Ice Objavljeno September 1, 2002 Opozori Objavljeno September 1, 2002 Mene pa zanima, če je treba skuterski jermen kaj vzdrževati ali pa se ga samo zamenja na vsakih x km? In koliko je ta x? Se opravičujem, ampak tle je glih prava tema, pri Scooterjih pa ne vem če se splača za to odpirat novo temo (da ne bodo motoratorji hudi name). :wink: jermeni na sploh se samo po potrebi nategnejo na doloceno vrednost po dolocenem stevilu prevozenih km (bi moralo pisati v knjizici,ki jo dobis zraven skuterja) ali se zamenjajo po presezeni zivljenski dobi.na noben nacin ne mazi ali drugace masti jermen.pazi tudi na mehanske poskodbe jermena - "izbiti" ali "naglodani" zobi itd. in menjaj.
hotschko Objavljeno September 5, 2002 Opozori Objavljeno September 5, 2002 Zakaj pride do neenakomerne nategnjenosti verige. :?: A je treba novo ketno kej ulaufavat, ali lahko takoj gas nad 200 :?: Mene tudi to zanima, se mi pa zdi, da je moji najbolj škodilo to, ko je celo zimo (5 mesecev) neočiščena in nenamazana pri miru stala skupaj z motorjem ...
Ice Objavljeno September 5, 2002 Opozori Objavljeno September 5, 2002 Zakaj pride do neenakomerne nategnjenosti verige. :?: A je treba novo ketno kej ulaufavat, ali lahko takoj gas nad 200 :?: se nobeden mi ni rekel,da bi bilo treba verigo vpeljati. neenakomerno se raztegne zaradi tolerance v materialu,ne vedno tocno enake napetosti leve in desne strani zadnje osi,preobremenitve med voznjo itd.
loyo Objavljeno September 5, 2002 Opozori Objavljeno September 5, 2002 Jas sem naredil pa nekoliko drugačno bedarijo. Ko sem pral motor, sem z vapom nekoliko od bližje opral verigo. Po pranju sem verigo namazal, ampak pri enem rinku sedaj malo škriplje. Škripanje se sliši samo ob počasnem premikanju kolesa. Ali lahko to pusti hujše posledice na verigi?? Po nekaj km že manj škriplje, zato upam da bo vse OK. hmmmm....... no ja,kot prvo,ne peri verige in delov,kjer so tesnilke z wap-om preblizu :arrow: lahko izperes mazivo,ki ga tesnilke zadrzujejo.lahko probas redno mazati verigo (po vsaki voznji,ali na dolocen zmanjsan interval prevozenih km),ali pa zamenjas. hujse posledice bodo le te,da verigo prej vrag vzame,s tem posledicno tudi oba veriznika.opazuj in presodi,ali pa na servis. se pravi je pa jo dovoljeno oprati (recimo samo iz slaufa) :?: Na spreju za ciscenje verige pravzaprav pise da se naj pospreja, pocaka, malo skrtaci, nato pa s pritiskom opere.
Ice Objavljeno September 5, 2002 Opozori Objavljeno September 5, 2002 loyo: samo s koliksnim pritiskom? wap pere z do 120 barov.navadna vodna cev pa ne premore vec kot 3 bare. :wink: z razdalje od cca. 1,0 m + lahko peres tudi z wapom,samo ne usmerjati curka na kriticne tocke.
StormBringer Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 Zamenjal sem ketno(+oba zobnika) na puncinem TA-ju, pa se mi zdi, da je nova ketna zelo glasna. Namontirala sva RK-jev model z XW-ringi. Zanima me, če ima kdo drug tudi podobne izkušnje .
transalp Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 Morda je razlog v prednjem verižniku. Originalni ima ob straneh plastiko, na katero se "naslanjanjo" ploščice členov, kar naj bi dušilo rožljanje verige. Neoriginalni verižniki te plastike nimajo, zaradi česar je tek verige nekoliko glasnejši. Tudi sam imam RK verigo (X-ring), verižnika pa sta Sunstar, prednji brez omenjene plastike. Predpostavljam tudi, da je prednji verižnik na gredi prav obrnjen - če ga pogledaš po debelini, vidiš, da je asimetričen. Kako pa je z napetostjo nove verige? "Hod" na sredini spodnjega dela verige naj bi bil po tovarniških zahtevah 35mm do 45mm, vendar svetujem kar zgornjo mejo (45mm) ali celo 50mm. V kakšnem stanju je črni plastični drsnik verige na zadnji nihajki? Kako je s poravnanostjo zadnjega kolesa? Sam sem si naredil merilo (kot nekakšno "drsno šestilo") iz kovinske letve ter fiksne in pomične konice, s katerim primerjam razdaljo med osjo nihajke in osjo zadnjega kolesa na obeh straneh.
StormBringer Objavljeno Marec 11, 2003 Opozori Objavljeno Marec 11, 2003 Mislim, da sva odpravila napako. Veriga se je namreč malo "čohala" ob pokrov, ki je že malo zdelan. Glede prvega zobnika pa si me malo zmedel, povej ali je prav, da je raven del obrnjen navzven, odebeljen pa proti motorju?
Windsurf Objavljeno Marec 11, 2003 Opozori Objavljeno Marec 11, 2003 Meni se je pa poškodovala veriga ... en O-ring se mi je strgal ... vidim da visi ena "lunca" gumijastega obročka iz verige! ... Ima kdo izkušnje s tem? Kaj mi priporočate naredit? ... Sicer malo pozno, ampak verjetno je duhec že porihtal, a ni edini, kateremu se kaj takega zgodi. Delni odgovor na to vprašanje sem našel na prej navedeni PDF strani, za vse, ki se vam je ne da v celoti prebirati Do not try to repair a worn-out chain by replacing individual links. The pitch of the new links will be shorter and will most likely result in chain fatigue failure and/or severe sprocket damage. LP Windsurf
transalp Objavljeno Marec 11, 2003 Opozori Objavljeno Marec 11, 2003 Glede prvega zobnika pa si me malo zmedel, povej ali je prav, da je raven del obrnjen navzven, odebeljen pa proti motorju? Ja, če se prav spomnim, je res tako. Ko sem sam to menjal, me je najprej tudi malce zmedlo, pa sem primerjal kar s starim verižnikom. Po knjigi je treba oba vijaka pločevinaste varovalke prednjega verižnika še zavarovati z modro Loctite tekočino proti odvitju.
StormBringer Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 Hvala za odgovor Transalp ! Vsa zadeva me je malo zmedla, pa čeprav sem pred leti zamenjal že prenekateri del na kakšnem starem krosarju.
zrime Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 kaj pa priporočate za čiščenje verig
hotschko Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 kaj pa priporočate za čiščenje verig petrolej in čopič ... sicer pa krpa PO vsakem mazanju verige !!
gapec Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 Imam eno vprašanje v zvezi z mazanjem. Včeraj sem menjal verigo, gor sem dal XW ring. Ko pa sem jo hotel namazati sem na spreju opazil oznako "najboljše za O ring". Zanima me če bi moral zamenjati sprej ali je dober stari???
Ice Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 prelistaj malo nazaj to temo; nekje je razlaga kaj je kaj.v bistvu se verige razlikujejo samo po obliki "O"-ringa med clenki.
Zok Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 kaj pa priporočate za čiščenje verig petrolej in čopič ... sicer pa krpa PO vsakem mazanju verige !! v cem je fora??? :roll: aja, kupil sem Castrol ChainWax, v nasprotju z nekaterimi (kot sem prebral v starejsih odgovorih je "neko kastrolovo sranje"), sem jaz osebno z njim zelo zadovoljen, ne packa platisca (ki je BTW bele barve), pa se veriga izgleda dobro (sprej je bele barve). stal je 2.085,00 SIT (TopMoto, Celje). Sicer prodajajo tudi Motula, a ker sem slisal da packa, sem se raje odlocil za Castrola, in zaenkrat mi (se) ni zal.
hotschko Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 kaj pa priporočate za čiščenje verig petrolej in čopič ... sicer pa krpa PO vsakem mazanju verige !! v cem je fora??? :roll: aja, kupil sem Castrol ChainWax, v nasprotju z nekaterimi (kot sem prebral v starejsih odgovorih je "neko kastrolovo sranje"), sem jaz osebno z njim zelo zadovoljen, ne packa platisca (ki je BTW bele barve), pa se veriga izgleda dobro (sprej je bele barve). stal je 2.085,00 SIT (TopMoto, Celje). Sicer prodajajo tudi Motula, a ker sem slisal da packa, sem se raje odlocil za Castrola, in zaenkrat mi (se) ni zal. Vsako mazivo packa, če ga je preveč na verigi. Prej ali slej ga začne metati okoli po motorju. Zato sem zadnjih nekaj tisoč km po vsakem mazanju verige, le to tudi obrisal s krpo.Razlika v zapacanosti motorja je bila očitna. Najbolj je pomembno, da so valjčki lepo namazani (ne svetleči od olja, niti črni niti lisasti ampak enakomerno MAT SIVI) ... no sedaj imam pa itak ScotOiler in na mazanje ne bo več treba mislit ... samo še čiščenje sem in tja :) :)
zitnikjure Objavljeno Marec 15, 2003 Opozori Objavljeno Marec 15, 2003 Živjo. Pred kratkim sem kupil rabljen motor, zx9r, ima 32000 km, bil pa je od drugega lastnika, ki je imel motor zelo kratek čas in sam ni menjal verige. Kako ugotovim, ali je bila veriga že zamenjana? Zadnji drsnik za napetost je nekje na polovici (še veliko rezerve). Je možno, da gre še za prvo verigo? Hvala. Jure.
zitnikjure Objavljeno Marec 15, 2003 Opozori Objavljeno Marec 15, 2003 Živjo. Pred kratkim sem kupil rabljen motor, zx9r, ima 32000 km, bil pa je od drugega lastnika, ki je imel motor zelo kratek čas in sam ni menjal verige. Kako ugotovim, ali je bila veriga že zamenjana? Zadnji drsnik za napetost je nekje na polovici (še veliko rezerve). Je možno, da gre še za prvo verigo? motor je letnik 99. Hvala. Jure.
YZFgeorge Objavljeno Marec 15, 2003 Opozori Objavljeno Marec 15, 2003 Živjo. Pred kratkim sem kupil rabljen motor, zx9r, ima 32000 km, bil pa je od drugega lastnika, ki je imel motor zelo kratek čas in sam ni menjal verige. Kako ugotovim, ali je bila veriga že zamenjana? Zadnji drsnik za napetost je nekje na polovici (še veliko rezerve). Je možno, da gre še za prvo verigo? motor je letnik 99. Hvala. Jure. Pelji se 40km/h, stisni sklopko, ugasni motor in poslušaj. Če je zvok verige enakomeren je veriga nova, če ni, pa ni. Sicer pa se obrabljenost verige, oz. neenakomerna napetost ugotavlja z vrtenjem zadnjega kolesa. Potem pa v različnoh pozicijah kolesa preizkusiš napetost verige, pol pa vidiš koliko je zanič.
Hanzi Objavljeno Marec 15, 2003 Opozori Objavljeno Marec 15, 2003 Živjo. Pred kratkim sem kupil rabljen motor, zx9r, ima 32000 km, bil pa je od drugega lastnika, ki je imel motor zelo kratek čas in sam ni menjal verige. Kako ugotovim, ali je bila veriga že zamenjana? Zadnji drsnik za napetost je nekje na polovici (še veliko rezerve). Je možno, da gre še za prvo verigo? Hvala. Jure. Dvomim! Razen če je blokado naštimal na 5k r.p.m. v kar pa še bolj dvomim! Mogoče blokado za najnižje obrate :twisted: :wink:
zitnikjure Objavljeno Marec 15, 2003 Opozori Objavljeno Marec 15, 2003 YZF, ohlapnost na različnih delih verige sem preverjal po uporabniških navodilih (vrtenje kolesa + merjenje giba gor-dol, kjer naj bi blo 35-45 mm se mi zdi). Med različnimi deli ni blo večjih razlik. Obstaja še ena vrsta meritve in sicer merjenje dolžine določenega števila členov verige na različnih delih. Tega nisem poskusil, naj bi se pa izvajalo tako, da najprej ketno obtežiš na spodnjem (visečem) koncu. Če je bila veriga menjana, toliko bolje zame; v dvom pa me spravlja tudi oznaka na ketni, ki je Kx+neka številka. Verjetno gre za kawino originalno ketno.. vprašanje koliko ljudi daje gor kawin original in ne DIDa ali kaj podobnega -- ve kdo kaj ti namontirajo na pooblaščenih servisih? Za kawasaki je v bližini LJ to Elisa. LP
pero Objavljeno Marec 15, 2003 Opozori Objavljeno Marec 15, 2003 Kdo ima na svojem motorinu že Scootoiler!! :?: :?: Ciao,by Pero
cypena Objavljeno Marec 15, 2003 Opozori Objavljeno Marec 15, 2003 Meni je danes po dobrih 9000km strgalo verigo, na srečo brez hujših posledic. Sem jo redno mazal, mogoče je bila malo premalo zašponana samo mislim, da so voda,blato in pesek naredili svoje. V bistvu se je zlomil "sornik" člena verige, se to ponavadi zgodi?
mat Objavljeno Marec 16, 2003 Opozori Objavljeno Marec 16, 2003 Kdo ima na svojem motorinu že Scootoiler!! :?: :?: Ciao,by Pero http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...der=asc&start=0
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se