Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Zgoraj je bilo veliko masti in olj omenjenih :? .

S čim, kako in kako pogosto maže?

ti javim ko ga ponovno zaslišam....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep,na banditu.zivljenska doba se ni skozi.mazem cca. 4k km (za vec voziti se ni bilo casa).namazano je bilo 2x (1. po potrebi, 2. zaradi probavanja) in je tako namazana veriga v primerjavi z posprejano casovno dlje mastna in tudi packa veliko manj kot sem pricakoval.ko bo zivljenska doba kompleta okoli pa novo porocilo.zaenkrat zadovoljen.

prejsnji teden namazal tretjic. na debelo. za probo. veriga bila se topla od voznje. danes cel dan po mestu in malo po okolici (do 170 km/h). motor umazan nic. veriga mastna zelo. rezultat zadovoljiv. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prejsnji teden namazal tretjic. na debelo. za probo. veriga bila se topla od voznje. danes cel dan po mestu in malo po okolici (do 170 km/h). motor umazan nic. veriga mastna zelo. rezultat zadovoljiv. B)

koliko je važno to da ketno mažeš ko je še topla...eni to izjemno priporočajo eni pač ne....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko je važno to da ketno mažeš ko je še topla...eni to izjemno priporočajo eni pač ne....

Jaz bi rekel takole:

- Če dirkalniki mažejo verige tako, da jih pomakajo v vročo mast (isti šmoren je mast na vročo ketno);

- Če za razne spraye zapovedujejo, da se nanašajo na toplo ketno;

- Če staro zatrdelo in celo zarustano ketno "rešiš" tako, da jo prekuhaš v vročem strojnem olju;

- Če vemo da toplota "utekočini" maščobe nasploh in širi material in pore v njem;

Ja potlej mi je kar logično da je bolje ketne mazati na toplo kot na hladno, sploh če želimo da mazivo doseže vse kotičke (jebela, kje ima ketna vogale? :cry: )ki naj bi jih mazalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot je rekel kolega horjo se zaradi toplote mast raje prismuka tudi do malce manj prirocnih "kotickov". problema velikega ni ce mazes verigo, ko je hladna. priporocljivo je, da jo prej malo ocistis. topla mast se lazje maze kot hladna. that´s it, more or less. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vidim da še noben ni omenil spreja PROFI DRY-LUBE. Sam sem do lani uporabljal S100, pred tem pa še nekaj drugih znamk. Dejstvo je da mažejo felno, gumo, nihajko.... razlika je samo v tem da jo eni bolj drugi pa manj. In vsi brez izjeme so lepljivi zaradi česar na sebe vežejo prah, ki ga ne manjka tudi na asfaltiranih cestah.

Letos pa sem na IMOTU videl predstavitev PDL. Gre za nekakšen suh sprej, v topilu raztopljen teflonski prah ali nekaj takega. Predstavitev je bila sledeča: ketno je elektro motor gnal skozi žagovino, tip pa jo je pri tem šprical z omenjenim sprejem. Ketna je bila kljub temu čista, nič se ni prijelo nanjo. Že takrat sem se odločil da bom zadevo nabavil, ker mi ravno čiščenje verige najbolj smrdi.

Sprej sem nato spomladi kupil v Luisu za 15 eurov (velika doza, mislim da 380 ml). Potem ko

sem ketno očistil sem pričel uporabljati PDL, mažem jo vsakih 400 do 500 km. Letos sem naredil 9.000 km in niti enkrat je nisem čistil. Ketna deluje suho zato sem bil nekoliko skeptičen glede mazalnega učinka. Za mnenje sem povprašal kolege na nemškem forumu, kjer je zadeve precej razširjena. Nekateri so povedali, da so izključno z PDL prevozili po 30.000 km in več. Da zadeva dejansko deluje sem se najbolj prepričal sam po dveurni vožnji v nalivu. Kljub temu, da sem ketno ponovno namazal šele po 3 dneh ni bilo na njej opaziti niti pikice rje.

Sedaj sprej uporablja že kar nekaj mojih frendov in vsi so ful zadovoljni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sprobal/uporabljal:

S100

Profi dry-Lube

Castrol

Shell

Gericke

Dr.Wack

Motorex

in se nekaj drugih (no-name, whatever). res preprical me je samo S100. Gericke je bil ok, PDL pri mojem nacinu voznje ni kazal nekih efektov. ne vem zakaj.

sedaj uporabljam Molykote mast z kanckom primesanega grafita. zadeva se odlicno obnese, ceprav veriga izgleda kot iz dreka potegnjena. mastna je tudi do 1800 km, voda/dez masti ne spere, po motorju ne leti nic. res je, da se v nekem hudem prahu ne vozim. pomanjkljaj: malce dlje traja, da verigo namazem (5-10 min, odvisno od razpolozenja). cena: sitnica, Molykote 100 ml € 1,92 in copic € 0,70. po dosedanji porabi "drzi" ena polna skatlica za 35 mm film cca. 6-8 obilnih mazanj; cca. 9.000 - 15.000 km.

edina prednost sprejov je lahka in hitra uporaba. mazalna vrednost je manjsa ali enaka grafitni masti in njej podobnim zadevam. to je povzetek pogovora z "hisnim mehanikom" in tudi drugimi dolgoletnimi motoristi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko potujem kam daleč mažem verigo z DID sprayem, za doma je pa dobra tudi navadna mast. Verigo perem z navadnim bencinom ali nafto, nato dobro spiham z zrakom. Trenutno imam na motorju verigo Regina brez o-ringov, ca 10.000 km.Bo kmalu za menjat. Pri pranju verige z o-ringi je potrebno pazit na čistilno sredstvo, da ne uničiš tesnilnih oringov.

Splača se kupiti boljši spray, saj če mažeš s poceni sprayi, imaš vedno vse svinjsko kolo, rit, hrbet...

Na enduro motorjih vzdržijo pogonske verige precej manj kot na cestnih.

LP.

Verigo mažem na probližno 300- 500 prevoženih km. Uporabljam did. Masti ne razmetava naokoli, in še pri prednjem zobniku se ne nabira. Ketne ne perem, ampak samo dobro jo zbrišem s krpo preden jo namazem. Nikoli ne namažem mrzle ketne, ker potem pa res razmeta mast naokoli. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Did je drag kot žafran.

Če vzamemo da je povprečna življenska doba ketne 20.000 km ter da mažeš na 500 km in da en sprej, ki stane okoli 3.600 (300 ml) traja največ 6 mazanj... strošek v tej dobi za didov sprej okoli 24 000 sit, za ta denar pa že dobiš nov verižni set za povprečen motor.

Sam mažem z Cyclovo litij-teflonsko mastjo za vsestransko uporabo. Iz izkušenj: vse kar prodajajo kot sredstvo za nego motorjev bo imelo precej višjo ceno, čeprav sestava ne bo nič drugačna od maziva za npr. vrtne kosilnice. Na koncu koncev mažemo navadno usrano (dobesedno) :lol1: ketno...

Andrej

Popravljeno . Popravil andrej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če mazivo, ki ga uporabljate, dobro opravlja svojo nalogo je najlažje preverit, tako, da nateraš motor na čimvečjo hitrost za par minut in ko se ustaviš veriga ne sme biti vroča ... ko pasulj simpl ... :) ... mazanje ok -> ni trenja ni segrevanja ...

... od kar imam Scotoiler je veriga pri meni le rahlo topla ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to o topli/mlačni verigi pa zdej prvič slišim

se pravi bolje straight kot gay veriga

pa še res, čim ni straight, pomeni, da posamezne osovince v verigi že blokirajo zaradi korozije in veriga tudi ko jo hočeš zravnat, ostane zvita, kar poveča trenje -gay

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko potujem kam daleč mažem verigo z DID sprayem, za doma je pa dobra tudi navadna mast. Verigo perem z navadnim bencinom ali nafto, nato dobro spiham z zrakom. Trenutno imam na motorju verigo Regina brez o-ringov, ca 10.000 km.Bo kmalu za menjat. Pri pranju verige z o-ringi je potrebno pazit na čistilno sredstvo, da ne uničiš tesnilnih oringov.

Splača se kupiti boljši spray, saj če mažeš s poceni sprayi, imaš vedno vse svinjsko kolo, rit, hrbet...

Na enduro motorjih vzdržijo pogonske verige precej manj kot na cestnih.

LP.

hm ... a ni 10.000 nekam prekmalu? Jaz imam trenutno 22.000km pa je se kar v redu in je nisem naspanal za vec kot 1/2 cm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebi ravno rad reklame delal ampak sedaj majo v eni od ljubljanskih Moto trgovin kar 20% znižanje na set verižnikov in verige (DID Japonska kvalitetna roba)!!

Iz 38.000 znižano za mojo Transalpko sem dal 30.000!!! :D :) :D

Zelo zadovoljen!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos sem na mojem motorju prvic menjal verigo. Prevozil sem 44.000 km. Menjal sem samo verigo, ker sta bila veriznika neobrabljena. Pa se s to verigo bi lahko naredil se kakih 3.000 km (sponerja sta bila komaj na polovici) pa sem ravno menjal zadnjo gumo in sem pol se verigo, ko je bila guma dol.

Po vsaki voznji, tudi ce sem naredil samo 50 km, sem dal motor na centralno stojalo in v drugo. Psssk po notranji strani 3 sekunde.

Ko sem sel lani iz Budve - 748 km, sem se na pol poti ustavil in sem nasprical verigo.

Ce me je kdaj na daljsi poti dobil dez, sem po nalivu ustavil in nasprical verigo.

V moji 13 letni motoristicni karieri sem preizkusil ze prenekateri spray. VSI pacajo naokoli. Osebno sem najbolj zadovoljen z najnovejsim Motulom za cestne motorje.

To je to, 44.000 km z eno verigo. Kaj bi se hotel vec.

Aja pa obrabljenost verige so mi pregledali na pooblascenem servisu, kjer so opravili tudi njeno menajvo.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

loyo, očitno ne izkoriščaš ketne ampak jo samo furaš ;)

kakor vzames!

Res nikoli ne dvigam prvega kolesa s sklopko, pa brez sklopke ne menjam prestav. To sta dva glavna krivca za unicevanje verige. Pa ne pozabit na mazanje!

Drugace pa sem placal ze toliko radarjev, da sem preprican, da ne vozim pocasi :)

Bom pa jo menjal takoj ko bo pokazala znake utrujenosti!

lp Loyo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebi ravno rad reklame delal ampak sedaj majo v eni od ljubljanskih Moto trgovin kar 20% znižanje na set verižnikov in verige (DID Japonska kvalitetna roba)!!

Iz 38.000 znižano za mojo Transalpko sem dal 30.000!!! :D :) :D

Zelo zadovoljen!!

Ciao,by Pero

regina gold komplet (veriga + verizniki) SIT 36.000.- za bandita v MB. pred _znizanjem_. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regina pa ni D.I.D. in zgodba se zopet ponovi..................... :D :P :o :rolleyes: <_< :)

Kupi kar želiš sam sem slišal (iz vseh strani), da tudi zlata Regina ni vredna D.I.D.-a!!!!!

No pa sej veš tisto.........vsaka guma drži..........jo le redko kdo izkoristi..........glavno je kaj je v glavi oz. zaupanje v izdelek mora biti poolno.........kar pa sem jest za Regino slišu....... :D :BUA:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj si slisal za regino? osebno sem na 3 motorjih (750 - 1200 ccm) naredil z regina gold verigami ali kompleti regina vec kot 150k km brez problema. nobena ni zdrzala manj kot 30k km. torej razsvetli se mojo malenkost, da se bom lahko se jaz zacel zgrazati kaksen skart montiram na motor.....

......ali je vse skupaj varianta BCBR?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kdaj menjat verigo?? Glede na sliko ne vem sledečega:

-ali je delovno območje vrige (puščica), ki kaže po nalepki (lahko je bila nalepljena malo levo ali desno)

-ali moram gledat, ko je puščica proti koncu luknje za os

veriga.jpg

Do sedaj je z original verigo narejenih 16k km, zato se mi zdi druga varjanta bol možna .:huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po slikci sodeč je veriga že kao fuč ker je puščica usmerjena v rdeče polje

seveda, če imaš montirane original zobnike (po številu zob)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni že mal prepozno ko jo slišiš??

....mislim, da ne. Meni je npr. ta zadnja začela "peti" nekje pri 23k, pa sem jo z veseljem vozil še do 27k.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!