loyo Objavljeno November 22, 2004 Opozori Objavljeno November 22, 2004 Heja Glede zvoka imam mogoce argument. Pravtako sem na mojo masino dal DID verigo in tudi se je pojavil nek kovinski zvok. Vedno, pri pocasni in pri hitri voznji. To mi je serviser takoj omenil, da se bo slisalo. Original prvi zobnik je imel na obeh straneh nalimano neko gumo, po kateri je tekla veriga in verjetno blazila zvocne efekte. Novi zobnik pa je brez te gume, zato je zadeva glasnejsa. Napetost verige je pri meni ok, ni nekih nihanj. Pazi da meris vedno enako. npr. vedno na sredini clena ali pa na koncu clena (razlika je lahko tudi 1 cm) upam da ti to kej pomaga. lp Loyo
Leteči Objavljeno November 22, 2004 Opozori Objavljeno November 22, 2004 Opazil, da je tudi povsem nova veriga neenakomerno dolga (če vrtiš zadnje kolo, veriga na sredini spodaj niha gor in dol za cca 0,5 cm. Je to normalno :? ← Ja ko ti vrtiš kolo je veriga enkrat napeta (ko kolo obrneš) nato pa sproščena ko ti kolo spustiš in ga ''preprimeš. Used se na moped pa se pelji recimo 80km/h konstantno, drži gas skoz enako. In če boš takrat čutil da ti motor malce cuka kot da bi se po kotanjah vozil potem je nekaj narobe, drugače je vse OK
BAMATO Objavljeno November 23, 2004 Opozori Objavljeno November 23, 2004 Ja ko ti vrtiš kolo je veriga enkrat napeta (ko kolo obrneš) nato pa sproščena ko ti kolo spustiš in ga ''preprimeš. ← Tudi na to sem bil pozoren, tako da moja napaka je izključena! Naprimer dam motor na centralno stojalo, zalaufam mašino, v leru, kolo se vseeno mal vrti. Če gledam verigo na sredini med obema zobnikoma, se s konstantno frekvenco malo dviga in spušča, seveda pri konstani hitrosti vrtenja zadnjega kolesa. Natančno sem pregledal tudi gred kjer je nasajen prvi zobnik in prav tako oba zobnika in ni opaziti popolnoma nikakršnega opletanja. Tudi ko preverjam napetost obstaja eno mesto kjer je veriga nekoliko bolj napeta, na 3/4 ostalega oboda pa je napetost konstantna. Motor se pelje normalno, ni čutiti kakega cukanja. Kar se zvoka tiče, bo pa verjetno to, ker ni gume na novem zobniku.
andrej Objavljeno November 23, 2004 Opozori Objavljeno November 23, 2004 Matej, tudi moja ketna je bila že na začetku - takoj po menjavi - malenkost neenakomerno raztegnjena, tako kot ti opisuješ. Po kakih 1000 prevoženih km se je zadeva lepo ulegla. Ni bila pa nikoli tako tiha kot original. LP
bLuZoNdEr Objavljeno November 23, 2004 Opozori Objavljeno November 23, 2004 men je serviser svetoval naj napetost erige preverjam vedno na obremenjenem motorju (se pravi da mora nekdo gor sedet tako kot med vožnjo)....mogoče je tu vzrok
Leteči Objavljeno November 23, 2004 Opozori Objavljeno November 23, 2004 Ej glej med verigo in zobnikom je zračnost, in to ne prav malo tudi če motor na štendru vrtiš recimo v prvi prestavi pod enakomernim gasom se to zna precej poznat. Če se med vožnjo ne čuti nič ni nobenega problema, ti sam vozi. LP Leteči
simonsi Objavljeno November 23, 2004 Opozori Objavljeno November 23, 2004 men je serviser svetoval naj napetost erige preverjam vedno na obremenjenem motorju (se pravi da mora nekdo gor sedet tako kot med vožnjo)....mogoče je tu vzrok ← Jaz tut vedno tako merim luft na ketni, pa se mi zdi še najbolj realno.
Osama Objavljeno December 8, 2004 Opozori Objavljeno December 8, 2004 Iščem po temi že 25 min - imam rdeče oči, povišan pritisk in postajam čuden (kot vedno kadar buljim in buljim v ekran). Zato se oproščam, če je kje pisalo, pa semo morda izpregledal. Ampak ali mi lahko kdo prijazno namigne KDO UVAŽA - KJE KUPITI (aftermarkt) ketne D.I.D. ali Regina ali kakšno drugo dobro robo, po možnosti v SLO. Vnaprej hvala!
Denny Objavljeno December 8, 2004 Opozori Objavljeno December 8, 2004 (popravljeno) Iščem po temi že 25 min - imam rdeče oči, povišan pritisk in postajam čuden (kot vedno kadar buljim in buljim v ekran). Zato se oproščam, če je kje pisalo, pa semo morda izpregledal. Ampak ali mi lahko kdo prijazno namigne KDO UVAŽA - KJE KUPITI (aftermarkt) ketne D.I.D. ali Regina ali kakšno drugo dobro robo, po možnosti v SLO. Vnaprej hvala! ← tc-motoshop: D.I.D (imajo sedaj celo 25%popust :P) motorjet: Regina za ostale pa poklici malo naokoli Popravljeno December 8, 2004. Popravil Denny
bLuZoNdEr Objavljeno December 8, 2004 Opozori Objavljeno December 8, 2004 ali pa Louis v Beljaku (jaz sem ravno naročil DID in me pride slabih 5k SIT ceneje kot v TCmotoshopu s popustom vred).....verjetno jo grem v petek iskat tako da če pokličeš in naročiš oz. če jo celo imjajo na zalogi za tvoj motor ti jo lahko "prešvercam" :D
Denny Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 Iz ene druge teme... pri nakupu louis in podobnih verig pazi ker so ponavadi NEDELJIVE verige in jih je toliko težje montirat. te so cenejše, deljive pa dražje in tu je navadno razlika. ti pa to pozabijo povedat ko kupiš če nisi pozoren (been there, done that :angry: ). ← Ni take groze montirat NEDELJIVE verige, sploh pa tud originalne verige so bile na vseh mojih motorjih nedeljive, sploh ne vem če obstajajo za mnočnejše motorje une z zaponko. Imel sem jo edino na motocross motorju ← Slisal sem,da nekateri prisegajo samo na "nedeljive"...naj bi bile bolj varne A res obstaja velik rizik pri verigah, kjer jo montiras s sponko? Sam sem bil v dilemi, kaj naj vzamem. Saj bi vzel nedeljivo, samo ko sem pomislil, da moram se zadnjo nihajko odsraufat me je kar malo minilo. Saj ne bi bilo tako hudo, ce bi imel eno dobro dvigalo, da motor lepo dvignes in da je stabilno...
Ice Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 14 let na motorjih z veriznim sekundarnim prenosom. zadnjih 6 od tega z motorji do 1200 ccm in vedno vec kot 120KM moci/110 Nm navora na zadnjem kolesu. vedno montiral "deljive" verige, nikoli imel probleme. mogoce bo kak dirkac povedal/vedel vec okoli tega.
D.J. Objavljeno December 16, 2004 Opozori Objavljeno December 16, 2004 po mojih izkušnjah je vezni link precej šibka točka, če je vezna ploščica na mehko namestljiva ampak ta problem (lom linka) se pojavi šele pri uporabi verige nekaj časa izven po razteznosti še varnega območja uporabe če je vezna ploščica na verigi težka za nataknit (posebno orodje), je vezni člen enako močen, kot vsak drugi
D.J. Objavljeno December 16, 2004 Opozori Objavljeno December 16, 2004 to bi dodal, da ker je pač varovalka v igri, obstaja zaradi tega tudi verjetnost da poči, se nekam zatakne in odleti ali kakorkoli drugače sname in nesreča je tu s trdo natakljivo vezno ploščico vsaj začasno eliminiraš problem samodejnega snemanja le-te, priporočam pa občasno kontrolo varovalke na linku - ne sme poplesovat oz bit pretirano zbrušena od kakega drgnjenja lahko si rešiš življenje ali vsaj kak kuponček
Leteči Objavljeno December 16, 2004 Opozori Objavljeno December 16, 2004 Bratu se je ta zaponka na DR 125 odpela in hvalabogu je veriga samo odpeljala se po zobniku in pri majhni hitrosti. Paziti je tudi treba kako se vezno plošico namesti (da je pravilno obrnjena glede na smer premikanja verige)
D.J. Objavljeno December 16, 2004 Opozori Objavljeno December 16, 2004 v tvoji objavi bi "vezno ploščico" nadomestil z "vezno varovalko" ploščica je nataknjena pred varovalko in je ravno tako snemljiva, skrbi pa za pravilno obremenitev verige
lightning Objavljeno December 16, 2004 Opozori Objavljeno December 16, 2004 jst sem imel zmeraj deljivo in tudi nikol nobenih problemov glede sponke oz veznega člena.Zdej ko imam večji zobnik imam celo dva vezna člena :ph34r: Zdej al je to dobro ali ne ...zaenkrat B.P pa še veliko lažje je menjavat zobnike(večji/manjši) in posledično krajšat/štukat verigo.Je pa treba pazit da je zaprti konec(polkrožni) varovalke vedno v smeri vrtenja kolesa.
simonsi Objavljeno December 16, 2004 Opozori Objavljeno December 16, 2004 Je pa treba pazit da je zaprti konec(polkrožni) varovalke vedno v smeri vrtenja kolesa. ← Zakaj je pa to tolk važno?
Leteči Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 (popravljeno) Da se ti zaradi pospeškov verige ne sname dol. Popravljeno December 17, 2004. Popravil Leteči
tato Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Jaz moram pa pol motorja razdrt,da jo dobim dol-ketna nima tiete varovalke! :blink:
rebel Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 zakaj pa ne spenjate verige s tistim členom ki se ga zatočka in je potem nerazstavljiv??? tako se nima kaj odpet...
krca25 Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Bitte beachten Sie, dass Clip-Schlösser nur für die Fahrt zur Werkstatt bzw. für eine Fahrtgeschwindigkeit von max. 80km/h geeignet sind. Pise v navodil za uporabo teh veznih elementov.
bLuZoNdEr Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Bitte beachten Sie, dass Clip-Schlösser nur für die Fahrt zur Werkstatt bzw. für eine Fahrtgeschwindigkeit von max. 80km/h geeignet sind. Pise v navodil za uporabo teh veznih elementov. ← In za tiste ki nam švabščina ne leži....
krca25 Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Pise da je ta vezni clen namenjen samo za voznjo do delavnice oz. max 80km/h lp.
simonsi Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 (popravljeno) zakaj pa ne spenjate verige s tistim členom ki se ga zatočka in je potem nerazstavljiv??? tako se nima kaj odpet... ← Kako pa misliš zadevo zatočkat na motorju :hmm: sem pa videl tut neke take "klešče" ki jih daš na ketno pa en tak člen, pol pa zadevo skupaj zašraufaš, da stisne člen in ni treba nič s kladvom tolčt. Pise da je ta vezni clen namenjen samo za voznjo do delavnice oz. max 80km/h lp. ← Aja :blink: Popravljeno December 17, 2004. Popravil simonsi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se