dave the wave Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 Ta Twingov program res super dela :) Je pa prava umetnost na netu najti podatke prestavnih razmerij za posamezne motorje. Pri tehničnih opisih motorjev je običajno navedeno samo koliko prestav ima posamezen motor :? . Ima kdo link do kake uporabne strani s tehničnimi podatki??????
dave the wave Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 Duhec, zakaj pa bi od zadaj montiral manjši zobnik? Želja po večji končni hitrosti? Jaz sem na mojem Hornetu naredil obratno, zadnjega za tri zobe povečal, pospeški v vseh prestavah so bili občutno večji. Ker pa se je z večjim zadnjim zobnikom motor zavrtel v 6. prestavi do max obratov ( prej ne ), je bila tudi končna hitrost tudi malenkost večja. Koliko slabše pospeške boš s tem zobnikom imel, s tem programom, ne moreš preverit. lp DTW
BC Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 geardata včasih dela, včasih ne, problem je v plavajoči vejici toliko časa odpiraj program (dvoklikaj) da ti ga odpre, potem pa pike v okvirčkih za vpis vrednosti zamenjaj z vejicami po mojem je tja treba vstavit znak, ki ga imaš določenega za decimal symbol v regional options (default se mi zdi da je res vejica)...
duhec Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 Duhec, zakaj pa bi od zadaj montiral manjši zobnik? Želja po večji končni hitrosti? Jaz sem na mojem Hornetu naredil obratno, zadnjega za tri zobe povečal, pospeški v vseh prestavah so bili občutno večji. Ker pa se je z večjim zadnjim zobnikom motor zavrtel v 6. prestavi do max obratov ( prej ne ), je bila tudi končna hitrost tudi malenkost večja. Koliko slabše pospeške boš s tem zobnikom imel, s tem programom, ne moreš preverit. lp DTW Kake dva tedna nazaj mi je lokalni "motorist" govoril, da bo tudi on menjal zobnik zadi na svoji FZR600 (93), ker pravi da "mu teži, da ko pride do 250km/h mu ostaja še 2000rpm do blokade" :wacko: :huh: Kar zmrazilo me je. Mu nisem nič rekel, samo mislil sem si, kaj pr bogi sploh dela pr tistih hitrostih... <_< Pr meni je pa situacija taka da pri 7000rpm grem "šele" 130km/h. Pri tej hitrosti se mi zdijo obrati preprosto previsoki, tudi za leta motorja in kilometre :rolleyes: Največ se vozim enakomerno med 100 in 130km/h brez nekih pospeškov, zato mi ni problem dat odzadi 3 zobe manj, če bom pa rabu pospeške, bom pač zbil brzino al dve in bi moralo bit isti efekt kot prej. :hmm: Sej, z mojimi prestavnimi razmerji ni nic narobe, 2 leti nazaj sem testiral tudi jst max speed in sem odcital (kolkr se je pri tisti hitrosti dalo) 12.500rpm (rdeče = 13.000) pri hitrosti neki več ku 240km/h, kar je prou tolko ku navajajo povsod. Želja po večji končni hitrosti? Not at all. Samo mal lepše z manjšimi obrati se hočem peljat. Upam, da bo uredu. Sej če ne vam sporočim, ni panike. ;) LP duhec
hotschko Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 (popravljeno) Pr meni je pa situacija taka da pri 7000rpm grem "šele" 130km/h. Pri tej hitrosti se mi zdijo obrati preprosto previsoki, tudi za leta motorja in kilometre :rolleyes: Duhec, sprijazni se pač, da nimaš dvovaljnika in se lepo vozi na 7000 rpm, kar pa je v bistvu točno na sredini med prostim tekom in blokado ... Torej so 7000 rpm optimalni obrati za dober odziv motorja in ugodno porabo goriva. Po moje :unsure: :hmm: B) . Popravljeno Julij 28, 2004. Popravil hotschko
dave the wave Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 (popravljeno) Duhec,... lokalni "motorist" govoril, da bo tudi on menjal zobnik zadi na svoji FZR600 (93), ker pravi da "mu teži, da ko pride do 250km/h mu ostaja še 2000rpm do blokade Če prav razumem, bi ta tvoj "lokalni" rad izkoristil še tistih zadnjih 2000 obratov. Z manjšanjem števila zob na zadnjem zobniku, mu to ne bo uspelo, ker očitno motor že zdaj nima dovolj navora, da bi se zavrtel do blokade, neizkoriščenih obratov v zadnji prestavi bo še več. Na pamet pa ne morem rečt, če bo z spremenjenim zobnikom le dosegel večjo hitrost. Pr meni je pa situacija taka da pri 7000rpm grem "šele" 130km/h. Pri tej hitrosti se mi zdijo obrati preprosto previsoki, tudi za leta motorja in kilometre Največ se vozim enakomerno med 100 in 130km/h brez nekih pospeškov, zato mi ni problem dat odzadi 3 zobe manj, če bom pa rabu pospeške, bom pač zbil brzino al dve in bi moralo bit isti efekt kot prej. Po tem kar si napisal vidim, da pravilno razmišljaš. Ampak s spreminjanjem prenosnega razmerja, obrate boš sicer imel manjše, se boš lahko poslovil od lagodne vožnje, saj boš ob vsakem prehitevanju res moral prestavit dve nižje. Za leta motorja in kilometre pa se ne sekiraj, že takrat je bil narejen za obrate višje od 11000. Kar ti je Hotschko napisal pa je res. Odločit se boš pa moral sam kako naprej. lp DTW Popravljeno Julij 28, 2004. Popravil dave the wave
elbarto Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 Glede Geardata - zadeva ne dela, če nimate nameščenega nobenega tiskalnika na pcju...torej, dodajte nek tisklanik, čeprav ga nimate, pa o rešeno. (zaupal pisatelj programa osebno) El Barto
gebre Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 Glede Geardata - zadeva ne dela, če nimate nameščenega nobenega tiskalnika na pcju... Sory ne morem se zadržat :lol1: neumni programi :lol1:
duhec Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 Glede Geardata - zadeva ne dela, če nimate nameščenega nobenega tiskalnika na pcju...torej, dodajte nek tisklanik, čeprav ga nimate, pa bo rešeno. (zaupal pisatelj programa osebno) I mean... :doze: No, vsaj dela mi.
D.J. Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 Mam pa jst na CBR600 normalno zobnika po 15 in 43 zobov. Zdej sm pa naroču, da bo zadnji mel 40 zob, poznalo se bo pa tko, da bo pri 7000rpm hitrost 142km/h namesto prejšnjih 132km/h. OK, razlika "na papirju" je 10km/h, a se bo poznalo kej v praksi? Ma kdo izkušnje s tem? LP duhec ceneje in isto efektivno bi bilo, če bi dal spredaj 1 zob več, kar pomeni približno 3 manj zadaj s tem znižaš stroške in ne tvegaš možnosti, da bi moral menjati še verigo, ker 3 zobje manj bolj popustijo/podaljšajo verigo, kot jo en zob več našpona/skrajša 15/40 = 2,66 16/43 = 2,68 kar je skoraj enako kar se tiče menjave zobnikov nasploh, je to več kot priporočljiva zadeva, ker motor ko pride iz proizvodnje je nastavljen z nekakšnim povprečnim razmerjem, ki pa ni nujno da ustreza vsakemu vozniku, zato ga eni raztegnejo, drugi skrajšajo zakaj le bi se drugače sploh prodajala drugačna zobniška razmerja :?
duhec Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 Duhec, sprijazni se pač, da nimaš dvovaljnika in se lepo vozi na 7000 rpm, kar pa je v bistvu točno na sredini med prostim tekom in blokado ... Torej so 7000 rpm optimalni obrati za dober odziv motorja in ugodno porabo goriva. Po moje :huh: ZA ZDEJ... ga še nimam (dvovaljnika), ma en dan ga bom mel! :lol: (je tko, da boš moja VTRka, je tko da boš, ja k boš...one day ) :ph34r: :lol: V bistvu maš ful prou, če se res naprimer vozim 130 zlahka prehitim, pa tudi če grem 100km/h, kar znese enih 5500rpm se da lepo prehitet, samo da ne pade pod 4000rpm k pole so jajca. :doze: Samo zdej me že tolko matra firbc da... :hmm: we'll see. Če prav razumem, bi ta tvoj "lokalni" rad izkoristil še tistih zadnjih 2000 obratov. Z manjšanjem števila zob na zadnjem zobniku, mu to ne bo uspelo, ker očitno motor že zdaj nima dovolj navora, da bi se zavrtel do blokade, neizkoriščenih obratov v zadnji prestavi bo še več. Na pamet pa ne morem rečt, če bo z spremenjenim zobnikom le dosegel večjo hitrost. Mah sej.. škoda zgubljat besed. On (in njemu podobni) so bolj za pospeške, prva, druga pole je itak ovinek in treba že žlajfat. Ma ne sej, se nisem še vozil z njim tko da ne morem lih rečt kako vozi... samo tak občutek daje. :rolleyes: LP duhec
RS50 Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 o gad ej. Dons cistu verigo s petrolejem kupljenim na petrolu(600SIT) sm jo s copicem mazu nato pa brisu in nikakor un petrolej noce izhlapet al pa itd dol. S cunjo sm drgnu 1 uro pa ne gre dol. Zdj sm sicer motor pospravu da vidm ce bo cez noc izhlapelo. Ma kdo kako idejo? oprat z vodo al pa kej?
fazerer Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 o gad ej. Dons cistu verigo s petrolejem kupljenim na petrolu(600SIT) sm jo s copicem mazu nato pa brisu in nikakor un petrolej noce izhlapet al pa itd dol. S cunjo sm drgnu 1 uro pa ne gre dol. Zdj sm sicer motor pospravu da vidm ce bo cez noc izhlapelo. Ma kdo kako idejo? oprat z vodo al pa kej? sej sem napisal. s copicem in petrolejem operes varigo in potem vse skupaj s curkom vode izperec. pa ne z vapom. potem pa s cunjo obrisi verigo in jo namazi, ker v nasprotnem ti bo hitro zarjavela.
D.J. Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 petrolej je kar masten, čeprov izpodriva maščobo, ampak čez noč sigurno izhlapi
RS50 Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 pol je kej narobe ce je nism s curkom vodu splahnu?
fazerer Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 petrolej je precej lazji od vode in ga zato voda dobro spere iz zglobov verige. preverjeno. sam od sebe ne bo izhlapel cez noc, ker ima podobne karakteristike kot nafta, nic pa ne bo narobe, ce bos jutri koncal kjer si danes zacel.
RS50 Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 se pravi da jutri se z vodo sperem pa pustim da se posusi al kako? Al obrisem vodo pol dol? Mrzlo al toplo vodo?
D.J. Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 no ja, lažji od vode in pa sam po sebi masten in zato težko izperljiv z vodo, tudi če je topla za test hlapljenja polij malo petroleja po gladki nevpojni površini in naslednji dan opazuj kaj se je zgodilo..izhlapel bo in tudi vonj bo povečini izginil če že čistiš s petrolejem je najbolje takoj se it vozit, da se veriga segreje in posuši in potem namažeš toplo verigo in pustiš stati čez noč da se mast vpije ni dobro da voda kakorkoli pride v zglobe verige, ker o-ringi so namenjeni da preprečujejo ravno to, če pa voda pride vmes, ni šans da jo spraviš ven in to je dobra podlaga za defekt
IKE Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 Iz lastnih izkušenj lahko povem, da se veriga najbolje ščisti s čopičem in čistilnim bencinom ( ni agresiven na o-ringe verige ) kar na stojalu in montirana na verižnike. Če že ni čistilnega bencina, ki ga lahko zadnje čase kupiš le na nekaterih črpalkav v skladiščih Petrola in še to minimalno 10 litrov, pa se dobro obnesu tudi klasični WD 40. Obstajajo pa tudi spreji, namenjeni točno temu. Sprobal sem Motulov Chain Cleaner in se je dobro obnesel.
RS50 Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 D.J. Hvala bom naredu to zdle. Sm lih ustav pol pa letim tkoltko na servis v gorico k marcelotu da zamenja olje pa ostale reci itd. :OK:
D.J. Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 čistilni bencin se dobi sorazmerno poceni in tudi v majhni količini v trgovinah kot so astra, metalka itd in je res dobra zadeva, boljša kot petrolej
duhec Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 Sam eno vprašanje: pravte bencin, ma ni malo "pregrob", tipo da poškoduje o-ringe itd. ? alpa tudi WD40 recimo. Jst uporabljam kurilno olje (k ga mam lih pr roki 1000l :rolleyes: ) k je zraven še malo mastno.. sej spuca, mal težje kot bencin, ma gre. Ni pregrob bencin? LP duhec
hotschko Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 zakaj le bi se drugače sploh prodajala drugačna zobniška razmerja :? zato, da se denar vrti ...
simonsi Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 Sam eno vprašanje: pravte bencin, ma ni malo "pregrob", tipo da poškoduje o-ringe itd. ? Čistilni bencin ni tolk agresiven kot un taprav, se mi zdi. Seveda pa z bencinom za tankat, ne smeš pucat O ringov.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se