Skoči na vsebino

Dainese


devilish

Priporočene objave

Nazadnje sem si kupil še seamless podperilo - špica zadeva :)

-Še eno vpršanje za bello & Co.

Katero od balaclav bi priporočali - iščem nekaj za poletne vročine in še eno za bolj spomladanske in jesenske temperaturce

http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?ca...rticolo=1995985

http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?ca...rticolo=1995920

http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?ca...rticolo=1996166

http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?ca...rticolo=1999858

http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?ca...rticolo=1999860

-Rad bi pa da je higijensko, in da prav nič ne "žuli" se pravi udobni šivi -so what is the best? TNX

In še nekaj - kako se obnese Dainese čistilni komplet za to novo usnje, ki ga imajo na Newsan jaknah in Sf Pelle hlačah. Zaenkrat po vsaki vožnji samo obrišem z mokro mikrofibro.

http://www.kneedraggers.com/details/Daines...--36-DA-41.html

Poleg tega sem malo razmišljal - kako bi se obnesel silikonski spray na temu usnju - nebi bilo ful lažje spucati zadevo, pa hkrati bi bilo usnje izvrstno zaščiteno proti vodi,mrčesu in prahu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. kombinezonov se ne impregnira, ker bi zaprl pore usnja in bi se živ skuhal v lastni pari (ad hoc parna pečica). usnje se namaže s kakšnim mlekom za telo (npr.Nivea) in ne trdimi kremami, ker so prezasičene z mastjo.

2. jaz notranjost čistim s pripravki za suho čisčenje, ker kombinezon naredi kot iz tovarne.

3. usnje se čisti z milnico, izpere s krpo ožeto v čisti vodi ali za bolj močno čiščenje s posebnimi pripravki (Dainese, iz drogerije).

Antares

Komplet se je posušil,sem ga namazal s tisto kremo (je namenjena motorističnim usnjenim oblačilom) in zdej bomo vidli.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima nekaj drugega in sicer glede short-jackets. ali je sploh smiselno kupovati takšno jakno če že imam dvodelni kombinezon? z drugimi besedami, ali se taka jakna v čem razlikuje od tiste, ki je sestavni del dvodelnega kombinezona? slednja se mi namreč zdi prekratka za samostojno nošnjo, zato me poimenovanje short-jackets zbega prav v tej smeri (sicer nelogično, zakaj bi delali jakne ki niso primerne za nošenje ane?) . v oči sta mi padla nova modela Delmar in SF pelle. hvala za odgovore.

Če še jaz mal pokementiram. Usnjena jakna, ki jo nabaviš posebej je kr precej daljša kot jakne od dvodelca. Prijetneje jo je uporabljat npr. v kombinaciji z jeansom. Pri DAINESE imaš možnost nabavit tudi podaljšek jakne, ki se pritrdi na obstoječo spodnjo zadrgo ter tako jakno podaljšaš za cca 10 cm. Žal to ne moreš storiti na jakni od dvodelca saj zadrga ni kompatibilna. Jakne od dvodelca so prekratke za uporabo brez spodnjega dela!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jakne od dvodelca so prekratke za uporabo brez spodnjega dela!

Free comment :rolleyes: :

Zato, pa tu nastopa vprašanje: zakaj sploh kupiti dvodelni-kombinezon?? Bi bilo uporabneje enodelca kupiti, pa še zihr je bolj komot. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jakne od dvodelca so prekratke za uporabo brez spodnjega dela!

Se ne strinjam:P Sicer pa kombinacija jakne in kavbojk itak priporočljiva ni za neko daljšo furo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Free comment :rolleyes: :

Zato, pa tu nastopa vprašanje: zakaj sploh kupiti dvodelni-kombinezon?? Bi bilo uporabneje enodelca kupiti, pa še zihr je bolj komot. :whistle:

:yes: :yes: ,enodelc moja najboljša letošnja investicija!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ce je tema namenjena Dainese potem bom se jst neki uprasal. Ampak glede necesa drugega...zelve

http://www.bolha.com/oglas3110344/-quot-ze...dainese-velikos

Kaj mi lahko poveste o tej zelvi. Zanima me predvsem ce se mi jo splaca kupit. Prodajalec pravi da je nova. Standar je menda 2 saj dainese sploh ne izdeluje slabsega standarda 1.

Prodajalec je rekel tudi da je primeren za velikost najprej za 180 potem pa za 190. Jst sm visok tocno 185. Se pravi mi bo ravnopravsnji?

Nosil bi ga zaenkrat na supermoto motorju in enkrat cez zimo presaltam na SS in bi ga nosil tako ce bi bila ksna ZELO kratka furica, da nerabim navlacit kombinezona ampak samo ksno jakno, hlace in tole CEZ jakno. Mislite da bo to QL?

Resnicno hvala za odgovore. Kupujem ker si je prijatelj zlomil 2 vretenca in SKORAJ ostal invalid. Ima sreco da ga je nasel kolega s katerim sta se vozila in sicer 20 minut kasneje v nekem jarku ob cesti. :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Free comment :rolleyes: :

Zato, pa tu nastopa vprašanje: zakaj sploh kupiti dvodelni-kombinezon?? Bi bilo uporabneje enodelca kupiti, pa še zihr je bolj komot. :whistle:

bolj komot za kaj? za na pisto definitivno, če se pa ti po cesti furaš pa niti ne. kaj če te scat stisne? pa ob postankih ko ti vroče rata? verjetno da so dvodelci v prodaji zaradi kar konkretnih razlogov in ne zaradi lepšega, se ti ne zdi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bolj komot za kaj? za na pisto definitivno, če se pa ti po cesti furaš pa niti ne. kaj če te scat stisne? pa ob postankih ko ti vroče rata? verjetno da so dvodelci v prodaji zaradi kar konkretnih razlogov in ne zaradi lepšega, se ti ne zdi?

Tema dvodelni oz. enodelni obstaja in je predebatirana na široko in počez, tako da kdor rabi odgovor "kaj kupit"

naj uživa v branju >KLIK< :rolleyes: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo klapa,...ufaaa konec dopustov... :glare:

Prijatelj me je prosil,ce mu lahko dam v oglas njegov dvodelni kombinezon,ki ga je letos Aprila kupil...in sicer je malcek zalosten,ker ima njegova nova ljubezen en velik strah do motorjev (kje je to nasu :slap: )

in se je odlocil da bo vse skupaj prodal in se je obrnil name-ker sem "kriva" za nakup. kombinezon je kot nov 4x nosen cena pa bi bla 600eu,kar pa vam garantiram,da je zelooo ugodna, glede na to kako zgleda;

T.LAGUNA SECA DIV. st. 52  v CRNI BARVI.

VEM,DA JE SMOTANO KUPOVATI 2.ROKE,VENDAR JE ZELO ISKAN MODEL,TAKO,DA...KR NA PM!

Aja,se Antaresu en veeeelik GRAZIE,ker si tako priden.

Se opravicujem,ker nisem odgovarjala na vasa vprasanja,...bolniska pac :wacko: .

Lep dan... :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bolj komot za kaj? za na pisto definitivno, če se pa ti po cesti furaš pa niti ne. kaj če te scat stisne? pa ob postankih ko ti vroče rata? verjetno da so dvodelci v prodaji zaradi kar konkretnih razlogov in ne zaradi lepšega, se ti ne zdi?

Hehe, pol pa to tkole nekak zgleda :yea1:

img5441b.jpg

LP

Popravljeno . Popravil MaH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ma da ti je uspelo (domnevam da si na sliki ti :P ) brez da bi zgornji del slekel s sebe in napol dol potegnil?

Ja ja na sliki je ona ha ha . :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nazadnje sem si kupil še seamless podperilo - špica zadeva :)

-Še eno vpršanje za bello & Co.

Katero od balaclav bi priporočali - iščem nekaj za poletne vročine in še eno za bolj spomladanske in jesenske temperaturce

http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?ca...rticolo=1995985

http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?ca...rticolo=1995920

http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?ca...rticolo=1996166

http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?ca...rticolo=1999858

http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?ca...rticolo=1999860

-Rad bi pa da je higijensko, in da prav nič ne "žuli" se pravi udobni šivi -so what is the best? TNX

In še nekaj - kako se obnese Dainese čistilni komplet za to novo usnje, ki ga imajo na Newsan jaknah in Sf Pelle hlačah. Zaenkrat po vsaki vožnji samo obrišem z mokro mikrofibro.

http://www.kneedraggers.com/details/Daines...--36-DA-41.html

Poleg tega sem malo razmišljal - kako bi se obnesel silikonski spray na temu usnju - nebi bilo ful lažje spucati zadevo, pa hkrati bi bilo usnje izvrstno zaščiteno proti vodi,mrčesu in prahu?

No takole...

1.) podkapo za lepe tople motoristicne dneve in noci...definitivno naravni materjal-SVILA!!! articolo cod.1995920-odgovarjalo ti bo tudi,ko malcek ohladi...Zui pa ne..vsaj mene,ne-pa vsi ki jih poznam(od mojih motoristov)-se noben ni nic omenjal.Tako da...bom kmalu ugotovila,kolko si siten... :whistle:

.. z ostalimi se bos dobro pocutil le v Dolomitih :winkiss:

2.)Cistilo od omenjene znamke(CLEANING KIT),rojen za vse usnjene izdelke-brez skrbi-funkcionira perfektno!!!Samo vpostevaj navodila postopka,ki sem ga napisala na prejsnji strani.

Da ga prebrises z mokro microfibro,nic narobe-le ko opazis,da zgublja elasticnost in mehkobo,pol pa bu dej malce "mlekeca za spit",pa bo vse ok.

3.)SILIKONSKE SPREJE IN PODOBNE ZADEVE-NIKAKOR NE,KER TI NE GARANTIRAM VEC TAKO DOLGO LEPE IN MEHKE ZIVLJENSKE DOBE!!!!!!

Cim vec toplih dnevov ...

pa pa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bolj komot za kaj? za na pisto definitivno, če se pa ti po cesti furaš pa niti ne. kaj če te scat stisne? pa ob postankih ko ti vroče rata? verjetno da so dvodelci v prodaji zaradi kar konkretnih razlogov in ne zaradi lepšega, se ti ne zdi?

Hola mojster,

kar dost sem se prevozil z eno-in dvodelci, pa so mi enodelci (med vožnjo) veliko bolj udobni, zlasti okoli pasu; dvodelci so mi bili pa zakon za šankom (nasploh so bili ful carski kadar nisem bil na motorju), kar je definitivno konkreten razlog :yes:

tudi zdaj ko imam enodelca me kdaj pa kdaj "stisne", pa še nikoli nisem imel težav orlu kri spustit... :hmm: mogoče delaš neki narobe??

kaj je lepše je stvar malarja naših oči, kaj je bolj varno smo pa tudi že prežvečili

live long and prosper!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni pa bolj zajebane stvari kot to, da te med malo potrebo kombinezon stisne na sečevod (po domače:pod jajci) in ko imaš občutek, da si še opravil, ga otreseš, pospraviš na varno in potem ti še za pol štamprla (to je tisto za šnopc pit) uide v gate...

A se to dogaja samo men al' še komu? :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dainese je imel je na periferiji Vicenze v svojem showroom predstavil celotno kolekcijo za leto 2009; predstavitev sta vodila art director Renato Montagner in product manager Catia Dalla Valle.

Medtem ko je na svojih predstavitvah konkurenca na dolgo in široko govoričila o "commuting urbano" in mešala noter razne scooterje so pri Dainese suho odsekali, da oni "obvladajo izdelavo produktov za motociklista in to tudi ponujamo. Ne zanima nas moda, ampak tehnična estetika."

Kar so torej poudarili je, da so tehnične raziskave usmerjene v varnost in funkcionalnost, ter da je dizajn usmerjen v poudarek slednjega; dekorativni elementi so samo če izražajo in poudarjajo določeno tehnično vsebino samega proizvoda (in ne samo za okras, kot pri večini konkurence).

show room v Vicenzi (letošnja predstavitev).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Top kombinezon (za moške) se kliče

Mission.

Izdelan v posebni tehniki. Na kengurujevo usnje so pričvrstili še eno plat usnja (dvoplasten sistem).

Titanovi protektorji so celo na komolcih in kolenih.

Poseben sistem prezračevanja, ki po sistemu kanaliranega vodenja zraka drži nižjo notranjo temperaturo. Zrak gre od spredaj, perforirano usnjo na zadnji del in ven na grbi na hrbtu. Podkombinezon je iz posebno izdelanega materiala, ki naj bi v

d tehniki omogočal to celo zračenje.

Cena: cena tovarne cca. 2.000 euro.

Ženski kombonezon; tudi v dvodelni varianti.

V dvodelni verziji ima NOVO posebej elastično spenjanje obeh delov, kar zagotavlja večjo gibljivost in večjo oprijemljivost telesa, ter večjo udobnost.

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

par citatov.

Dainese art director Renato Montagner. “At Dainese we don't stick pieces on to our clothing, you can just stick bits on to clothing, to follow fashion and then claim it's a new technological advance. Our aim at Dainese has always been safety, comfort and ergonomics. And every year we improve the production process, improve the leather treatments.”

Škornji XL.

The new boot, the XL is an upgraded version of the Axial Pro, although externally they look very similar. In fact from the outside the only obvious change is the switch from sparky titanium toe sliders to carbon. Inside though, the inner boot has undergone a revamp, (“we listened to Valentino”) and there's now more carbon Kevlar, a better, more comfortable heel cup that integrates the liner and Kevlar better, a lace-up inner and more Kevlar on the shin area as well as bigger pivot screws at the heels. It looks great, very business-like but beautifully made, with nothing flash, just a simple, clean design.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!