Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Imel socialno vx did-ovo kupljeno prek ebaya na Poljskem nek polska-racing krneki tip. Po 30K je odlična res pa da sem jo skrbno pipsal in čistil in nekako 45K+ je namanj kar pičakujem od nje. Kako bo končala nevem ker nimam več tega motorja. Na hornetko 900 pa sem dal RK 530 nekaj. Ta veriga me bolj prepriča od DID-a a brez tehtnih oz. oprijemljivih razlogov. Vščeč mi je zunanja obdelava verige da ne zarjavi povšinsko po 2 dneh naliva. Trenutno z oilerjem lih namazana kolikor subjektivno potrebno za vožnjo brez omembe vrednega dežja.
Pa še cenejša je bila. Do nadaljnega RK... ko strošim poročam. Boste pa kar čakali... predvidoma v 2020+

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Zivnorc pravi:

Ne kupuj DID verige.

....še v njihovih trgovinah niso sigurni ali so dobili original al ne.

Pijatelj ima "DID" verigo...skoraj novo, menjano pred kratkim, pa se mu že "zaganja", ker je neenakomerno pretegnjena.

....naročena nova EK veriga pri Rumekotu v Lohatcu. Una tanarhujša...že fabriško ulaufana.

Originalna je zdržala 52k. Upošteval nasvet enega z KTM kiblo..( pa tebe dobr pozna...a štekaš)..pa naslednjo naročil in zmontirati dal v Lahatcu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D.I.D. no more. Sicer je bila moja prva napaka da sem naročil verigo na ebayu, pri ne najbolj priznanem prodajalcu, za čim nižjo ceno. Pa vseeno. Stvar bi delovala, če bi bila kvalitetna. Trenutno pa nimam z njo narejenih niti 10000 km, pa se mi konstantno na vsakih 500-700 km raztegne, nenehno rjavi in spušča zvoke, čeprav je redno vzdrževana. Sumim, da je zadeva ponaredek :angryrant1:

Potiho upam, da mi do zime še zdrži in da takrat kupim novo. Po drugi strani pa ne vem, če si upam voziti s tako verigo še do konca leta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, skategrizzly pravi:

 

Potiho upam, da mi do zime še zdrži in da takrat kupim novo. Po drugi strani pa ne vem, če si upam voziti s tako verigo še do konca leta...

...zakaj že?

Da ti slučajno utrga ketno.....ti lahko razbije blok motorja...in če imaš srečo, ti zmesari še nogo.

....pa ker je zanič...zakaj bi čakal, če veš, da moraš menjat.

Motor je luksuz......in naj bi užival v tem...ne pa da greš nanj z enim cmokom v grlu....a bo zdržalo...al ne. Tistih 200 ojrov riskiraš ...pa je....in greš potem z veseljem na moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, skategrizzly pravi:

 niti 10000 km, pa se mi konstantno na vsakih 500-700 km raztegne, nenehno rjavi in spušča zvoke, čeprav je redno vzdrževana. Sumim, da je zadeva ponaredek :angryrant1:

Sumim da z vzdrževanjem nekaj ne bo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, skategrizzly pravi:

D.I.D. no more. Sicer je bila moja prva napaka da sem naročil verigo na ebayu, pri ne najbolj priznanem prodajalcu, za čim nižjo ceno. Pa vseeno. Stvar bi delovala, če bi bila kvalitetna. Trenutno pa nimam z njo narejenih niti 10000 km, pa se mi konstantno na vsakih 500-700 km raztegne, nenehno rjavi in spušča zvoke, čeprav je redno vzdrževana. Sumim, da je zadeva ponaredek :angryrant1:

Potiho upam, da mi do zime še zdrži in da takrat kupim novo. Po drugi strani pa ne vem, če si upam voziti s tako verigo še do konca leta...

na kakšnem motorju?

Kako je z linijo zobnikov,...koliko in kako nastavljaš zračnost verige?

Sej morda sm čuden, ampak 10000km je pa mal huda oz zelo.

S čim jo pucaš in kako pogosto?

SI menjal kpl li samo verigo?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je po 15kkm zmetalo x ringe na nekaterih mestih ven...pa je bila vzdrževana, nato sem jo zlo pogosto čistil in mazal ter nategnil še za dodatnih 10kkm. No more. Kupil sem jo pa pri SM moto, z računom, paket od Ognibene skupaj z verižniki.

EK Enuma se sedaj vrti že preko 45kkm in po besedah Mladencha, ni še znakov pretegnjenosti in problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, no_name pravi:

Sumim da z vzdrževanjem nekaj ne bo...

Verjemi, vzdrževanje je bilo redno.

pred 2 urami, Wakasaki pravi:

na kakšnem motorju?

Kako je z linijo zobnikov,...koliko in kako nastavljaš zračnost verige?

Sej morda sm čuden, ampak 10000km je pa mal huda oz zelo.

S čim jo pucaš in kako pogosto?

SI menjal kpl li samo verigo?

 

Motor je Aprilia RS 125. Ne vem točno kaj misliš z linijo zobnikov, ampak lahko ti povem, da zobniki zaenkrat izgledajo vredu, niso prekomerno obrabljeni. Zračnost oz. podajanje verige imam vedno nastavljeno na 2-2,5 cm, kot je tudi tovarniško podano. Nastavljam tako kot se nastavi: odtegnem matico na osi zadnjega kolesa, potem z viličastim ključem nastavljam zračnost na vijakih na nihajki in na koncu koncev preverim, če sta obe strani poravnani in posledično, če je kolo v ravni liniji. Ko je pravilno nastavljeno, zategnem matico osovine. 

Verigo čistim z bencinom, saj ne vsebuje nobenih ringov in tako verigi naj ne bi škodoval. Čistim in mažem jo redno, na približno vsakih 500 km oz. ko vidim, da veriga ni več mastna. Mažem jo z Motul Road Chain lube. 

Menjan je bil verižni set, ne samo veriga.  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, skategrizzly pravi:

Verjemi, vzdrževanje je bilo redno.

Motor je Aprilia RS 125. Ne vem točno kaj misliš z linijo zobnikov, ampak lahko ti povem, da zobniki zaenkrat izgledajo vredu, niso prekomerno obrabljeni. Zračnost oz. podajanje verige imam vedno nastavljeno na 2-2,5 cm, kot je tudi tovarniško podano. Nastavljam tako kot se nastavi: odtegnem matico na osi zadnjega kolesa, potem z viličastim ključem nastavljam zračnost na vijakih na nihajki in na koncu koncev preverim, če sta obe strani poravnani in posledično, če je kolo v ravni liniji. Ko je pravilno nastavljeno, zategnem matico osovine. 

Verigo čistim z bencinom, saj ne vsebuje nobenih ringov in tako verigi naj ne bi škodoval. Čistim in mažem jo redno, na približno vsakih 500 km oz. ko vidim, da veriga ni več mastna. Mažem jo z Motul Road Chain lube. 

Menjan je bil verižni set, ne samo veriga.  

okej veriga brez tesnil.Vzamem vse nazaj.

Moram pa pripomnit, da sprej nevem če pride dovolj globoko, v same člene, kjer je veriga s tesnili trajno mazana in jo pipsaš samo, da mažeš stik verige in zobnik.

Si razmišljal o verigi s tesnil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se dokaj nova veriga nateguje in preteguje in jo je treba vsakih nekaj sto km šponat ...pomeni samo eno.

Ponaredek.

To nima nikakršne zveze z vzdrževanjem verige. Če verige ne čistiš in mažeš bo najprej uničilo O-ringe in bo stekla ven mast....posledično pride not voda in začne veriga rustat in postanejo nekateri členki trdi.

Če pa so vsi O-ringi celi in veriga neenakomerno zateguje...pa pomeni slaba natezna trdnost materiala in se veriga razteza.

To opaziš tako, ko vrtiš zadnje kolo na mestu na štenderju, veriga nenenakimerno niha gor in dol. Enkrat je čisto zategnjena...drugič ful ohlapna.

Tudi ko jo potegneš s prsti nazaj na verižniku je veliko ohlapa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, skategrizzly said:

D.I.D. no more. Sicer je bila moja prva napaka da sem naročil verigo na ebayu, pri ne najbolj priznanem prodajalcu, za čim nižjo ceno. Pa vseeno. Stvar bi delovala, če bi bila kvalitetna. Trenutno pa nimam z njo narejenih niti 10000 km, pa se mi konstantno na vsakih 500-700 km raztegne, nenehno rjavi in spušča zvoke, čeprav je redno vzdrževana. Sumim, da je zadeva ponaredek :angryrant1:

Potiho upam, da mi do zime še zdrži in da takrat kupim novo. Po drugi strani pa ne vem, če si upam voziti s tako verigo še do konca leta...

A verigo stelas po vsakem drugem do tretjem rezervarju???

 

Norc, od veriznika odstopi samo tam, kjer je pretegnjena. Sm lani delaal "doktorat" ker mi je po slabih 30ooo pretegnlo samo ene 5 clenov...kadar sm jo prijel na verizniku jebla lepo tesna....bitch....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skategrizzly pravi:

 

Verigo čistim z bencinom

Kako verigo očistiš od bencina preden jo namažeš? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja..sej...vrteti moraš ...pa poskusiti na vskih nekaj cm...

pred 6 minutami, no_name pravi:

Kako verigo očistiš od bencina preden jo namažeš? 

Bencin ima tako čudno lastnost....da ful hitro shlapi..

:eek:

...in pa obvezna oprema garaže, v kateri je motocikel, je kompresor.

Čisto soliden kompresor stane 100 eur. Z njim prekontroliraš tlak v pnevmatikah....in spihaš verigo, ko jo čistiš....in spihaš vodo ven iz zakotnih koncev, ko pereš motor.

Drugače pa je bencin pust in agresiven...in je bolje čistiti verigo ali s petrolejem ali dizlom.

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V primeru, da veriganima nima zščitnih (O;X;Z) ringov ji bencin zelo "škoduje" izpere mast med valčki in sorniki verige, posledice si pa občutil.

Vsa maziva, ki jih nanašamo na verige so izključno namenjena mazanju stika med valjčki verige in verižnikoma PIKA.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 hours ago, skategrizzly said:

D.I.D. no more. Sicer je bila moja prva napaka da sem naročil verigo na ebayu, pri ne najbolj priznanem prodajalcu, za čim nižjo ceno. Pa vseeno. Stvar bi delovala, če bi bila kvalitetna. Trenutno pa nimam z njo narejenih niti 10000 km, pa se mi konstantno na vsakih 500-700 km raztegne, nenehno rjavi in spušča zvoke, čeprav je redno vzdrževana. Sumim, da je zadeva ponaredek :angryrant1:

Potiho upam, da mi do zime še zdrži in da takrat kupim novo. Po drugi strani pa ne vem, če si upam voziti s tako verigo še do konca leta...

DID no more?. A mislis da bo Regina, al pa EK, katera bo zelo poceni in pri ne najbolj priznanemu prodajalcu kej boljsa? Milsim da tu lezi problem, ne v DIDu. Sem imel Regino na Apriliji, vrgel dol pri 42k (pa kr nekej k prepozno, priznam), dal gor DID, ki je brez problema potem zdrzala 35k... Je bila pa kar zasoljena, to je pa res

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, Wakasaki pravi:

okej veriga brez tesnil.Vzamem vse nazaj.

Moram pa pripomnit, da sprej nevem če pride dovolj globoko, v same člene, kjer je veriga s tesnili trajno mazana in jo pipsaš samo, da mažeš stik verige in zobnik.

Si razmišljal o verigi s tesnil?

Ko sem menjal tole verigo me je zanimala samo cena, nisem vedel niti koliko različnih tipov verig je in kakšne so prednosti katerega tipa. Sedaj, ko sem par stvari o tem prebral in se informiral, bo sigurno naslednja veriga z ringi. Prav zaradi mazanja.

P.S. Hvala za nasvet :)

pred 19 minutami, Cartman pravi:

A verigo stelas po vsakem drugem do tretjem rezervarju???

Takle mamo...  

pred 15 minutami, no_name pravi:

Kako verigo očistiš od bencina preden jo namažeš? 

Verjetno me dražiš, ne? :huh: Vsaj upam...

pred 13 minutami, Zivnorc pravi:

in spihaš verigo, ko jo čistiš....

Drugače pa je bencin pust in agresiven...in je bolje čistiti verigo ali s petrolejem ali dizlom.

Amm, a ni tako, da čiščenje s kompresorjem škoduje tesnilom v verigi?

Zdaj, ali se motim, ali si govoril o verigi brez tesnil ali pa je bil to sarkazem, pa sem jaz malo "čorav" :blush: Kar se tiče pa čiščenja s petrolejem ali dizlom, vem da je to bolj priporočljivo, vendar glede na to, da imam verigo brez tesnil, uporabljam kar bencin (govorim pač za svoj primer). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, skategrizzly pravi:

 

Verjetno me dražiš, ne? :huh: Vsaj upam...

 

Sploh ne!
Če bencin ostaja "v verigi" ti ga zaradi centrifuge ob prvih kilometrih zmeče ven, skupaj z oljem.
Medtem ko veriga izgleda mastna ni olja tam kjer bi moral biti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, jvalant pravi:

DID no more?. A mislis da bo Regina, al pa EK, katera bo zelo poceni in pri ne najbolj priznanemu prodajalcu kej boljsa? Milsim da tu lezi problem, ne v DIDu. Sem imel Regino na Apriliji, vrgel dol pri 42k (pa kr nekej k prepozno, priznam), dal gor DID, ki je brez problema potem zdrzala 35k... Je bila pa kar zasoljena, to je pa res

 

Glej, če bi bil original D.I.D., ne glede na ceno, se mi pol teh stvari pri takih kilometrih ne bi smelo dogajati. Cena ni vedno merilo. In ja, mislim da bo boljša, če bo dejansko original.

pred 20 minutami, MiNa pravi:

V primeru, da veriganima nima zščitnih (O;X;Z) ringov ji bencin zelo "škoduje" izpere mast med valčki in sorniki verige, posledice si pa občutil.

Vsa maziva, ki jih nanašamo na verige so izključno namenjena mazanju stika med valjčki verige in verižnikoma PIKA.

Veriga je bila po čiščenju z bencinom vedno namazana in to z namenskim sprejem. To govorim zato, ker sem te razumel, da misliš, da sem verigo mazal z bencinom. Če sem si narobe razlagal, se opravičujem.

Pa kako to, da povsod kjer sem bral trdijo, da je ravno čiščenje verige brez tesnil z bencinom neškodljivo, ti mi pa razlagaš drugače? Sedaj mi ni več nič jasno...

pred 7 minutami, no_name pravi:

Sploh ne!
Če bencin ostaja "v verigi" ti ga zaradi centrifuge ob prvih kilometrih zmeče ven, skupaj z oljem.
Medtem ko veriga izgleda mastna ni olja tam kjer bi moral biti...

Ti je že @Zivnorc povedal, da bencin hitro izhlapi. Je pa bila veriga po čiščenju vedno obrisana s krpo (vem, da prostora med členi ne moreš obrisati, ampak, kot sem že povedal, bencin izhlapi) in naknadno namazana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, skategrizzly said:

G

Ti je že @Zivnorc povedal, da bencin hitro izhlapi. Je pa bila veriga po čiščenju vedno obrisana s krpo (vem, da prostora med členi ne moreš obrisati, ampak, kot sem že povedal, bencin izhlapi) in naknadno namazana.

  Izhlapevanje je pogojeno z povrsino... ce polijes liter vode po tleh, bo izhlapela zelo hitro, iz odprte flase pa pol leta ne... Ce bencin pride med clene in sornike, lahko ostane tam preeecej casa ker je spranja izredno majhna. Ko potem se namazes verigo, se dodatno zapres pot zraku in bencin ostane notri dolgo casa....

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, jvalant pravi:

  Izhlapevanje je pogojeno z povrsino... ce polijes liter vode po tleh, bo izhlapela zelo hitro, iz odprte flase pa pol leta ne... Ce bencin pride med clene in sornike, lahko ostane tam preeecej casa ker je spranja izredno majhna. Ko potem se namazes verigo, se dodatno zapres pot zraku in bencin ostane notri dolgo casa....

 

pred 27 minutami, Rocky pravi:

Veriga se ne čisti z bencinom in PIKA!!! Vzami petrolej!

Ok, razumem: če ne bom uporabljal petroleja, bom si sam kriv če bom novo verigo predčasno zasral :sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, skategrizzly said:

 

Ok, razumem: če ne bom uporabljal petroleja, bom si sam kriv če bom novo verigo predčasno zasral :sleep2:

Lohk uporabis mojo metodo: nc pucat verige ;) Sem pa tja naspricam cunjo z WD40, povrsinsko spucam ketno in to je to.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!