Skoči na vsebino

Honda RVF / VFR 1000 V5 2009


antares

Priporočene objave

Honda bo leta 2009 uvedla povsem nov motocikel zgrajen po vzoru na MotoGP dirkalnika RC30 in RC45.

Poganjal ga bo povsem nov štiricilindrični agregat, ki bi seveda V konstrukcije in 1000ccm prostornine.

Moč agregata bo okrog 200konjev, kar bo v kombinaciji s povsem novim super lahkim dvodelnim okvirjem zagotavljalo odlično razmerje med težo motocikla in močjo agregata.

In seveda predvidevanje glede izgleda.

Slika:

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak ti dve sliki si nista ravno podobni..

Bo pa zanimivo ce bo res prisel ven V4 :) Bom zacel kar danes sparat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadev niso do konca razdelali niti v sami tovarni.

Nova tehnologija okvirja, ki je na tem forumu že temeljito opisana, bo, če bo uvedba tehnologije šla, kot so si to zamislili, služila za modularno osnovo vsem Hondinim športnikom.

Na tem okvirju, z modifikacijami, bo:

-nov VFR; predstavljen drugo leto na salonu; prodaja modelno leto 2009

-povsem nov RVF; datum prodaje še ni točen: mogoče 2009 (kot VFR) ali pa 2010.

-nov Blackbird XXX, katerega tehnični razvoj je že letos zaustavljen, drugo leto pride ven Final edition, nato pa jeseni drugo leto na salonu predstavljen naslednik; prodaja 2009; motor V5

-nova Honda CBR1000RR; datum prodaje predviden čez dve leti.

tovarni se mudi predvsem zaradi zvišanja dobička, ki ga bo modularna tehnika prinesla, ne pa zaradi kupcev; ki jih je Honda vedno jemala za samoumevne.

Posledično se tovarna tudi še ni odločila glede podrobnosti in uvrstitve v segmente, kar za seboj povleče tudi dizajn.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ponovim glede dvodelnega okvirja, da ne boste iskali po celem motosvetu.

Nov okvir, ki bo iz dveh delov, ima novost in prednost v tem, da zmanjša celotno težo motocikla s tem, ker zaradi zasnove potrebuje znatno manjšo količino kovine, ki jo zahteva do sedaj uveljavljen način izgradnje okvirja; mehanične solecitacije se prenašajo tudi na sam pogonski agregat (konstrukcijski sestavni del okvirja).

Poleg zmanjšanja teže bo imela novost seveda blagodejne učinke tudi na blagajno tovarne, saj bo zmanjšala proizvodne stroške, še posebej zaradi zmanjšanja količine vhodnih kovinskih surovin in zlitin, potrebnih za klasično konstrukcijski rešitev.

Ena od risb patenta dvodelnega okvirja predstavlja vgradnjo V5 agregata.

K varčevanju vedno dražjih surovin je potrebno dodati še ekonomijo proizvodnega obsega, ki bo vlekla korenine iz modularnega pristopa.

Tovarna bo zato z uvedbo nove tehnologije pohitela, ker se dela o dobičku, ki je vedno najbolj pomemben.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prav si ugotovil :worship:

Ma ja, ce pa nekateri modeli najdejo neke slikce, ki so jih mojstri v Photoshopu naredili, in ze vsi VAAAAUUUUUU, kak bo ta nov motor super in oh in sploh... Najboljse pa je, da se potem podkrepujejo svoje "znanje" z raznimi internetnimi linki tako dolgo, da sami sebe in se marsikoga prepricajo da je to popolnoma realna zadeva. Ko pa firma izda DEJANSKE fotke in podatke novih modelov, pa vsi pametnjakovici izginejo neznano kam in zaprejo... :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brum, če slučajno nisi razumel kaj sem hotel povedati; antares nabija v prazno

MS forum ima pa očitno res plodna tla, ker je nabijanje zadnje čase kar pogost pojav ;)

Popravljeno . Popravil Skauch
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej nov okvir ne bo več iz enega kosa in mašina ne bo več obešena gor, ampak bo mašina del okvirja, in prav okvir bo pač iz 2 kosov pritrjen na mašino? Nč posebnega... nevem zakaj se niso prej spomnli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej nov okvir ne bo več iz enega kosa in mašina ne bo več obešena gor, ampak bo mašina del okvirja, in prav okvir bo pač iz 2 kosov pritrjen na mašino? Nč posebnega... nevem zakaj se niso prej spomnli...

bi se pa ti spomnil...danes bi bil namrec ze nesramno bogat :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi se pa ti spomnil...danes bi bil namrec ze nesramno bogat :naughty:

že kar neki let je minilo k je en Avstralc al pa Anglež nism čist zihr naredu tak motor k je bil okvir iz 2 delov na sredin pa mašina..............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

tole s šparanjem teže z novim superduperdvodelnimokvirjem težko verjamem... namreč če sem si pravilno zapomnil, tehta okvir Suzukija GSX-R 1000 K4 celih 9,5 kg... koliko se da tu prišparat - tudi če ga razsekaš na drobne koščke, ne samo na dva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi se pa ti spomnil...danes bi bil namrec ze nesramno bogat :naughty:

a ni bmw delal motorjev na ta način? zdi se mi, da je vse pršraufano na motor. in pol tistim nosilcem rečejo grušt. vsej zdi se mi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

tole s šparanjem teže z novim superduperdvodelnimokvirjem težko verjamem... namreč če sem si pravilno zapomnil, tehta okvir Suzukija GSX-R 1000 K4 celih 9,5 kg... koliko se da tu prišparat - tudi če ga razsekaš na drobne koščke, ne samo na dva?

če je že na tem da bo iz dveh delov pomojem ni zarad zmanšanja teže pomoje imajo prej kaj drugega za bregom z tem 2 delnim okvirjem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Hola!

superduperšportna Honda, po vzoru MotoGP mašince, pa skor pol manj konjičkov kot CBR 1000 RR?? zlo dvomim :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

superduperšportna Honda, po vzoru MotoGP mašince, pa skor pol manj konjičkov kot CBR 1000 RR?? zlo dvomim :grrr

izgleda da bodo dve verziji; za osvojiti večji tržni delež oziroma širši nabor strank.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

superduperšportna Honda, po vzoru MotoGP mašince, pa skor pol manj konjičkov kot CBR 1000 RR?? zlo dvomim :grrr

Tudi jaz :grim

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Antares,

to pa še bolj dvomim, ker je IMHO še bolj mimo kot npr C(hicken) mode na moji Lubici, ki ga še nikoli nisem uporabil, je pa vsaj potencialno uporaben, npr v dežju... če bo Honda res naredila dve verziji bodo marketinški strategi IMHO fajn v temo brcnili :hmm:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bojo potenili 120-135 Hp iz 1000 cm3 potem bo pa bolj boga, če velja da naj bi bila to V4 mašina, še če bi bil V2 je to premalo za vstop na trg z novim modelom motorja :) Seveda to mislim v smislu da naj bi bil to supersport motor :)

Drugače je pa itaq že Suzuki vse povedal :)

LP Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!