Ice Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 U tole je pa sicer najhitreje narejeno, ni najbolj pametno, sem že slišal za primer, ko so šli prsti med ketno in zobnik. Tko da raje v leru z ugasnjeno mašino al pa skrajno previdno. Če coto potegne je pa lahko tudi pi*darija. LP ← Era,sam da ne bos res tistega prakticirala,kar je Ice napisal (zalaufas pa v prvo pa to...)! :nono: Se zna zgodit,da ne bos mela pol vec s cim tipkat,ker grejo prsti v maloro,ce ti jih slucajno potegne med verigo in veriznik :cry: ← hja....... yes, it does sound stupid and it even is. vseeno je veriga tako najhitreje ociscena. ce se ves kako drzati kaksno coto..... :naughty: vseeno, verigo cistim brez kurblanja .........v bistvu ne cistim verige. jo tako dez preveckrat namoci. :P
gizmOkak Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 (popravljeno) en mal širši čopič za barvat polkne... zravn kantica nafte. motor na glavno stojalo in u ler. Namočiš čopič pa drsaš gor in dol po ketni dokler se ne sveti, mal zavrtiš gumo pa spet drsaš in tako naprej dokler nisi okrog po vseh členih :P Počakaš kako urco al pa dve d se vse lepo posuši al pa magar dlje in jo pred furo namažeš s ketensprajem in to je to :) to je moj način Popravljeno Julij 14, 2005. Popravil gizmOkak
Moto32 Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Primernejsi od nafte je petrolej (vsaj tko pravjo) .) Sicer se pa nam prevec pametnga delal,k jst itak sam olje ven spustim in novga not,pol pa lohk pozabm na ciscenje in mazanje :P Prednost kardana pac... :whistle:
Robert Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 (popravljeno) Primernejsi od nafte je petrolej (vsaj tko pravjo) .) ← Res je, prakticiram .) Ketna takoj čista :D Pozdrav od Roberta Popravljeno Julij 15, 2005. Popravil Robert
Zdrawc Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 rabim ketno + oba zobnika za BMW F 650 (letnik 99), kakšno cenejšo varijanto kot je od Regine 135ZRH (35k Sit pri nas)
Leteči Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 LOUIS DID komplet pride od 90 - 110 Ojrotov, odvisno od letnika
Zdrawc Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 ja, sam ta je neločljiva, morš vilce razdret :angry2: , to pa men ni
Leteči Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 ja, sam ta je neločljiva, morš vilce razdret :angry2: , to pa men ni ← A si siguren?? Dosedaj sem vedno kupoval takšne sete ker so bili najcenejši. Veriga pa je bila za spojit, zraven sem dobil vezni člen ki si ga zakovičil
bLuZoNdEr Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 tista iz louisa sigurno ni neločljiva, jo imam doma še v škatli
stuhec Objavljeno Julij 30, 2005 Opozori Objavljeno Julij 30, 2005 en mal širši čopič za barvat polkne... zravn kantica nafte. motor na glavno stojalo in u ler. Namočiš čopič pa drsaš gor in dol po ketni dokler se ne sveti, mal zavrtiš gumo pa spet drsaš in tako naprej dokler nisi okrog po vseh členih :P Počakaš kako urco al pa dve d se vse lepo posuši al pa magar dlje in jo pred furo namažeš s ketensprajem in to je to :) to je moj način ← ni dobro ce po spricanju s ketensprej-om pocakas tudi nekej casa da se fajn posusi ?
Zdrawc Objavljeno Avgust 1, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2005 A si siguren?? Dosedaj sem vedno kupoval takšne sete ker so bili najcenejši. Veriga pa je bila za spojit, zraven sem dobil vezni člen ki si ga zakovičil ← grem v sredo gor v Graz po DiDovo ketno ta je res najugodnejša :grim 10041353 KETTENSATZ DID O-RING F650 BJ.94- (110/16/47) BMW F 650/ST (F650) 89,95 namesto (117,95) Eurotov
Stric Burek Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Prejšnjič sem se namartral in opucal čist črno in zapacano ketno z kurilnim in čopičem, je šlo lepo dol... Našprical sem s Motulom Road plus sprejem, piše gor da treba vsakih 1000km na novo našpricat, pa me zanima če morem zdej spet sprat ta "star" sprej dol z nafto, al sam našpricam, na tistih "ploščicah" ki držijo valjčke skupi je še neki spreja gor in se lepi-sej vem da tist ni važn, sam me zanima al spucam na novo al sam sprej :closedeyes:
jose Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 ni treba vsakokrat pucat verige, ampak samo nanovo pošpricaš .)
moto rider Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Nisem kaj dosti bral poste nazaj. Kar se verig tiče pa tole: Men' pravi proizvajelec, da se veriga maže enkrat na tisoč km. Jaz jo pošpricam na vsak drugi tank goriva, se pravi, cca na petsto. Pa je vedno kot nova. Razen takrat, ko jo je potrebno zamenjat'. Čistim jo ne, (zavisi od terena) pa čeprav bi bilo dobro na vsake kvatre. To delo raje prepustim kiksom Erjavca in Trontlja. Za njeno "kondicijo" pa po vseh mogočih spray-ih doslej, uporabljam Castrol-ov Ketten-spray. Meni je super, pa še čisto nič ga po feltni ne razmeče. Samo...!!! Namaži jo, ko prideš iz fure in je veriga še vroča, da se vleze med "špranje". Ketni se bo pa to, t'ko fajn zdel! V bistvu to ni nič novega, je le za osvežitev spomina. P.S. Še nekaj. - Kupujem samo še originalne verige! Za to, imam pa prekleto "dobro" izkušnjo. motorist
moto rider Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 A si siguren?? Dosedaj sem vedno kupoval takšne sete ker so bili najcenejši. Veriga pa je bila za spojit, zraven sem dobil vezni člen ki si ga zakovičil ******* "DOBRA" veriga, je samo originalno SPOJENA veriga!... Čeprav jo tudi sebi kovičim. Namreč, pri kovičenju, jo težko spojiš tako, da se s kilometri to ne opazi. Začne opletati, "cukati" ipd. Se pa tudi to "preživi". Gre samo za to - kaj je odlično in kaj je "kar dobro".
Leteči Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Fičo glede originalnih verig je tako da vsaj japonci uporabljajo DID ali RK verige ki jih lahko pol ceneje kupiš sam v raznih moto trgovinah. Glede kovičenja moraš pa samo pazit da zadevo zakovičiš ravno prav, če boš premalo se lahko odpne, če pa preveč se členek ne bo prepogibal. Jaz sem si izdelal pripravico s katero si kovičenje precej poenostaviš. Ne vem nekako se mi ne da pol motorja razkopat da bi montiral originalno spojeno verigo, je preveč dela.
moto rider Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 **** Leteči! Prav maš'. Vse je dobro, samo da laufa! Hoj!
Lowrenc Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Jst sm v avstriji nabavu RK pa zobnike(oboje 15k sit) in sem ketno pol preflexou pa štukar vmes dau! Po 16k km mi še kar dela in nč ne kaže d bo crklna!! Jst ne dam originalne gor, k je dost dražja. No, vse skup sem meu zamenjano v eni uri, če bi pa hotu celo gor spracit bi se pa ceu popovne zajebavou!!! K mi bo pa odtrgal štukar vam pa povem-oz vam bojo drugi povedal :lol1: :lol1: :lol1:
Zdrawc Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 A si siguren?? Dosedaj sem vedno kupoval takšne sete ker so bili najcenejši. Veriga pa je bila za spojit, zraven sem dobil vezni člen ki si ga zakovičil ← Za mojga bemflna je bla DID-ova ketna že sestavljena (komplet z zobniki 93 Eur), pa sem rajš uzel še vezni člen za zanetat (7 Eur), ker bi blo preveč dela z razdiranjem celega zadnjega konca. :grim Zdej pa gre spet kot nov :OK:
ICE_MAN Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Na mojmu husotu je original RK ketna gor. Me zanima ce je to ok ketna al je to en klump gor k bo takoj fertik?
krca25 Objavljeno Avgust 24, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2005 Mene pa zanima kaksna je razlika med navadnim zobnikom ter aluminjastim?Predvsem mislim kateri drzi bolj dolgo in kako dolgo? Imam moznost nabavit nov verizni set po polovicni ceni vendar je v kompletu alu zobnik pa ne vem ,kako se bo obnesel?In ce se mi nakup splaca ?Motor pa je FZS1000. lp.
Ice Objavljeno Avgust 24, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2005 alu veriznik bi naj bil lazji. bi naj bil, ker sem ze na lastne oci videl, da temu ni vedno tako, so pa vecinoma. :) zdrzi manj km kot zelezni/jekleni. prvenstveno so namenjeni dirkanju, kjer kolicina km ni toliko pomembna kot teza. tudi vsi poznani poznavalci materije so mi odsvetovali nakup alu-veriznikov.
moto rider Objavljeno Avgust 24, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2005 Glede kovičenja moraš pa samo pazit da zadevo zakovičiš ravno prav,... Jaz sem si izdelal pripravico s katero si kovičenje precej poenostaviš. Leteči! Mene pa zanima, kakšno napravo si naredil. Če si kje pri roki, (Ljubljana) bi se pa oglasil in pogledal. Če je majhna in lahka, da jo eventuelno lahko stlačiš med prtljago? Lep pozdrav
mamomu Objavljeno Februar 1, 2006 Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 V eni drugi temi me sprašujejo, če imamo na zalogi tudi verižnike. Smo uradni distributer ČZ verig, ki pa trnutno v prodajnem programu nimajo kompletov z verižniki. Več si lahko preberete na www.bmtrade-si.com . Na zalogi so verige za cestne motorje, enduro in motokros. Verigo so stestirali na dirkalni Kawa. na Grobniku in ji dodelili oceno ODLIČNO. Tudi Miran Stanovnik je letos vozil z našimi verigami na Paris - Dakar. Njegovo izjavo si tudi lahko preberete na naši internetni strani. Zdaj pa moram končati z reklamo, da me nebodo moderatorji "skenslali" zaradi brezplačne reklame. Če imate kakšna vprašanja pa vam rade volje odgovorim na mail (najdete ga na www. ) ali po telefonu. lp.
bna Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Leteči! Mene pa zanima, kakšno napravo si naredil. Če si kje pri roki, (Ljubljana) bi se pa oglasil in pogledal. Če je majhna in lahka, da jo eventuelno lahko stlačiš med prtljago? Lep pozdrav v louisu stane 29 .50 eur
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se