Skoči na vsebino

Honda RVF / VFR 1000 V5 2009


antares

Priporočene objave

tega motorja vsaj za leto 2009 NE BO!

Ker sva z fotrom spraševala na ASu in imajo VFRe za drugo leto že naročene, in razlik razen kakšne barve kombinaije naslednje leto ziher nebo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tega motorja vsaj za leto 2009 NE BO!

Ker sva z fotrom spraševala na ASu in imajo VFRe za drugo leto že naročene, in razlik razen kakšne barve kombinaije naslednje leto ziher nebo...

Na, najslabša VFRka do zdej, pa najdelj se dela :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skup sklamfana stara vfr s primesjo yamahe FJR........bljak, mi je sedanja dosti bolj všeč...Upam, zares upam, da ne bo takšna.....

Popravljeno . Popravil xr800
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A na koncu vsega bo pa potem res VFR 1000?

Danes so mi pravkar v AS domžale povedali da v letu 2009 ne bo nobene 1000 in tudi na 800 VFR ne bo nobenih tehničnih sprememb razen barv.

Barve pa naj bi bile nova bela, siva ter bordo rdeča.

Kaj potem a bo res al je vse skupaj en ... ?

Če bo taka kot je GT bo šla moja Suza 100% ven iz garaže :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skup sklamfana stara vfr s primesjo yamahe FJR........bljak, mi je sedanja dosti bolj všeč...Upam, zares upam, da ne bo takšna.....

Ja da nebi ki res ja... Po tvojem razmišljanju, bo treba pa oldtimerja kupit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na vse tehnikalije zna bit tudi cena tam proti 14000€,ja nič je kr treba dinarčke na stran dajat......... :whistle:

Najbrž je naslednje leto še ne bo v prodaji,proti koncu leta vsi moto saloni,potem šele prodaja pomlad 2010...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo čisto tko...

Za 7000 eur dobiš že nov motor ki ma 1000ccm in je dovolj prožen, ni ne vem mogoče kake športnosti ali pa ne vem kakega prestiža ampak, da bi dajal za VFR 1000 14.000 eur in še recimo omenim Goldwinga, ki je kakor sem videl 24.000 eur in pa recimo CB1000R, ki je prav simpatičen motor z 1000 ccm in 125KM al kok ma že in v primerjavi z drugimi ne vem kaj mu toliko manjka, da so drugi tako dragi...malo nesmiselno. Kaj delajo na teh motorjih da so tako dragi? Kaj ma Goldwing tok več od enga čist tko simpl 1l motorja, da je vreden 17.000 več?

Te cene motorjev gredo v PM nekam... Če bodo take cene VFR 1000... nej si ga vtaknejo v ... Bom pa raje ostal na svoji mašini. Že tko kot osnova VFR 800 je over limit cena... Krneki brezveze ampak no comment glede cen...

Malo jeze glede na to da dobiš za 24.000 eur kar pošten avto z veliko opreme :)

Popravljeno . Popravil smarty23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krneki brezveze ampak no comment glede cen...

Malo jeze glede na to da dobiš za 24.000 eur kar pošten avto z veliko opreme :)

In kaj ma tisti avto več od enga recimo za 12.000 evrov?

... neumnosti trabunjaš ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kvaliteto izdelave, boljši motor, udobje, varnost itd?

V glavnem malo smešna cena teh motorjev, da so po 3x dražji... Znamke pač pa nabijanje cen v ... tko k z avti.

Sem teu sam povedat, da za tak dnar "meni" osebno ni vredna...

Ne vem no... daj primer :)

Popravljeno . Popravil smarty23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mašina bo ful dobra...ne dvomim nič!!!

Zanima me kolk mora dati kej moči V5 s 1000ccm ...pomoje ne malo...

Brez veze komentirat kdaj bo prišla ven,Honda to še najbolj skriva od vseh znamk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda ve kaj dela..Oznake RVF oz. VFR so legendarne. Tu se na ceno ne gleda. VFR 400 recimo ko je prišla ven, je mela isto ceno kot prostorninsko večji motorji. Tko da men ne bo nič čudno če bo cena 14.000 eur. Sej kolk pa stanejo ducatiji ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fora je v tem, da Honda ve da si lahko privošči tud mal višje cene od konkurence, ker imajo svoj zvesti krog kupcev (upravičeno), ki pa niti ni tako majhen...isto je pr Ducatiju, BMWju in podobnih,...

je pa zanimiva tale VFR, ampak bom jz raj počakal na novga ST-ja (duče) ko bo prišel in če bo prišel ven :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hola!

včeraj mi je poštar spet prinesel Motorrad, noter pa slikce (računalniške) in ugibanja kakšna bo nova VFR... takole ugibajo: mašina naj bi bila V4, imela naj bi vsaj 1000 ccm, ohranili naj bi enojno zadnjo vilico in tudi V-Tec preklaplanje 2/4 ventili, ki naj bi imelo pri večjem motorju veliko pomembnejšo vlogo, moč naj bi bila okoli 160 KM, teža okoli 250 kg, ABS + kombinirane zavore, izpuh morda že po novi EURO-4 normi... (eh, sem se je veselil, pa zgleda spet ne bo nič zame :rolleyes: )

nova VFR 1000 naj bi nadomestila modela VFR 800 in CBR 1100 XX, predstavitve pa še ne pričakujejo na Intermotu 2009

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler je ne pošlatam nč ne vrjamem :grrr

Itak pa Honda skriva vse do zadnjega...

Čist isto mislim kot T.

Bom se najprej mal gor usedu pa odpeljal kak krog , potem bom pa nabijal al je to to al ne.

Bi pa rekel ,da Honda ne bi metala tone denarja za nov model, in hkrati ugasnila precej uspešna VFR800 in XX potem pa dala ven sranje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hola!

evo 14 dni je mimo, spet nov Motorrad, spet novička o novi VFRki (ki so ji dali ime VFR 1200 VCM), tokrat pravijo takole: V4 motor, 1200 ccm, 170 KM; prvič naj bi v motociklu uporabili Hondin sistem VCM (Variable Cylinder Management, ki je bil razvit za avtomobile), ki bo odvisno od zahtev voznika "izkopil" do tri cilindre (od štirih), npr pri počasni mestni vožnji z minimalnim gasom in tako zmanjša porabo za približno 30%; poleg tega naj bi zmanjšali izgube v motorju zaradi trenja; celotna zasnova motorja pa se menda premika iz sport-touringa v bolj touring vode (v primerjavi z zdajšnjo VFR), z večjimi (višjimi, širšimi) plastikami, daljšo medosno razdaljo in kardanskim prenosom moči na zadnje kolo, ki so bo menda odlično ujel z enoročno zadnjo nihajko

itak da so to še vedno špekulacije, kaj od tega bo res bomo pa videli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bolj touring vode

:cry: :wacko:

Hudiča, upam da se premislijo nej raj mal Panevropo napiljo pa pustijo Vfr sport Touring :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet se strinjam s T-jem. Če bodo pa VFR prestavil čisto v turing, potem bi pa rajši pogledal Panevropean ali pa še bolje BMW-je.

Upam ,da vejo kaj delajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Za naslednje leto bomo še morali mal ustavit konje,ker razen nove barvne kombinacije ni še nič,je pa lepa barva ni kej.......

post-592-1223915984_thumb.jpg

post-592-1223916148_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne gre u kura* ...

Nej pol saj nazaj tako nardijo kot je bla do leta 97. Jo kupim še enkrat.

Najbrž tudi ne bo naslednice XXe.

Malce tone tale Honda. Tudi kvaliteta ni več takšna kot je bila včasih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne gre u kura* ...

Nej pol saj nazaj tako nardijo kot je bla do leta 97. Jo kupim še enkrat.

Najbrž tudi ne bo naslednice XXe.

Malce tone tale Honda. Tudi kvaliteta ni več takšna kot je bila včasih.

:trance_33_sleep: :cry:

Tone glih ne, sam sport touring vode so pa čist zapustil.

Pol grejo pa kreteni narest DN-01, ki je sicer cist zanimiv izdelek, sam...

Se strinjam najbolje bi najbrž bilo da naredijo iz VTR 100F, XX in VFR 800 en motorčK, ki bi pritegnil kupce iz vseh treh razredov.

Se pravi V4 1000 (vsaj) malo večji od vfr veliko več navora ter zanimiv zvok in poseben agregat.

Pa če se da, ne za 15.000€ :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!