.

Tole je pa res ugodno :notworthy: No, ampak tako kot si reku...zdej sm za nekaj časa dobr, ko bo pa potreba po menjavi, bom pa verjetno tale tvoj nasvet upošteval glede ebaya...tnx!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Veriga je še zelo lepo ohranjena. Ker je še ne nameravam menjati, bom menjal samo sprednji zobnik za 1 zob manj. Končna hitrost mi ni pomembna, želel bi malo več odzivnosti. A se veliko pozna?

Ima kdo kake izkušnje z enim manj?

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Potrebujem verižni set za hondo transalp 650 letnik 2003 in sem na ebayu našel naslednji verižni set in me zanima kako je z montažo. Ali je potrebno imeta kakšen poseben pripomoček za spenjanje verige (kovičenje), ali je podobno kot pri "tomosu" vezni člen.

Hvala!

LP Sandi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem verižni set za hondo transalp 650 letnik 2003 in sem na ebayu našel naslednji verižni set in me zanima kako je z montažo. Ali je potrebno imeta kakšen poseben pripomoček za spenjanje verige (kovičenje), ali je podobno kot pri "tomosu" vezni člen.

Hvala!

LP Sandi

Kolikor vidim po linku iz Ebaya, boš dobil verigo z veznim členim, ki ga boš moral sam "zakovičit" Potreboval boš posebno orodje, mislim da je bolje da pelješ do enga moto mehanika pa ti tole zamenja pa zakoviči kot se gre.

post-2615-097833100 1287516555_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem verižni set za hondo transalp 650 letnik 2003 in sem na ebayu našel naslednji verižni set in me zanima kako je z montažo. Ali je potrebno imeta kakšen poseben pripomoček za spenjanje verige (kovičenje), ali je podobno kot pri "tomosu" vezni člen.

Hvala!

LP Sandi

no, tisto specialno orodje lahko zamenjaš za dve kladivi, točkalo s širokom konusom in mal občutka. Ko verigo sestaviš en na drugi strani drži kontra kladivo, drugi pa z mal filinga zakerna člen. Čist za hec ti povem da so tako sestavli verigo v Imoli na Shaykejevemu ducatiju. (BTW ZELO me je presenetlo de so mu zmontirali verigo x o/x/z-ringi!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veriga je še zelo lepo ohranjena. Ker je še ne nameravam menjati, bom menjal samo sprednji zobnik za 1 zob manj. Končna hitrost mi ni pomembna, želel bi malo več odzivnosti. A se veliko pozna?

Ima kdo kake izkušnje z enim manj?

Scarabeo

jaz sem kupil R1-ko, ki je imela -2 spredaj.

ko sem dal gor obični zobčenik je bil to čist drugi motor.

z -2 je dobesedno trgalo. noro! pospeški taki da je groza. bilokeri obrati.

super za dirkališče, za na cesto pa bedno.

zakaj?

1. števec laže (dolgo sem gledal ko tele, kak te vsi 160, 170 vozijo po avtocesti. nič jasno! slap.gif)

2. več pije

3. brni ko svija ker za isto hitrost pač rabi več obratov

pa še to.

ketna sicer ni bila več najboljša, ampak novi zobnik jo je pa v kakih 2000 kilometrih čisto uničil.

sem mel srečo da sem opazil, da je bil en glid na verigi celo pokjen. => motor v garažo in na novo ketno (komplet) počakat (DID).

tu si lahko pogledaš kak bo kaj po menjavi:

http://www.gearingcommander.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, tisto specialno orodje lahko zamenjaš za dve kladivi, točkalo s širokom konusom in mal občutka. Ko verigo sestaviš en na drugi strani drži kontra kladivo, drugi pa z mal filinga zakerna člen. Čist za hec ti povem da so tako sestavli verigo v Imoli na Shaykejevemu ducatiju. (BTW ZELO me je presenetlo de so mu zmontirali verigo x o/x/z-ringi!)

Oprosti, jaz bi to delo zaupal mehaniku, pa naj dela kakor hoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oprosti, jaz bi to delo zaupal mehaniku, pa naj dela kakor hoče.

A nima Gucman kerdana :hmm: ?

Menjat verigo res ni brain surgery, in včasih si je lepo umazat roke. Sicer sem tud jaz mnenja da naj se raje ne loti če si ne zaupa, ker pa je človek vprašal kaj rabi za menjat ketno, sem mu podal preizkušeno alternativo namenskemu orodju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!