Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
V primerjavi s sprayi je Scot res krasna reč ... na ketno mislit treba ni spljoh ... B)

Daj po resnici napisi, koliko ti kaj sprica naokoli?

Imam slabe izkušnje z olji (tudi specialnimi), preizkusil sem eno specialno olje, ki je namenjeno za verigo na motorju, a nisem bil zadovoljen z njim, samo zaradi

spricanja naokoli (po feltni, nihajki, po blatniku do tablice,...) plus tega mi je kapljalo pri sprednjem zobniku dol zaradi večje centrifuge.

Da ne boš mislil, da sem prevec namazal.

Predvidevam, da je s prehvaljenim scotoilerjem isto, razen če zmanjsas doziranje na minimum, kar je slabo za verigo in zobnike.

Objavljeno

Drugače se ketna lepo tudi z Meglio čistilnim sredstvom očisti. Dobi se ga v SPARU.. razmasti vsako še tako mastno stvar in ni agresiven

LP

Objavljeno
... se ketna lepo tudi z Meglio čistilnim sredstvom očisti

... razmasti vsako še tako mastno stvar in ni agresiven

Meglio dobiš tudi v Tušu in res je dobra stvar.

Ne strinjam pa se z " ni agresiven " in če ne verjameš ... :? :hmm: ... nikar ne puščaj našpricanega aluminija ali okvirja motoja več kot 15 min ker se pozna matiran madež.

Se pa z Megliom lepo odstranijo skoraj vse mušice s hladilnika in tudi spodnjega dela mostu krmila ... lepo našpricat pa z rahlim curkom sprat. Pa tudi felne se da lepo očistit ... :OK:

Objavljeno
Daj po resnici napisi, koliko ti kaj sprica naokoli?

nekaj seveda leti okoli in pri spray-u ravno tako.

Razlika je v tem, da je čiščenje ostankov tega olja iz zadnje feltne in motorja biiiistveno lažje kot čiščenje ostankov spray-a. Veriga se pač ne umaže, ker ni lepljiva, je stalno namazana ... brez dodatnega dela. Scotoiler olje po moje ni nič posebnega, je pa narejeno tako, da se samo razleze tudi med o-ringe in v vse špranje na verigi tudi če kaplja samo na eno stran verige.

npr: Z navadnim papirnatim robčkom ne da bi ga scefral lahko očistim celo zadnje kolo in še kakšen kos motorja.

Objavljeno

Kar je dobro za feltne ni nujno dobro za ketno. Za čiščenje uporabljam petrolej, ki se ga v literski embalaži kupi v petrolu in zanesljivo ni agresiven do gume (o-ringi).

Objavljeno
nikar ne puščaj našpricanega aluminija ali okvirja motoja več kot 15 min ker se pozna matiran madež.

Našpricam ga samo po ketni in še to pustim max 5min, potem pa z gobico ali čopičem podrgneš ketno in spereš z rahlim curkom in ketna je kot nova. Kje drugje kot po ketni pa itak ne špricam .)

Objavljeno

a kdo ve kje bi se dal za ugodn dnar zobnike nabavt?

U Luisu d pujsu ( :lol: ) mi nočjo sam zobnike prodat ampak sam komplet z verigo :angry: . Isto je u gerikeju :angry: Ketno mam pa novo didovo B)

Objavljeno

v skotu sem zastavil nekaj konkretnih vprasanj, mi lahko kdo odgovori na njih plizzzz. :rolleyes:

Objavljeno
v skotu

kje pa je to ... :hmm:

Objavljeno
a kdo ve kje bi se dal za ugodn dnar zobnike nabavt?

U Luisu d pujsu ( :lol: ) mi nočjo sam zobnike prodat ampak sam komplet z verigo :angry: . Isto je u gerikeju :angry: Ketno mam pa novo didovo B)

Za Hondo TA sem jih dobil v Aunerju v Gracu.

Probaj. :hmm:

Objavljeno

za zobnike poglej v kataloge, izpisi stevilke in naroci. imajo vse tudi posamezno.

zakaj ne bi z vodo spiral verige? dokler je curek blag, ne kaksen wap in ni preblilzu ni panike.

razmascalcev ne priporocam za nobene dele, kjer je potrebno mazivo, razen ce niso namenjeni ciscenju motocikla.

Objavljeno
v skotu sem zastavil nekaj konkretnih vprasanj,

maš napisan ... sem spregledal nove poste v tisti temi :hmm:

Objavljeno
a kdo ve kje bi se dal za ugodn dnar zobnike nabavt?

U Luisu d pujsu ( :lol: ) mi nočjo sam zobnike prodat ampak sam komplet z verigo :angry: . Isto je u gerikeju :angry: Ketno mam pa novo didovo B)

Če verigo zamenjaš pravočasno, zdržijo zobniki dve ali več verig. Torej bi ti ena veriga več ne hodila odveč. Preračunaj, saj so ponavadi kompleti verižnikov in verige cenovno ugodni in če znese, pač porabiš drugo verigo čez čas.

Objavljeno
zdržijo zobniki dve ali več verig.

Moja izkušnja je, da je priporočljivo z verigo vedno menjat sprednji veržnik, saj je bistveno bolj obremenjen, se prej "raztegne" in hitro uniči novo verigo. Zadnji verižnik zdrži bistveno dlje.

Objavljeno

Najbolje je menjat cel komplet, sej ni toliko dražje pa potem ti veriga zdrži veliko več.

LP

Leteči

Objavljeno
... zadnji verižnik zdrži bistveno dlje.

Čista resnica ... tudi povsem normalno ... zakaj ?

Kot primer da ima sprednji verižnik 15 zob, zadnji pa 45 zob ... to pomeni , da se sprednji zavrti 3, zadnji pa le 1 krat. Torej sprednji zobnik je 3 krat bolj rabljen kot zadnji, pa tudi bistveno bolj obremenjen, saj se sila porazdeli na cca 7 zobov, zadaj pa na 17 zobov.

Iz tega razloga se lahko uporablja tudi kombinacija materialov ... spredaj kovinski, zadaj aluminij in v tem primeru gre vse skupaj enakomerno rakom žvižgat.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
o gad ej. Dons cistu verigo s petrolejem kupljenim na petrolu(600SIT) sm jo s copicem mazu nato pa brisu in nikakor un petrolej noce izhlapet al pa itd dol. S cunjo sm drgnu 1 uro pa ne gre dol. Zdj sm sicer motor pospravu da vidm ce bo cez noc izhlapelo. Ma kdo kako idejo? oprat z vodo al pa kej?

Men samo ni jasno zakaj je treba verigo sploh čistit. Jaz svojo že 25.000 samo mažem, pa je čist lepa.

Čistim pa feltno, vilce, zobnik itd., kar je pač usrano od ketne.

Tukaj bi se navezal na PETROLEJ. Tudi jaz ga uporabljam, ampak pri tem uporabim malo prevaro. Nalijem v posodico deci petroleja, špricnem noter parkrat PRIL (bogato), dodam še majčkeno vode (sicer rata en čuden gel) in zmešam s penzelnom. Dobim zelenkasto suspenzijsko tekočino s katero potem (s ćopičem) mažem feltno itd. Ko se svinarija malo natopi, popenzlam še enkrat in čez nekaj časa sperem s šlaufom. In glej čudo. Zaradi prila se zadeva spere kot bi šlo za kakšen drag šampon oziroma odstranjevalec maščob in prikaže se čudovita nemastna in čista feltna.

Še tole - petrolej se dobi na litre (Petrol Polje) in je cca. 160 sit liter.

Objavljeno
spredaj kovinski, zadaj aluminij ...

Hmmm..., tudi aluminij je kovina.

Objavljeno

:grrr OK jeklen al pa kej tazga(manj "žlahten", težji). Ne tko "drag" material kot alu .)

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

en problem imam...kupil sem Shell sprej za mazat verigo ....prej sem vedno uporabljal Did...ker ga je zmanjkalo sem vzel shell...danes sem mazal ketno...našprical sem 25 cm-jev ketne nakar je sprej nehal špricat....neka mehanska okvara....sprej je bil prvič uporabljen... <_<

a mislite da mi bo prodajalec povrnil denar oz. dal nov sprej če ga nesem reklamirat..... :hmm:

Objavljeno

najprej mal z bucko probaj da se ti ni not v cevki kak strdek naredil, ali probaj od kakega drugega spraya glavo vzet; če ne nuca......jaz bi sigurno zahteval novega..pa nikar ne bit preveč prijazen pri svoji zahtevi v trgovini

SREČNO

Objavljeno

mora bit napaka velika, ker tista bela cevka pod kapico se jo da pritinit dol sam šprica ne.... :wacko:

Objavljeno

meni se tole zdi kot da v pločevinki ni več dovolj pritiska :? .....ostane ti edino da greš nazaj v trgovino, če ne zaradi reklamacije pa zaradi nakupa novega spraya :P

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zamenjal verigo + oba zobnika, DID. Sedaj med vožnjo (prevozil cca 10km) slišim določene prizvoke, drugačne zvoke, niti ne vem kako bi ta zvok opisal. Recimo nekakšen kovinski rahlo piskajoč zvok, takrat ko je veriga rahlo obremenjena. Ali je to normalno, se mora veriga vteči :?

Opazil, da je tudi povsem nova veriga neenakomerno dolga (če vrtiš zadnje kolo, veriga na sredini spodaj niha gor in dol za cca 0,5 cm. Je to normalno :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!