AREA Objavljeno Marec 30, 2003 Opozori Objavljeno Marec 30, 2003 Sprednji veriznik ma po mojem mnenju prevec lufta - kolk je normalno? A to pomeni da je treba menjat lezaj? Razdret pol masine? :o
transalp Objavljeno Marec 30, 2003 Opozori Objavljeno Marec 30, 2003 IMHO: če bi imela gred zaradi uničenega ležaja takšno zračnost, bi zagotovo pobralo tudi semering, zaradi česar bi ob gredi iztekalo olje. Zračnost je najverjetneje med verižnikom in gredjo. Tudi pri Transalpu je zračnost prednjega verižnika na gredi precejšnja, vendar je to (vsaj pri Transah) povsem normalno.
Ice Objavljeno April 2, 2003 Opozori Objavljeno April 2, 2003 YZFgeorge Uporabnik Član od: petek, 09.11.2001 15:16 Objav: 845 Kraj: Maribor - okolica Objavljeno: 31 mar 2003 20:57 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- mladen je napisal: Sem dobil enega tipa iz Italije ki je menjal ze 4 TDMke. Tip jih full obvlada. Na netu ima predstavljene razne predelave; doma povisan vizir, zboljsane sprednje zavore, menjan zadnji amortizer......... Pravi da se precej pozna na porabi ce montiras zadnji zobnik z enim zobom vec, tako ima pri 120km/h namesto 4500 obratov 4150. Baje naredi nalozen v dveh 23km/l (cca4,3l/100km). Točno........kupimo si motorje, menjajmo zobnoke, jim vzamimo iskrivost in se vozimo kot upokojenci.......ampak hej.......prišparal sem 0,5l na 100km. _________________ Accelerate 'till you see God ....then brake. Nazaj na vrh dave the wave Član Član od: ponedeljek, 03.06.2002 11:05 Objav: 428 Kraj: G.Radgona Objavljeno: 31 mar 2003 21:42 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- YZFgeorge je napisal: mladen je napisal: Sem dobil enega tipa iz Italije ki je menjal ze 4 TDMke. Tip jih full obvlada. Na netu ima predstavljene razne predelave; doma povisan vizir, zboljsane sprednje zavore, menjan zadnji amortizer......... Pravi da se precej pozna na porabi ce montiras zadnji zobnik z enim zobom vec, tako ima pri 120km/h namesto 4500 obratov 4150. Baje naredi nalozen v dveh 23km/l (cca4,3l/100km). Točno........kupimo si motorje, menjajmo zobnoke, jim vzamimo iskrivost in se vozimo kot upokojenci.......ampak hej.......prišparal sem 0,5l na 100km. Zakaj pa ne kar takoj na bicikle???? lp DTW _________________ and i ride and ride Nazaj na vrh mladen Novinec Član od: nedelja, 09.06.2002 21:49 Objav: 26 Objavljeno: 31 mar 2003 22:01 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Zato ker bicikli imajo na zadnjem kolesu različno velike zobnike in jim lahko ze s cisto majcenim premikom male rocicke odvzames iskrivost in postanes penzionist na biciklu. Nazaj na vrh Jason Član Član od: sobota, 14.07.2001 0:30 Objav: 309 Kraj: Kranj Objavljeno: 31 mar 2003 22:03 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- YZFgeorge je napisal: Točno........kupimo si motorje, menjajmo zobnoke, jim vzamimo iskrivost in se vozimo kot upokojenci.......ampak hej.......prišparal sem 0,5l na 100km. Točno.........pokomentirajmo in spluvajmo vse, kar ni popolnoma v skladu z našo predstvao o motoristični sceni. Kaj je narobe, če nekdo s tako preprosto predelavo (1 zob več) zmanjša porabo? Če pa kdo hoče streetfightersko masko montirat, ali pa strehco odžagat, ali pa glasen auspuh gor dat, je pa takoj največja faca. Nazaj na vrh Roman Uporabnik Član od: nedelja, 11.11.2001 9:43 Objav: 734 Kraj: Kašarija Objavljeno: 01 apr 2003 05:45 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- mladen je napisal: Sem dobil enega tipa iz Italije ki je menjal ze 4 TDMke. Tip jih full obvlada. Na netu ima predstavljene razne predelave; doma povisan vizir, zboljsane sprednje zavore, menjan zadnji amortizer......... Pravi da se precej pozna na porabi ce montiras zadnji zobnik z enim zobom vec, tako ima pri 120km/h namesto 4500 obratov 4150. Baje naredi nalozen v dveh 23km/l (cca4,3l/100km). Tu gre za pomoto..., ker večji zadnji verižnik da krajše in ne daljše razmerje. Poleg tega mislim, da en zob na zadnjem verižniku ne da take razlike v obratih, kot je navedena, tako da mislim da gre za en zob večji sprednji verižnik. P.S. Kaj kdo počne s svojim motorjem, je njegova stvar. Nazaj na vrh Mačica Vseved Član od: ponedeljek, 03.09.2001 10:12 Objav: 2436 Kraj: Tahiti (beri: Ljubljana) Objavljeno: 01 apr 2003 07:48 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Hm, a to pomeni, da če daš en zob manjši verižnik, bi bil motor pol živahnejši? In v kakšnem smislu? _________________ jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut ogrevane ročke in windstopper so zakon
Ice Objavljeno April 2, 2003 Opozori Objavljeno April 2, 2003 mladen Novinec Član od: nedelja, 09.06.2002 21:49 Objav: 26 Objavljeno: 01 apr 2003 10:31 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Roman ima prav, sem slabo razumel ker je napisano v italijanscini, pa tudi razmisljal nisem nic, ker bi lahko postekal ... Gre se za prvi zobnik. Nazaj na vrh andrej Član Član od: torek, 22.05.2001 19:36 Objav: 187 Kraj: Novo mesto Objavljeno: 01 apr 2003 18:19 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Mačica je napisal: Hm, a to pomeni, da če daš en zob manjši verižnik, bi bil motor pol živahnejši? In v kakšnem smislu? Enako kot pri biciklu če prestaviš v nižjo prestavo. Z manjšim verižnikom spredaj se motor lažje in hitreje zavrti, vendar se mu zmanjša končna hitrost. V na US forumih precej experimentirajo s tem pri športnih motorjih. Andrej _________________ Rehab is for quitters. Nazaj na vrh Ice Moderator Član od: četrtek, 10.05.2001 11:19 Objav: 10126 Kraj: Graz Objavljeno: 01 apr 2003 18:22 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- andrej je napisal: Mačica je napisal: Hm, a to pomeni, da če daš en zob manjši verižnik, bi bil motor pol živahnejši? In v kakšnem smislu? Enako kot pri biciklu če prestaviš v nižjo prestavo. Z manjšim verižnikom spredaj se motor lažje in hitreje zavrti, vendar se mu zmanjša končna hitrost. V na US forumih precej experimentirajo s tem pri športnih motorjih. Andrej manjsi spredaj.....ce se ne motim,pomeni to podaljsanje prestavnega razmerja (dobi se pri top speed in ne pri poskocnosti motorja). manjsi vzadaj je pa korektno po andrejevo; skrajsanje prestavnega razmerja. _________________ This is not a democracy.Enter at own risk. Don´t ever assume..... ´couse you´re making an ASS out of U and ME. Nazaj na vrh transalp Uporabnik Član od: sobota, 23.02.2002 19:23 Objav: 817 Kraj: Slovenia Objavljeno: 01 apr 2003 19:59 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Manjši verižnik spredaj oz. večji zadaj: boljši pospešek (večja poskočnost), "krajše prestave", višji obrati motorja za isto hitrost v isti prestavi, nižja končna hitrost (načeloma) Manjši zadaj oz. večji spredaj: obraten učinek od zgoraj opisanega Še o razmerjih: če vzamemo kot primer razmerje števila zob verižnikov spredaj/zadaj denimo 1:3 (pri Transalpu npr. 15/47, Aprilia Pegaso 16/47), pomeni en zob več spredaj približno enako kot trije manj zadaj in obratno - en manj spredaj je približno enako kot trije več zadaj. Pri tem upoštevam, da je število zob vsakega od verižnikov razmeroma veliko v primerjavi s spremembo - številom dodanih oz. odvzetih zob - kar pomeni, da se razmerje spreminja le malo. Pomembno je torej le razmerje, to je količnik števila zob enega in drugega verižnika. Je pa ponavadi menjava prednjega verižnika ugodnejša. En zob razlike pri sprednjem verižniku se pri razmerju prenosa že pozna, največkrat pa zato še ni treba krajšati oz. podaljševati verige, kot je to pogosto v primeru menjave zadnjega verižnika. _________________ I started out with nothing, and I still have most of it left. Nazaj na vrh Roman Uporabnik Član od: nedelja, 11.11.2001 9:43 Objav: 734 Kraj: Kašarija Objavljeno: 02 apr 2003 00:04 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Ice je napisal: manjsi spredaj.....ce se ne motim,pomeni to podaljsanje prestavnega razmerja (dobi se pri top speed in ne pri poskocnosti motorja). manjsi vzadaj je pa korektno po andrejevo; skrajsanje prestavnega razmerja. Nazaj na vrh yankee Član Član od: ponedeljek, 09.09.2002 17:36 Objav: 102 Kraj: Republika Kras Objavljeno: 02 apr 2003 00:31 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Na mojem ex TA letnik 96 sem zamenjal prvi zobnik z zobnikom ki je mel 16 zobov(original je 15) Pri isti hitrosti se je vrtel motor z priblizno 500 obrati manj,kot z original zobnikom....precej se je poznalo na pospeskih motorja,ki so bili manjsi in pri porabi goriva tudi,ki je bila manjsa.Bilo pa je fajn ker ni motor tako tulil ko si prisel recimo na avtocesto...Za prehitevanje pa je bilo treba rabit brzino nizje in je blo....Stvar okusa in vprasanja zakaj rabis motor... _________________ ...nema zime za eskime... Nazaj na vrh Hanzi Moderator Član od: četrtek, 14.06.2001 6:30 Objav: 1692 Kraj: Stara travma Doddelek soba 13 Objavljeno: 02 apr 2003 06:36 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Roman je napisal: Ice je napisal: manjsi spredaj.....ce se ne motim,pomeni to podaljsanje prestavnega razmerja (dobi se pri top speed in ne pri poskocnosti motorja). manjsi vzadaj je pa korektno po andrejevo; skrajsanje prestavnega razmerja. Aja ja Ice to pa nisem pričakoval od tebe. Nisi nikdar vozil kolesa na prestave pa si ogledal zobnike na njem Transalp: Še dobro da imamo tebe _________________ Sonce naj sveti vsak dan Nazaj na vrh Ice Moderator Član od: četrtek, 10.05.2001 11:19 Objav: 10126 Kraj: Graz Objavljeno: 02 apr 2003 06:48 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- hmmmm....... veriznika z stevilo zobov spredaj x in vzadaj y,potrebna moc a; veriznika spredaj x-n,vzadaj y,potrebna moc za doseganje istih pospeskov a*m...... ne vem no..... ce porabi motor za doseganje neke hitrosti doloceno stevilo KW in se zmanjsa poganjalni (sprednji) veriznik,se potem stevilo obratov pri enaki hitrosti zvisa ali zniza? _________________ This is not a democracy.Enter at own risk. Don´t ever assume..... ´couse you´re making an ASS out of U and ME. Nazaj na vrh elbarto Član Član od: sreda, 04.07.2001 16:12 Objav: 435 Kraj: Maribor Objavljeno: 02 apr 2003 06:54 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Ajojoj....Ice, nebi ti to prestavil v verige in prenosi...PACKATE MI PO MOJI TEMI!!!!! Za vse nevedne, ki vas je veliko, tu je en ql programček, http://home.t-online.de/home/sven.schmidt....te/geardata.htm dolpotegnite, zakrublajte pa spreminjajte, zraven tuhtajte in si tudi kaj zapomnite. Če ne veste, katere podatke vnesti, tu je ena mala "baza" prestavnih razmerij. http://home.t-online.de/home/sven.schmidt....texte/daten.htm Če vašega motorčka ni noter, pač zbrskajte podatek, vstavite, pa pošljite podatke Svenu, ki jih bo gotovo vesel. Še nekaj..če nimate instaliranega tiskalnika, zadeva ne bo delovala. Tak da si dajte vsaj generičnega gor, ali pa krnekega, ki ga v bistvu ne rabite, rabi ga software. LP, El B.
Ice Objavljeno April 2, 2003 Opozori Objavljeno April 2, 2003 kaj pa vem kje sem spet bil (najbrz na marsu). :roll: v glavnem vsral sem ga kot ze dolgo ne. :oops: tole je absotively in possolutely pravilno: Manjši verižnik spredaj oz. večji zadaj: boljši pospešek (večja poskočnost), "krajše prestave", višji obrati motorja za isto hitrost v isti prestavi, nižja končna hitrost (načeloma) Manjši zadaj oz. večji spredaj: obraten učinek od zgoraj opisanega Še o razmerjih: če vzamemo kot primer razmerje števila zob verižnikov spredaj/zadaj denimo 1:3 (pri Transalpu npr. 15/47, Aprilia Pegaso 16/47), pomeni en zob več spredaj približno enako kot trije manj zadaj in obratno - en manj spredaj je približno enako kot trije več zadaj. Pri tem upoštevam, da je število zob vsakega od verižnikov razmeroma veliko v primerjavi s spremembo - številom dodanih oz. odvzetih zob - kar pomeni, da se razmerje spreminja le malo. Pomembno je torej le razmerje, to je količnik števila zob enega in drugega verižnika. Je pa ponavadi menjava prednjega verižnika ugodnejša. En zob razlike pri sprednjem verižniku se pri razmerju prenosa že pozna, največkrat pa zato še ni treba krajšati oz. podaljševati verige, kot je to pogosto v primeru menjave zadnjega verižnika.
Wobewt Objavljeno April 9, 2003 Opozori Objavljeno April 9, 2003 Sm nabavil DID verigo+zobnike za R6 '99, pa pravi serviser, da ne štima oznaka. DID ima 530 ZVM, original ima pa oznako 548, kar pomeni, da je DID-ova veriga milimeter tanjša. A ima kdo kej izkušenj z DID-ovimi verigami, jest sm slišal, da so dobre? Če je kdo že menjal original z DID-om, pa kakšne izkušnje so, porkamadona, vedno neki narobe kupm :evil:
andrej Objavljeno April 9, 2003 Opozori Objavljeno April 9, 2003 Pomagati ti ne morem, zanima me samo koliko $ si dal za komplet DID? Andrej
Wobewt Objavljeno April 9, 2003 Opozori Objavljeno April 9, 2003 Dal sem z 20% popustom 32,000 SIT, za original bi pa odštel okol 47,000. Pa bi tut kupil original, če ne bi vsi hvalili DID! Bomo vidl... Majo jih tut za Kawlne, kokr sm vidu
mladen Objavljeno Junij 5, 2003 Opozori Objavljeno Junij 5, 2003 V manualu mi pise da je verigo potrebno cistiti s "Kerosene". A kdo ve če je to mogoče petrolej? Sedaj čistim z nafto sam full smrdi. Mogoče bi bilo boljše s petrolejem.
andrej Objavljeno Junij 5, 2003 Opozori Objavljeno Junij 5, 2003 Uporabljaj petrolej, nafta ti lahko načne o-ringe. Andrej
Gallus Objavljeno Junij 6, 2003 Opozori Objavljeno Junij 6, 2003 Za čišenje verige je najbolje uporabljati posebne spreje, ki so narejeni prav za ta namen. Zadnjič sem gledal po trgovinah in presenečeno ugotovil, da jih imajo kar precej na zalogi. Cena: približno toliko kot sprej za mazanje verige (beri 2.000,00 SIT).
hector Objavljeno Junij 6, 2003 Opozori Objavljeno Junij 6, 2003 V manualu mi pise da je verigo potrebno cistiti s "Kerosene". A kdo ve če je to mogoče petrolej? Sedaj čistim z nafto sam full smrdi. Mogoče bi bilo boljše s petrolejem. Tudi jaz že skozi čistim s petrolejem - obročki se ne poškodujejo, veriga pa spucana u nulo!
marem Objavljeno Junij 6, 2003 Opozori Objavljeno Junij 6, 2003 mislim da kerozin in petrolej nista isto (nism zihr) drgač kolega puca ketno z bencinom in prav da je lih tko dobr spucana B) <_< :rolleyes: B)
hotschko Objavljeno Junij 6, 2003 Opozori Objavljeno Junij 6, 2003 mislim da kerozin in petrolej nista isto (nism zihr) drgač kolega puca ketno z bencinom in prav da je lih tko dobr spucana B) <_< :rolleyes: B) bencin očisti tudi mazivo, ki je v valjčki in poškoduje O-ringe ...
pero Objavljeno Junij 6, 2003 Opozori Objavljeno Junij 6, 2003 Hja mogoče je pa še res!!! B) Jest ketno spucam do potankosti in to z ogromno količino bencina na krpi pol pa drgnem k butl, nato pa jo našpricam k se posuši še voda z nje (po pranju celega motorja)!To naredim na približno 5000km sam se ne pozna kaka škoda na njej nej samo povem da jo mam zdej že 25.000km pa je ni blo treba še enkrat nategnit!! :P :D :D Sam mazanje pa po vsaki vožni sledi pa naj bo sam do merkatorja pa nazaj (no skor)!!! B) :) Ciao,by Pero
mladen Objavljeno Junij 6, 2003 Opozori Objavljeno Junij 6, 2003 Sem cekiral na DID strani, kjer ravno tako pise da se verigo cisti "only in kerosene". Dobil sem informacijo da je razlika med petrolejem in kerozinom ta, da ima kerozin dodano olje - je bolj masten. Najbližje kerozinu da je gorivo Zibro. Torej naj bi verigo cistil z gorivom Zibro? Kaj menite?
Ice Objavljeno Junij 6, 2003 Opozori Objavljeno Junij 6, 2003 Sem cekiral na DID strani, kjer ravno tako pise da se verigo cisti "only in kerosene". Dobil sem informacijo da je razlika med petrolejem in kerozinom ta, da ima kerozin dodano olje - je bolj masten. Najbližje kerozinu da je gorivo Zibro. Torej naj bi verigo cistil z gorivom Zibro? Kaj menite? si prebral tudi strani 1-9 mogoce?! ali samo postavil vprasanje,ker "sigurno se nobeden pred meboj ni imel tega vprasanja".
mladen Objavljeno Junij 6, 2003 Opozori Objavljeno Junij 6, 2003 Sem prebral. O kerozinu in zibrotu nisem dobil nič, niti pod iskalnikom.
Ice Objavljeno Junij 6, 2003 Opozori Objavljeno Junij 6, 2003 potem ves,da lahko verigo cistis z raznimi samponi za ciscenje motorja,WD-40,nafto,petrolejem in podobnimi relativno mastimi zadevami.paziti moras samo na to,da maziva med O-(X,W,XW,Z in podobnimi) obrocki med clenki verige ne speres ven,zato tudi ne z wap-om preblizu verigi in motorju nasploh.in vedno po pranju namazati verigo in potem pocakati vsaj 30 min,da izpuhti razredcilo iz spreja z verige.s cim bos cistil je tvoja osebna preferenca glede denarja,vonja/smrada,estetike itd. ;) ne bi priporocal bencina ali podobnih agresivnih in "suhih" tekocin.
ak Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 Pol je tudi kurilno olje v redu :P ...
Ice Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 Pol je tudi kurilno olje v redu :P ... glede na to,da je kurilno olje v bistvu obarvan dizel....
burgy Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 Kaj pa čiščenje s čopičem-ali bi lahko kaj škodilo obročkom oz. mazivu, ki je vmes?
Ice Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 odvisno kako trd je copic in iz katerega materiala.prevec rinil ga ne bi med clenke.
elektronik Objavljeno Junij 11, 2003 Opozori Objavljeno Junij 11, 2003 Sem cekiral na DID strani, kjer ravno tako pise da se verigo cisti "only in kerosene". Dobil sem informacijo da je razlika med petrolejem in kerozinom ta, da ima kerozin dodano olje - je bolj masten. Najbližje kerozinu da je gorivo Zibro. Torej naj bi verigo cistil z gorivom Zibro? Kaj menite? Slovar: kerosene=petrolej. V service manual za motorje Briggs&Stratton (uporaba v kmetijstvu in gradbeništvu): z nastavitvijo uplinjača in zmanjšanjem kompresije motor deluje na kerosene namesto na bencin. Kosilnice gotovo delujejo na petrolej. Zibro je petrolej z manj nečistoč (da ne smrdi, ko ga kuriš v stanovanju). Torej je navaden petrolej uporaben za čiščenje verige (na petrolu si ga natočiš za cca 150 SIT/liter). Petrolej topi hitreje kot nafta.
Ižanc Objavljeno Junij 11, 2003 Opozori Objavljeno Junij 11, 2003 Lep pozdrav. Za mazanje in čiščenje verige si lahko ogledate spletno stran ducatisuite.com v kateri je lepo prikazano samo vzdrževanje verige. Sicer je stran posvečena vzdrževanju Ducati monstra ampak se mi zdi, da se tudi za ostale motorje najde kar precej zanimivih nasvetov. Ižanc
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se